www.Dracidoupe.cz



Zhratelněné Vidění magenergie

Příprava pro tisk (tisknuto 2501x)
Autor: Fafrin
Přidáno: 22:13:56 16.02.2011
Hlasovalo: 13
Průměrné hodnocení: 4.31


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 10
Ikonka uživatele Koveras    [pošta] reputace: 1
Nathaka: +1
NEW     8:13:13 06.04.2011
Tohle mi vážně připomíná tu trapnou kiritiku u Obránca (či jak se to jmenovalo). Zkritizuješ už hotová pravidla a navrhneš svá, mnohem lepší. Tyhle se mi opravdu líbí, proto hodnotím 4*.
Myslím si, že to Gryffintom přehání, ale v jednom má pravdu, mohl by tam být i lepší nápad, tohle je spíš taková esej...
Možná je to jen moje chyba, ale občas jsem se v tom ztrácel a i když hraju za alchymistu často, potřeboval jsem k tomu pravidla.
Určitě to ale použiju při první příležitosti.

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] NEW     11:40:59 01.04.2011
Gryffintome asi tak jak řek Nathaka. Snahou servru není přinášet jen novinky ale upravovat i některé nesmysli, záludnosti, či občas si protiřečící pravidla, která se našla až při hraní a nejlépe dlouhodobé, kdy člověk prochází už různé možnosti atp. Ale pokud zastáváš názor, že co je v pravidlech se nemá měnit tak raději nechoď na další Fafrinovi příspěvky, které jsou poslední dobou právě v takovém duchu a zabývají se právě změnou takto nalezených pravidel.

Ikonka uživatele Nathaka    [pošta] NEW     10:39:00 01.04.2011
Neřekl bych, že snaha vylepšit něco, co je v pravidlech sice hotové, ale zbytečně složité a špatně udělané, je nápad na 0*. Jsme nadšeni, protože takto je to celé mnohem hratelnější a o to jde. :)

Ikonka uživatele Gryffintom    [pošta] NEW     10:02:50 01.04.2011
Tak tohle mně vážně zklamalo... Spracování 5*, nápad 0*. Průměr 2,5* a já mám rači nápad. Jak můžete bít tak nadšeni z něčeho, co jen upravuje hotové?

Ikonka uživatele Nathaka    [pošta] NEW     19:17:30 17.02.2011
-opraveno

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] NEW     18:01:25 17.02.2011
Hodnotu pro hledání, pokud ní myslíš postřeh si zapíšeš do deníku. Na postřeh na mechanismi je kolonka už v altaráckých denících a magický postřeh se tam snad alchymistovi někde vleze - zloděj tam takovejch % má hafo. Jestlli se jedná o vzorec pro nápadnost magenergie, původní tabulka pro vidění magenergie ti poskytne vhodné srovnání.

Jestli bych mohl požádat o redakční úpravu, teď jsem si všiml drobné chybky. - V předposledním odstavci v druhé části (pro PJ) na začátku místo PPH jen PH (průvodce hrou).

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] NEW     15:18:48 17.02.2011
toto dílo jsem v MS nesledoval až do konce tak jsem si ho s o to větší chutí přečet celé tady. Samozřejmě bude to chtít trošku pamatováka na zapamatování si hodnoty pro hledání, ale pokud ji postava bude používat aktivně, bude si ji pamatovat velice rychle a to je fajn. Navíc přináší i možnosti, které mi v pravidlech chyběli, jako náhodný postřeh, magenergie aktivní a celkově jakákoliv magenergie a její povaha.
Taky se mi líbí princip odhadu nepřítele, jenž se teď v MS řeší a tak tam zvu každého co pravidla aspoň trošku zajímají :D

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] NEW     13:57:21 17.02.2011
Děkuji, budu se snažit v dalším laťku udržet vysoko.
Jinak tohle je většinou skutečně něco, co mělo přijít v core pravidlech před 3-5ti lety. No, nepřišlo, musíme si to udělat sami. Zatím věřím, že DrD ještě nějakou dobu bude v oběhu a že DrD2 jej zcela nepřekryje (jedná se přece jen o zcela jiný systém).
Následovat bude nyní válečník, pak asi stopování. Pak se uvidí.

Ikonka uživatele Ascella    [pošta] NEW     23:45:45 16.02.2011
Jednoduché, výstižné, přínosné. Více snad není co dodat. Oproti odvracení neviděných je příspěvek velice dobře čitelný, stačí vzít a hrát.
Líbí se mi zohlednění jinak koncipovaných světů. Chválím dobře psané příklady, kvalitní výčty magických možností, které samy mohou začínajiící hráče inspirovat. Doplňky nezatíží samotné hraní, mechanika "placeného průzkumu" je výborný nápad.
Bez jakýchkoli výhrad 5*
A velký dík k tomu, dohledávání procent vždycky když si alchymista vzpomene, že tuto schopnost má (spíše si vzpomene tedy družina než ctěný pan Gra-San) je velmi otravné, zdržující hru...a stejně nejčastější odpověď,které se postavě dostane je "Nejsi si jistý". Tedy díky Fafrine, vysloužil sis (nejen) tímto projektem mé velké uznání.

Ikonka uživatele Nathaka    [pošta] reputace: 1
Dakeyras: +1
NEW     22:17:33 16.02.2011
Tohle nebudu zbytečně okecávat, je to asi jedna z nejlepších zjednodušujících úprav, které Fafrin v rámci DrD 1.8 provedl. Alespoň mně to tak přijde. Mohl bych v tom hledat chybky, ale na to opravdu nemám náladu a příspěvek je prostě potěšující. Jediné, co mě mrzí, je fakt, že dneska už to nejspíš neposlouží tak dobře, jako kdyby to přišlo před pár lety... Za mě velká pochvala.

Tagování je kompletně autorovo (já přidal jen jedno odřádkování) - za to dík. O případné úpravy si (hlavně autor) říkejte.



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
1 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.081061124801636 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách