www.Dracidoupe.cz



Gutschmecktova zkouška

Příprava pro tisk (tisknuto 2220x)
Autor: Ivrin
Přidáno: 14:52:02 31.01.2016
Hlasovalo: 6
Průměrné hodnocení: 4.67


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-7 / 7
Ikonka uživatele Akiros    [pošta] NEW     8:17:13 18.02.2016
Boží

Ikonka uživatele Ivrin    [pošta] NEW     23:59:50 16.02.2016
Ohledně Defekta a jeho statistik jsme toho řešili poměrně hodně málo. To nejdůležitější na celém konceptu bylo, že Nathaka chtěl hrát právě za těžebního golema a užívat si zejména jeho sociální interakci s okolím. Když došlo k boji, přišel samozřejmě na řadu jakýsi deník, kde jsem načmáral pár nejdůležitějších údajů:
Útočné číslo: střední
Útočnost: velká
Obrana: malá (ale nízká zranitelnost)
Životy: dost
Pohyblivost: střední (ale neunavitelný)
Váha: značná :-) (u trpaslíků je vše postaveno bytelně, ale v lidské hospodě se raději vyhýbáme druhému patru)
Úrovně jsme zatím neřešili vůbec.

Jak už řečeno, jde nám o to si užít slona v porcelánu, nedělá nám problém poněkud přehlížet pravidlové "nezbytnosti" a hráči (což je nejdůležitější) nevadilo, že na první pohled nezískává zkušenosti či levely (přestože dřív či později samozřejmě další schopnosti získá (pokud přežije)).

Na golemologii se těším :-), Defekt je nicméně nesystémový, takže ti poslouží opravdu leda tak pro inspiraci.
Nebo naopak - třeba nám ho právě svým dílem pomůžeš nějak kvantifikovat :-)

Ikonka uživatele Akiros    [pošta] NEW     18:46:03 16.02.2016
aha tak to si určitě přečtu... mimochodem, mám dotaz. Právě jsem zpracoval několik svazků golemologie (umístím na server až to použiju, občas sem nahlédne jeden hráč...) a přiznávám, že jsem se Defektem dost inspiroval (resp. tím nápadem, že by postava hrála za golema....). Zajímám se tedy zda áte pro Defekta nějaká zvláštní pravidla či parametry či omezení...zda jste řešili jeho hmotnost, pohyblivost, zda má nějaký rpg systém úrovné a zlepšuje se atd..,.

Ikonka uživatele Ivrin    [pošta] NEW     17:28:50 10.02.2016
Dobrá.

Sccion:
Díky mnohokrát za schválení a hodnocení, které zatím odolává :-)

Plž:
Je pro mě povzbuzením, že příběhy z mého světa zanechávají stopu po serveru (i díky hráčům či spíš hráči) a postavy jsou zapamatovatelné a snad i oblíbené. Díky.
Hráli jsme naposledy kolem Silvestra, je to ještě nezapsáno, tak jeden až dva zápisy ze hry. Ke stolu v putyce zvážím, jestli je dát nebo počkat, až toho bude víc a dát to rovnou sem v podobě kroniky číslo 2. Upřímně mě na tom stolu nebaví, jak rychle zprávy o odehraných hrách zapadají dolů. Na druhou stranu, je to vlastně jeho výhoda, protože je jako jeden z mála docela činný.

Nathaka:
To víš, vedu poslední roky docela hrubý život, tak jsem schopný napsat i to, že "mág otevřel hubu" a podobně.
Co se týká Defekta v tomto příběhu, jeho chování bylo výhradně určeno Gutschmecktovou zkouškou a jeho rolí v ní. Můžu ti to vynahradit tím, že vymyslím jiný dokreslující příběh, ve kterém nestranně vyzdvihnu jeho základní vlastnosti.

Ikonka uživatele Nathaka    [pošta] NEW     16:49:07 10.02.2016
Zábavné a milé čtení, vtipné obraty, slovní hříčky, zvládnutý zvrat a překvapivá pointa. Plný počet hvězd nedávám zejména z toho důvodů, že mi to oproti jiným Ivrinovým věcem (ať už tady, nebo jinde) přijde trošičku slabší po jazykové stránce. Někde je jazyk na můj vkus až zbytečně hrubý (byť jsou to trpasličí příběhy, a navíc tím "hrubý" myslím opravdu "hrubý", ne "vulgární"), někde mám prostě jen pocit, že to není tak precizní, jak to Ivrin dokáže.

Jako hráč bych měl možná drobné výhrady k zobrazení Defekta - přijde mi, že v tomhle příběhu se z něj dělá o dost větší ťulpas, než dooprady je, i když by se to dalo obhájit tím, že to dělá schválně, protože ho o to Gutschmekt požádal.

Jinak je to ale krásný příklad toho, čeho by měla zdejší rubrika být plná. Příběhy ze hry nebo z her odvozné, dokreslující charaktery a světy.

Ikonka uživatele Plž    [pošta] NEW     14:05:37 09.02.2016
Závěr pobavil. I čtení mě bavilo. Hned jsem si vzpomněl na Defekta, pár kronik v putyce a podobné maličkosti. Není nad to provázat všechno se vším a používat známé tváře.

docela by mě zajímalo jak se jim dále daří neboť v putice není dál ani čárka a tak zbytek jejich dobrodružného života je skryt tajemstvím, nebo snad na ně sedá prach?

Plž

Ikonka uživatele Sccion    [pošta] NEW     14:52:02 31.01.2016

Do rukou se nám dostává soubor malých příběhů navazujících na dříve uveřejněný příspěvek "Kronika pokročilé trpasličí nedospělosti", který ukazuje, že literárnější forma příběhu nedělá autorovi žádný problém. Každá kapitola má svůj děj zakončený pointou, vše drží pohromadě a spolu s dobře zvládnutou čtivostí vytváří působivý celek. Co nesmírně pomáhá je provázanost detailů. Není opomenuta husa, která je nesena po schodech ke Gutschmecktově věži, naopak je šikovně zmíněna v závěru kapitoly - stejně tak závěrečná pointa. I kdyby za nic jiného, tuto "konzistentnost" je třeba vyzdvihnout. A dále tu máme vše, co jsme již mohli ochutnat. Trpasličí komunitu se všemi znaky, které u ní chceme najít, pivo, vousy, zlato i dobrodruhy. A v neposlední řadě i obligátní omluvu hráči Defekta.

Čili není moc kde váhat. Ani s hodnocením, ani s doporučením.




Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.066119909286499 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách