www.Dracidoupe.cz



Styly kouzlení

Příprava pro tisk (tisknuto 2495x)
Autor: Agarwe
Přidáno: 15:21:05 29.01.2008
Hlasovalo: 24
Průměrné hodnocení: 2.25


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 28
Ikonka uživatele Vanir Rusovlas    [pošta] NEW     17:19:07 18.03.2008
výborná myšlenka, avšak poslední stupeň trochu přemunchený, ale je řídce viditelný, takže v pořádku....já dávám 5*

Ikonka uživatele Artemus    [pošta] NEW     20:42:07 13.03.2008
Není to sice nic originálního, ale má to ěco do sebe.

Ikonka uživatele Sniper    [pošta] NEW     10:50:17 12.02.2008
Když bych měl daný článek charakterizovat, je to podle mě trochu "moc okecané nadhození".

Co to znamená? Nadhazuje nám myšlenky jak udělat kouzelníky (Nebo čaroděje? Povšiměte so toho zmatku a jak pro pravidlovou věc nešťastně je kdesi uprostřed pasáže zdůrazněno, že je to jen pro čaroděje.) zajímavější a neustrnou na metodách sesílání z první úrovně (tedy jak je neposilovat jen destruktivností kouzel, ale i trochu subtilnější aspekty kouzel). To samo už je tak na 3 hvězdy, co do potenciálu, jenže...

I když přistoupím na autorovu hru a pustím pravidla k vodě, jsou tam zřetelné nedostatky. Třeba druhý a třetí stupeň, autor je dává za sebe a sám skoro mezi řádky přiznává, že neví proč, když to jsou dvě paralelní varianty téhož - což jednoduše říká, že by to měly být totožné (alternativní) varianty jednoho stupně. A až se kouzelník naučí obě alternativy, může pokročit k dalšímu stupni, kde je spojí (jednoduchá analýza problému, stačí se zamyslet nad věcí jako celkem).

Ale držme se při zemi a vraťme se k dílu na tomto serveru. Když tedy uvážím 3 hvězdy za myšlenku, je to jediné, co mi drží hodnocení nad nulou. Mým hlavním hodnotícím kriériem je to, co aplikace daného příspěvku udělá se hrou průměrného ne-moc zkušeného hráče a PJe, a tady je to jasné - zbourá ji a PJ si nebude s přesíleným kouzlníkem vědět rady, autorovo "posil podobně ostatní povolání" mu moc nepomůže (a jak k tomu příjdou bestie z bestiáře?).

Na závěr ke stylitice - popsání mi příjde skoro stejně nešťastné jak příklad s "výcucem" podstaty od Suka. Schválně, jak dlouho vám trvá v textu najít, co přesně všechny stupně dělají? Jak to pak budete hledat při hře. Přiznám, že s oficiálními pravidly DrD to není o moc lepší, takový útočný démon a hledání jeho efektů je taky děs běs... ale my chcemy být lepší, ne? ;-)

Ikonka uživatele Aritma    [pošta] NEW     20:27:23 03.02.2008
Takže, předem upozorňuji, že nečtu co jste psali (kromě Zdenálova Merlina XD) proto bych se možná mohl opakovat. Tady to je:

- celkově na mě práce moc nezapůsobila a připadá mi spíš chaotická
- samotný nápad zase tak originální není, již jsem se s ním mnohokrát setkal bohužel jsem to nikdy nikoho neviděl zpracovat
- úrovně, které k jedotlivým stupňům přiřazuješ mi připadají moc vysoké a pro běžné obyčejné hráče nebudou moc dosažitelné (ačkoliv je to jistě ovlivněno PJ a jinými faktry)
- pro sesílání kouzel beze slov již myslím pravidlo existuje, měl by se za něj platit dvojnásobek (opravte mne pokud se pletu)
- 2 bonusové mágy za uroveň mi připada dost přesilene, čaroděj na 15 úrovni by měl místo 91 magů celkem 141, což je dle mého názoru značný rozdíl (celkem skoro 55% navic)
- jsou jednotlivé vlastnosti kumulativní? Nějak jsem asi nepochopil ak se jednotlivé styly učí. Musí se učit postupně, nebo i každý zvlášť? A pokud tedy mají různé bonusy, zůstanou tyto bonusy i při změně na jiný styl? Připadá mi to dost důležité
- celkově by se to asi dalo popsat lépe a obsáhleji
- u čtvrtého stupně se zvýšení charismatu moc nehodí, pro běžného člověka, který možná někdy čaroděje viděl to může být zajímavé, pro jiného čaroděje to bude fascinující ale pro krollího válečníka to v jednání nebude vůbec žádná změna (záleží jen na charakteru postavy)

Celkově:
Nemyslím, že práce by byla velkým přínosem, jsou zde jen výhody a všechny bonusy jsou navíc dost špatně vyřešené. Dávám 1*

PS: Diskuzi si přečtu po odeslání hodnocení, takže pokud se opakuji, zjistím to sám =o)

Ikonka uživatele Zdenál    [pošta] NEW     15:17:55 02.02.2008
Viděli jste film Merlin? Tak přesně takhle to popisoval ten skřet kterej tam Merlina učil kouzlit.

Ikonka uživatele Agarwe    [pošta] reputace: -1
Tuvy: -1
NEW     15:02:55 31.01.2008
Fafrin Vok: A proč by musel? (víc se k tomu říct nedá)

Ikonka uživatele smycma    [pošta] NEW     15:59:27 30.01.2008
Jsem si málo snaživý člověk a asi jsem dosti líný na to abych takovéto informace vyhledával na internetu ale tohle je ro mě absolutní novinka znám několik lidí kteří znají dračí doupě a jeho pravidla a předpisi opravdu dobře ale nikdo mi nikdy nic takového neřekl a že se velice často bavíme o čarodějích a kouzelnících protože jsou to u mě nejpoužívanější typy postava a tohle je další věc nad kterou budu uvažovatspolu se svým PJ když budu vyvíjet postavu nebo když budu postupovat na vyšší úroveň.
(asi tady zase melu nesmysly ale když se rozepíšu tak si nemůžu pomoct tak se když tak omlouvám)
s pozdravem
smycma

Ikonka uživatele Folcwine    [pošta] NEW     15:09:18 30.01.2008
Spíše než dílo se jedná o úvahu, jak by se mohl kouzelník posílit. Nedosttečná snaha o vyvážení. Nedostačující popisy, jak se ke schopnostem dá dostat. Dílo nic zajímavého nepřináší, čtivost nestačí.

Když už snižovat postihy za kouzlení, tak zvýšit magovou náročnost kouzla (podobně jako metamagické featy v DnD).

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     13:24:50 30.01.2008
Ten článek my poměrně dost dal a věřím, že nám oživí hru... tohle my na kvalitní dílko stačí. Co se týče mínusů, ty byli poměrně vyčerpávajícím způsobem zmíněny podemnou.

s úctou anari

ps. a úctu Falhirovy :o)

Ikonka uživatele Falhir    [pošta] NEW     12:42:57 30.01.2008
Nadále souhlasím s Nathakou: přesílenost. Přesněji se vztahuje na ten poslední stupeň stylů a snad i na předposlední - tedy 4.

Můj názor - ohledně přesílenosti a především nehratelnosti - může být subjektivní, proto se raději vyvaruji přesnému hodnocení (*). Jen chci, abyste - především autor - znali můj názor . Můj pohled na věc.
Mně se totiž líbí obálka a v jistém smyslu i obsah, ale naprosto se to příčí pravidlům. Nejsem zarputilým zastáncem oficiálních pravidel, ale upřímně - tohle je výmysl, změť názvů a pár poznámek. Nejsem s to hodnotit a dále už se opakovat nebudu. Vše podstatné lze vyčíst z mého předchozího příspěvku.

Achich, anarione. Když píšeme veřejně, dáváme si pozor na gramatiku, že? :-) To psaní, ošemetná jest to záležitost...

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.096971035003662 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách