Soutěž O Hlavu Zlatého Draka --
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky --
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Bestiář
Předměty
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň
|
Emoční pole
Příprava pro tisk (tisknuto 2794x)
Autor: | Shadowmage |
Přidáno: | 9:46:19 10.07.2009 |
Hlasovalo: | 6 |
Průměrné hodnocení: |
4.83 |
Hlasování
Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.
Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.
Diskuze
Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.
Počet zobrazených příspěvků: 1-7 / 7 |
 |
Zmazal * [pošta]
|
| nové 20:27:37 21.06.2012 |
Mně jako hráči hraničářů, potažmo v DrD chodců, se tento článek velice líbí. Ve svém světě jako PJ tuto schopnost rád zařadím, svému PJ v druhé hře se ji pokusím nějak šikovně podat, protože RP hru s emocemi mám velmi rád.;-)
Jeden dotaz bych ale měl: Pole sice působí i na sesilatele a na ty, kteří o něm vědí (například jim to sesilatel řekl). Fajn, ale co když postava CHCE, aby na ni pole působylo (např. pole radosti druhého stupně okolo hospůdky u cesty - sesilatel by si například v hostinci rád důkladně odpočinul). I v tomto případě musí neuspět proti pasti? Nemohla by být tato past alespoň o něco vyšší nebo "automaticky" působící?
Ale jinak se mi to velmi líbí a kdybych mohl hlasovat, tak u mě by bylo 5*! |
 |
Folcwine * [pošta]
|
| nové 18:16:47 07.11.2009 |
Dílko jsem si přečetl a musím poznamenat, že to bylo přijemné počteníčko. Rozhodně dobrý nápad, jak přidat do hry další mechanismus, kterým se vysvětlí (či ještě více zamotá) atmosféra různých míst.
Něco málo věcí, které já bych udělal trochu jinak (není myšleno jako výtky, ale alternativní možnosti):
- schopnost dát i mágovi (některým mágům)
- dát příběhově možnost, aby pole dobře příběhově oddůvodněné/podložené mohlo být i trvalé (tj. do doby, dokud je za polem silný příběh)
- u intenzity brát v potaz rozsah - mírná intenzita nebezpečí v údolí, kde přebývají loupeživý gnollové (v řádu stovek metrů), ruiny, pocit nebezpečí samovelného pádu trosek (střední pocit v řádu desítek metrů - ochrana dětí, které si jinak v ruinách rádi hrají), pocit silného míru a bezpečí (silný pocit, příběhové pozadí nutné, např Eranina zahrada z Quest for Glory)
- vykašlat se na patsti a hody, jen RPit :)
Skvělé dílko, ucelený blok, který hru může významně ozvláštnit: ****** :) |
 |
qerty * [pošta]
|
| nové 12:18:21 15.07.2009 |
Snad by som len dodal nieco na udrziavanie par magov za nesiac ale u mna za 4* |
 |
Shadowmage * [pošta]
|
| nové 20:18:17 14.07.2009 |
Děkuji i dalším, co si příspěvek přečetli, i když nic nenapsali. Jsem rád za váš zájem.
P.S. Dík patří i redaktorovi, za otagování zbytku dílu velmi příjemným způsobem. |
 |
Shadowmage * [pošta]
|
| nové 17:21:02 10.07.2009 |
Díky za vysoké hodnocení, nevím, jestli to vypadlo nebo jestli je to moje chyba, ale není tu poděkování: alespoň takto tedy ještě jednou děkuji Aldenu Nahlilaironovi a UnknowNovi za jejich hodnotné připomínky v dílně MS. Za pomoc s tabulkou pak děkuji Samuraiovi. |
 |
UnknowN * [pošta]
|
| nové 15:55:22 10.07.2009 |
No... Já tak nějak nevím jak vy, ale já tak nějak nemám, co bych dodal. Snad jen... "*****". Omlouvám se, že tu není žádný rozbor díla, ale prostě nemám co rozebírat - je to po všech sránkách super. |
|
Registrace -- Příhlášení:
--
Vzhled
Family Silver Historic Simple Ancient Dark Simple Ancient Light Simple Evolved Dark Simple Evolved Light Timmothy Gold --
6 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.
|