|
Tvorové živlů
Příprava pro tisk (tisknuto 2718x)
Autor: | Nikdo |
Přidáno: | 20:26:28 13.11.2010 |
Hlasovalo: | 8 |
Průměrné hodnocení: |
4.38 |
Hlasování
Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.
Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.
Diskuze
Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.
Počet zobrazených příspěvků: 1-4 / 4 |
 |
Robert Hooke [pošta]
|
| NEW 16:58:50 05.09.2011 |
Nádhera. Tohle je nosný nápad na opravdu hluboké dobrodružství s etickým přesahem. Dokážu si představit vnitřní konflikt theurga, zamilovaného do vlastní rusalky, který chápe, že dříve nebo později ji bude muset zabít, nebo kvůli ní obětovat něčí život...
|
 |
Fafrin [pošta]
|
| NEW 22:56:07 14.11.2010 |
Dílo je to velmi pěkné.
Kromě zajímavého a nového nápadu přináší kompletní zpracování do všech potřebných detailů, nabízí jak použití ve světě, tak třeba rozvinutí zápletek v podobě osvobozených elementárů (zde jsem rád, že se nakonec podařilo najít něco smysluplného, čím se živí.) Ze vzorců pro zkušenost vyplívá, že možná nejsou tak úplně vyvážení, ale to je vždy těžké soudit, pokud taková bestie není zpracována zcela uniformě.(Všichni stejné Úć, Oč...) tejně tak si nejsem jitý poměrem cena/ výkon. Na druhou stranu, kouzelník dostane přítelíčka za pár magů, takže proč to řešit.
Velmi se mi líbí dodatky o povahách jednotlivích živelníků, dodávaní dílu ono něco navíc.
Osobně mi trochu nesedí homonkul, nevím, jestli bych ho zařadil, ale celkově nijak nevadí.
Nic nepřebývá, nic nechibí. |
 |
Dakeyras [pošta]
|
| NEW 18:13:53 14.11.2010 |
Tak přečetl jsem si to znova, protože poslední úpravy v MS jsem už nesledoval, ale jsem rád že zmizeli věci, které mi přišli podivné ( to, že nemůže mít bhůty) a nebo nelogické - vlastnosti elementárů.
Co mě tak zpětně přijde podivné, tak to, že je hobit nedokáže vycítit, když mají duši. Jeho čich není o nose, ale o vycítění cizí přítomností, kterou bych právě připisoval inteligentní bytosti s duší. To je ale na polemice a tom jak to chápe daná osoba, takže za to nestrhávám nic.
dal bych osobně o trošičku méně než 5* kdyby to šlo, protože jsem se tak úplně nesžil s těmito stvořeními, ale fakticky jim nemám zas co vytknout. Rozhodně ale Nikdovi (?jak to skloňovat?) gratuluji k tomu dílu, protože je velmi plodný a přesto to netrpí nedodělky a je vidět jistý progres v kvalitě. |
 |
Corwin45A [pošta]
|
| NEW 20:26:28 13.11.2010 |
Po nějaké době se objevilo dílo, které podstatně rozvíjí možnosti alchymie a naízí komplexní základ pro její postavení ve světě. Podobných věcí není nikdy dost, zejména proto že se dají velmi dobře použít i v jiných hrách než DrD.
Elementárové představují velmi mocný koncept, podobný třeba golemice - umožňují tvorbu a ovládání samostatných, inteligentních společníků či sloužících, bez negativ která přináší nekromancie. Rozhodně se mi líbí pojetí dokonalých a nedokonalých elementárů, stejně jako zpracování "živlových elementárů". Snad jen Žavák mi přijde až příliš silný a nebezpečný, s možností kohokoliv velmi rychle upálit ve své náruči.
V části o použitelnosti je zmínka o získání 360 dní svobody, po tom co elementál právě svobodu získal, není mi jasné co to znamená. Umírá elementár nějakou dobu po tom co není svázán s žádnou duší? Moc mi to také nejde dohromady s částí ohledně výcviku elementára, má normálně získávat zkušenosti? Vzhledem k jeho inteligenci, odkud bere elementár znalosti, se kterými se do světa dostává? Co znamená, že po theurgově smrti vstoupí jeho duše do elementára, bude elementár v takovém případě v podstatě theurgem jakým byl před smrtí? Může tvořit další elementáry a zajistit si tak na nějakou dobu ochranu před smrtí?
Trochu mě také zaráží, že se elementár na jednu stranu stává velmi dobrým theurgovým přítelem, na druhou stranu ho theurg obvykle zabije před uplynutím jednoho roku "života".
Proč nemůže Žavák používat nehořlavé zbraně, z kovu nebo kamene?
Zasazení podobných tvorů do herního světa rozhodně trochu zamýchá s jeho rovnováhou, zejména pokud jsem správně pochopil, že elementár se po roce v podstatě může "osamostatnit" a konat podle své vůle. Osobně bych to asi omezil touhou elementára vrátit se do svého domova, jakým může být třeba "živlová sféra" nebo nějaké místo v normálním světě (sopky, moře a tak dále, podle živlu).
Celkově mi přijdou Tvorové jako výborný a skvěle použitelný nápad, který v konkrétním světe bude potřebovat trochu ladění, aby dobře fungoval. Uvídám když se rady pro "ladění" v diskuzi objeví. |
|
|