Předměty

Plášť proměn Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 17

Skupina: Artefakty

Kvalita zbroje: +1

Váha: 25 mn

Popis:

Plášť proměny

Pověst :
Kdysi dávno v dobách kdy magie byla mocnější než je dnes a kdy theurgové a kouzelníci používali magii k lepším účelům než dnes. Žil v jedné z mnoha elfích říších, tato byla Arosie, v jejím hlavním městě - stejného jména Arosie, theurg jménem Brix. Kolovali o něm nejrůznější pověsti o jeho umu ale také o jeho chorobné šílenosti. Sousedi vyprávěli že jako člověk a společník je to šílenec, který by zasloužil pěkně zmlátit, ale jako theurg to prý byl naprostý génius. Svůj první kouzelný předmět vyrobil už jako 11 let staré dítě. Byl to prstýnek, který svému majiteli propůjčil schopnost měnit barvu kůže podle své libosti. Pomocí tohoto prstenu strašil své vrstevníky i leckterého dospělého člověka. Jednou prý vybafl na krolla, který byl ve městě na nákupu zbraní a různého vybavení. Krolla tento prstýnek tak zaujal, že za něj theurgovi zaplatil veškerým svým majetkem, což činilo asi 500 zlatých. Býval by mu ho samozřejmě vzal i s rukou, ale v okolí bylo dost strážných a tak musel udělat poctivý obchod. Samozřejmě toužil dostat své peníze zpět (vždyť to byli jeho celoživotní úspory). Za půl roku se kroll vrátil a vydal se do míst kde potkal Brixe. Samozřejmě ho tam opět potkal, kroll na Brixe zaútočil, ale theurg byl plně vybaven utekl za roh, kde vyvolal Salamandra, který krolla usmažil. (A z krolla byla krollí topinka)  Brix dávno toužil být po nocích jako zvíře a ve dne být jako obyčejný člověk. A proto toužebně čekal až bude moci tvořit artefakty. Jeho první artefakt byl tento - Plášť proměny. Používal ho k tomu aby se mohl stát alespoň na chvíli zvířetem. Po přibližně jednoměsíčním používání se Brix ztratil. V jeho domě byla nalezena hromádka šatů, měšec zlaťáků, jeho magický tesák a plášť proměny.
Všechny jeho magické předměty byli pohřbeny do jeho hrobky (kde nebylo jeho tělo) jelikož nikdo přesně nevěděl jak fungují. Ovšem Brixova hrobka byla vykradena a jeho magické předměty se dostaly mezi dobrodruhy. Většina z nich už svou magickou schopnost dávno ztratila ale plášť je stále funkční. Pak byl tento plášť spatřen u jednoho druida. Ale jako Brix zmizel jednoho dne i tento druid. Stejně jako u theurga zbyla po něm jen hromádka šatů a jeho srp. Při prozkoumávání jeho chatrče se v okolí potloukal vlk. Poté se plášť nacházel u jednoho nejmenovaného a oblíbeného šlechtice. I ten záhadně zmizel. Jelikož byl velice oblíbený uskutečnila se poprava jeho rádoby vrahů. Asi měsíc po této popravě byl v místních lesích uloven lev. Záhadou ale je, že se lev těchto lesích a krajině nikdy neobjevil. Naposledy zde byl nějaký lev spatřen asi tak před 500 lety. Naposledy byl plášť spatřen u barda, ten se také záhadně ztratil a dnes už nikdo neví kde by se mohl plášť nacházet. Může být naprosto kdekoliv, třeba …

Popis :
Jedná se o dlouhý plášť s kapucí sahající majiteli až skoro na zem. Je šedivé barvy se zeleným nádechem, spona je ve tvaru vlka a je krvavě červená. Tato spona je zároveň srdcem tohoto artefaktu.
Při každém nasazení kapuce ( to musí hráč oznámit PJ ) existuje určitá šance že se postava promění v nějaké zvíře viz. níže !
• 1% - 25% = nic, žádná změna, prostě bez účinku
• 26% - 50% = proměna ve vlka
• 51% - 75% = proměna v hnědého medvěda
• 76% - 95% = proměna ve lva
• 96% - 100% = proměna ve krysu ( musí být nějaká sranda )
Proměněná postav má stejné vlastnosti, schopnosti a parametry jako zvíře v něž se proměnila, kromě životů ty postavě zůstávají stejné jako před proměnou. Postav v podobě zvířete nesmí používat své schopnosti ( léčení zranění, vícenásobné útoky, atd.), které měl před proměněnou, nesmí ani kouzlit a postav dokonce vůbec nesmí-respektive nemůže mluvit. Proměna proběhne během jednoho kola a nelze ji nijak zastavit. Trvá 3-8 hodin (1k6 + 2 hodiny ). Veškeré věci i plášť, které měla postav na sobě se promění s ní (až na jednu výjimku a tu vysvětlím níže) a jsou proměněny třeba ve chlup či dráp. Stvořitel tohoto pláště byl šílenec, je určitá šance že proměněná postav už v podobě zvířete zůstane navždy - teda až do své smrti. Po každém úspěšném použití pláště (změnu ve zvíře), si postava hází na pravděpodobnost, že zůstane v podobě zvířete dokonce svého života. Tato šance je 20% a při každém dalším použití stoupá o dalších 10%. (o této informaci by neměli hráči vůbec vědět). Pokud je postava proměněná ve zvíře natrvalo, její veškeré předměty zůstanou ležet na místě kde stála a zůstane tam i plášť proměny. Tuto proměnu nelze nijak zrušit. Způsob jak zvrátit proměnu znal jenom Brix a ten je teď bůhví kde.
Poznámka pro PJ : Pokud nechcete být k hráčům krutí tak si nějaký způsob jak trvalou proměnu zrušit vymyslete.
Dále tento plášť poskytuje svému nositeli další výhody a to tyto :
• bonus k OČ +1
• bonus k ÚČ +1
• bonus k útočnosti +2
• počet maximálních životů stoupne o 5
• vícenásobný útok a to 2krát za jedno kolo
Tyto výhody a schopnosti se zruší jakmile nositel plášť sundá.

PS : Kdysi jsem napsal že už se o žádný artefakt nepokusím. Ale kámoši mi řekli ať to zkusím, no a já to zkusil a výsledek? No posuďte sami.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 17

Autor:

Diskuze

 Uživatel úrovně 5

Desaan :
Úvodem je to přes rok a půl staré, vznikalo to v mých počátcích účinkování tady na serveru...:-)
1)No neměli to máš pravdu....

2) ach čeština můj věčný problém...

3) na tohle se v té době nehrálo...:-)

nevadí...měs tačí že se ti to líbí...


 Uživatel úrovně 0

Sice to hodnotím dost pozdě, ale pokusím se o co nejpřesnější hodnocení...

1)K té tvé pověsti. Neměli by tam být závorky, působí to divně.

2)Je tam pár chybiček, ale to je v pohodě. Kdo se nesplete? Ale je to lepší bezchybné, dělá to na čtenáře lepší dojem.

3)Chtělo by to podrobněji popsat samotný plášť. Co vydrží materiál, ze kterého je plášť vyroben?

To byla kritika.

Teď je na řadě chvála. Je to celkem dobře napsané a promyšlené. Škoda, že už nemohu hodnotit...


 Uživatel úrovně 0

Tak Mavev. Toto je zas jeden z tvojich lepsich prispevkov. Mne sa to paci. Sice by som ho nechcel pouzivat (Vies, netusim byt zozreny nejakou mackou:-) ), ale urcite existuje plno ludi, ktory ho budu s radostou nosit. Nenechaj sa odradit kritikou (ved aj ti si dobry kritik) a pocracuj v tvorbe.

S uctou Chesus


 Uživatel úrovně 5

: PJ_Vlastik : Je to magickej plášť. To je jako kdyby ses ptal proč obranna za štít!!


 Uživatel úrovně 0

Není to špatný nápad - na něčem podobném pracuji, ale je tu docela prima odkaz a to Dílna.

Příště zkus vynechat zbytečné poznámky typu - musí být nějaká sranda a zaměř se spíše na Historii Artefaktu.

S pozdravem S.A.Terátor


 Uživatel úrovně 0

Hrač DrD:

Proč pořád potřebuju ty věci okolo? Protože chodím na tenhle server proto, abych si odtud něco převzal, dal to hráčům a aby si zahráli něco jiného, něco, co ještě neznají.

Protože mám v ružině alchymistu a ten hledá magenergii všude, kde se dá (ostatně je to jeho schopnost, tak proč ne?), protože mám tři válečníky, kteří hledají všchny možné informace o artefaktech, protože mám hraničáře, který si píše historii kraje, jak ji vyslechne od obyvatel. Zkrátka, když to chybí, tak

a) musím si to domýšlet a to si to už radši udělám sám
b) není předmět popsán kompletně a tolik práce to zase nedá

Možná to bude tím, že spousta lidí si řekne "jé artefakt" já taky nějaký vymyslím, ale o výrobě artefatů ví pouze to, že se dají udělat. Když si to vezmeš, tak artefakty vymýšlí až EXPERTI jako postavy, ale tenhle server se jimi jen hemží a podle toho také vypadá jejich kvalita.

Neříkám, že musíš hrát dračí doupě deset let, abys mohl vymyslet artefakt, ale měl by ho dělat někdo, kdo již má s magickými předměty trochu zkušeností ze hry ...

S úctou deshi


 Uživatel úrovně 0

Za tu pověst dávám 2* a za zbytek 1*. Protože je to nedomyšlené. Když ten plášť nekdo použije a promění se navždy ve zvíře tak to může rovnou začít s novou postavou. A to je to. Já sy myslím, že z každé proměny by mělo být východisko.
A potom ty bonusy za ÚČ a OČ. To ten majitel získá nějakou větší sílu? Nebo díky čemu se stane silnějším v boji...


 Uživatel úrovně 0

Ty bonusi k ÚČ a ÚTOČ jsou blbost. Skutečně dobrý a vyvážený nápad. Hodnocení: 4* za nápad, 3* za spracování, ale dám 4*, protože okolní reakce se mi zdají moc záporné.

Deshi: Proč porád potřebuješ ty věci okolo (mágenergie...). PJ si je lehko domyslí. Myslí, že tenhle web je o nápadech ne?

s pozdravem Hráč DrD


 Uživatel úrovně 0

No da se rict ze to neni prilis dodelane, chybi spousta veci. A rozhodne by to sneslo dale dodelat.

Orbit


 Uživatel úrovně 0

mno, nebudu se opakovat po ostatnich, jen bych rad rekl, ze mi to pripada tak trochu jako proklety predmet.
Apropo, nejak se nam ti sileni alchymiste mnozi...to by chtelo vypracovat studii"vliv syrove magenergie na mozkove pochody"
a ty drsne valecnicke bonusy...k tomu snad ani neni co dodat. takze hodnotim tak jak hodnotim za ten vymyslenej pribeh( aspon neco)