www.Dračí Doupě.cz


Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Bestiář
Předměty
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň


Metamagie

Příprava pro tisk (tisknuto 804x)
Autor: Burlag
Přidáno: 17:36:45 06.01.2008
Hlasovalo: 20
Průměrné hodnocení: 1.2


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  »»»
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 24
Ikonka uživatele Folcwine *   [pošta] reputace: 1
nedohledatelné: +1
nové     14:33:03 12.02.2008
Dílo je na půli cesty mezi překladem z angličtiny a přizpůsobením pro DrD. Stále používáš termíny z DnD místo DrD, a dílo není plně kompatibilní s dračákem.

Maximalizované a Zesílené kouzlo dračí doupě již využívá (viz Sniperovi příklady).

Není pro mě jednoznačně pochopitelné, zda se metamagické kouzla učí
- vždy za dvě normální kouzla (takže může modrý metamagický blesk se naučit i když nezná modrý blesk)
- vždy za dvě normální kouzla, přičemž musí už znát kouzlo, které se chce naučit metamagicky
- zmetamagičnění je jedno kouzlo navíc, takže pokud původní kouzlo neznal, tak se jej musí naučit také - a proto naučení metamagického kouzla stojí jakoby dvě kouzla

Přebírání principů z jiných herních systémů do DrD není špatné. Co je většinou špatné - autor při převodu se nezamyslí, jak přidáním pravidla ovlivní herní systém. Co mě napadá po chvilkovém zamyšlení - může to u některých hráčů vést k ještě větší specializaci na některá kouzla a hra se tak může zvrtnout ve hru na průtokového kouzelníka, který používá dvě-tři metamagicky naboostovaná kouzla. Lepší varianta by byla například navýšení sesílací magenergie o určitou konstantu (1,5; 2; 3 atp.), podle síly metamagie. A metamagie bych nechal učit jako zvláštní kouzla (podobně jako například průrazné blesky). Kdyby to bylo uděláno takto, tak využiješ už existující principy DrD a pouze do nich začleníš. Nevzniknou tak zbytečně nová pravidla, pouze se rozšíří stávající.

Ikonka uživatele Sniper *   [pošta] reputace: 1
nedohledatelné: +1
nové     10:30:46 12.02.2008
Nemá smysl opakovat kritiku na aplikaci DnD na DrD. To co DnD má "navíc" pomocí featů jako maximování kouzla, má DrD už dávno - v DnD se zaplatí vyšším slotem, v DrD více magenergií (nevěříte? Tak se zamyslete, co je vlastně to, že sešle kouzelník více modrých blesků než jeden a zaplatí více magenergie...).

Autorovi: Rozeberu ale poslední větu z článku - "Také jsem se rozhodl pro učení vylepšování jednotlivých kouzel (narozdil od DnD) protože mi to přijde logičtější…" - nad ní by šlo polemizovat. Když vezmeš kouzlení jako matematiku, naučení se kouzel jako naučení se čísel a metamagický feat jako naučení se násobení, opravdu je nezbytné se jej učit aplikovat na jednotlivá čísla? Ano, během učení se to tak dělá (a na to máme ekvivalent ten výcvik u mistra), ale v praxi je pak člověk schopen násobit cokoliv.

Chci říct, že je to jen otázka pohledu, neznamená, že se mýlíš - ale nemusí to tak být.

Ostatním: pokud to čtete, omluvte mé využívání DnD terminologie, ale pro komunikaci s autorem mi to příjde jednodušší.

Ikonka uživatele Beldin *   [pošta] nové     9:14:07 13.01.2008
Dávám 1* za pokus o nápad, ale jinak to žádná sláva neni. Přijde my to těžkopádné, příliš silné, nedotažené a hlavně to moc nekoresponduje s pravidly Drd, takže bez úprav se to podle mě vůbec nedá použít.

Ikonka uživatele Plž *   [pošta] nové     13:25:57 11.01.2008
Na mnohé otázky se najde odpověď stačí se jen zeptat a ten kdo si dal tu námahu a informaci si vyhledal sám či ji dokonce poskytl ostatním je po zásluze odměněn.

Dílo samotné nehodnotím hraji DnD a tohle je jen velmi špatně úředělané DnD.

Ikonka uživatele Suk *   [pošta] nové     15:59:13 10.01.2008
záporná pro Duhovou Vílu není ode mě, tak nešilte.

Ikonka uživatele Trautenberk *   [pošta] nové     21:45:10 09.01.2008
Tento způsob článku se mi zdá poněkud neštastný

Ikonka uživatele Emiel *   [pošta] reputace: 1
Plž: +1
nové     20:10:29 08.01.2008
DragonRider:
Myslím, že to Suk už zmiňoval ve svém prvním příspěvku, a proto také nehlasoval. Nechtěl být nařčen z toho, že když má dílo stejného charakteru ,tak ostatním křivdí...

Ikonka uživatele DragonRider *   [pošta] nové     15:08:18 08.01.2008
osobne aby som pravdu povedal, vôbec nechápem, prečo niečo také vôbec redakcia pustila von...

Ikonka uživatele Tuvy *   [pošta] nové     15:00:18 08.01.2008
U některých děl stačilo mnohem méně, než prokázání naprosté nepoužitelnosti pro DrD a navíc plagiátorství pro to, aby byla smazána.
T.

Ikonka uživatele Nathaka Warrior *   [pošta] nové     13:16:13 08.01.2008
Opravuji hodnocení, poněvadž mi to přijde rozumné.

  »»»


Registrace
--
Příhlášení:
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold
--
19 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.


Vygenerováno za 0.059070110321045 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR