www.Dracidoupe.cz



Prestižní povolání

Příprava pro tisk (tisknuto 2543x)
Autor: attylloe
Přidáno: 23:37:12 24.03.2015
Hlasovalo: 7
Průměrné hodnocení: 2.29


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 19
Ikonka uživatele Andokajn    [pošta] NEW     17:09:26 14.05.2015
Andokajn:tak to s tím vědmákem beru z5, ono se to obnovuje 1x za 28 dní, to je ok a ak dává smysl to zvíře, že bere magy. Jen mi chybí popis, co se stane, pokud nemám dostatek magů? Zmizí, nebo mě napadne?

Ikonka uživatele Andokajn    [pošta] NEW     16:51:52 14.05.2015
>Na páté úrovni zvládne postava libovolně přesouvat životy mezi zvířaty a svojí osobou. Může zvířeti doplnit životy od sebe
> nebo od jiného zvířete a stejně tak může sobě doplňovat životy od zvířat. Nikdy nikdo nesmí mít víc životů, než je
> maximální hranice a stejně tak nesmí sobě ani zvířatům ubrat životy na nulu nebo dokonce na míň. Schopnost se
> využívá na dohled a její používání nebere akci.

toto je střeně moc silné podle mě, vem si, že sis ochočil třeba slona (živ 9) a teď máš máo životů, tak si od něj prostě odebereš, abys jich měl dost a dál bojuješ? :-o

čekal bych, že toto bude moc být pouze, pokud jsou v klidu... a i tak se mi to moc nelíbí, neb to nějak postrádá logiku, proč bych to měl umět?

u té provokace bych čekal, že tam bude nějaká past či něco podobného na ROZ, přeci zkušeného válečníka ani sebelepší kxicht nepřesvědčí, že je tento nebezpěčný

regenerace přidává nutnost si zapisovat, kolik jsem ztratil životů čím, takže další věc co hlídat...

magická odolnost je pobraná dobře, neb to není jen čitý bonus :-)

zpracování vědmáka se mi moc nelíbí, není mi vůbec jasné, proč bych to zvíře mělo brát jen 1 mag (což je imho málo, když jich mám denně 100 už na 1. úrovni a na 5. 1600 a tam mi tedy už nic nebere, což by mě asi nic nedělalo ten 1 mag ztratit)

nápad se mi líbí, jednotlivá povolání už moc ne

a co se mi hodně nelíbí, že nikde nevidím, jak přestupovat na další úroveň, kolik musím mít zkušeností, jestli k tomu je nutný mistr apod.

zvažuji mezi 3* a 2* díky dobrému nápadu (je to mnohem lepší než laici z VTB)

Ikonka uživatele attylloe    [pošta] NEW     15:37:08 04.04.2015
Já se rád držím pravidel, jen si je upravuji na tělo, v něčem je to jednodušší, v něčem naopak obtížnější. Dělám to už jen proto, že mě baví experimentovat s pravidly, ohýbat je podle svého a někdy si je i značně upravovat. Kolikrát zjistíme, že to pravidlo, co jsme dodali je k ničemu. Tak to prostě zas zrušíme a jedeme dál. Prostě se dohodnem, že všichni na to zapomenem. Například takhle jsme to vymysleli s vědmákem, protože nám hrozně ničil zápletky.... A dohodli jsme se, že dokud ho neupravíme, tak ho nebudem používat. Teď už, s příspěvky odtud ho zvládnu upravit tak, aby byl dobře hratelný a neznemožňoval práci PJ.

Ikonka uživatele Sniper    [pošta] NEW     12:34:05 04.04.2015
attylloe: o to právě jde, povolání v DrD se na rozdíl od jiných systémů nesnaží o vyvážené úrovně a proto mi příjde že zásah do úrovní jen zhoršuje už tak špatnou a nevyváženou situaci. Na druhou stranu pokud to někomu v principu nevadí, tak není moc co řešit. Já ale při snaze hrát víc na pravidla (což je vlastně pointa vymýšlení nových povolání) raději sáhnu po jiném systému nebo systém předělám od začátku (což je pointa vodní kněžky, psal jsem ji pro vlastní systém, ale pak jsem koukal že skoro nesahá do pravidel a proto jsem ji s drobnými úpravami hodil sem).

Ikonka uživatele attylloe    [pošta] NEW     12:16:19 04.04.2015
Sniper
Já bych naopak docela rád zasahoval do základního systému úrovní. Líbí se mi možnost mít nakonec vyšší úroveň. Sice toho málokdo dosáhne, ale co kdyby... :-) Jinak se mi tvůj systém docela zamlouvá, nějaké omezení, abych si to prestižko nedal rovnou na pátou úroveň. Taky jsem na to myslel, ale pak jsem se rozhodl, že to omezovat nebudu. Jen stále nevím, jestli je to tak rozumné nebo ne.... :-) Když jsem to pročetl, bojuji s myšlenkou použít oba systémy, jen ne současně, jedna postava smí jen jedno... ale zas pak by to bylo vcelku nevyvážené.... a nebo povolit obojí, ale omezeně.... fakt nevím.... skusím navrhnout tvůj systém ve skupině a uvidím, co na něj řeknou. Jinak vždycky jsem přemýšlel nad multiclasingem, to byl vlastně důvod, proč jsem s tímhle přišel. Toto bych řekl je dobře zpracované v DrDII... Každopádně děkuji za inspiraci....

Ikonka uživatele Sniper    [pošta] reputace: 2
nedohledatelné: +2
NEW     10:30:06 04.04.2015
Tady dávám jedno povolání jak bych si to představoval já, kdybych měl nějaké podobné pravidlo zavést ve svém DrD (variaci na to mám ve svém světě)... snad poslouží těm co by chtěli myšlenku doplňkových povolání ve své hře, ale nechtějí sahat do základního systému úrovní. A stejně tak i attylloeovi jako inspirace na svá vlastní povolání.

Obecná pravidla doplňkových povolání



- doplňková povolání jsou rozšířením postav neovlivňující základní povolání. Za každé tři úrovně základního povolání si postava může vzít jednu úroveň doplňkového povolání. Postava může mít více různých doplňkových povolání - součet jejich úrovní ale nesmí přesáhnout třetinu celkové úrovně postavy.
- doplňková povolání nestojí žádné zkušenosti a ani nemají konkrétní cenu a čas výcviku. Tato povolání a jejich učitelé jsou vzácní a jejich učení je často vlastním dobrodružstvím

Kněžka vody


Předpoklad: žena, charisma 13+, aktivně vedoucí alespoň půl roku věřící vody, vlastnění vodního amuletu (který bohyně většinou "náhodou" dá postavě do cesty
Výcvik: zkušená kněžka vody předává své zkušenosti své adeptce, případně přímo od bohyně vody
Význam: kněžka vody je duchovní vůdkyní společenství vyznávající vodní kult - většinou tedy spojené se zemědělstvím (nemusí se nutně jednat o pole, trpasličí kněžka vody může pomáhat vesnici starající se o úrodné jeskyně s houbovými háji a červími farmami, elfí zase o lesní školky se včelami, bohato-plodými keři, a stády vysoké). Vede rituály (které často jsou fakticky postupy efektivní práce), žehná, utěšuje a radí. Vodní kult si zakládá na vyrovnanosti (z přírody je možné si brát, ale je třeba zpět dávat, lidé by měli být odměněni dle přínosu společnosti a ne dle původu, apod.), úctě k předkům a rozumu. Může se jednat o samostatné společenství, stejně jako jeden z mnoha směrů vyznávaných v kraji. Kněžka vody nemá většinou žádná výsostní práva a její moc je založená spíše na úctě a jejich zásluhách o chod komunity, které jí komunita splácí.

Úr 1: Bonus k vlastnostem

  • Kněžka dostává +1 k charismě na 1. a 5. úrovni a +1 k inteligenci na 3.

  • Vlastnost takto zvýšená může přesáhnout 21.

Úr 1: Používání amuletu

  • Amulet obsahuje kapsli vody, která může dávat kněžce informace od bohyně, ale ne spolehlivou - když voda uvnitř zmrzne, může to znamenat nebezpečí, ale může to být odraz zimy venku.

  • Pokud kněžka s amuletem prování modlitbu během západu slunce, amuletu se doplní energie do hodnoty rovné dvojnásobku úrovně tohoto doplňkového povolání. Pokud navíc je modlitba prováděna v chrámu vody, tak na trojnásobek. Energie se při modlitbě neztrácí, pokud by ji bylo více. Nejedná se o klasické magy, ale spíše o napojení na bohyni a tak klasické vidění a omezení magie na amulet nefunguje.


Úr 1: Čtení duše (1 kolo, pohled do očí cíle, 10 sáhů, zdarma)

  • Kněžka pozná, zda cíl je věřícím vody, nebo má k vodě pozitivní vztah, nebo nikoliv

  • Pokud ano, určí jeho charakterové přednosti a slabiny


Úr 1: Čtení vody (1 kolo, dotek, 1e)

  • Kněžka pozná, zda voda je pitná a čistá

  • Pokud ne, určíš v obecné rovině zdroj nečistot


Úr 2: Čistota duše (1 kolo, dotek, 1e)

  • Kněžka vyléčí duševní nemoc věřícího vody, pokud nemá aktivní příčinu

  • pokud není odstraněna aktivní příčina, nemoc je potlačena jen na 1+CHA dní (pokud je projev trvalý), nebo do další aktivace.

  • Př: Postava je takto okamřitě zbavena magického strachu či šílenství, ovládnutí démonem v prokletém předmětu či stavu berserka v případě bojovníka. Prokletí démonem v předmětu ale není odstraněno, jen nemá po několik dní moc nad postavou - bojovník pak může berserku propadnout znovu, kakmile splní podmínky.


Úr 2: Čistota vody (1 kolo, dotek, 1e)

  • Kněžka vyčistí nejvíce 10 krychlových sáhů vody od nečistot a jedu. Ty nezmizí, ale nalepí se na ruku (což může vypadat docela odporně).

  • Je možné léčit otravu v těle cíle - běžně léčitelné otravy jinými kouzly jsou vyléčeny zcela, otravy vyžadující speciální léčení jsou jen na hodinu potlačeny


Úr 3: Vodo, řekni mi (směna koncentrace, dotek, 2 náboje)

  • Kněžka se při doteku na vodní plochu může pro účely vnímání posunout kamkoliv po ní až do vzdálenosti CHA mil. Je omezena vlastními smysly, tudíž vidí a vnímá jen to, co by viděla a vníla pokud by tam reálně byla.

  • v polovičním rozsahu se dozví o nebezpečích (dravcích, zrádných proudech) a zdrojích znečištění a nerovnováhy

  • můžešse též podívat do minulosti (1 den do CHA-1 mil, 2 dny do CHA-2 mil, atd)

  • všechno dívání je v reálném čase, tedy musí meditovat tak dlouho, jak dlouho se v součtu chce dívat (mezi pohledy může volně přecházet dle potřeby).


Úr 4: Ochrana (1 kolo, rozsah INT polí, 3e)

  • V rozsahu kolem kněžky se vytvoří slabý mlžný štít.

  • Zranění jakýmkoliv ohněm je v rozsahu sníženo na polovinu: Není možné v rozsahu sesílat ohnivá kouzla ani rozdělat oheň.

  • Cíle v rozsahu mají +4 k OČ proti střelným útokům

  • Ochrana trvá, dokud se na ní kněžka soustředí, což je možné spojit s pohybem (akce krok) a tolika obranami zbraní, kolik má kněžka útoků za kolo.


Úr 4: Vodní elementál (3 kola, 5e)

  • Kněžka přivolá Undinu dle běžných pravidel pro alchymistu (nepotřebuje ale magy a hůl). Sílu Undiny doplňte sami.


Úr 5: Vodotvárnost (1 kolo, dosah INT+CHA polí, 2e)

  • Kněžka umí tvarovat a „zpevnit vodu“, až 6 sáhů krychlových – může z ní udělat stěnu, schody, roj čepelí apod

  • Tvarovaná voda se nesmí vzdálit od větší vodní masy (potok, jezírko, nádrž) na víc jak 10 sáhů

  • Vodotvárnost působí stejně jako Ochrana po tu dobu, co se na ni kněžka koncentruje a může provádět pohyb a obranu zbraní stejným způsobem. V kole může ale vodotvárnost použít k vytvoření "štítu" dávající OZ +4 (nesčítá se s drženou zbraní a/nebo štítem) nebo naopak k útočné síle pomocí které může zranit za 3k6 sečně či drtivě (nemagické zraní) na cíle v dosahu - Je na ní jak rozdělí kostky zranění mezi cíle, ale musí je rozdělit před hodem.

Ikonka uživatele attylloe    [pošta] NEW     0:25:17 02.04.2015
Ascella:

1) Toto vše bylo tvořeno hráčům na tělo, každý si vybral svoje povolání, nahodil nějaký nástin a já se pokusil to převést do pravidel.

2)Ohledně těch životů ti nedokážu moc odpovědět, přiznám se, že nevím, nenapadlo mě nad tímto přemýšlet, nicméně pravidla bych asi nechal tak, jak jsou, tzn maximálně 9x.

3)Zkušenosti mám tak nepropracované právě proto, že je ve hře neřešíme. Ale hrajeme tak, že jakmile má hráč na další úroveň, vybere si, jestli ji investuje do prestižního povolání nebo do základního, tzn ta druhá možnost.

4)U toho převtělení u krotitele, souhlasím s tebou, tak to bylo myšleno. Sniper to chtěl do posledního detailu, tak jsem nad tím musel alespoň zapřemýšlet.

5)Ohledně strážce družiny: Jak jsem již psal Sniperovi, toho jsem netvořil já, tím pádem neručím za přesné odpovědi. Nicméně: ohledně hroší kůže, to vím, že je inspirované modulem 12 sošek almiru, kde lze získat takovou schopnost a nikdo si nestěžoval, tím pádem bych v tom neviděl problém. prostě zbraň projde zbrojí, ale i tak se může ještě zastavit o vaše tělo. Teoreticky, kdybych na sobě měl 2 plátové zbroje, tak je logické, že vydrží dvojnásobek zranění, než jedna, jen by to asi bylo trošku nepraktické...

6)Regenerace: ano, je to přesílené, jak jsem již také zmínil, když kamarád, co za něj hrál zemřel a oživil ho nepřátelský necromant, s tím, že mu zůstaly veškeré jeho schopnosti, z 8 členné skupiny jsem zůstal nevyřazen jen já s šermířkou na 20. úrovni, ale i tak jsme povolili tomuto hráči ochránce družiny používat.... i když víme, že je to nesmyslně rychlá regenerace. A mimochodem, tento hráč si zvládal neustále udržovat povědomí o aktuálním počtu životů.

7)Ohledně magické rezistence nedokážu přesně odpovědět, nicméně myslím, že to má co dělat s tím, že trénuje odolnost svého těla a to i vůči magii.

8)U vědmáka to sice není přímo specifikováno, toto jsem totiž tvořil konkrétně pro svoji ZkD postavu, ale měl by se orientovat na ochranu lidí a ne na jejich zabíjení, prostě si myslím, že by mu to jeho čest neměla dovolit, podat to někomu jako jed, nicméně myslím, že není problém toto pozměnit a udělat to jak píšeš, s tím, že bych nechal alespoň opačné účinky, tzn: např.: síla se o 2 sníží, místo aby se zvýšila.

9)kombinovat je nejde, to už by lidské tělo nejspíš nezvládlo. možná bych pomocí toho povolil prodloužit dobu působnosti....

10) mám zpracovaná ještě nějaká další prestižní povolání, ale ta se mi nelíbí tolik, jako tyhle 3, proto jsem je zatím nezveřejnil. Necromanta nemám formou prestižního povolání, ale jako kouzelníka od 6. úrovně. S tím jsem vcelku spokojen, jen mi přišlo, že je tu necromantů už dost.... :-)

Děkuji za připomínky, vezmu si je pro příště k srdci....

S pozdravem Attylloe

Ikonka uživatele Ascella    [pošta] reputace: 1
Sccion: +1
NEW     23:03:45 01.04.2015
V zásadě se mi příspěvek líbí. Nabízí hráčům dostatečnou variabilitu tolik žádaných schopností. Sice mám osobně raději, když se to dělá individuální formou každé postavě na tělo, než dalším výběrem dodatečného povolání, ale zobecnění též může být fajn, když hráč a vypravěč třeba nemají dostatek fantazie.
Stylistické neduhy byly již několikrát zmíněny, attyloe, neomlouvej se, jen si na to dej do budoucna pozor :-) Ono v pravidlových textech je lepší mít informace pro hru podstatné a doplňky z vlastní zkušenosti oddělené. Než se prokoušu k informaci, otupí mi pozornost a již třeba nepostřehnu něco, co se ukáže být důležitým. Takže ač píšeš, že nemáš rád výčty schopností, v pravidlových textech jsou lepší.

Pozastavím se u několika věcí:
Hod na životy vícekrát – to znamená, že zranění násobené úrovní, tedy maximálně 9x (např. při pádu, při útoku na nehybného protivníka) se násobí vícekrát podle počtu hodů na životy? To již jistá nevýhoda může být :-)
Z odstavce začínajícího „Nevýhody na první pohled…“ jsem nabyla dojmu, že hráč si může vybrat při přestupu buď základní povolání, nebo prestižní. Je to tak? Chce to vyřešit problém „zkušenosti“ – jak rychle můžu postupovat v jednotlivých svých větvích povolání? Já nevím, třeba na nějakou x úroveň potřebuju 10tis zt a místo toho si vyberu 1. úroveň prestižního za 500zt a protože z předchozích dobrodružství mám našetřeno 12tis, s krátkou pauzou si dám oba přestupy. Jde to? I druhá extrémní možnost je taková nepříjemná a totiž že potřebuju 10tis tak jako tak, ať se jedná o 1. Úroveň prestižního nebo 8.úroveň normálního. Prosila bych jasné vysvětlení, jak se postupuje při řešení přestupu. (pomineme-li fakt, že na zkušenost nehraju (-:)

Krotitel se mi líbí. Sniperem zmiňovaná nejasnost u „bezvládného zhroucení“ lze myslím velmi snadno vysvětlit podobně jako u kozla Převtělení a jemu podobných – postava se počítá za vyřazeného protivníka se všemi důsledky. Více to netřeba rozebírat, podobně, jako se to nerozebírá u Převtělení. Hratelnost především.

Ke Strážci nějaké výhrady mám. Za prvé Hroší kůže. Vzhledem k tomu, že pokožka nepřidává žádnou kvalitu zbroje, tak se strážci vyplatí pouze, pokud bojuje nahý. Přidání konstanty k OČ je nesmyslné, pokud se vysvětluje vyšší KZ jeho vlastní pokožky. Je to jako sčítat šaty, co mám pod zbrojí s ní samotnou a s mou kůží.
Zásadně nesouhlasím s regenerací. Chápu nutnost potřeby lepšího léčení, léčivé zdroje v bojově laděných hrách jdou na odbyt až nad únosnost a s několika magy hraničáře se vystačit nedá. Ale tohle už je hodně přestřelené. 2-3životy za kolo znamenají, že po směnovém odpočinku bude strážce zcela zdráv, i kdyby byl ze 100životů na 1. Osobně bych mu zrychlila/zefektivnila válečníkovu Samoléčbu. Místo dvou život na úroveň 3 nebo i více. Válečník v maximu vyléčí 16 denně, kdyby to bylo např.5 za úroveň Strážce a k tomu měl druhé povolání Válečník, došlo by to na 16+25=41 denně, což je hodně, ale pořád je to nějaké omezení. Nemluvě o byrokratické zátěži přírůstku životů za kolo. (hlídání +-životů každé kolo je docela obtížné, vím o čem mluvím, družina má regenerační předmět, který každou ranou do živého protivníka mu vycucne 2 životy a přidá je nositeli a věčně jsou v tom nějaké chyby…).
Magická odolnost je divná. Resp. její vysvětlení. S magií se setkává každý bojující dobrodruh. Co já coby chodkyně-šaman můžu spočítat kouzel, jichž jsem byla terčem, kolegové šermíři zrovna tak…je-li magie ve světě běžná, je jasné, že se s ní hrdinové musí vypořádat a aby jedno subpovolání k tomu došlo „přirozeně“ tím, že je vystavováno vlivu (stejně jako ostatní) mi přijde divné. V zásadě technicky proti schopnosti nic nemám, ale vysvětlení neberu :-)

Vědmák asi v pohodě, vyjma Nathakou zmiňované lekvary-jedy. Určitě by bylo lepší je nastavit, aby měly účinek jen na vědmákův rituálem proměněný metabolismus a pro ostatní byly neškodnou kapalinou bez efektu. Zneužitelnost je příliš vysoká, netřeba pak alchymistických jedů… Pouze obnova magenergie ve znamení za úplňku mi přijde opět těžší na administrativu. Ale jinak mi to přijde jako poměrně pěkné začlenění zaklínače do DrD, určitě jedno z lepších, které tu můžeme najít. Lektvary jsou silné, jo, ale nepřijde mi to nějak závratně přehnané.
Zeptala bych se jen na kombinovatelnost vědmáckých lektvarů s alchymistickými – lze či nikoli? Sčítají se účinky např obou verzí Lektvarů rychlosti? Nebo Welfovy lektvary s vědmákovými vlastnosťovými? Pokud ano, již by to přesílené bylo… možnost by byla za cenu nějakého postihu.

Myslím, že dílo má mnohem větší potenciál, může obohatit lecjakou hru a škoda jen s jeho zpracováním. Ano, jsou tam nějaké nedomyšlenosti, ale s výjimkou regenerace mi nic nepřijde nějak zásadně pro hru nevhodného, co by ji kazilo. Naopak, nabízí oživení, poměrně dost dobrých nápadů.

Attyloe, pokud máš něco dalšího, třeba toho nekromanta, neboj se to zveřejnit. Sice jich tu pár je, ale každý trochu jiný, z každého se dá inspirovat a každý nabízí něco osobitého. Věřím, že jakékoli další zpracování se tu rozhodně neztratí a může nabídnout odlišný pohled na problematiku. Každý z nás hraje jinak a každému se může do hry hodit něco trošku jiného.
Jsem moc ráda, že se mezi námi objevil další aktivní tvůrce/PJ/hráč, který může přinést jiný pohled na věc ;-)

Hodně štěstí do další tvorby a hlavně do hry!

Ikonka uživatele attylloe    [pošta] NEW     16:26:39 01.04.2015
Nathaka
Rozhodně mám víc povolání, jen je dopracovat. + se snažím pracovat na jednom úplném, ale zatím jsem v koncích, tak uvidím. A pak ještě jedno úplné mám, ale je to necromant a když jsem viděl, kolik jich tu je, raději ho snad ani nebudu přidávat.... :-) Děkjui za uznání, vím, že dílo má mnoho much, snad další bude lepší. Kdybys chtěl pomoci začátečníkovi, skus se mrknou do Moudré sovy na Runového mistra a poradit, co by tam chtělo doplnit.... :-)

Ikonka uživatele Nathaka    [pošta] NEW     13:01:44 01.04.2015
Potenciál by to mělo na víc než 2 nebo 3 hvězdy. Líbí se mi, jak se povolání průběžně zlepšují, líbí se mi nápady na některé dovednosti. Dílo ale trpí nezkušeností autora a zabíjí ho nedomyšlenosti (třeba úsměvné řešení vědmákových lektvarů; aby je nepil někdo jiný, tak z nich radši udělám supersilné jedy - když si vzpomenu, jak jsem si tohle ve svých začátcích sám několikrát vyžral, tak se musím smát).

Nebudu zbytečně opakovat, co přede mnou řekli jiní. Dávám tři motivační hvězdy - sice je tam spousta chyb a nedostatků a dílo by bylo spíš podprůměrné, ale zase je na něm vidět hodně práce a na debut je to zvládnuté obstojně, takže i přes ty chybky se to nepohybuje na úrovni některých dvouhvězdičkových štěků.

Snad toho máš v zásobě víc, attylloe. :)

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.049121856689453 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách