Předměty

Samurajská zbroj Hodnocení: Něco to má do sebe

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 17

Skupina: Kouzelná zbroj

Kvalita zbroje: 5

Sféra: 7

Popis:

,…Drakere , naše taktika je jasná! Musíme uhájit naše vydobyté uzemí!! Stůj co stůj!

Ale pane, … není to tak jednoduché. Ti barbaři našli způsob jak se bránit naší magii.

Drakere, nehodlám poslouchat vaše výmluvy a fámy o jakési odolnosti proti naší magii! Jejich moc je malá a jejich pokusy chabé! Nemohou se nám v ničem rovnat!!

Ale pane,..

Dělej co ti říkám, Drakere,… má trpělivost není nekonečná! Chci vidět výsledky a chci je vidět jasně a zřetelně!!

Ano pane,… pokusím se!

Historie

Tato zbroj se jmenuje tak jak se jmenuje protože je používali legendární Samurajové, kteří byli jediní kteří měli účinnou obranu proti mágům při tkz. Trhlinové válce ve které byl svět „Samurajů“ napaden neznámou rasou z jiného světa. Mágové z tohoto světa byli tak mocní že dokázali vytvořit trhlinu mezi realitami a vstoupit do našeho světa, způsob jak toho docílili je nám až dodnes nepochopitelný. Válka byla dlouhá, trvala mnoho let a mágové pomalu, ale jistě začali získávat převahu a právě v tomto období se spojili Alchymisté národů elfů a lidí vznikla tato zbroj, která byla jedním z mnoha článků vítězství nad neznámými a krutými mágy.

Vzhled

Samurajská zbroj je tvořena z kožené a kroužkové zbroje je velice zvláštní a svým vzhledem připomíná jakousi oplátovano-koužkovou zbroj. Je tvořena úzkými podélnými plátky kožené zbroje spojenými několika řadami hustě propletenými kroužků které jsou spojeny s další úzkým plátky pod nimi. Mnohdy se do kožených plátků nebo spíše do kroužků prošívají různé barevné nitě které tvoří různé ornamenty a to nejčastěji podle toho k jakému klanu či armádě bojovník který ji nosí spadá. Kroužky bývají častokrát různě zbarveny, není to proto že by se barvili, ale ocel která se používá na tuto zbroj se kalí různými způsoby a při různé teplotě a proto někdy bývá namodralá, jindy nazelenalá nebo v různých odstínech oranžové.

Zvláštní schopnost

Výhoda teto zbroje je to, že do sebe dokáže vstřebat celou polovinu životů způsobenou nějakým útočným kouzlem (jsou to téměř všechny z oboru EU). Tato zbroj do sebe může vstřebat jen 100 životů po překročení této hranice se zbroj rozpálí a když ji uživatel včas nesundá tak mu způsobí zranění 3k6+10 živ za kolo, po této události se kvalita zbroje automaticky snižuje o jeden a počet životů ve zbroji se zmenší na polovinu.Po každém snížení kvality zbroje se snižuje max. možných vstřebaných životů o 15. Jestli se kvalita zbroje sníží až na nulu, tak může vstřebat už jen 25 životů. Po dalším překročení max. životů se už do zbroje nedá vstřebat ani jeden život. A tím pádem je zbroj již nezvratně nepoužitelná! Tato zbroj se také musí nějak zbavovat životů (musí se vybíjet) a to tak ,že se nechá na nějakém vodivém předmětu , po umístění na nějaký vodivý předmět se zbroj začne automaticky vybíjet rychlostí 1život/6kol. Uživatel se nemůže rozhodnou jestli chce, aby zbroj působila či ne např. v případě kdy hrozí překročení max.životů,....Uživatel neví kolik je ve zbroji vstřebaných životů, ale pozná kdy je zbroj na pokraji rozpálení(cca -8 než je max.) a kdy je zbroj vybitá .Počet životů ve zbroji zná jen PJ!!,.....Počet vstřebaných životů se zaokrouhluje dolů,....

Poznámky

Vodivým předmětem je myšleno něco kovového např. kovadlina nebo něco podobného. Samurajové používali nejčastěji speciálně vyrobené „němé sluhy“, obyčejné kovové panáky kteří měli pouze tělo na které tuto zboj jednoduše nasadili.

Vodivým předmětem není myšlena kapalina, tudíž při ponoření do vody se nestane vůbec nic. Není tím myšleno ani přiložení k nějaké železné žíle.

Při vybíjení tkz. na 100% se musí zbroj dotýkat vodivého předmětu alespoň 50% svojí plochy, není li tomu tak, tak se zbroj nevybíjí na 100% a PJ může libovolně zpomalovat vybíjení zbroje na závislosti velikosti předmětu kterým je zbroj vybíjena.

Příklad

Čaroděj Noran utočí černými blesky na bojovníka Burtana který má samurajskou zbroj. Noran hodí 6+4+7+38=55. Noran tedy utočí 55, Burtana kouzlo zasáhne - zbroj vstřebá 27živ a o 28živ přejde Burtan. Na konci boje bude muset Burtan (pokus nebude mrtvý) nechat zbroj vybíjet -162kol (2směny a 42kol), aby ve zbroji nezbyl ani jeden život! Ale pokud burtanova zbroj při souboji vstřebá více než 100životů, tak by se rozpálila, zranila by ho za 3k6+10živ za kolo a její kvalita by se zmenšila na 4, počet životů ve zbroji na 50 a max. množství vstřebaných životů by se zmenšilo na 85.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 17

Autor:

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

inspirace byla pouze v příběhu, nijak jinak jsme to dál nerozváděl. Určitě by to chtělo lépe spravovat, ale každá prvotina má své mouchy ;)


 Uživatel úrovně 0

Za prvé inspirace z knížek o trhlinové válce je dost pomícháná. Právě samurajové byli ti co napadali svět lidí, elfů atd. Dále neměli na svém světě žádný kov. No mohl bych pokračovat je toho plno.

Za druhé se mi to zdá celkově takové nedotááááááhlééééé!

A zatřetí souhlasím s jedním názorem již níže napsaným. Dobří hráči bojových povolání by tím získali opravdu velkou výhodu a mohli PJ dost zatápět.
Mluvím z vlastní zkušennosti. Taky jsem začal vymýšlet různé předměty na podporu chudáků slabých bojovníků a oni pak procházeli ostré příběhy(pro normálně vybavené postavy), jak procházku růžovým sadem!!!


 Uživatel úrovně 0

nechal jsem se trochu inspirovat :)


 Uživatel úrovně 5

Iba tak náhodou mi to pripomína niečo z tvorby R.E.Feista.


 Uživatel úrovně 0

Abych řekl pravdu, nemyslím si že mé dílo je nějak světoborné a má chyby které nejsou malé, ale na druhou stranu si myslím že jednu hvězdu si nezaslouží,...


 Uživatel úrovně 0

Zdravím,

jsem sice pro krátká díla, ale pro kvalitní krátká díla. Schopnost zbroje vstřebat zranění (životy) se mi do jisté míry líbí, avšak v takové míře jako zde v tomto díle se mi zdá, že autor ková věci pro příliš silné hrdiny. Dále absence kouzel, které zbroj pohlcuje je myslím až přílišné šetření na textu, ono "Téměř vše" není vše, pokud by vstřebala většinu, pak by autor mohl alespoň vypsat ty kouzla která nevstřebává.

Mnoho zdaru příště.


 Uživatel úrovně 0

Zdravím. Prohlédl jsem si to, a souhlasím s argumenty ostatních. Chybí tam pár informací, a historie je nic neříkající. Jinak hezké dílo, a přeji hodně štěstí do budoucna.


 Uživatel úrovně 0

Vzhledem k počtu překlepů a ne-uplně českých vět mám pocit, že dílo bylo psáno snad rovnou do okénka pro odesílání díla.

Když se podívám na tabulku, dost mi toho chybí - váha, cena.
Protože v diskuzi autor doplňuje údaje pro všechny velikosti, zjevně se nejedná o artefakt, ani velké unikum. Ostatně dle historie apod. bych to typl spíše na alch. předmět.

Popis fungování je natolik nepřehledný a neodpovídá žádným běžným mechanikám DrD, že s použitelností to taky moc dobře nevidím.

Vzhledem k mechanismům zraňování by mě velmi zajímalo, jak dlouho rozpálená zbroj zraňuje a hlavně jak dlouho trvá ji sundat. Absence ťechto údajů dost snižuje použitelnost.

Nicméně dílo samotné není úplné blbost, nevyváženým nazvat z fleku nejde a nějaké náležitosti k pravidlům či nápad tu také jsou. vodní povídka či němí sluhové mě docela potěšili.

Zajímalo by mě - jak přesně je to s tím omezením na EU - jsou totiž kouzla i z jiných oborů, která berou přímo životy - třeba, hm. Psychické údery (teď mě ukamenujete:), mno,odebírání životů povoluje třeba i VI.


 Uživatel úrovně 8

Tak jako u krkavce musím zopakovat: Než dílo pošleš do rubriky, raději ho pošli do "Dílny" v "Moudré sově". Je lepší dostat kritiky tam a dílo podle nich upravit, než je dostat až tady, kde v jejich doprovodu navíc zbytečně dostaneš málo hvězdiček...


 Uživatel úrovně 0

Ahoj,

nadprůměrné, podporůměrné... hodilo by se mi tady hodnocení "průměrné". Nakonec jsem hlasoval dle toho, jak obyčejně hodnotím, takže tohle získalo doupácký název "podprůměrné".

Dílo mě moc nezaujalo, vlastně mě zaujalo jen to, že brnění absorbuje magii.

Ze začátku mě totálně oddělaly gramatické chyby, které vidím i já. Nepsaní čárek. Poté logická chyba: "To je ta zbroj, které používali samurajové." Vůbec se mi to nelíbí, když to čtu. Věty formulované tak, že je to tak, jako kdybych napsal takhle, jak to píšu, osm řádek textu a to by mě zabilo. Myslím, že to mluví samo za sebe.

Pravidlové hledisko nebudu rozvádět, něco bych osobně upravil, něco ne, nic výrazného k tomu asi nemám...

Co mi vadí dál, to je logická struktura díla. Zbroj, která absorbuje zranění/magii, je pěkná, ale jakže to vlastně absorbuje? Vstřebá zranění? To, co je popsáno v příkladu mi přijde jako Faradaiva klec. Je dokázané, že člověk v brnění po zásahu bleskem neutrpí žádné zranění, stejně jako neutrpí žádné zranění někdo, kdo sedí v autě za bouřky. Veškeré náboje se odpuzují. Jak to ale funguje na magii, to si představit nedokážu, jak může kus projít a kus ne... Možná jsem až velký detailista nebo možná něco zásadního přehlížím, kdo ví.

Využitelnost díla taky nevidím moc dobře. Popisovat hráčům novou zbroj, která je krásně silná, to je moc pěkné, ale mít bandu, kde budou všichni mít tuhle zbroj, to bych nechtěl. Musel bych jim dávat dost silné protivníky, aby mi hráči neupadli na zem, nechechtali se nepříteli a v poslední fázi k němu došli a setli mu hlavu. Tak by to dle mého dopadlo, kdybych to použil a neupravil si to.

To je asi vše,
found