|
Pokročilá munice
Příprava pro tisk (tisknuto 2880x)
Autor: | Akiros |
Přidáno: | 11:48:20 22.04.2016 |
Hlasovalo: | 8 |
Průměrné hodnocení: |
3.88 |
Hlasování
Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.
Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.
Diskuze
Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.
Počet zobrazených příspěvků: 1-5 / 5 |
 |
Akiros [pošta]
|
| NEW 18:47:41 26.04.2016 |
Ty pravidla jedu zni zajimave. Featy jsou jestli tomu dobre rozumim neco jako perky ci specializace. Asi proc ne. Nebo treba zvlastni vycvik. Souhlasim i s pouzitim nejakych vzacnych specialnich surovin. Jinak beru nazor ze tam ta zvysena nebezpecnost proste nesedne.
Signalni sipka s jablecnou vuni ci puchcoudem bych asi nepovolil to by bylo moc silne.
1/4 smeny jsem pouzil uz u barda a je to zhruba delka 1 pisne. Zamerne jsem nepsal na kolik kol a je to na vuli PJ s tim ze je to orientacne 2.5 minuty.
I kdyz ten signalni s puchcoudem by vlastne asi sel. Puchcoud se odparuje asi 3 kola nebo tak nejak. To b tedy asi slo:) |
 |
Askaar [pošta]
|
| NEW 16:11:47 26.04.2016 |
Tak u jedů mám zavedené pravidlo u pyrofora, které mu umožňuje upravovat nebezpečnost jedu podle jeho úrovně (a nejen u pyrofora). A to jak zvýšit tak snížit. Volil jsem o 1 na 8. úrovni, a pak se ten rozsah zvyšuje každé 6 úrovně o 1 (na 20. úrovni múže upravit o +-3). Taky používám doplňkové pravidlo výcviků (featů - inspirace z DnD), kde je několik speciálně určených na jedy. To je naše řešení. Setkal jsem se i s přístupem, že pokud použiješ vzácnější suroviny nebo nějakou speciální příměs, tak se upraví účinek nebo nebezpečnost. Možností je asi více, ale tvá verze se mi líbí nejméně.
U té trhavé šipky mě vůbec nenapadlo se na to podívat takhle - jednoduché a řekl bych i elegantní :)
Možná lepší než 1/4 směny je napsat 15 kol (2,5min). Možná bych to natáhl i na půl směny za bezvětří. 1/4 při lehkém větru. - A tak mě napadlo, co takhle ji využít v kombinaci s jablečnou vůní? To by mohlo fungovat pěkně na čištění dlouhých chodeb :) Technicky stejný princip, jen plnivo je jiné.
|
 |
Akiros [pošta]
|
| NEW 11:13:57 26.04.2016 |
Název: Signální šipka
aerosol bude vyditelný 1/4 směny tuším |
 |
Akiros [pošta]
|
| NEW 12:51:26 25.04.2016 |
Děkuji za zpětnou vazbu, které si vážím více než hvězdiček:)
odpovědi v krátkosti:
Pokročilá munice slouží více méně hračičkům, určitě nebylo záměrem udělat něco mocného, ale spýše otevřít novou škálu možností, které mohou být i slušně využitelné v určitých případech. Na což navazuji -
1. Trhavá šipka prostě zraní znovu když se vyndá. Proto má +1 k útočnosti, které to symbolizuje. Cokoliv navíc bych považoval za zdržování a bylo by to zbytečně silné. Vyhneme se tím i např. tomu, že vytržení rány u kostlivce nebo golema zrovna moc nebolí apod. (může se někde vzpříčit, říznout, neřešit, jednoduše +1 do útočnosti)
Popis je tady asi zavádějící a čtenář očekává něco víc, to je pravda, ale myšleno je to jen +1 k útočnosti
2. to je snadné, pomocí magenergie:) Můžeme si to vyložit, že se zvýší hustota oleje a jeho zápalnost.... hezký rýpanec:), ještě že tam mám tu magii (a tím i omezení výroby na alchymistu)
3. zde čtu tvůj komentář a nemohu ti nijak oponovat. Reagoval jsem tím na malou past jedů (konkrétně zamýšleno na kurare past 4, nikdy se mi to nepodařilo využít, ani proti zpropadenému elfímu čaroději:) a jednak zatraktivněním šipky samotné, jestliže bude šipka stát 1mg, alchymista raději namočí obyčejnou šipku. Nepřijde mi to až tak silné a asi je to opravdu věc názoru.
Děkuji za komentář |
 |
Askaar [pošta]
|
reputace: 1
Akiros: +1 | NEW 12:17:15 25.04.2016 |
Pěkné a propracované. Jednotlivé výrobky mají dostatečně popsané efekty a funkční mechanismy, stejně tak výrobu.
Několik detailů které mě bijí do očí:
1. Trhavá šipka - bylo by dobré dodat jak je řešeno zranění při vytahování šipky. Pastí? Za kolik životů?
2. Zápalná šipka - (tohle je opravdu detail, jen rýpu) jak stlačíš olej - kapalinu - fyzika pro ZŠ nás učí že kapaliny jsou nestlačitelné, tak co je to tady za nesmysl? ;)
3. Jedová šipka - nelíbí se mi že šipka zvedá nebezpečnost jedů. Chápu že se to snažíš ospravedlnit delší dobou a větším množstvím jedu, ale na toto pravidla DrD moc nemyslí. Hlavní výhodou šipky je snazší manipulace a delší životnost. Někomu to možná přijde jako dobrý nápad a hodně zálůeží na PJ a jeho světě. Já osobně si myslím, že nebezpečnost jedu je dána při jeho výrobě, ne podle jeho podání. Rozumím, že v reálu jsou jedy nebezpečné i množstvím a tedy to dává jistý smysl, přenést i do DrD. Neříkám, že je to špatně, ale nelíbí se mi to a nehodí se mi to do světa. Ale to už je je věc různých PJ. Není jednoduché vytvořit něco co sedne 100% všude. |
|
|
Vygenerováno za
0.5487699508667 sekund.
© 2002 - 2004 Almad a
James Timqui,
design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků. Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1. Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách
|