|
Jak zlepšit vlastnosti postav pomocí profibodů
Příprava pro tisk (tisknuto 1267x)
Autor: | Nikdo |
Přidáno: | 16:58:57 12.04.2018 |
Hlasovalo: | 6 |
Průměrné hodnocení: |
3.67 |
Hlasování
Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.
Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.
Diskuze
Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.
Počet zobrazených příspěvků: 1-5 / 5 |
 |
Dakeyras [pošta]
|
| NEW 11:43:08 21.06.2018 |
Přiznám se, že něco takového jsem plánoval u vlastní úpravy DrD, ale nikdy jsem se nedostal k tomu to řádně dosepsat...
|
 |
Dakeyras [pošta]
|
| NEW 11:41:42 21.06.2018 |
No příjde mi to jako drbat se na pravém uchu levou rukou. Vzhledem k náročnosti práce s čísly, rozdělním gaussovou křivkou a spol, by bylo jednodušší udělat průměrnou hodnotu vlastností pro každou rasu a dát něco jako: Hráč dostane možnost upravit staty pomocí +3, +2, +1, 0, -1 které si rozdělí sám jak chce. Tím se předejde špatným hodům i extra dobrým... Pak se může vlastnost opravit třeba 2x o +1 do dvou vlastností, které jsou "cvičené" v rámci povolání.
No a pak třeba říct na 3; 6 a 12. úrovni si postava může přidat 2 body do vlastnosti (aneb zvýšit bonus o 1) s tím, že nesmí jít přes 21, nebo nějakou hodnotu danou rasou...
|
 |
Akiros [pošta]
|
reputace: 3
Dakeyras: +1 oukej: +1 Sccion: +1 | NEW 10:11:03 17.04.2018 |
Úplně nechápu rozdělení profibodu u jednotlivých variant, ale nezkoumal jsem je až tak dopodrobna. Protože jsem příznivcem systému profibodů (pokud beru že Drd 1.6 jsou ideální, což nejsou, tak systém profibodů umožňuje rozšiřovat možnosti postav).
Dříve jsem na ně nehrál, ale několik let nazpět jsem pochopil, že je to vlastně jednoduchý systém s čímž tento komplexní příspěvek úplně nekoresponduje. Tak nějak se přikláním k variantě 3b a celkový nápad se mi líbí, ale zaráží mě, že tě nenapadla jednoduchá aplikace a sice konkrétní dovednost ma konkrétní vlastnost...zjednodušeně:
Dovednost "Síla" obtížnost "těžká...."
za každý stupeň by se zvýšil daný artibut o 1
spotřeba profibodů je daná, náročnost je daná.... maximum by mělo být určeno maximem rasy/povolání
eventuelně mě napadlo, že by náročnost odpovídala hodu kostkou
př. Kroll Válečník si na sílu hodil 1 tedy má 15/+2 (menší mít nemůže pokud nebereme veverku nebo tak něco)
zvýšení o 1 by byla obtížnost lehká (a dosáhl by tedy výsledku hodu 2 = 16/+2)
zvýšení o další 1 by už ale byla střední (17/+3)
zvýšení o další 1 by byla těžká (18/+3) atd.....
jiný krol si hodil hned 4, má tedy 18/+3
zvýšení na 19/+4 bude pro něho jako obtížnost velmi těžká
chtělo by to ještě trochu promyslet, ale nepřijde mi to nereálné.... |
 |
oukej [pošta]
|
| NEW 7:08:26 13.04.2018 |
Siccon řekl jedinou věc která mě napadla že by šla zmínit. Dobrá práce. |
 |
Sccion [pošta]
|
reputace: 2
Dakeyras: +1 Plž: +1 | NEW 16:58:57 12.04.2018 |
Dílo dělá přesně to, co je v jeho názvu. Roubuje systém zvyšování vlastností na systém profibodů. Čili místo investice profibodů nabízí hráčům investici do vlastností a to mnoha způsoby. Tedy si každý může vybrat, co se mu líbí nejvíc. Není co kritizovat. Doslova. Příspěvek nabízí přesně to, co si předsevzal, nabízí to komplexně a nenabízí nic víc ani nic méně. Jediné, k čemu bych se mohl vyjádřit je tedy jen samotný princip toho, co je nám předkládáno. Rozumím totiž předpokladu, že aby bylo možné něco z pravidel získat, bylo hledáno místo, kde by pro zachování vyváženosti bylo možné ubrat. A profibody jsou velká čísla. Dostatečně velká na to, aby se s nimi dalo pracovat. Ale to je z mého pohledu přece jen určitá slabina. Totiž je to založeno na principu, "jsi omezen pravidly a proto tě omezíme v jiné oblasti, abychom původní omezení nahradili." Jakkoliv je chválihodné nesnažit se získat výhodu zadarmo, zároveň si myslím, že pokud někdo chce pracovat s nadpravidlovým zvyšováním čehokoliv, není podle mě důvod si to snažit nějak omlouvat. Protože i o tom je částečně příspěvek. Tedy o tom, že čísla jako taková by neměla bránit zábavě a té je lepší upravit hru. Proto se mi zdá daleko vhodnější "neukrajovat" z profibodů, ale zkrátka si jen přiznat, že zvyšování vlastností bychom chtěli a použít jednoduše mechaniku navíc - třeba zvýšení stupně každou druhou či třetí úroveň. Proto je pro mě otázka, jak pracovat z hodnocením. Nehodlám zastírat, že přínos díla se mi zdá spíše nižší, ale zároveň si myslím, že plně dostál tomu, čemu chtěl a to bych neměl opomíjet. |
|
|
Vygenerováno za
0.036524057388306 sekund.
© 2002 - 2004 Almad a
James Timqui,
design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků. Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1. Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách
|