www.Dracidoupe.cz



Bílý pes

Příprava pro tisk (tisknuto 633x)
Autor: Dakeyras
Přidáno: 12:20:15 05.01.2016
Hlasovalo: 10
Průměrné hodnocení: 3.9


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-8 / 8
Ikonka uživatele Askaar    [pošta] NEW     12:11:10 18.01.2016
To by mohlo být. U naší družinky není problém, protože náš boj trvá v průměru 5 kol (nechápu družinky které jsou schopné bojovat 20-30 s obyčejnými protivníky). Co se týče proti příkazu, asi bych dal hod pro toho co je ovládá DÚPJ.

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] NEW     21:53:07 08.01.2016
Askaar: Tak asi bych řek, že minimálně do konce boje by se zastrašený nemrtvý neměl přidat, nebo pokud je ovládán, tak do dalšího příkazu...

Ikonka uživatele Askaar    [pošta] NEW     16:38:40 08.01.2016
Dradole, mylím že tady tenhle svítící přítel je bezva nápad. Ale už bych ho nedával k tomuhle dílku, ale myslím, že by se více hodil dalšímu companionovi kterého Dakeyras má zrovna v MS. Lebka: http://www.dracidoupe.cz/moudrasova/read.php?f=8&a mp;i=34686&t=34686

Dakeyras, pes se ti opravdu povedl, to, že jsi mě neposlouchal mi nevadí :) je to tvé dílo. Jen bych doplnil, že mi chybí jak dlouho ono zastrašení trvá (jak dlouho budou bestie jím ovlivněné prchat). A taky jak funguje, zda je možno ho nějak kontrovat atd.


Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] NEW     11:44:38 07.01.2016
Tak vyloženě takové vysávání magenergie bych ponechal jiné nestvůře... i když mohl by to být další kouzelníkův přítelíček, který by byl založen na tom, že vysává magenergii z okolí a pak ji může předat svému pánovi.. ale pak by neměl umět nic moc dalšího. PRotože je to velmi silná vlastnost...

Ikonka uživatele Dradol    [pošta] NEW     21:08:50 06.01.2016
Pěkné dílo, užitečné, přehledné a svižné.

Možná bych ho ještě nějak obzvláštnil... První co mě třeba napadlo je to, že v naší hře (PJ Sniper) teď hraničíářka dostal mimo jiné svítící kočku, která vlastně svítí ve tmě jako celkem slušná pochodeň. Na jednu stranu je to super výhoda na druhou to může být taky nevýhoda.. Něco takového by mohl dělat tady ten pes.
Možná je to obsaženo v oslabení, když je blízko kouzelníka... Nebo by šlo jít ještě dál a říct, že oslabuje magii kolem sebe.. (Nebo je to nápad na úplně jinou nestvůru), ale kdyby tak nějak "sál" magii z okolí.. hm.. to by bylo něco zajímavého...

Jinak podle mě opravdu povedené.

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] NEW     7:01:22 06.01.2016
Adari - dílo bylo také laděno v Moudré Sově

UnknowN - Odhadl jsi přesně podstatu myšlenky vzniku Bílého psa. Jako protipól Černé kočky. Ať už ve vzhledu, tak v nastavení. Kočka - maximální "kouzelník", Pes - maximální "bojovník" Neměl by být nastavený tak, aby zastoupil určitou ochranu kouzelníka, ale nezastoupil válečníka, či hraničáře (na podobné úrovni jako má kouzelník) a dodal nové vlastnosti. Kupodivu Bílí pes nemusí sloužit jako Antinekromantický, ale i jako Nekromantův pomocník, který pomáhá hlídat jeho "stádečko" skoro jako ovčácký pes.


A docela by mě zajímal i názor na doplňkové pravidlo + vaše řešení toho, co se děje s kouzelníkovím přítelíčkem po kouzelníkově smrti. U kočky a havrana si to přímo říká o to aby zůstali na zemi a potulovali se po ní a ovlivňovali nenápadně různé věci....

Ikonka uživatele Adari    [pošta] NEW     22:09:35 05.01.2016
Moc povedené dílo. Nemám moc co bych vytknul...resp. nic postatného :-)

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     12:20:15 05.01.2016
Kouzelníkův přítel, o kterém by se dalo říct, že je buď logickým pokračováním pravidlového přítelíčkovského spektra, kde s klesajícím kouzelným potenciálem roste mimomagická užitná hodnota (v boji apod.), nebo přímou konverzí hraničářova psa do podoby kouzelníkova familiára, se schopnostmi inspirovanými kouzelníkovými anti-neviděnostnímí schopnostmi. Ať tak nebo onak, zpracování je přehledné a na pravidlové úrovni, umožňující rychlou integraci do hry. Herně bude jeho užitek možná spíše situační - Za sebe bych možná preferoval kouzlícího přítelíčka (kočka, havran...) kvůli širšímu spektru využití i mimo boj, a bílého psa bych nejspíše povolával pouze v situaci, kdy by se příběh hodně točil kolem bojů s nemrtvými a původní přítelíček by zrovna zahynul, leč to už je otázka osobních preferencí, kterou si každý musí zodpovědět sám za sebe ;-) Celkově dílo hodnotím čtyřmi hvězdami.



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
1 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.06834602355957 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách