Soutěž O Hlavu Zlatého Draka --
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky --
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Bestiář
Předměty
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň
--
Vzhled
Family Silver Historic Simple Ancient Dark Simple Ancient Light Simple Evolved Dark Simple Evolved Light Timmothy Gold
|
Démon rychlosti
Příprava pro tisk (tisknuto 2447x)
Autor: | MartinB |
Přidáno: | 12:47:22 14.03.2013 |
Hlasovalo: | 10 |
Průměrné hodnocení: |
3.2 |
Hlasování
Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.
Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.
Diskuze
Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 19 |
 |
Andokajn * [pošta]
|
| nové 2:24:04 14.07.2013 |
máš tam chybu, jen nevím v které části
buď je pro +6 potřeba síla laespoň 15 (a tedy pro +8 by to bylo 17 ne 18) a nebo to je naopak a pro +6 potřebuješ sílu alespoň 16, u vyhození to máš už správně... i když bych nepoužíval jednou ostrou nerovnost a jednou neostrou, protože to obvykle čtenář překoune ( i já si toho všiml až na podruhé)
dále nechápu 12- síla postavy (takže když mám sílu 12, tak mě vždy vylítne, neboť je bonus 0 a 12 - 0 se na desetistěnce nedá přehodit... naproti tomu když budu mít 1 tak je to 12 - (-5) = 17 a dokonce se to rovná fatálnímu neúspěchu vždy? a nebo je myšleno (což by bylo trokšu zvláštní) stupeň?)
jinak je to asi zajímavý a užitečný démon... jen si nemím představit króla válečníka síla 21/5 s těžkým kyjem a 7 útoky za 2 kola (tedy k inic +15) a démonem s +11 k inic... takže dohromady +26 + hod... a to už nechci ani myslet na rychlost (kterou krom jiného hraje každý jinak) to by asi všechny kolem sebe doslova rozsekal, kor v bersekrovi. |
 |
Dakeyras * [pošta]
|
| nové 16:01:02 16.04.2013 |
To že jsou pravidla někde očividně nedotažená a nedokonalá, neznamená, že musíme v tom pokračovat a můžem se snažit přijít s něčím co tu chybu odstraňuje. Ale fakticky se tomu nedá nic vytknout. |
 |
MartinB * [pošta]
|
| nové 14:29:11 16.04.2013 |
Přithlížet ještě na kategorii, nebo váhu zbraně je logické, avšak ne systémové. Bylo by to zbytečně moc pravidel. Omezení proto beru vážně jen vzhledem k rychlosti. Nejeden sportovec si při zbytečně prudkém pohybu namohl sval. Ale určitě záleží na každém hráči, jak s pravidelm naloží. Npř. démon nosič uvedený v pravidlech také neuvažuje protivítr, nebo zda se rychlost bere pouze vzhledem k povrchu planety.
Co se té síly týče, už chápu, jednou se bere bonus a podruhé na zjištění pasti stupeň síly. Použit je již existující systém... |
 |
Dakeyras * [pošta]
|
| nové 10:20:42 07.04.2013 |
Ono se sice rádo tvrdí, že kategorie nejsou jen o váze, ale i o potřebném výcviku a obtížnosti ovládání zbraně, ale ještě jsem neviděl zbraň zařazenou do těžkých majíce jen 30 mn a odůvodněním, že je těžké se s ní naučit bojovat, takže kategorie by stačili... |
 |
Fafrin * [pošta]
|
| nové 5:47:30 07.04.2013 |
Určitě se nikde nepoužívá síla 2x.
vs.
Hází se jednou, použitá vlastnost je síla a výška pasti je rovna 12-skutečná síla, jinak zbraň vylétne.
Já nevím, mě příjde, že v té pasti se prostě síla postavy započítá/projeví 2x.
Dakeyras má dobrá nápad, ale navím, jestli bych si hrál na nějaké celé mince. Možná po kategoriích. |
 |
Dakeyras * [pošta]
|
| nové 8:35:48 06.04.2013 |
A co takhle do toho započítat váhu zbraně? třeba taková dýka nebude mít takovou hybnost jako těžký kyj. dýku s rychlostí by zvládl i elf kouzelník, udržet kyj by mohl mít problém i kroll válečník |
 |
MartinB * [pošta]
|
| nové 7:51:02 06.04.2013 |
Systém je totožný, jako s kouzlem rychlost u chodcova meče. Určitě se nikde nepoužívá síla 2x. Hází se jednou, použitá vlstnost je síla a výška pasti je rovna 12-skutečná síla, jinak zbraň vylétne. |
 |
Fafrin * [pošta]
|
| nové 15:49:48 04.04.2013 |
Teď jsem si všiml, že se v pasti na vyletění z ruky používá 2x síla. To není dobré.
Měla by tam být jen jednou - jako vlastnost. Nebezpečnost by měla být konstantní + bonus.
|
 |
MartinB * [pošta]
|
| nové 13:30:10 18.03.2013 |
Urychluje vedenou zbraň, proto není možné ho použít na střelnou, respektie, máchat s kuší, nebo lukem můžu jak rychle chci, ale projektil to rychleji nevystřelí. I proto je zde daná past, urychlení postavy kouzlem rychlost umožní celkově rychlejší koordinaci a reakční schopnos, démon toto nedělá.
bonus k iniciativně nění brán absolutně, takže pokud má nějaká zbraŇ postih k iniciativě, musí být nejdříve ,,vynulována". Vždy se počítá, kolik celkově démon přidává, ne výsledný bonus nad hranicí 0. Vidím to tak, že ohnat se npř. halapartnou je mnohem pomalejší a dosáhnout rychlosti dýky, je fyzicky náročné. |
 |
zerafel * [pošta]
|
| nové 22:01:56 17.03.2013 |
Autor zřejmě vychází z pravidel PPE pro chodce - trojsek, kde se bere síla a chodec podobně ztrácí životy. Takže, idea je podle pravidel v pořádku. Samotné znění pravidel je samozřejmě diskutabilní, nepranýřujme ale autora za něco, co je podle pravidel správně.
Nápad je zajímavý, ovšem zpracování je nejasné... ale o tom už mluvili jiní. Hlavní chybu vidím v absenci popisu efektu - urychluje to pouze zbraň nebo i ruku, potažmo mozek (tzn. zda je ve hře trocha té ČP magie nebo pouze urychlení zbraně k dané činnosti)? |
|