Předměty

Auremidův meč a štít Hodnocení: Geniální

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 22

Skupina: Artefakty

Síla zbraně: 7/+2/+1

Kvalita zbroje: +1

Délka: 1

Váha: 50 mn

Popis:

Meč světla: Široký meč z lintiru, záštita je ze zlata (zpevněného démonem samozřejmě), rukojeť je ze zlata a stříbra.
Věhlas: +1
Parametry: 7/+2/+1
Proti skřetům: 11/+3/+1
Majitel je imunní vůči horku (ne však ohni, lávě a podobně).
Má na den 20 magů.
Umí kouzla: světlo, močálové světýlko, oheň a ohnivá koule
Při boji s nemrtvými účinkuje jako svěcená voda (při zásahu způsobuje zranění za 2-11 neživotů navíc).

Štít ledu: Velký (jen pro válečníky) kruhový (průměr 60 coulů) štít, uprostřed vyčnívá bodec, okolo něj, na okraji a mezi nimi (těmito pásy) jsou zlaté kruhové pásy (šířka 5 coulů, celkem tři), ze středového pásu vybíhají jakési k okraji se zužující „sluneční paprsky“, celý motiv je na stříbrném poli.
Parametry: KZ + 3, proti střelbě +4 (magická vrstva sahá kus za okraje štítu a dokáže i za ním částečně ovlivnit střelu).
Váha: 120 mn
Přidává +1 k Úč (díky bodci a magii se s ním lépe bojuje).
Majitel je imunní vůči chladu (obdobný dodatek jako u meče).
Má na den 30 magů.
Umí kouzla: neviditelnost, neslyšitelnost, nevycítitelnost, magický štít a magická zbroj

Legenda o Auremidovi:
„Auremidus byl arvedanský šlechtic, který žil ve městě Terena na jižním úpatí Zelanských vrchů. Již jako malé dítě byl cvičen nejlepšími válečníky z okolí. Byl velmi nadaný a schopný a proto již v šestnácti letech vyjel po boku svého otce a staršího bratra do boje. V boji se Auremidovo schopnosti a udatnost naplno projevily a pod jeho mečem padlo tehdy mnoho skřetů a dalších stvůr i nestvůr, ale jeho bratr pod tlakem ohromné přesily padl. Bitva skončila velkým vítězstvím arvedanů a Auremidus se s otcem vrátil domů.
Otec vydal nemalé finance a nejlepší kovář Tareny pro Auremida vykoval překrásný meč a nádherný štít. Poté otec utratil mnoho dalších atonů u alchymistů, kteří meč i štít naplnili velikou mocí. Skřeti však nelenili a postupovali na sever, až k hranicím Durenského knížectví. Auremidus často vyjížděl do boje proti nim a vydobyl si slávu po celém knížectví. Při jedné takové výpravě zasáhl jeho otce otrávený šíp a nikdo mu nestačil včas pomoci. Auremidus okamžitě začal shánět dobrovolníky na trestnou výpravu. Moudří radili, at Auremidus výpravu odvolá, neboť skřeti zatím stále neznali přesnou polohu Tereny. Auremidus však na výpravě trval i přesto, že mu byla nabídnuta vláda nad městem za jeho hrdinské činy. Auremidova pomsta se zdařila a skřeti měli těžké ztráty.
Tou dobou však již měl na Auremida spadeno Lien fialový. Jeho čarodějové Auremida sledovali pomocí magie a Tarena byla objevena. Lien sebral všechny síly určené na dobytí knížectví a rozhodl se skoncovat s arvedanským hrdinou. Městští mágové nezůstali pozadu a o útoku se dověděli. Auremidus se ujal vlády a začal město připravovat na obranu. Pro jistotu však požádal o pomoc i lorda Gilina, knížete Durenu. Lien však s touto variantou počíal a proto poslal část armády knížeti naproti. Když se skřeti objevili na dohled od města, Auremidovi došlo, že pomoc nepřijde.
Boj trval mnoho aldenů a obránci začali získávat navrch, když dorazily skřetí posily. Lord Gilin byl i se svou armádou zatlačen zpět do Derteonu. Městu nezbývalo příliš času. I přes ohromující statečnost obránců bylo vítězství skřetů téměř jisté. Proto se Auremidus, který se za tuto situaci cítil zodpovědný, odhodlal k šílenému plánu. Jedinou možnost záchrany města viděl v likvidaci velitele skřetů – Liena. Lien byl proslulý svými souboji jeden na jednoho, v nichž vždy vítězil, ale Auremidus neviděl si byl jist, že jinak to opravdu nejde. Pod rouškou tmy a kouzel se vydal do skřetího ležení jen se svou zbrojí, svým mečem a štítem.
Plán se téměř zdařil, Auremidus již viděl velitelský stan, když do něho omylem vrazil skřet. Než ho Auremidus skolil, přiběhli další. Kouzla přestala působit a Auremidus byl vidět i slyšet. I proti značné přesile si vedl skvěle a na chvíli útočníky odrazil. Skřeti se rozestoupili a Auremidus spatřil svého soupeře. Lien se do něho pustil sekerou, avšak Auremidus se ukázal rovnocenným soupeřem. Odrážel rány a nebezpečně sekal. Lienovu zbroj potřísnila jeho vlastní krev. V tu chvíli se z mlčícího davu skřetů oddělil kapitán, který na Auremida zaútočil zezadu. Ťal jej do nohy a arvedan se zapotácel. Toho využil Lien k ráně svou ohromnou sekereou. Magický štít ránu zachytil, avšak síla úderu zlomila hrdinovi paži.
Lien sekl znovu, ale Auremidus ráně unikl a naopak sám sekl Liena. Následujícím úderům se bránil stále hůře a hůře, až se pod ním podlomila zraněná noha a Auremidus padl na zem. Prokletá sekera opsala vražedný oblouk a slavný hrdina skonal. Mocných artefaktů se zmocnili skřeti a obnovili útok. Po prolomení hradeb byla citadela bráněna celý alden, avšak skřetí magie nakonec zdolala i ji.
Město skřeti spálili, avšak citadelu spravili a využívali jako pevnost. Jen nemnoho arvedanů se zachránilo, aby podalo svědectví o pádu Tereny a hrdinské smrti Auriona. Zbyly jen meč a štít, které jsou dosud skryty někde ve věži.“

Toto jsem vyčetl ze starých spisů. Také jsem vytvořil mapu s polohou Tereny.
- Reodah Albirejský -

Umístění: Tyto artefakty byly vytvořeny pro Asterion. Tarena může být kdekoliv na jižním úpatí Zelanských vrchů. Přesnější polohu nechávám na jednotlivých PJ (mohli by ji znát třeba hevreni, neboť se nachází na jejich území). Pro jiné světy je poloha přirozeně jiná (doporučuji přepsat místa, popřípadě i jména v legendě :-) ).

Upozornění autora: Legenda je POUZE legendou. Některá fakta jsou upravená (Lien porazil Auriona sám bez pomoci, artefakty opravdu již NEMUSÍ být ve věži,…) mistrem Reodahem.

Upozornění PJ: Mně osobně tyto artefakty připadají velmi mocné, takže si myslím, že by jejich případné získání mělo být nejméně cílem delšího tažení, popřípadě by artefakty mohly patřit nějaké CP vyššího levelu (má družinka okolo 6. úrovně nedávno získala legendu na pirátské lodi a ještě jí asi bude trvat několik úrovní, než se vydá pátrat). Legenda by mohl být spouštěcí kámen laviny. Ale věřím, že sami budete mít dost nápadů, jak (pokud vůbec) tyto předměty začlenit.

sepsal lord Odol

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 22

Autor:

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Nebudu rozebírat to jak je Odol šikovný a schopný chlapec, to všichni víme ne? :-) Chtěl bych spíš opravit drobnou chybičku, která však obrací svět Asterionu na ruby. Ke konci legendy si se popletl a změnil jsi Auremida na Auriona, boha světla. Pokud to nebyl nějaký úmysl, který jsem přehlédl ( v tom případě se stydím a omlouvám) tak jsi usmrtil omylem boha. Jinak je to dobrá věc a jeden hráč už mě na kolenou prosí abych to dal do hry že to chce . . .
Asi to tam dám, ale pořádně mu okořením hru než ho získá. Konec konců artefakty se nefasují, ale platí se potem, krví a slzami.


 Uživatel úrovně 0

Dokonalé to není (ale to není nic), zato to ale dokonalosti opravdu hodně šlape na paty a tak za 5!


 Uživatel úrovně 0

Dobra hracka.


 Uživatel úrovně 0

Vypadá to jako velice suprová hračka,ale nevím jestli projde u mého PJ.


 Uživatel úrovně 0

Lorde Odole,kdys znal vic podobnejch věciček,bylo by to dobrý.


 Uživatel úrovně 0

Pokud jste čekali nějakou výtku, tak máte smůlu. Ačkoli jsem se velice snažil, nepovedlo se mi najít jedinou pořádnou chybu.

Klaním se lorde Odole.


 Uživatel úrovně 5

Vazne dobre propracovany a zpracovany, az na ten sloh...:-)


 Uživatel úrovně 5

Stinny: Myslim si, ze odklonit strelu je snazsi nez odklonit mec.


 Uživatel úrovně 0

Podle pravidel útočný démon protiskřetům je i proti orkům, trollů, goblinům, sarkonům, bronům, zlobrům atd.
Je poněkud podivné, že i když magická aura sahá pryč ze štítu, zasahuje pouze proti střelbě - to se mi nezdá dobré.


 Uživatel úrovně 5

ma to jedinou vytku podle me ten stit by nemel davat +1 k UC, a pak kdyz to v sobe ma demona proti skretum tak by to mohlo svitit nebo houkat (mec) jinak pekny mas 5