|
Démon zabití
Příprava pro tisk (tisknuto 1660x)
Autor: | Nathaka |
Přidáno: | 8:54:46 05.04.2010 |
Hlasovalo: | 15 |
Průměrné hodnocení: |
3.4 |
Hlasování
Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.
Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.
Diskuze
Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 34 |
 |
Nathaka [pošta]
|
| NEW 13:56:19 16.03.2012 |
Zdenál: Teď mi konečně přišel na mysl argument pro tu neetičnost, aneb já věděl, proč to tam dávám: Útočný démon je možná běžný (i když je klidně možné, že všichni démoni budou nezákonní :P), ale cechy zlodějů a cechy vrahů jsou většinou považovány za nezákonné a vraždy za neetické a odporné. Čili démon, který slouží převážně k vraždění, nikoliv k soubojům a třeba vymetání jeskyní od skřetů, bude pochopitelně považován spíše za neetického (a nebezpečného pro slušné občany království) a bude ustaven mimo zákon. |
 |
darkkkn [pošta]
|
| NEW 19:31:42 04.05.2010 |
Zdravím
Nathaka mi osvětlil celou situaci, a i když bych sem tam měl pár připomínek tak si myslím že není není potřeba řešit proč se mi nelíbí démon zabití.
Dílo je zpracované dobře. Je velmi oblíbené u mnohých hráčů. Kdybych hodnotil dal bych 4 hvězdy. Mnoho štěstí s dalším dílem. |
 |
Nathaka [pošta]
|
| NEW 11:15:53 24.04.2010 |
darkkkn: Zapomenul dýku v hostinci... ? Argumentuješ nesmyslně, panenko skákavá. PJ by musel být blbec, aby toho démona proti hráčům použil úspěšně. (Anebo by musel být na hráče naštvaný a i tak by si to měli vyřešit jinak.) Instant killy nejsou nebezpečí pro hru, dokud je PJ zvládá. Kdyby byl PJ svině, tak mu na instant kill bohatě postačí některé jedy. Tohle je prostě hloupost, co řešíte. |
 |
darkkkn [pošta]
|
| NEW 9:05:57 24.04.2010 |
Souhlasím s Ascellou, pokud hráči jsou schopni jednou ranou zabít. Myslím si že by bylo fér aby to mohl i protivník. Jenže potom by to byl moc krátký boj a všichni by byli naštvaní že musí znovu tvořit postavu. A to jen kvůli tomu že si jeden hráč zapomenul dýku v hostinci... Nehodnotím |
 |
Nathaka [pošta]
|
| NEW 17:56:11 19.04.2010 |
Ascella: Co CP mohou, to ještě nutně dělat nemusí. Naboří-li to hru, PJ bude rozumný. Anebo se klidně CP mohou pokusit, ale neúspěšně. Zabít postavu instantem, na základě hodu, to je hřích, toho by se žádný PJ dopustit neměl. :-) |
 |
Ascella [pošta]
|
| NEW 17:54:10 18.04.2010 |
Hmmm...
A já měla za to, že doba se nám vyvíjí k omezování automatického odstraňování postav. Co mohou postavy, to mohou CP. Komu se líbí, když dostane jeho milovaná, hýčkaná, prožívaná postava kudlu mezi lopatky ať je to sebelogičtější a sebepravidlovější? A teď tu máme rovnou démona, kterého může použít kdokoli. A ta past Roz... Chápu, že to záleží na nastavení světa.
Jistně, mechanismus je vpořádku, výše sféry taky v pohodě...ale přesto jsou mi podobná dílka tak silně proti srsti, že mám automaticky chuť jim stahovat hodnocení jen pro to. Tedy nehodnotím, jakožto zsadnímu odpůrci instatnu mi chybí objektivita.
|
 |
Dakeyras [pošta]
|
| NEW 14:44:09 12.04.2010 |
no já bych to řešil jinač:
zabití je procentuální hodnota sféry ze které je vyvolán: z 10 sféry 10%, z 20 sféry 20% atp...
těžké poranění (zranění za 1/2 aktuálních životů, minimálně ale jeden) je rovno dvojnásobku sféry.
počet použití se rovná sféře, ze které je povolán - z 10 sféry je na 10 použití (takže statisticky dokáže zabít jednu osobu) z 20 sféry statisticky už 4 osoby. K tomu když se přidají ještě poranění...
a mohlo by jít i o nevědomé použití, aneb zakleju ho do cvičného meče, cvičného protivníka prince a ten když jej zásáhne tak má možnost jej zabít, nebo aspoň děsivě zranit.
samozřejmě + nějaká omáčka k tomu, třebas to jak přesněji působí atp. |
 |
Zdenál [pošta]
|
| NEW 15:00:53 11.04.2010 |
Aha, sorry, projel jsem to rychle a roz bral jako rozdil utocnika/napadeneho coz je blbost. Opravuju hodnoceni. |
 |
Nathaka [pošta]
|
| NEW 14:59:12 11.04.2010 |
Zdenál: Jop, nedotaženost kolem samotného zabití tam je, ale zrovna důsledek rostoucí sféry je dost jasnej, vzhledem k tomu, že sféra hraje zásadní roli při určování Roz pro past na Zabití, jak je v díle ostatně několikrát zdůrazněno. :-)
(Omezení velikosti je už u siccova Zabití. Démon zabití vychází z něj.) |
 |
Zdenál [pošta]
|
| NEW 14:53:53 11.04.2010 |
Nechapu poznamku o neeticnosti demona... v cem je jeho vysledek jiny nez u klasickyho utocnyho? V cem je jiny nez u silnych jedu?
Polovina veci pouzivanejch v DrD bezne slouzi ke snadnejsimu zabijeni a najednou jednoho z nich stigmatizovat "ze uz je to jako moc husty a neeticky"? Nechapu proc.
Jake kategorie je zraneni zpusobene timto demonem? B, C, E ...? Tohle ujasnit resi veskery spekulace jestli to funguje na nemrtvaky, golemy, trpasliky nebo jinou specifickou havet. S tim souvisi i objasneni jak to pusobi - vrazdi demon pomoci zbrane ve ktere je zaklet, nebo nejak magicky "vycucne dusi", nebo jinak..?
Jak roste sila demona s rostouci sferou vyvolani?
Nechapu omezeni velikosti. Omezovat zivotaschopnosti!
Namisto toho posledni dva odstavce zbytecnych kecu (pravda, moje dilka jsou v tomhle podstatne horsi), namisto nich by slo ve dvou odstavcich resit nastinene, strucnost by neutrpela.
V tomhle nedotazene.
Ale napad nijak svetobornej, ale nic proti nicemu, vysledny pusobeni v pohode, presilene to neni... 2,3* mi pridou tak akorat. |
|
|