www.Dracidoupe.cz



Vnitřní zrak II

Příprava pro tisk (tisknuto 632x)
Autor: Spurňas
Přidáno: 18:29:08 30.11.2008
Hlasovalo: 5
Průměrné hodnocení: 2.6


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-3 / 3
Ikonka uživatele Spurňas    [pošta] NEW     8:48:42 14.01.2009
Jak říkám ve svém příspěvku. Nápad není nový a možná místo slova inspiroval jsem měl napsat převzal a opravil podle mých představ. Je to moje první dílo a nikoho jsem se nechtěl dotknout. Vcelku se spoustou věcí od UnknowN souhlasím, ale něco se mi líbí jinak. Proto jsem opravdu spoustu převzal.
Pokud se to někoho dotklo tak se omlouvám. Mě to jako neslušnost nepřipadlo, protože jsem se na začátku přiznal. Děkuji všem za reakci a názory
Spurňas

Ikonka uživatele Folcwine    [pošta] reputace: 1
nedohledatelné: +1
NEW     17:10:26 05.12.2008
Autor se sice přiznal, kde bral inspiraci, přesto jsem si nemohl nepovšimnout, že některé pasáže jako by z oka vypadli UnknowNově zpracování. Vzít si inspiraci dle mého není špatná věc, ale vyloženě kopírovat některé pasáže - to by se dle mého nemělo. A pokud ano, tak mi tu chybí zmínka, že s kopírováním pasáží a částí tabulek UnknowN souhlasil (jakožto nedodržení formy a slušnosti bych normálně strnul 1 až 3*, ale protože je to tvé první dílo, tak protentokrát zamhouřím obě oči - každý začíná nějak a ne každý má hned ten první krok správným směrem).

Nyní k samotnému dílu a jeho zpracování:
- Mimosmyslové schopnosti slouží jako doplněk pro hraničářské kouzla, není to nikdy bojový základ. Soustředění na mimosmyslovou schopnost by tedy nemělo jít pod jednu směnu, natožpak do řádu kol, či dokonce ihned (chodec na 25. úrovni mající Vnitřní zrak od čtvrté úrovně se musí dle výpočtu soustředit 60 - 21*3 = -3 kola). Navíc zjednodušený vzorec není ošetřen od záporných hodnot.
- Chodec může bojovat slepý díky kouzlům meče, Druid už má tak trochu smůlu, ale i tak se mi to zdá být jako duplikování kouzla, které nestojí žádnou manu.
- Nápad s aurami a nemožnost si dávat souvislosti mezi obyčejným a vnitřním zrakem beru jako dobrý nápad a RP zpestření díla, které posune hru více do představivosti.
- Na druhou stranu dílo je dle mého až zbytečně komplikované, to aby hráč i PJ znali dílo nazpaměť a hráč si vedl tabulku o tom, jakou auru zná a jakou ne (je to sice extrémní případ, ale může nastat). Podle mého by nebyl problém dílo shrnout a zjednodušit do několika málo pravidlových principů. UnknowNovo zpracování bylo příliš jednoduché, až některé stavy nebyli popsány, tvé zpracování trpí přesně opačným problémem.

Dílo je vhodné především pro hráče hračičkáře, kteří ocení složitost a komplikovanost tohoto díla. Také určitě potěší všechny zastánce aur, jakožto podkladu pro hraničářskou magii (těch také není málo - dle mojí zkušenosti). Pro mě sice dílo moc použitelné není, protože bych asi volil střední cestu mezi tímto a předešlým vnitřním zrakem, ale dílo může být názornou ukázkou dvou mezních stavů.

Nakonec hodnotím dílo vcelku kladně:

**

Ikonka uživatele Mavev    [pošta] NEW     18:29:08 30.11.2008
Další zpracování nové mimo smyslové schopnosti Vnitřní zrak, které je sice v mnohém odlišné od toho prvního.
Ačkoliv je rozsahově delší zpracování pokulhává.



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
1 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.025692939758301 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách