|
Zhratelněné Vidění magenergie
Příprava pro tisk (tisknuto 2756x)
Autor: | Fafrin |
Přidáno: | 22:13:56 16.02.2011 |
Hlasovalo: | 13 |
Průměrné hodnocení: |
4.31 |
Hlasování
Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.
Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.
Diskuze
Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 10 |
 |
Koveras [pošta]
|
reputace: 1
Nathaka: +1 | NEW 8:13:13 06.04.2011 |
Tohle mi vážně připomíná tu trapnou kiritiku u Obránca (či jak se to jmenovalo). Zkritizuješ už hotová pravidla a navrhneš svá, mnohem lepší. Tyhle se mi opravdu líbí, proto hodnotím 4*.
Myslím si, že to Gryffintom přehání, ale v jednom má pravdu, mohl by tam být i lepší nápad, tohle je spíš taková esej...
Možná je to jen moje chyba, ale občas jsem se v tom ztrácel a i když hraju za alchymistu často, potřeboval jsem k tomu pravidla.
Určitě to ale použiju při první příležitosti. |
 |
Dakeyras [pošta]
|
| NEW 11:40:59 01.04.2011 |
Gryffintome asi tak jak řek Nathaka. Snahou servru není přinášet jen novinky ale upravovat i některé nesmysli, záludnosti, či občas si protiřečící pravidla, která se našla až při hraní a nejlépe dlouhodobé, kdy člověk prochází už různé možnosti atp. Ale pokud zastáváš názor, že co je v pravidlech se nemá měnit tak raději nechoď na další Fafrinovi příspěvky, které jsou poslední dobou právě v takovém duchu a zabývají se právě změnou takto nalezených pravidel. |
 |
Nathaka [pošta]
|
| NEW 10:39:00 01.04.2011 |
Neřekl bych, že snaha vylepšit něco, co je v pravidlech sice hotové, ale zbytečně složité a špatně udělané, je nápad na 0*. Jsme nadšeni, protože takto je to celé mnohem hratelnější a o to jde. :) |
 |
Gryffintom [pošta]
|
| NEW 10:02:50 01.04.2011 |
Tak tohle mně vážně zklamalo... Spracování 5*, nápad 0*. Průměr 2,5* a já mám rači nápad. Jak můžete bít tak nadšeni z něčeho, co jen upravuje hotové? |
 |
Fafrin [pošta]
|
| NEW 18:01:25 17.02.2011 |
Hodnotu pro hledání, pokud ní myslíš postřeh si zapíšeš do deníku. Na postřeh na mechanismi je kolonka už v altaráckých denících a magický postřeh se tam snad alchymistovi někde vleze - zloděj tam takovejch % má hafo. Jestlli se jedná o vzorec pro nápadnost magenergie, původní tabulka pro vidění magenergie ti poskytne vhodné srovnání.
Jestli bych mohl požádat o redakční úpravu, teď jsem si všiml drobné chybky. - V předposledním odstavci v druhé části (pro PJ) na začátku místo PPH jen PH (průvodce hrou). |
 |
Dakeyras [pošta]
|
| NEW 15:18:48 17.02.2011 |
toto dílo jsem v MS nesledoval až do konce tak jsem si ho s o to větší chutí přečet celé tady. Samozřejmě bude to chtít trošku pamatováka na zapamatování si hodnoty pro hledání, ale pokud ji postava bude používat aktivně, bude si ji pamatovat velice rychle a to je fajn. Navíc přináší i možnosti, které mi v pravidlech chyběli, jako náhodný postřeh, magenergie aktivní a celkově jakákoliv magenergie a její povaha.
Taky se mi líbí princip odhadu nepřítele, jenž se teď v MS řeší a tak tam zvu každého co pravidla aspoň trošku zajímají :D |
 |
Fafrin [pošta]
|
| NEW 13:57:21 17.02.2011 |
Děkuji, budu se snažit v dalším laťku udržet vysoko.
Jinak tohle je většinou skutečně něco, co mělo přijít v core pravidlech před 3-5ti lety. No, nepřišlo, musíme si to udělat sami. Zatím věřím, že DrD ještě nějakou dobu bude v oběhu a že DrD2 jej zcela nepřekryje (jedná se přece jen o zcela jiný systém).
Následovat bude nyní válečník, pak asi stopování. Pak se uvidí. |
 |
Ascella [pošta]
|
| NEW 23:45:45 16.02.2011 |
Jednoduché, výstižné, přínosné. Více snad není co dodat. Oproti odvracení neviděných je příspěvek velice dobře čitelný, stačí vzít a hrát.
Líbí se mi zohlednění jinak koncipovaných světů. Chválím dobře psané příklady, kvalitní výčty magických možností, které samy mohou začínajiící hráče inspirovat. Doplňky nezatíží samotné hraní, mechanika "placeného průzkumu" je výborný nápad.
Bez jakýchkoli výhrad 5*
A velký dík k tomu, dohledávání procent vždycky když si alchymista vzpomene, že tuto schopnost má (spíše si vzpomene tedy družina než ctěný pan Gra-San) je velmi otravné, zdržující hru...a stejně nejčastější odpověď,které se postavě dostane je "Nejsi si jistý". Tedy díky Fafrine, vysloužil sis (nejen) tímto projektem mé velké uznání. |
 |
Nathaka [pošta]
|
reputace: 1
Dakeyras: +1 | NEW 22:17:33 16.02.2011 |
Tohle nebudu zbytečně okecávat, je to asi jedna z nejlepších zjednodušujících úprav, které Fafrin v rámci DrD 1.8 provedl. Alespoň mně to tak přijde. Mohl bych v tom hledat chybky, ale na to opravdu nemám náladu a příspěvek je prostě potěšující. Jediné, co mě mrzí, je fakt, že dneska už to nejspíš neposlouží tak dobře, jako kdyby to přišlo před pár lety... Za mě velká pochvala.
Tagování je kompletně autorovo (já přidal jen jedno odřádkování) - za to dík. O případné úpravy si (hlavně autor) říkejte. |
|
|