www.Dracidoupe.cz



Metamagie

Příprava pro tisk (tisknuto 628x)
Autor: Burlag
Přidáno: 17:36:45 06.01.2008
Hlasovalo: 20
Průměrné hodnocení: 1.2


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 24
Ikonka uživatele Folcwine    [pošta] reputace: 1
nedohledatelné: +1
NEW     14:33:03 12.02.2008
Dílo je na půli cesty mezi překladem z angličtiny a přizpůsobením pro DrD. Stále používáš termíny z DnD místo DrD, a dílo není plně kompatibilní s dračákem.

Maximalizované a Zesílené kouzlo dračí doupě již využívá (viz Sniperovi příklady).

Není pro mě jednoznačně pochopitelné, zda se metamagické kouzla učí
- vždy za dvě normální kouzla (takže může modrý metamagický blesk se naučit i když nezná modrý blesk)
- vždy za dvě normální kouzla, přičemž musí už znát kouzlo, které se chce naučit metamagicky
- zmetamagičnění je jedno kouzlo navíc, takže pokud původní kouzlo neznal, tak se jej musí naučit také - a proto naučení metamagického kouzla stojí jakoby dvě kouzla

Přebírání principů z jiných herních systémů do DrD není špatné. Co je většinou špatné - autor při převodu se nezamyslí, jak přidáním pravidla ovlivní herní systém. Co mě napadá po chvilkovém zamyšlení - může to u některých hráčů vést k ještě větší specializaci na některá kouzla a hra se tak může zvrtnout ve hru na průtokového kouzelníka, který používá dvě-tři metamagicky naboostovaná kouzla. Lepší varianta by byla například navýšení sesílací magenergie o určitou konstantu (1,5; 2; 3 atp.), podle síly metamagie. A metamagie bych nechal učit jako zvláštní kouzla (podobně jako například průrazné blesky). Kdyby to bylo uděláno takto, tak využiješ už existující principy DrD a pouze do nich začleníš. Nevzniknou tak zbytečně nová pravidla, pouze se rozšíří stávající.

Ikonka uživatele Sniper    [pošta] reputace: 1
nedohledatelné: +1
NEW     10:30:46 12.02.2008
Nemá smysl opakovat kritiku na aplikaci DnD na DrD. To co DnD má "navíc" pomocí featů jako maximování kouzla, má DrD už dávno - v DnD se zaplatí vyšším slotem, v DrD více magenergií (nevěříte? Tak se zamyslete, co je vlastně to, že sešle kouzelník více modrých blesků než jeden a zaplatí více magenergie...).

Autorovi: Rozeberu ale poslední větu z článku - "Také jsem se rozhodl pro učení vylepšování jednotlivých kouzel (narozdil od DnD) protože mi to přijde logičtější…" - nad ní by šlo polemizovat. Když vezmeš kouzlení jako matematiku, naučení se kouzel jako naučení se čísel a metamagický feat jako naučení se násobení, opravdu je nezbytné se jej učit aplikovat na jednotlivá čísla? Ano, během učení se to tak dělá (a na to máme ekvivalent ten výcvik u mistra), ale v praxi je pak člověk schopen násobit cokoliv.

Chci říct, že je to jen otázka pohledu, neznamená, že se mýlíš - ale nemusí to tak být.

Ostatním: pokud to čtete, omluvte mé využívání DnD terminologie, ale pro komunikaci s autorem mi to příjde jednodušší.

Ikonka uživatele Beldin    [pošta] NEW     9:14:07 13.01.2008
Dávám 1* za pokus o nápad, ale jinak to žádná sláva neni. Přijde my to těžkopádné, příliš silné, nedotažené a hlavně to moc nekoresponduje s pravidly Drd, takže bez úprav se to podle mě vůbec nedá použít.

Ikonka uživatele Plž    [pošta] NEW     13:25:57 11.01.2008
Na mnohé otázky se najde odpověď stačí se jen zeptat a ten kdo si dal tu námahu a informaci si vyhledal sám či ji dokonce poskytl ostatním je po zásluze odměněn.

Dílo samotné nehodnotím hraji DnD a tohle je jen velmi špatně úředělané DnD.

Ikonka uživatele Suk    [pošta] NEW     15:59:13 10.01.2008
záporná pro Duhovou Vílu není ode mě, tak nešilte.

Ikonka uživatele Trautenberk    [pošta] NEW     21:45:10 09.01.2008
Tento způsob článku se mi zdá poněkud neštastný

Ikonka uživatele Emiel    [pošta] reputace: 1
Plž: +1
NEW     20:10:29 08.01.2008
DragonRider:
Myslím, že to Suk už zmiňoval ve svém prvním příspěvku, a proto také nehlasoval. Nechtěl být nařčen z toho, že když má dílo stejného charakteru ,tak ostatním křivdí...

Ikonka uživatele DragonRider    [pošta] NEW     15:08:18 08.01.2008
osobne aby som pravdu povedal, vôbec nechápem, prečo niečo také vôbec redakcia pustila von...

Ikonka uživatele Tuvy    [pošta] NEW     15:00:18 08.01.2008
U některých děl stačilo mnohem méně, než prokázání naprosté nepoužitelnosti pro DrD a navíc plagiátorství pro to, aby byla smazána.
T.

Ikonka uživatele Nathaka Warrior    [pošta] NEW     13:16:13 08.01.2008
Opravuji hodnocení, poněvadž mi to přijde rozumné.

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.093451976776123 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách