www.Dracidoupe.cz



Noví démoni astrálních sfér

Příprava pro tisk (tisknuto 633x)
Autor: Nikdo
Přidáno: 21:50:15 24.03.2011
Hlasovalo: 15
Průměrné hodnocení: 4.4


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 13
Ikonka uživatele MartinB    [pošta] NEW     10:23:51 13.03.2013
Démon odolnosti na magii je nedodělaný, není rozepsáno na jakou magii působí, zda jde o jedno nebo oboustranný proces. Zda snižuje šanci na seslání, nebo snižuje účinky (past, zranění, bonus). zda ruší komplexně účinek, nebo jen nepůsobí na postavu s démonem. Zda je možné vypnout, zapnout. Zda se na působení kouzla hází každé kolo, nebo po neúspěšném ,,odvrácení" magie již není možné danou magii negovat.

Démon mudrcovi hole je nesmyslný, jak může mít někdo vůbec nějaký bonus k uspění s věcí, se kterou současně ,,lomcuje" někdo jiný? Démon je obdobou démona meče pro chodce. Ale bonus v podstatě větší, ačkoliv zbraň nemůžu ovládat.

úžočný démon ohně/mrazu, k10 nemá odůvodnění. Není jasné, jak se zbraň chová, zda je z ohně/mrazu, proč je zranění jen ohněm, ledem, ale již ne fyzickou podstatou. Osobně to vidím podobně jako chodcův meč, jen chtěl být autor ,,originální" a překonbinoval.

Démon samostatnosti - musí se postava soustředit na ovládání, nebo může poslechnout pouze mluvené slovo? co když budu mít předmětů 50? Démon je moc silný, dle mého názoru vhodný spíše pro artefakt.

Elektrický démon je dělaný pro boj, nebo na ochranu předmětu? Dává rány i svému majiteli, nebo všem, kdo se jej dotkne. Jak démon pozná, kdo je majitel?

Magnetický démon - který sebevrah by si vzal podobného démona do zbroje? Jak by asi dopadl válečník v rytířské zbrojí, po kterém by někdo hodil kopí, magnet by jej ještě lépe nasměroval a umocnil sílu úderu. Udělaat ze sebe naváděný cíl.... Do zbraně obdobná omezení - rozmáchnout se vedle pokovaných dveří? :-D nebo jít s mečem proti obouručáku? Využití tohoto démona bych viděl kdekoliv jinde, než v souboji, na to jsou jiní.

Démona všech zranění nechápu, znamená to, že postava obdrží minimálně o 14 větší zranění, pokud je zranitelná všemi útoky? Velmi silný démon.

démoni: ničivý démon neviděných, nezranitelnosti, ničivý démon bhůtů, pohlcovací démon, transformace, kamene mudrců, jsou dle mého názoru extrémně silní a některé bych jako PJ nepovolil ani do artefaktů, natož běžnému hráči.

Každopádně nápady jsou velmi dobré, někteří démoni se mi fakt líbí v uvedené formě, jiné předělám k obrazu svému, určitě je použiji při svém hraní.



Ikonka uživatele Andokajn    [pošta] reputace: 1
Nathaka: +1
NEW     23:26:27 04.05.2011
Podle mě celkem pěkné, ale abych ti dla 5* tak mi chybí ještě něco doladit... například mi příjde moc bonus k inic +4 pokud ho vyvolám z nejvyšší(21) sféry... navíc se dá vyvolávat i z vyšších (nepamatuju kolik je max, ale myslim že neomezeně:D) potom není vypsáno co se stane pokud se změní v bersekra a přitom pokud má mínusový bonus k síle...

démon s tou magenergii hromadění je to samé jako čarodějova hůl a nelíbí se mi že by to mohl mít i někdo jiný... příjde mi to pak přesílené a pak by mě zajímalo jak je to s mentálním soubojem tam se tuším píše že až když čaroděj nebo hraničář nemá magenergie jde ubírat inteligence... tady není popsáno jak se to řeší

no a taky mě vadí nové zavádění hodů něco jako 1k10+ to 2K6 dejme tomu to už je v pravidlech u předstíraného výpadu tak to ok...

takže kvůli těmto nedostatkům 3*

a ještě jeden tip.... nevím kolik lidí baví rolovat nahoru na seznam a asi ještě méně lidí si zapamtuje nějakých cca 25 démonů, takže byc ocenil kdyby u jména bylo číslo sféry....

Ikonka uživatele Kamerask    [pošta] NEW     16:36:13 06.04.2011
Koveras: Nenazval by som to rejpaním. Ostatní jednoducho vyjadrujú názor ako to zlepšiť. Áno, niekedy sú to len maličkosti, ale tu nejde ani tak o zlepšenie diela, ide o to vyvarovať autora pred niektorými chybami( a poučiť ho, aby nabudúce tie isté chyby nezopakoval), a tým mu dopomôcť k lepším a lepším dielam. Tie pripomienky sú myslené skoro vždy len v dobrom, to mi ver.

Tie pripomienky na kvalite diela nič nemenia, a pravdu máš v tom, že toto družine určite dopomôže v ťaženích.

Your Kamerask

Ikonka uživatele Koveras    [pošta] reputace: 2
zerafel: +2
NEW     8:07:15 06.04.2011
Nevím, proč do toho tak rejpete. Podle mě je nemožné napsat pravidla o takovém rozsahu, aniž by v tom nebyla jedinná chyba. Autor zřejmě nepočítal se vším (je to jen člověk) a má tam věci, co by se dali vyřešit jinak, ale proč?
Je to vytvořené pro družiny s theurgem a mnozí z těch démonů mu mohou významě pomoct dohrát tažení, když není k dispozici dostatek dalších hráčů.

Proto bych tu chyby ani moc nehledal. Většina vaších připomínek jsou stejně jen detaily, které byste si mohli snadno vyřešit.

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] reputace: 1
nedohledatelné: +1
NEW     20:51:24 04.04.2011
Dost mi vadí opakující se démon odolnosti proti magii v každé sféře - tabulka mohla být o třetinu kratší. (To že útočný démon a obranný démon jsou taky uvedeni takhle blbě není důvod autorskou chybu opakovat :) )

Démon odolnosti proti magii by si zasloužil rozepsat či doformulovat. Především jak ty % mám použít? Snižují efekt kouzla, mají takovou šanci jej zrušit, snižují šanci na vyvolání?

Démon mudrcovy hole mi příjde nevyvážený, tedy ta jeho schopnost: za 1mag dává vlastně +4 do útoku. Na druhou stranu, počet použití je značně omezen, takže by to mělo být OK.

Démon lokalizace je fajn, ale kdyby s jeho sférou rostli i schopnosti rozeznávání tvorů (úměrně inteligenci), bylo by to fajn.

Nahrazení kostky u démona ohně mi přijde zbytečné, celkově se mi moc nelíbí, byl bych radši, kdyby zbraň prostě zraňovala C + G. Obdobně u démona mrazu.

U démona rychlých bot bych více ocenil bonus k pohyblivosti, jelikož 1) BP jsou odvozená veličina a někdo může používat při pronásledování přímo pohyblinst (PPZ) a 2) démon je nyní stejně účinný nezávysle na naložení.

U démona pamatování by se hodil alespň zevrubný návod jak určit Složitost.

No, dál už se mi to nechtělo detailně komentovad. Démoni jsou to všelijací, většinou vyvážení, některé bych řešil jinak, někteří mi příjdou zbyteční, některé bych prostě nepovolil pro přílišný zásah do světa. Někteří věci zbytečně komplikují dalšími hody či chybý provázanost se současnými pravidly (ale to je možná mnohdy i chyba nesjednocených pravidel.)

Někteří démoni jsou možná spíše démony prokletí, nebo by si takové zpracování zasloužili.

Celkově inspirativní dílo, použitelné, kvalitně zpracované.

Ikonka uživatele Kamerask    [pošta] NEW     20:01:03 28.03.2011
Tak, prekonal som svoj menší odpor voči theurgovi, schytil pravidlá a prečítal som si ho. Teraz sa úplne presne pozriem na toto a uvidím aké to je. Každopádne sa moje hodnotenie meniť nebude, lebo chybičky budú len malé( a možno ich vidím ako chybičky len ja):

Démon odolnosti voči mágií: na pravdepodonosť si hádže postava s démonom, alebo kúzelník. Nie je to tam vysvetlené. PRečo by mal vedieť zosielaať kúzla, keď je odolný voči mágií, to mi trošku nedáva logiku( asi len môj názor).

Démon omráčenia: prečo sa zranenie mení na tieňové. Malo by sa len tieňové zranenie zdvojnásobovať.

Démon pamätania: trošku sa mi nezdá, že démon si zapamätá nekonečno informácií.....mohlo by tam byť také niečo, že po zapamätaní a využití viacej ako 2xČíslo sféry informácií, démon sa vracia späť.....Ale pravidlovo je v pohode.

Démon izolace: Elektrina sa nejak v DrD nevyskytuje( aspoň v mojom svete nie), a potom sú tam tie blesky už len taký doplnok.

Navádecí démon: Strašne silný keď si vezmeme do úvahy, že sa vrhacia zbraň dá väčšinou zobrať naspäť.

Démon odraženia a regenerace: Týto sa mi páčia asi najviac.

Dielo je však stále výborné. Niekotrí démoni sa podľa mňa do väčšiny svetov nehodia, ale však asi preto je ich tu tak veľa, že si máme z čoho vyberať.

Nikdo, dobrá práca

Your Kamerask

Ikonka uživatele Makrela 33    [pošta] reputace: 1
Kamerask: +1
NEW     19:44:46 28.03.2011
Mne sa to veľmi páči, je to velmi dobré a aj hrateľné. Sú tam síce nejaké extrémy, napr. démon omráčenia ale dajú sa prežiť.

Ale pár vecí, na ktoré mám otázky (resp. pripomienky): Démon odolnosti voči magií: Ten K% bude zrejme na zlyhanie kúzla však? A nie je to trochu velká šanca na zlyhanie?

Elektrický démon: Som zvedavý, ako by si hádzal, keby bolo zranenie 1-7.

Démon izolace: Nie je to trochu velká šanca na pohltenie bleskov?

Títo démoni sú inak velmi dobre napísaný a je to velmi pekné rozšírenie pre theurga.

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] NEW     15:39:23 28.03.2011
Mě osobně se příliš nelíbí démon ohně a mrazu. Z příspěvku jsem pochopil, že se zbraň nemění na oheň, či mrazivý paprsek, ale zůstává klasicky hmotnou, tedy pokud je protivník imunní vůdči ohni, či chladu, tak jej nezraní oheň, či mráz, ale pořád dostane zásah kusem ostrého/tupého a těžkého kovu, což taky fest zabolí. Proto bych zvolil něco jako konstantní bonus na zranění (+1/2/..) nebo další kostkový (+1k6/...) abych rozdělil co způsobuje zranění zbraní a co zranění příslušným démonem.

Démon odolnosti na Magii jak píše Zarafel - podle mě je nastaven dobře. U útočného, či obranného démona si taky nehraješ s nějakým rozdílem úrovní. Kouzelník na vyšší úrovni tak již má více magenergie, tedy více pokusů překonat tohoto démona.

Taky mi přijdou podivní démoni: Kouzelný a Všech zranění...

Jinak je to vcelku pěkně použitelné a dobré v tom, že se nepřichází jen s jedním, či dvěma démony. Některé démony, jako elektrický, magnetický, nebo izolace bych do svého světa asi nezařadil, ale pravidlově jsou dobře ošetřené a jde spíš jen osobní cítění k nim.

Ikonka uživatele Hrdlodus    [pošta] reputace: 1
Dakeyras: +1
NEW     23:51:44 26.03.2011
Jak účinkuje nehmotná zbraň na nehmotné nestvůry či na jiné nehmoné zbraně?

Ikonka uživatele zerafel    [pošta] reputace: 1
Nathaka: +1
NEW     21:19:55 26.03.2011
Pěkné inspirativní dílo, snad první na serveru, ze kterého si možná i něco vemu a předělám. Rýpat se dá do všeho, ale proč bych to dělal, když si to stejně upravím, budu-li chtít.

Dílo jsem pouze proletěl a hodnotím (a píšu toto tady) pouze z důvodu, že mě zaujalo (jinak díla už dávno nehodnotím). Takže se nebudu moc rozepisovat. Ovšem pokud autor bude chtít a napíše mi do pošty, najdu si čas a dílo přečtu důkladně s důkladní kritikou.

I tak jsem si všiml jisté nejasnosti a ne úplně "oukejnosti" s pravidly:

Démon odolnosti na magii z popisu textu nějak nemůžu pochopit. Ta procenta jsou šance, že určité kouzlo seslané na nositele předmětu s démonem prostě selže? Nemělo by to být závislé na rozdílu úrovní démona a sesilatele? Obecně jsem nedověděl (nemáš nikde natvrdo napsané), co vlastně tento démon dělá :o(

"Sejmutí je možné pouze upuštěním předmětu s démonem." - jaké sejmutí? Sejmutí čeho? V kapitolce o tomto démonovi ani nikde předtím jsem se nedočetl, o co jde.

Démon omráčení - moc silné. Mohu takto vždy útočit na plocho, zraňovat za 2x tolik a pak vyřazeného prostě podříznout. Je to 2x rychlejší zabíjení za cca stejnou cenu.

... více na požádání.

Jinak ale, jak jsem již řekl, dost démonů mě zaujalo a hodí se mi do hry. navíc jsou docela vyvážení.

S pozdravem a úctou... zerafel

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
1 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.012598037719727 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách