www.Dračí Doupě.cz


Registrace
--
Zapomněl jsem heslo --
Nick:  
Heslo:

2 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.
 
Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Bestiář
Předměty
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Gravitační démon

Příprava pro tisk (tisknuto 2186x)
Autor: UnknowN
Přidáno: 23:34:51 24.10.2016
Hlasovalo: 5
Průměrné hodnocení: 4


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-7 / 7
Ikonka uživatele Dakeyras *   [pošta] nové     11:56:46 15.12.2016
taková klasická UnknovNovina :)

Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     17:40:44 15.11.2016
Hm, to je pravda - dalo by se to pak zneužít tím, že by se démon zaklel jen do nějakých úzkých podpěr, čímž by se maximalizovala jejich délka, a na podpěry by se pak naskládaly nějaké překlady, které by už samy o sobě nemusely být magické (něco na způsob visutého mostu - váha spočívá na provazech, ale chodí se po prknech)... Takže ano, plochu ovlivněnou démonem bude lépe skládat dohromady z čtvercových (případně hexových) segmentů v měřítku 1 čtvereček/hex = 1 sáh, a teprve až v rámci segmentu se dá limitovat dle instrukcí, ale celkový počet segmentů nemůže přesáhnout limit daný sférou.

Ikonka uživatele Sniper *   [pošta] reputace: 1
nedohledatelné: +1
nové     9:01:41 15.11.2016
Velice pěkná myšlenka. pár poznámek co se mi nezdá (ale nemusí to být chyba, přeci jen už jsme dlouho nebyl DrD-pravidlově aktivní):

- Plocha pokrytá démonem není úplně jasná - pokud mohou být ovlivněny jen některé části (třeba jen červené dlaždice, což je supr věc pro hádanku), tak ty mají malou plochu a v součtu tak dokáže démon kokrýt extrémně velké prostředí. Tady bych se inspiroval DnD a jeho skládacími efekty - říct že pokrytá plocha se musí skládat z čtverců 1x1m které musí s jiným čtvercem sousedit celou stranou - uvnitř čtverců je možné plochu omezit pomocí nějakého klíče, ale obecně maximální plocha nejde obelstít.

- nebál bych se mít za vyšší sféry bonus v pokrytém prostoru - přeci jen dvojnáspobná sféra nestojí jen dvojnásobek magů, ale má nižší šanci na seslání a je trochu hloupé motivovat aby se raději použily dva démoni z 10. než jeden z 20. (což stojí stejně, ale dva z 10. sešleš bezpečně na mnohem nižší úrovni).

Rozhodně si ale nápad do DnD převedu :D

Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     13:36:58 13.11.2016
Mě tak napadá, že by se dalo něco říct i ohledně rekurzivního použití tohoto démona (na stěnu s démonem se postaví stůl s démonem na který se postaví další stůl s démonem...) - Jsem skoro v pokušení to nijak neomezovat, protože by se s tím možná daly natropit docela slušné haluzárny a nechci nikomu kazit zábavu :-D V nejhorším se dá použít princip pytle beztíže v pytli beztíže ;-)

Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     16:47:10 31.10.2016
Má to být těch 10s^2 na sféru, a když o tom tak mluvíš, tak jo, 10s^2 na sféru by bylo jednodušší - že mě to hned nenapadlo, když už jsem tam nacpal těch 100, aby se to dobře počítalo :-D

Co se zaklínání týče, tak vyhýbavá odpověď by byla taková, že je to stejně, jako u zmiňovaného "démona neprostupnosti". Jelikož to však pravidla zas až tak neupřesňují, tak nezbývá, než se spolehnout na dohady. Osobně bych byl proto, aby byl démon neaktivní, dokud nenastanou podmínky specifikované pro jeho probuzení. V souvislosti s tím se mi vybavuje, jak někteří jedinci měli strašné problémy s mým "Démonizátorem" (theurgickým udělátkem na přechovávání démonů a jejich zaklínání s prodlevou od vlastního povolání ze sféry).

Různé aplikace odvozené od inteligence démona jsou samozřejmě možné. Násobení přitažlivosti by klidně šlo taky, ale muselo by se pozměnit fungování démona, tzn. musel by zachovávat původní vektor tíhového zrychlení, a z toho by pak zase vyplývaly problémy v aplikacích do stěn a stropu (ledaže by se jednalo o variantu limitovanou na zaklínání do podlahy).

Ikonka uživatele Askaar *   [pošta] nové     9:56:41 31.10.2016
Tak není moc co dodat. Snad jen pro upřesnění. Procenta navýšení se počítají vždy od 100? Nebo od předchozí sféry? (je to prkotina, pár plošných sáhů). Není pak jednoduší napsat Pořadové šíslo sféry x10 sáhů čtverečních?

Další co mě napadá (spíš zajímá):
1. Zaklíná se do "relativně" libovolného předmětu a poté zazdívá. Jak se démon chová při manipulaci s takovým předmětem. Je netečný nebo má i jiná využití?

2. 10 sféra je podle mě dostatečně inteligentní aby vyloučil funkci v případě některých postav/ras atd. popřípadě fungovat jako past ve stylu: aktivuj se když na povrch vstoupí kdokoliv kovové zbroji. Mohl by třeba zdvojnásobit přitažlivost v místnosti (při zazdění předmětu do podlahy).

note:
Od teď moje postavy bydlí v mistnostech tvaru koule :D
- 10.sf = poloměr 282 coulů
- 11.sf = 296 coulů
...
- 20.sf = 399 coulů
jop, pěkná sranda :D

Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     23:34:51 24.10.2016
Tož když mi do té rubriky nikdo nepíše, tak si do ní napíšu něco sám, že ano :-) Přeji příjemné počtení.




Vygenerováno za 0.53029894828796 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui Skin by melkor unlimited.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR

Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách