www.Dracidoupe.cz



Magické oko

Příprava pro tisk (tisknuto 2662x)
Autor: Astrální oko
Přidáno: 11:25:08 26.04.2007
Hlasovalo: 25
Průměrné hodnocení: 3.92


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
[Další]
 
Počet zobrazených příspěvků: 11 / 11
Ikonka uživatele Suk    [pošta] NEW     11:25:34 26.04.2007
Kritika pro schválení:

Ad příběh:
Trošku mi nesedí hodina magické teorie na magické univerzitě, která probíhá ve stylu střední školy u nás v republice (tedy prakticky jako u Harryho Pottera), ale to je nejspíš jen moje věc. Jde mi o to, že si myslím, že celá pravidla drd pohlížejí na magii jako na velmi vážnou věc, ze které není radno si dělat legraci (což se o příbězích o Harrym říci nedá). Ale to není chyba, to je jen příběh.
Dále nepovažuji za chybu, ale doporučuji se vyhýbat tomu, že užíváte ve svých příbězích čí dílech jako takových monstra a pojmy, které nemusí být hráčům drd všeobecně známé – viz Beholder, dobrá polovina z nás toto monstrum jistě zná z jiné RPG hry, ale jsme v drd, tak prosím, ať je všem jasno stejně. Ale říkám, opět to není chyba, jen si myslím, že by to mohlo někoho tak trošku diskriminovat.

Magické oko bych rozhodně nezařadil mezi kouzelníkovi přátele – spíše za něco, co si kouzelník vyvolá jako nemrtvého. To je dle mého daleko přesnější, poté by ovšem chtělo trošku pohovořit o snášenlivosti s havrany a podobnou havětí, kterou se kouzelníci rádi obklopují.

Rituál: Je celkem hezky popsán, asi by bylo dosti složité najít 5 kouzelníků tak vysoké úrovně, aby se na této akci mohli podílet, ale to je nejspíš o světě jako takovém.
Dále rituál má být prováděn na místě, kam nedopadá sluneční světlo, ale jinak předpokládám doufám správně, že místnost může být uměle plně osvětlena – tedy žádný obřad temna.

Ještě bych zde snesl nějaké pojednání o tom, jak se na tento rituál dívají dobří a jak zlí čarodějové – přeci jen, je to velmi nebezpečné, může to pohlcovat své stvořitele… ti dobří by to asi moc nepodporovali, že?

Pokud zemře kouzelník, mizí i oko? Nebo se vydává na svoji cestu stejně, jako by zabilo kouzelníka samo?

Plynule přejdeme k číslům:

Ocenil bych nějakou možnost kouzelníků na vysoké úrovni, aby mohli ovládnout i cizí oko. Tedy oko na volné noze. Pokud ne, tak:

Kouzelník by měl mít možnost se oka sám zbavit, protože ať by jinak chtěl nebo ne, oko by ho relativně brzy pohltilo (i otázka let je relativně brzy)…. Pod pojmem zbavit mám na mysli ho zničit, ne ho vypustit volně do přírody – to je velmi nebezpečné a kouzelníci by si to jistě neradi brali na svědomí.

Kouzelník by dle mého neměl být schopen mít více jak jednoho, takto silného společníka.

Léčení 1 mag / 1 život zde neodpovídá tabulce převodů, někdo může nesouhlasit, ale je to tak.

Co se stane, když se oka dotknu?

Jak je to s magenergií oka? Kde ji bere – medituje? Nebo má jen to, co dostane od kouzelníka? Kde by pak magenergii brala oka svobodná? Nechápu totiž, jak je možné, že se v oku magenergie množí, když oko samo kouzlí a magy spotřebovává… já bych to zde udělal asi jako to mají druidé s hvozdem (ale není to totéž).
Pokud by kouzelník chtěl, aby oko seslalo nějaké kouzlo, pak by si hodil na %, zda oko přinutí kouzlo skutečně seslat (prakticky stejné, jako by si házel na úspěch seslání – jako když druid kouzlí prostřednictvím hvozdu – čím probuzenější hvozd / silnější oko – tím menší kontrola nad ním).
Přičemž, šance, že oko neuposlechne by se zvětšovala s tím, kolik magenergie by v oku bylo. Jak to jen říct jednoduše. Oko má dejme tomu 36 magů (základ z rituálu), kouzelník mu každý den musí dávat 5 magů, aby se oko nevzbouřilo (jakoby na zasycení hladu), čím více magů v oku bude, tím spíše se oko vzbouří (asi jako když ho necháváte se přejídat, tak se rozmazlí a neposlouchá), na druhou stranu kouzelník má možnost oko nutit kouzlit a tím ho nutit se magů zbavovat (jako když někoho krmíte, tak ho pak nutíte cvičit, aby zhubl a nebyl tak rozmazlený) a tím si i snižovat šanci na to, že ho oko pohltí (nebude tak rozmazlené). A tímto způsobem by mohlo oko i přecházet a zase klesat na jednotlivé úrovně… No, zřejmě se neumím vyjádřit přesně, bohužel. Snad mě alespoň někdo pochopil, ptejte se, co by vám bylo na mém systému nejasné, já vám to rád povysvětlím.

Píšeš, že oko bez majitele se chová jako majitel – z toho soudím, že má stejné přesvědčení jako stvořitel (přesvědčení by tu mělo být napsáno jasně). A když je stvořitel ZKD, tak je oko ZKD a ZKD oko by snad nikdy nechtělo způsobit smrt svého stvořitele, nepohlcovalo by svého čaroděje….

Úroven = životaschopnost = počet životů
V tvém případě by tedy bylo asi lepší hovořit například o oku prvního řádu (ne první úrovně), které má životaschopnost 3 (18 životů), tak by to mělo být, aby to odpovídalo, jinak je totiž dost nepořádek v tom, jak je to s tou pastí na RoZ atp.

Velikost – začal bych u A0 a šel bych maximálně na B velikost elfa, oko větší než drak mi přijde jako zrůdnost.

Zranitelnost: ojojoj… co to tu máme, příště bych ocenil zranitelnost ve stylu: C+, I, J, K, N, O, P

Překvapuje mě, že oko umí už jako malinké očíčko mentální souboj na velmi slušné úrovni, ale kouzla psychická, která jsou tomu nejpodobnější, ta se učí až velmi pozdě.

Kolik může mít jedno oko podrobených terčů? Když už se zmiňuješ o tom, že by si oči mohly sami podrobovat kouzelníky a tak se množit.

Tak a konečně si to řeknu: Je to šíleně přesílené – moc magů, moc životů, moc kouzel, moc velké šance se osvobodit. Minimálně bych doporučil, aby oko neumělo všechna kouzla z oboru, ale jen ta, která znal kouzelník, který jej vyvolal. Magy a životy bych pak podělil 3, snížil bych mentální schopnosti… tedy alespoň v případě, pokud chceš příspěvek ponechat tak, že si kouzelníci při obřadu vyvolávají služebníka a ne že vyvolávají apokalypsu.

Závěrem:

Zajímavý nápad, bohužel jsou tam nesrovnalosti a je to moc silné, takže za 3* , škoda, potencionál to má.

[Další]
 


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
1 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.01725697517395 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách