www.Dracidoupe.cz



Vyváženost ras a jejich zvláštní schopností

Příprava pro tisk (tisknuto 629x)
Autor: Nikdo
Přidáno: 23:22:04 29.08.2019
Hlasovalo: 6
Průměrné hodnocení: 1.33


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-3 / 3
Ikonka uživatele Ascella    [pošta] reputace: 1
oukej: +1
NEW     22:09:17 03.09.2019
Žjóva, číslíčkofilie toho nejryzejšího zrna, to jsem neviděla snad věky! Za ten úžas a údiv si to snad i tu hvězdu zaslouží :) jinak asi jeden z nejzbytečnějších příspěvků za ty věky: každý pravověrný číslíčkofil si to velmi rád a s gustem spočítá sám ;) ušetřovat mu práci je vlastně kontraproduktivní, připravující o tu zábavu s kombením. Ale pobavil-li se autor tvorbou, taky dobře (tedy... autorství mne dost překvapuje, čekala bych Někoho... jiného :))



Ikonka uživatele Nathaka    [pošta] NEW     11:19:12 01.09.2019
Oceňuju tu obrovskou dávku nerdství a trpělivosti, která do díla šla. Doslova z toho dýchá nostalgie. Asi většina z nás, když jsme začínali, jsme řešili atributy a rasy z pravidel a počítali a kalkulovali (a taky munchkinovali a powergamovali a minmaxovali, aniž bychom věděli, co to znamená), i když asi málokdo do téhle míry.
Většina z nás totiž asi z podobného kalkulování postupem času přešla k postupům, které zmiňuje Sccion - prostě si postavy udělat takové, jaké je chceme, jakkoliv chceme. I mě překvapuje, kolik lidí zůstalo u starého přístupu a drží se pravidel ještě v roce 2019.
Je dost těžké vrátit se do téhle old school mentality a hodnotit dílo v kontextu toho, jak je psáno. Když si představím, že je mi dvanáct, držím v ruce pravidla 1.6, vytváříme s kamarády postavy a řešíme, co budeme hrát, tenhle článek by mi přišel vhod. Možná. Přinejmenším by nám ušetřil spoustu času s tím počítáním.
Jedna věc se ale nemění - rozhodně souhlasím s tím, že krollové si zaslouží víc lásky. Tak srnu vám všem. :)

Ikonka uživatele Sccion    [pošta] NEW     23:22:04 29.08.2019

Opravdu dlouho jsem přemýšlel, co s tím. Hodnotím nízko, to je třeba říct na začátku. Ale mám se svým hodnocením trochu problém. Práce za tím je, dílo bylo pěkně připraveno a v podstatě tam není žádná chyba. Trochu mi to připomíná ten příběh, kdy v pekle je připraven trůn pro největšího hříšníka, kterým se stává ten člověk, který viděl všechno bezpráví a zločiny kolem sebe, ale nikdy se jich neúčastnil ... a nikdy ani nic neudělal.

Ta jedna hvězda tedy není proto, že by s dílem bylo něco v nepořádku. Ale zároveň tam marně hledám i nějakou informaci, která je navíc, nebo která by mi i dala nějakou informaci, kterou jsem předtím neměl.

Chci říct.. autor spočítal rozsahy, zprůměroval je, ale protože vychází ze svých zkušeností, tak jím podané informace, byť by se mohly zdát obecně platné, odpovídají jen typu hry, na který je autor sám zvyklý. Například v našich hrách se kudůci nacházeli vcelku pravidelně. Já osobně si vybíral přednostně povolání a rasu poté podle toho, za co jsem měl pocit, že se mi dlouhodobě bude dobře hrát - často to byl člověk, nehledě na statistiky. Pokud jsem chtěl číselně silnou postavu, což jsem samozřejmě chtěl vždy, podíval jsem se na horní meze a vybíral podle toho... a pak mé plány narazily na hod kostkou. V jiných případech jsme postavy vybírali bez hodů kostkou a hledali varianty, jak rozdělit body, nebo přednastavené hody, nebo dodatečné opravy, pokud někdo měl smůlu. Také jsme přehazovali kostky.

Zkrátka, je spousta variant, které mohou předurčit hru. Ačkoliv mě nijak zvlášť nepřekvapuje, že stále existují hráči, kteří se drží striktně pravidel a neupravují si je dle svých potřeb či zájmů, taky si myslím, že pro všechny, kteří tak hrají a kterým je příspěvek určen, ho vlastně nepotřebují - protože už si všechny kombinace sami prošli.

Připadám si trochu nesvůj. Dílo si nutně nezaslouží tak nízké hodnocení, ale zároveň nemohu najít důvod, proč udělit vyšší. Myslím, že rozumím záměru, ale nemůžu si pomoct, nepřipadá mi dostatečný.




Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.0091269016265869 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách