www.Dracidoupe.cz


Předměty


Rainagi - bleskové ostří 
Příprava pro tisk (tisknuto 2056x)
Autor: Neshika
Přidáno: 19:06:39 18.04.2010
Skupina: Kouzelné zbraně
Síla zbraně: 1R 7/6, 2R 9/5
KZ / OZ: 1R
Délka: 1,4
Cena: 1500 zl.
Sféra: 4
Váha: 30 mn
Průměrné hodnocení: 1.46
Popis:

První meč Rainagi byl vykován za dob chaosu, když světem zmítaly nejrozmanitější sféry a kouzla. V té době žili bratr a sestra, Norf a Daila. Zatím co svalnatý Norf se stal kovářem, Daila začala objevovat síly sfér – stala se theurgem.

Když elfové potřebovali zbraň, která by jim měla zachránit desítky vojáků před jistou smrtí, povolali Norfa, aby jim ji vykoval. Norf nad svou prací seděl několik měsíců, než předložil hotové dílo.

Každý záhyb meče byl vybroušen pro jemný skluz, švih a ostrost. Meč to byl úzký a dlouhý. Měl jen jednu čepel a byl lehký a vyvážený. Díky dlouhé rukojeti se mohl držet jako jednoroční, střední i obouruční, lehká zbraň.

I to však nestačilo k záchraně tolika životů. Norf byl čím dál zoufalejší, začal být posedlý svou prací, která ho dováděla k šílenství. Daila se už nemohla dívat na utrpení svého bratra a tak začala hledat nového démona a i přes její nezkušenost se jí čirou náhodou povedl najít. Nebrala ohled na to jak je hrozivý, chtěla za každou cenu zachránit bratra. Tento démon nesl jméno Raikiri.

Když ho uzavírala do zbraně, zjistila, že jí nevystačí magy, takže se jí pomalu převáděli životy na magy. U konce uzavírání podlehla svým zraněním a zemřela. Když na to přišel Norf ukryl zbraň i její plány někam, kde již nikoho nezraní. Smrt jeho sestry ještě umocnila jeho šílenství a on zmizel neznámo kam.

Plán i meč později našel podomní kupec, který plán několikrát přepsal a i s mečem všechny prodal.

Dál už se o meči mluví jenom s nejistotou. Poslední meč prý měl nekromant Arkon, zmizel s jeho smrtí. Dál už se o meči nic neví jen to, že je na světě jen několik mečů a plánů na výrobu.

Rainagi v číslech

Díky tomu že v Rainagi žije démon Raikiri, má uživatel Rainagi zvláštní schopnost. Třikrát za den může bez magů seslat modrý blesk. V Rainagi se blesky nehromadí - jsou tam maximálně tři! Zbraň má také bonus ke zranění bleskem, když hráč hodí k10 01%-60% respektive má na to 60% šanci.

Výroba Rainagi

  1. Kování
    Rainagi dokáže vyrobit jen postava, která má dokonalou dovednost kovářství s totální úspěchem nebo městský kovářský mistr. Na Rainagi musí být použit zvláštní kov jménem Norfos. Postava má šanci 2x60 na nalezení tohoto kovu. Pozor tento kov je jen v horách! Kování trvá 4 dny v kuse.
  2. Démon
    Dokáže zapečetit jen theurg na úrovni 14. (proto zemřela Daila)!
    Magy: 120
    Náklady: -
    Démon: Raikiri, 4. Sféra
    Doba: 1 den, doma bez vyrušení
To je vše doufám že jsem na nic nezapomněl =o) !

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-8 / 8
Ikonka uživatele darkkkn    [pošta] NEW     23:33:52 22.04.2010
Krátké, stručné, avšak chybí mi tam něco co by oživilo celý předmět. Historie je slušná. Předmět je použitelný. Místy by to chtělo popsat jak to funguje+ jedinečnost předmětu je založena hlavně na tom že sesílá blesky, nebo mi to tak aspoň vyznělo z názvu. Proto by asi bylo lepší víc si pohrát s celou tou věcí kolem sesílání těch blesků.

Ačkoliv mnohé co jsem napsal může někomu nedávat žádný smysl. Tak si za tím stojím. Hodnotím dílo za 2, a přeji autorovi hodně štěstí s dalším dílem. Ještě jedna věc, nestačí jen chrlit nápady, musíš to zpracovat a nejlíp nechat projít MS.

Ikonka uživatele smycma    [pošta] NEW     17:32:48 20.04.2010
Nápaditost tu je celkem dobrá, ale jak bylo řečeno, dílko je dosti chaotické, jsou tam, takové nehezké přešlapy ve větných skladbách, nevhodně použitá slova(neupozorňoval bych na to kdyby mě to nebilo do očí).
Autor by měl v dalších dílech zapracovat na slohu, měl by si více dát záležet při korektuře díla nebo si jej nechat zkontrolovat, jeho nápady nejsou špatné ale zpracování a vychytávání much chce podle mě trochu víc času a práce.


Ikonka uživatele minister    [pošta] NEW     15:04:40 19.04.2010
Dílo je dle mého názoru vesměs chaotické-už jen věta "Díky dlouhé rukojeti se mohl držet jako jednoroční, střední i obouruční, lehká zbraň." je naprosto nesmyslná.
Dále je tu naprostá nesystémovost-transformace magy-životy...proboha,proč pořád?(pár uspokojujících systémů téhle záležitosti už tu bylo u kouzelníka atp.
ale mělo to aspoň vysvětlení a systém)Pokud theurg nemá dost magenergie, prostě se se sférou nespojí.
Je to dost hloupé,aby si theurg na 14. úrovni neporadil s tak stupidním démonem,který umí jen metat blesky,má k tomu ještě sníženou pravděpodobnost seslání a je silně nesystémový.
Celkově pro mě není dílo ani přínosné,ani originální.Zkrátka zbytečné.
minister

Ikonka uživatele Folcwine    [pošta] NEW     8:29:46 19.04.2010
Velmi jednoduché dílo, které by šlo nahradit útočným démonem. Použití by mohlo najít jako rozšíření alchymistických předmětů v PPZ.

Chválím příběh, jako jeden z mála jej považuji za použitelný, je totiž psán formou mlhavé legendy - nějaká podobná pověst může vzniknout v každém světě.

V samotných pravidlových mechanismech mi toho chybý mnohem více:
KZ
Základ zbraně (popis, SZ/út + OČ, třída zbraně, dosah v RSS, cena, cena kovu)
Parametry blesků (dohaduji se, že modrý podle kouzelníka 1k6, který má 60% šanci, že se sám sešle do zasaženého cíle, nejvýše však 3x za den)

Tedy pro mě je to zajímavý příběh s ne zrovna otaženým pravidlovým zpracováním. Kdybych musečl hodnotit, tak by to bylo za cca 2* (0,75* za dílo a 1* za debut)

Ikonka uživatele Danixxx    [pošta] NEW     21:31:58 18.04.2010
Nazdar... Opravdu se mi nechce číst předchozí kritiky proto jen zběžně zhodnotím.
1) Těch mečů je více? Z textu to nejde moc poznat, protože jednou se píše, že ten bratr Kovář vyrobil meč a schoval ho, následně je zmíněno že POSLEDNÍ meč (zní to sériově) vlastnil nějaký Arkon, proto v tom mám guláš.
2) Dále mi není moc jasná věta: "... Zbraň má také bonus ke zranění bleskem, když hráč hodí k10 01%-60% respektive má na to 60% šanci...." Vždyť přece každý z alch. výtvorů, nebo lépe jejich schopnosti, tedy pokud se jedná o kouzla mají 100% šanci na zásah, jak už bylo zmíněno v PPZ.
3) Nikde jsem nenalezl zmínku o tom, kdy přesně se ty blesky dobíjí.
4) Jen pro úplnost, neškodilo by rozvést trochu o těch blescích, kolik many z celkové magenergie zbraně/artefaktu (vážně nevím o co jde) ubírají, za kolik ubírají životů apod.
5) Moc mi není jasná ani zmínka "...postava má šanci 2x60 na nalezení tohoto kovu..." 2x60? oč jde? netuším
6) popis výtvoru ostří mi připadá celkem zmatený a nepřehledný. Třeba nikde nevidím uvedený základ.

- To je asi tak všechno i když vím, že kdybych se do toho ponořil a zahrabal se v rpavidlech, našel bych další tucet nedostatků, ale abych jen tak klasicky nebuzeroval, musím přidat i určité + za sepsání úvodní legendy, i když ta mi je u sériové zbraně celkem vniveč. Pro mne je to za 1 hvězdičku a to jen proto, že je autor nový, a zatím ještě nemá s psaním podobných děl mnohé zkušenosti. Danixxx

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] NEW     21:31:40 18.04.2010
Jejda omlouvám se za svůj dlouhá výčet počítání, přehlédl jsem se a zaměnil jsem úroveň theurga za úroveň démona.

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] NEW     21:28:16 18.04.2010
Setkávám se s tím znovu, a už mě to štve!
Co je ksakru za délku 1,4? 1? 1-2? délka je parametr zbraní pro boj zblízka v RSS, nikoliv délka předmětu v sázích.

Předpokládám, že v popisu je míněno, že meč měl jen jedno ostří, nikoliv čepel.

KZ/OZ určitě nebude 1R. Jak jsou míněny statistiky zbraně? 1R, 2R tomu rozumím, ale číslo za lomítkem je útočnost? Jaké jsou nekouzelné parametry zbraně (pro případ uspání démona a podobně.)

Nějak jsem nepochopil to o zachraňování elfích vojáků.

Odstavec Rainagi v číslech je stěží pochopitelný. Bezmagenergické sesílání je zcela proti pravidlům (problém nastává u odrážení a pohlcování kouzel - lze kouzlo s nulovou magenergií odrazit?)

Ú skvělý meč už za 4 dny! Magy na démona neodpovídají 4 sféře. (4 sféra pak neodpovídá schopnostem zbraně.)
(Pravidla ne, zpracování ne, vyváženost pochybná, pro použití bych musel vytvářet téměř od nuly.)
Nicmé příběh obsahuje pár zajímavých aspektů a jedná se o unikátní neartefaktový kouzelný předmět, což je bezesporu zajímavé.
(Určitě by se dala najít spousta dalších chyb.)

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] reputace: 1
Plž: +1
NEW     20:31:41 18.04.2010
No Podle mě to je prostě obyčejný kus klacku s útočným démonem, který část své energie dal na magenergii a je naučený jen na modrý blesk, za což mi chybí kolik má many? protože jestli má mít dost many aby seslal 3x modrý blesk (3x3mg) samostatně, tak to znamená, že má 9 many (což je pravidlově nemožné, protože se přidává po 2 mázích), ale se stejným množstvím bych seslal 4x modrý blesk najednou (3+3x2 mg), takže u této varianty stačí jen 7 mg

Takže zbývá zbraň - ta by bez démona má jaké hodnoty? když z předchozí části dám průměr 8 mg -> 4 body ze zvyšování úrovně zbraně, takže zbývá 10 bodů. Zbraň mohu zvednout max na dvojnásobek a protože zbraň má liché hodnoty je to polovina zaokrouhlená nahoru, což dává u jednoruční veze 7 bodů (základ 4+3) a u dvouruční taky, ale jinak poskládanýho. (základ 5+3)
což nám dává meč opravdu velké drtivosti a to podle mě představuje zbraň spíše těžší, než lehčí a tudiž neobratný, čemuž ale nasvědčuje i váha v popisu, ale ne pak popis v příběhu.

Po připuštění, že ale ty zbraně takové hodnoty mají, tak z nich pak může vzniknout 8+6 a 10+6 a přitom jen naplno využiju dané démony ale ne jejich sféru, na využití plné sféry (10 bodů) by museli mít větší základ a pak tedy i samotné hodnoty.

jediné co na tom můžu pochválit je, jakás takás snaha o příběh a o ten tu nejde.



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


Novinky
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
16 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
Limit (minut):
15 | 45
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.65126395225525 sekund.
© 2002 - 2005 Almad, James Timqui a Alcator design © 2002 - 2005 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována,
publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků. Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu.