www.Dracidoupe.cz



Démon zabití

Příprava pro tisk (tisknuto 2452x)
Autor: Nathaka
Přidáno: 8:54:46 05.04.2010
Hlasovalo: 15
Průměrné hodnocení: 3.4


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 34
Ikonka uživatele Nathaka    [pošta] NEW     13:56:19 16.03.2012
Zdenál: Teď mi konečně přišel na mysl argument pro tu neetičnost, aneb já věděl, proč to tam dávám: Útočný démon je možná běžný (i když je klidně možné, že všichni démoni budou nezákonní :P), ale cechy zlodějů a cechy vrahů jsou většinou považovány za nezákonné a vraždy za neetické a odporné. Čili démon, který slouží převážně k vraždění, nikoliv k soubojům a třeba vymetání jeskyní od skřetů, bude pochopitelně považován spíše za neetického (a nebezpečného pro slušné občany království) a bude ustaven mimo zákon.

Ikonka uživatele darkkkn    [pošta] NEW     19:31:42 04.05.2010
Zdravím
Nathaka mi osvětlil celou situaci, a i když bych sem tam měl pár připomínek tak si myslím že není není potřeba řešit proč se mi nelíbí démon zabití.

Dílo je zpracované dobře. Je velmi oblíbené u mnohých hráčů. Kdybych hodnotil dal bych 4 hvězdy. Mnoho štěstí s dalším dílem.

Ikonka uživatele Nathaka    [pošta] NEW     11:15:53 24.04.2010
darkkkn: Zapomenul dýku v hostinci... ? Argumentuješ nesmyslně, panenko skákavá. PJ by musel být blbec, aby toho démona proti hráčům použil úspěšně. (Anebo by musel být na hráče naštvaný a i tak by si to měli vyřešit jinak.) Instant killy nejsou nebezpečí pro hru, dokud je PJ zvládá. Kdyby byl PJ svině, tak mu na instant kill bohatě postačí některé jedy. Tohle je prostě hloupost, co řešíte.

Ikonka uživatele darkkkn    [pošta] NEW     9:05:57 24.04.2010
Souhlasím s Ascellou, pokud hráči jsou schopni jednou ranou zabít. Myslím si že by bylo fér aby to mohl i protivník. Jenže potom by to byl moc krátký boj a všichni by byli naštvaní že musí znovu tvořit postavu. A to jen kvůli tomu že si jeden hráč zapomenul dýku v hostinci... Nehodnotím

Ikonka uživatele Nathaka    [pošta] NEW     17:56:11 19.04.2010
Ascella: Co CP mohou, to ještě nutně dělat nemusí. Naboří-li to hru, PJ bude rozumný. Anebo se klidně CP mohou pokusit, ale neúspěšně. Zabít postavu instantem, na základě hodu, to je hřích, toho by se žádný PJ dopustit neměl. :-)

Ikonka uživatele Ascella    [pošta] NEW     17:54:10 18.04.2010
Hmmm...
A já měla za to, že doba se nám vyvíjí k omezování automatického odstraňování postav. Co mohou postavy, to mohou CP. Komu se líbí, když dostane jeho milovaná, hýčkaná, prožívaná postava kudlu mezi lopatky ať je to sebelogičtější a sebepravidlovější? A teď tu máme rovnou démona, kterého může použít kdokoli. A ta past Roz... Chápu, že to záleží na nastavení světa.
Jistně, mechanismus je vpořádku, výše sféry taky v pohodě...ale přesto jsou mi podobná dílka tak silně proti srsti, že mám automaticky chuť jim stahovat hodnocení jen pro to. Tedy nehodnotím, jakožto zsadnímu odpůrci instatnu mi chybí objektivita.

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] NEW     14:44:09 12.04.2010
no já bych to řešil jinač:
zabití je procentuální hodnota sféry ze které je vyvolán: z 10 sféry 10%, z 20 sféry 20% atp...
těžké poranění (zranění za 1/2 aktuálních životů, minimálně ale jeden) je rovno dvojnásobku sféry.
počet použití se rovná sféře, ze které je povolán - z 10 sféry je na 10 použití (takže statisticky dokáže zabít jednu osobu) z 20 sféry statisticky už 4 osoby. K tomu když se přidají ještě poranění...

a mohlo by jít i o nevědomé použití, aneb zakleju ho do cvičného meče, cvičného protivníka prince a ten když jej zásáhne tak má možnost jej zabít, nebo aspoň děsivě zranit.

samozřejmě + nějaká omáčka k tomu, třebas to jak přesněji působí atp.

Ikonka uživatele Zdenál    [pošta] NEW     15:00:53 11.04.2010
Aha, sorry, projel jsem to rychle a roz bral jako rozdil utocnika/napadeneho coz je blbost. Opravuju hodnoceni.

Ikonka uživatele Nathaka    [pošta] NEW     14:59:12 11.04.2010
Zdenál: Jop, nedotaženost kolem samotného zabití tam je, ale zrovna důsledek rostoucí sféry je dost jasnej, vzhledem k tomu, že sféra hraje zásadní roli při určování Roz pro past na Zabití, jak je v díle ostatně několikrát zdůrazněno. :-)
(Omezení velikosti je už u siccova Zabití. Démon zabití vychází z něj.)

Ikonka uživatele Zdenál    [pošta] NEW     14:53:53 11.04.2010
Nechapu poznamku o neeticnosti demona... v cem je jeho vysledek jiny nez u klasickyho utocnyho? V cem je jiny nez u silnych jedu?
Polovina veci pouzivanejch v DrD bezne slouzi ke snadnejsimu zabijeni a najednou jednoho z nich stigmatizovat "ze uz je to jako moc husty a neeticky"? Nechapu proc.

Jake kategorie je zraneni zpusobene timto demonem? B, C, E ...? Tohle ujasnit resi veskery spekulace jestli to funguje na nemrtvaky, golemy, trpasliky nebo jinou specifickou havet. S tim souvisi i objasneni jak to pusobi - vrazdi demon pomoci zbrane ve ktere je zaklet, nebo nejak magicky "vycucne dusi", nebo jinak..?

Jak roste sila demona s rostouci sferou vyvolani?

Nechapu omezeni velikosti. Omezovat zivotaschopnosti!

Namisto toho posledni dva odstavce zbytecnych kecu (pravda, moje dilka jsou v tomhle podstatne horsi), namisto nich by slo ve dvou odstavcich resit nastinene, strucnost by neutrpela.

V tomhle nedotazene.

Ale napad nijak svetobornej, ale nic proti nicemu, vysledny pusobeni v pohode, presilene to neni... 2,3* mi pridou tak akorat.

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (3 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.094774961471558 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách