www.Dracidoupe.cz



Zhratelněné odvracení neviděných

Příprava pro tisk (tisknuto 628x)
Autor: Fafrin
Přidáno: 19:21:15 26.01.2011
Hlasovalo: 10
Průměrné hodnocení: 3.6


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 12
Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] NEW     2:13:23 13.06.2011
KILLMAN - odvracet si můžeš ve svém světě co chceš, stačí použít zde udanou past, víc nepotřebuješ. Případně ji posunout o bod až dva jinam, pokud chceš mít odvacení silnější/slabší. Vše ostatní lze beze zbytku aplikovat na cokoliv.

Ikonka uživatele KILLMAN    [pošta] NEW     13:28:15 09.06.2011
Tak jsem si říkal žeby někdo vymyslel jak udělat z odvracení neviděných něco užitečného? (V mém světě ti nevidění zrovna moc nefrčí) Jsem zklamán. Možnost odvracet jiné živly je tu zmíněna, ale nijak dál nerozvedena.
Jinak je to tu samé do textu třeba přidat, doplnit odebrat - takže abych to studoval s pravidly v ruce? To tedy ne, to se mi nelíbí, já chci vidět plné znění, dohledávat nic nehodlám.

Ikonka uživatele Kamerask    [pošta] NEW     14:29:41 13.03.2011
Keď som sa na toto dielo teraz pozrel začudoval som sa nad tým ako som hodnotil, a nevedel som si spomenúť, prečo.

Potom prišla sestra a priznala sa mi, že keď som bol preč prišla na túto stránku a ohodnotila toto za dve hviezdy.

Tímto sa chcem ospravedlniť Fafrinovi a ináč by som toto ohodnotil za 4*. Je mi to dosť ľúto.

Your Kamerask

Poučenie: Odhlasujte sa.

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] NEW     22:40:37 14.02.2011
Přepočítal jsem si tu průměrnou charismu, a vskutku je to 16,4/+2, takže past je asi možno bez problému posunout o jedna níže, na 12(18) jak píše Kibe.
Jinak UnknowNovi repka za úpravu díla (práci nad rámec redaktorství)

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] reputace: 1
Fafrin: +1
NEW     21:31:03 05.02.2011
Tech: Přidáno dalších pár odstavců, které si Fafrin před nějakým časem doobjednal ;-)

Ikonka uživatele Sccion    [pošta] NEW     18:36:28 02.02.2011

UnknowNovi skutečně patří dík za rozdělení textu. Měl jsem pocit, že takhle to bylo prezentováno už v MS. Jinak dílo je to velmi povedené především tím, že se jedná o plnohodnotnou úpravu původních pravidel. Tak jak je to tu sepsáno to mohu s klidným svědomím převzít a nebát se toho, že bych narazil. Nic nechybí, dílo je sepsáno jednoduše a přehledně, tři tečky odkazují jen na obecně známé skutečnosti. Dokonce považuji vše i za velmi čitelné, třebaže možná ne čtivé, ale to pravidla obecně bývají.

Potěšilo.


Ikonka uživatele Kibe    [pošta] NEW     17:33:56 02.02.2011
Tuto inovaci v pravidlech, oproti mnoha jiným, vidím jako celkem povedenou.
Dobrý nápad, zhratelnění opravdu nastalo.
Hlavní chyba: průměrná Ch kouzelníků je +2 (počítal jsem všechny hody jako 4, plus jsem nakonec přidal 1 bod do součtu navíc, abych zohlednil časté vyšší hodnoty výsledků pro potřebný bonus).
Tedy základní past měla být 12(18).

Čitelnost je špatná, ale to není cílem tohoto díla...

Ikonka uživatele Danixxx    [pošta] NEW     16:41:38 02.02.2011
Tak teda nechtěl bych se Fafrina nějak dotknout, ale pro mě (a teď nevím, možná jsem vidlák) je tohle dílo nečitelné. Za nic mě nechytlo, nepřišlo mi zajímavé ani užitečné a dost jsem se v něm ztrácel. Taky mě dost vadili samé nadpisy, pod nimiž se nacházely tři věty atp.

Dvě hvězdy dávám jen proto, že mám k Fafrinovi úctu.

Snad tím nikoho nenaštvu... (tři tečky)

Danixxx

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] NEW     23:42:01 27.01.2011
Chtěl bych moc poděkovat redaktoru Unknownovi za úpravu vzhledu díla. Snad se vám bude číst lépe.

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] NEW     12:35:26 27.01.2011
anarion: Problém s přetrháním textu chápu. Kdybych kopíroval vše, co v pravidlech je, připadalo by mi to zbytečné a příliš dlouhé. Pokud se člověk v problematice orientuje (tzn. přečte si pravidlový text) a přečte si ten tento příspěvek, by se měl snad vyznat v tom, co je jinak. Nicméně kurzíva zní jako dobrý nápad, zkusím jí vetlačit sem a rozhodně ji přidám do příštího díla.

Ascella: Ne, mělo by se jednat o součást schopnosti, podobně jako při posilování SUM či SOM při MS (mentálním souboji). Děje se to jako součást těch dvou akcí pří používání odvracení.
S jednoduchostí vysvětlení v psaném textu mám problém. Závěrečná kapitola je odpověď na očekávanou diskuzní otázku: "Proč zrovna 13? To je strašně moc."
Ale s tím se asi jednoduše nic dělat nedá. Aktuálně pracuji na Alchymistickém vidění magie, nějakého válečníka bych mohl zařadit záhy. (Možná taky udělám kopii tohoto pro Druida a odvracení zvířat.)

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.0074729919433594 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách