www.Dracidoupe.cz



Nový hod na útok

Příprava pro tisk (tisknuto 2372x)
Autor: Arthedains
Přidáno: 10:14:29 22.02.2013
Hlasovalo: 9
Průměrné hodnocení: 2.67


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-5 / 5
Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] reputace: 2
Ascella: +1
Dakeyras: +1
NEW     19:06:10 01.03.2013
Tak, k podrobnějšímu rozboru - zastavit 1k6+ na 6 a pak dát nějaký hod na kritický efekt je fajn. A v zásadě použitelné.
Přidávat tam další hod na past na vyhnutí se tomuto útoku je zbytečné.
Pro plnost tohoto řešení je ovšem třeba vyrovnat se i s 1k6+ v obraně, což příspěvek nečinní.

dalším problémem je tabulka kritických zásahů, neb předpokládá, že nepřítel má oči/hlavu/ruce/nohy/krk a že je možno ji do něj zasáhnou s daným efektem. To nemusí být pravda.

Lépe bych do tabulky dal obecné věci, které není problém provést a vzásadě nic neposilují a zásadně nepřidávají náročnost ve sledování vlastností a podobně:
- bonus ke zranění (+5 nebo třeba dvojnásobné či o polovinu vyšší)
- automatický zásah (i pokud se nepřítel ubrání bude zraně za 1 + útočnost)
- odhození
- ztráta iniciativy v příštím kole
- ztráta akce
- postih k UČ či OČ do příštího kola
vše bez zásadní specifikace jakým zásahem je to způsobeno - to je věcí popisu, nikoliv pravidel.

(další hod a vyhledání v tabulce? Možná radši nahradit výběrem z možností. - Možná schopnost pro válečníky?)

Celkově tedy dobrý nápad, vyvážený a pravidlový, i celkem zpracovaný, ale preferoval bych jiné způsoby. Vzhledem k současné kvalitě na severu dám trošku nižší hodnocení, ber to jako motivaci pokračovat, je to dobré hodnocení.

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] NEW     20:28:11 25.02.2013
Krátce řešit špatnost systému komplikováním systému mi nepřijde jako dobrý nápad.
Dílo si ještě pořádně prostuduju. Nejsem zastáncem skrývání a opravování hodů, takže tudy cesta pro mne nevede.

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] NEW     12:30:18 25.02.2013
"Ultimátní obranu" může využít šermíř a lupič ve schopnostech "útok z obrany" U lupiče je to tuším omezeno nějak úrovní, ale šermíř takové omezení nemá, takže pro šermíře bojujícímu proti humanoidovi je nějaká ta šestka navíc v obraně skoro stejně dobrá, jako v útoku.

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] reputace: 2
Samurai: +1
Vedro: +1
NEW     10:53:31 25.02.2013
Tohle je opravdu zajímavej nápad. Jsou okamžiky kdy se hodí si hodit opravdu hodně, ale jindy zase ne. Je pravda, že PJ si může sám určit, jak moc bude skutečně uvažovat to co hodil, nebo to nějak upraví. Stejně tak zásahy. Je pravda, že když hodím 2x 6 tak útok popíšu prostě tak, že se útok vydařil a útočník přesekl nepříteli hrtan. Síla útoku,nemusí být nijak závratná, obratnost taky ne, jen stačí aby obránce nestihl zvednout zbraň, protože cvilku ztratil rovnováhu došlápnutím na kámen, či do díry...
ale občas když si připravíš těžkýho nepřítele, který měl být výzvou pro celou družinu a najednou jej zabije, nebo přizabije první útok, kteří si náhodou hodil 2 a víckrát šestku... a obránce zase třeba 1...

Co mi tu taky trochu vadí, je obrana proti těmto zásahům. Musím najednou brát do ruky jinou kostku a navíc co "ultimátní obrana"?
Co když hodím na útok 6 + něco, ale obránce hodí třeba 6+6+ něco, i to se stává a tenhle typ útoku to nebere v potaz a na ubránění si musím hodit k10. Případně prosté - útočník hodí 6+něco, ale obránce má i tak vyšší číslo?
Nebo skutečný rozdíl v obraně by byl malý (tak do 3 životů) a poškození by bylo najednou dost neadekvátní "pravidlovému" výsledku.

Myšlenka je to určitě zajímavá, ale nedotažená do všech důsledků, které reálný souboj má.

Jinak k zásahu do krku bych připsal dvojnásobné zranění, protože je to hodně citlivé místo.

Ikonka uživatele Arthedains    [pošta] NEW     19:08:39 22.02.2013
Zdar! Nevedel som, či tu takéto diela boli alebo nie. Hlavne som rád že aj napriek tomu je v tomto diele aspoň niečo nové. Čo sa týka opisu, chcel som sa vyhnúť nedorozumeniam a vysvetliť všetko na prvý krát. Asi pre to je to také objemné a možno aj priškrtené za vlasy. Pojem silnejšie krvácanie je čisto "ilustračný." Nič konkrétne sa za tým neskrýva, iba toľko že úder spôsobil to "silnejšie krvácanie."



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.0082950592041016 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách