www.Dracidoupe.cz



Emoční pole

Příprava pro tisk (tisknuto 1671x)
Autor: Shadowmage
Přidáno: 9:46:19 10.07.2009
Hlasovalo: 6
Průměrné hodnocení: 4.83


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-7 / 7
Ikonka uživatele Zmazal    [pošta] NEW     20:27:37 21.06.2012
Mně jako hráči hraničářů, potažmo v DrD chodců, se tento článek velice líbí. Ve svém světě jako PJ tuto schopnost rád zařadím, svému PJ v druhé hře se ji pokusím nějak šikovně podat, protože RP hru s emocemi mám velmi rád.;-)
Jeden dotaz bych ale měl: Pole sice působí i na sesilatele a na ty, kteří o něm vědí (například jim to sesilatel řekl). Fajn, ale co když postava CHCE, aby na ni pole působylo (např. pole radosti druhého stupně okolo hospůdky u cesty - sesilatel by si například v hostinci rád důkladně odpočinul). I v tomto případě musí neuspět proti pasti? Nemohla by být tato past alespoň o něco vyšší nebo "automaticky" působící?
Ale jinak se mi to velmi líbí a kdybych mohl hlasovat, tak u mě by bylo 5*!

Ikonka uživatele Folcwine    [pošta] NEW     18:16:47 07.11.2009
Dílko jsem si přečetl a musím poznamenat, že to bylo přijemné počteníčko. Rozhodně dobrý nápad, jak přidat do hry další mechanismus, kterým se vysvětlí (či ještě více zamotá) atmosféra různých míst.

Něco málo věcí, které já bych udělal trochu jinak (není myšleno jako výtky, ale alternativní možnosti):
- schopnost dát i mágovi (některým mágům)
- dát příběhově možnost, aby pole dobře příběhově oddůvodněné/podložené mohlo být i trvalé (tj. do doby, dokud je za polem silný příběh)
- u intenzity brát v potaz rozsah - mírná intenzita nebezpečí v údolí, kde přebývají loupeživý gnollové (v řádu stovek metrů), ruiny, pocit nebezpečí samovelného pádu trosek (střední pocit v řádu desítek metrů - ochrana dětí, které si jinak v ruinách rádi hrají), pocit silného míru a bezpečí (silný pocit, příběhové pozadí nutné, např Eranina zahrada z Quest for Glory)
- vykašlat se na patsti a hody, jen RPit :)

Skvělé dílko, ucelený blok, který hru může významně ozvláštnit: ****** :)

Ikonka uživatele morolidin    [pošta] NEW     17:59:23 09.09.2009
Velmi dobré kouzlíčko.

Ikonka uživatele qerty    [pošta] NEW     12:18:21 15.07.2009
Snad by som len dodal nieco na udrziavanie par magov za nesiac ale u mna za 4*

Ikonka uživatele Shadowmage    [pošta] NEW     20:18:17 14.07.2009
Děkuji i dalším, co si příspěvek přečetli, i když nic nenapsali. Jsem rád za váš zájem.

P.S. Dík patří i redaktorovi, za otagování zbytku dílu velmi příjemným způsobem.

Ikonka uživatele Shadowmage    [pošta] NEW     17:21:02 10.07.2009
Díky za vysoké hodnocení, nevím, jestli to vypadlo nebo jestli je to moje chyba, ale není tu poděkování: alespoň takto tedy ještě jednou děkuji Aldenu Nahlilaironovi a UnknowNovi za jejich hodnotné připomínky v dílně MS. Za pomoc s tabulkou pak děkuji Samuraiovi.

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     15:55:22 10.07.2009
No... Já tak nějak nevím jak vy, ale já tak nějak nemám, co bych dodal. Snad jen... "*****". Omlouvám se, že tu není žádný rozbor díla, ale prostě nemám co rozebírat - je to po všech sránkách super.



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
27 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.62834501266479 sekund.
© 2002 - 2007 Almad, James Timqui a Alcator design © 2002 - 2007 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována,
publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků. Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu.