Dovolil jsem si změnit skupinu příspěvku z "světy a prostředí" na "ostatní". Jen pro informaci. Pokud jde o příspěvek, je to vcelku veselá hříčka, která si dle mého může najít příznivce především u roleplayingově založených skupin. Já osobně jsem zkoušel pravidlově hrát na nemoci jen v systému DrD+, v klasickém DrD jsem se jim vždy vyhýbal a proto nemohu poskytnout úplně kvalifikovaný odhad, jak by dílo zapůsobilo na tu kterou skupinu... Nicméně... .. je tu přece jen několik drobností, na které mi nedá nepoukázat s tím, že by snesly vysvětlení v diskuzi. Samotná nemoc mi připadá vcelku "krutá" a cosi jako pomsta PJ vůči hráčům. V boji ubírá hráčům celé kolo a mění je na nehybné protivníky s tím, že PJ "vybírá nejnevhodnější moment". Skoro jako by tu někdo chtěl povraždit celou družinu. :) Zdá se mi, že v textu vyskočil šotek, kdy nemoc léčená trvá dva týdny a neléčená 14 dní, což jsou také dva týdny. A trochu zvláštní je i formulace, že draci nakažení chřipkou bojují denně proti šanci 99%, že zemřou - znamená to skutečně, že je 99% šance, že drak zemře? Takže nakažený drak prakticky nemá šanci chřipku přežít? Samozřejmě to dodává větší důraz snaze draků se nemoci vyhnout za každou cenu, ale zároveň by to byla nesmírně mocná zbraň proti drakům (nebo nepřátelským sousedním knížectvím). Také mi trochu chybí popsané okolnosti, za kterých se chřipkou je možné nakazit. Ono to není výslovně nutné, ale vzhledem k typu příspěvku, který je víc na příběhové rovině, by mi dávalo smysl rozvinout i tuto část. Všehovšudy je to pěkná zápletkotvorná záležitost, která se nemusí nutně omezovat jen na draky. Začít hýbat s magickými inteligentními tvory do jiných koutů světa proto, že tam a tam vypukla epidemie rýmičky, je prostý, ale zábavný koncept. Z hlediska hodnocení jsem proto rád za škálu pětibodovou, kdy můžu s klidným svědomím promluvit o nadprůměru a nabídnout tři hvězdy. |