www.Dracidoupe.cz



Fotokineze

Příprava pro tisk (tisknuto 2530x)
Autor: UnknowN
Přidáno: 23:19:21 12.08.2011
Hlasovalo: 6
Průměrné hodnocení: 3.67


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 13
Ikonka uživatele Kamerask    [pošta] NEW     20:18:27 20.08.2011
Ešte by som chcel doplniť, že to, že je táto schopnosť zložitá, nieje ani na autorovi, ale na altaroch, ktorí spravili všetky mimomyslové schopnosti zbytočne zložité, a verím, že sa určite dali/dajú spraviť lepšie a jednoduchšie .

Ikonka uživatele Kamerask    [pošta] NEW     11:45:56 20.08.2011
Tak dielo s novou mimomyslovou schopnosťou. Sám o sebe je nápad zaujímavý, a celkom využiteľný. Hraničiar s takouto schopnosťou môže dosť pomôcť. Fotokinéza je pritom odvodená od gréckych slov, takže žiadne blbé vymýšľance.

Hneď v prvom bode začína autor s priehľadnosťou, a hneď s tým ako trvá. Nie je však definované slovo priehľadnosť a každý by si o tom mohol pomyslieť svoje. Z textu sa to časom dá pochopiť, ale aj tak, definícia by tam patrila.
Ďalej je niečo o dosahu, a pravidlá, ktoré sa mi zdajú však byť riešené strašne zložito, ako každá mimomyslová schopnosť, a práve preto ich nemám rád.

Svetlo a tma: Veľmi užitočné, ale pravidlové riešenie zase zložité, a vôbec nezľahčuje využitie. Aj by som to použil, ale musím si to nejak sám upraviť.

Páči sa mi výpočet percentuálnej šance na naučenie fotokinezi.

Celkovo to bola za mňa slabšia trojka.

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     22:52:42 18.08.2011
Jak jsem psal, k ovlivnění dochází pouze v dosahu schopnosti, mimo dosah schopnosti se zesílené světlo nijak neprojeví - podobně jako u kouzelníkových kouzel "světlo" a "tma", kde kouzelník vytváří kulový prostor, kde je buď všechno dokonale osvětlené, nebozahaleno tmou.

Tudíž třeba u toho prasátka musí být v dosahu zdroj i cíl, a u onoho příkladu s pochodní se posílené světlo nedostane dál, než deset coulů - mimo hranice schopnosti budou panovat takové světelné podmínky, jaké odpovídají svitu jedné pochodně.

Ikonka uživatele Andowero    [pošta] NEW     17:13:25 18.08.2011
OK. Takže kdo musí být v dosahu kouzla při tom oslepování? Zrdcátko, nebo oběť? Asi oběť, ale abych měl jistotu. Pak by to fungovalo jako iluze - kouzlo vezme 10 fotonů a vyrobí jim FAKTOR kamarádů.
A tedy když zesílím intenzitu světla ve veliké jeskyni (přičemž mám uprostřed malou pochodeň) 0,1 sáhu okolo hraničáře o 10000% (faktor 100), třeba na 10 směn, uvidí hraničář po tuto směnu několikrát lépe než sova a tím pádem uvidí i celou jeskyni jako by byl den? Jen díky té pochodni.

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     14:38:15 15.08.2011
Protože to posilování / zeslabování nepůsobí na zdroj světla, ale na světlo samotné - na světlo, které je rozptýlené v dosahu schopnosti. Rozsah je v obou případech koule o poloměru daném "vzdáleností", se středem v hraničářovi.

Ikonka uživatele Andowero    [pošta] NEW     19:55:23 14.08.2011
Nechápu, jak může posílit intenzitu a ne dosvit.
Abych posílil efekt prasátka, které udělám třeba zrcátkem, musím fotokinezi zacílit na zrcátko, nebo na člověka, kterého oslňuji?
A kdybych se chtěl podívat na konec jeskyně 50 sáhů vzdálený, přičemž bych u sebe měl jen pochodeň, musel bych smyslit na pochodeň, nebo na ten konec jeskyně?
A tato schopnost se dá zacílit na nějaké místo, nebo funguje v celém okolí okolo hraničáře?

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     19:07:32 14.08.2011
Dakeyras:

...Při vytváření světla vyjadřuje faktor intenzity poměr ku světlu lucerny (tzn.: Při faktoru 10 se jedná o světlo stejné intenzity, jaké vydává lucerna)...

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] NEW     9:05:51 14.08.2011
Fafrin to velice dobře vystihl. Já bych ještě doplnil, že mi docela vadí, že je jedno jestli ztmavuji svíčku, nebo královskou pohřební vatru, prostě je dokážu utlumit o stejný počet procent jako svíčku, což představuje úplně jinačí množství světla.

Potom v díle píšeš o možnosti světlo vytvářet a přitom jej pak nikde nezmiňuješ. Rozhodně na to nejde použít mechanika na zesilování světla.

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] reputace: 1
Dakeyras: +1
NEW     21:43:02 13.08.2011
UnknowN: Díky, už tomu rozumím lépe.
Řešení tak jek je mi bohužel nepříjde příliš srozumitelné a použitelné. Taky mi tu nějak chybí něco, od čeho se odpíchnout při použití. Sám autor se zřejmě neměl moc od čeho odpíchnout. K tomuto účelu bych doporučil tabulku světelné spouště, kterou lze nalézt u pyrofora v PPP.
Tu lze již s těmito pravidly snad docela dobře spojit, aby člověk ěděl, co to znamená udělat ze svíčky oslepující záblesk.
Z díla mám celkově rozpačitý pocit, nicméně přináší zajímavý nápad a snahu o jeho přehledné a funkční zpracování. Kamenem úrazu je zde možná to, že samotná podoba mimosmyslových schopností hraničáře není moc herně použitelná. Kdo má dělat početní kotrmelce kvůli tomu, aby zjistil, že může po směně soustředění posunout klíč rychlostí a silou, kterou lze zastavit rukou či náhodným pohybem.

Ikonka uživatele Bonbón    [pošta] NEW     10:51:53 13.08.2011
Myslím, že nápad je dobrý. Celý příspěvek je dobře použitelný. Systém je možná trochu složitý, ale nenapadá mě žádná možnost zjednodušení. 5.

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.080780982971191 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách