www.Dracidoupe.cz


Předměty


Čarozbroje 
Příprava pro tisk (tisknuto 3896x)
Autor: Aramir
Přidáno: 15:16:28 24.10.2011
Skupina: Kouzelná zbroj
Průměrné hodnocení: 2.73
Popis:

Stromová zbroj

Kvalita zbroje: 2
Váha: 160 mn

Tato dřevěná zbroj byla vyřezána z kmene posvátného dubu. Je plná děr, ze kterých sem tam ukápne kapka medu a jakoby se zevnitř ozývalo včelí bzučení. Zbroj může nosit jen druid.

Neohnivzornost: Zbroj je velice náchylná na působení ohně.

Zásek: Sečné zbraně mají 30% šanci, že se při útoku do zbroje zaseknou. Jestliže se tak stane, útočník si hází na past Sil - 3 - zbraň zůstává zaseknutá/podařilo se zbraň vytáhnout.

Zakořeň: Díky této vlastnosti zbroje může druid své nohy proměnit v kořeny a nechat je zapustit do země. Díky tomu získá velkou stabilitu- odolá poryvům silného větru, nebude možné ho srazit na zem nebo může pomalu a bezpečně stoupat do prudkého kopce apod. Zakořenění trvá 5 kol a nelze zakořenit do kamenných či jinak pevných povrchů.

Včelí roj: Zbroj je v podstatě úlem lesních včel. Kdykoliv na zbroj někdo zaútočí (tváří v tvář), roj bude bránit svůj úl a vrhne se na útočníka. Nositeli zbroje roj nikterak neublíží. Včely rovněž produkují med a vosk, které druid může použít. Zahyne-li roj, během několika dní se do zbroje nastěhuje nový- zbroj včely přitahuje.

Včelí roj: Životaschopnost: 5, Úč: 4, Oč: 0


Magnetická zbroj

Kvalita zbroje: 6
Váha: 400 mn

Jedná se o plátovou zbroj zhotovenou z podivného modrozeleného magnetického kovu.

Magnetismus: Zbroj přitahuje drobné kovové předměty.

Odpuzování: Zbroj odpuzuje rychle letící kovové předměty- šípy, hvězdice apod. Útoky tváří v tvář kovovými zbraněmi mají postih –2 (je třeba překonat magnetický odpor).

Přitahování: Nositel zbroje může manipulovat s kovovými předměty, jakoby ovládal hraničářovu telekinezi na stupni znalosti 6.

Magnetická vlna: V jednom kole může nositel zbroje vyvolat silné magnetické záření, které prudce přitáhne všechny volně ležící kovové předměty o maximální hmotnosti 150 mincí ve vzdálenosti 10 sáhů. Kovové předměty, které někdo drží budou přitaženy v případě, kdy jejich držitel neuspěje v hodu proti pasti na sílu s nebezpečností 4. Pj zváží zda, některý předmět mohl nositeli ublížit.V dalším kole budou předměty vrženy velkou silou do nejbližšího okolí. Pj opět vyhodnotí, koho a jak mohly předměty zranit a jaké škody způsobí (záleží na počtu a druhu předmětů). Magnetickou vlnu lze použít max. jednou za den a po jejím použití jsou oslabeny všechny ostatní schopnosti zbroje.


Démonická zbroj

Kvalita zbroje: 7
Váha: 500 mn

Démonická zbroj má zapůsobit na nepřátele jejího nositele. Je to rytířská zbroj z černého kovu, která má vyvolávat dojem nadpřirozenosti až démoničnosti jejího nositele.

Temnota: Zbroj pohlcuje až 80% veškerého světla v okolí o poloměru deseti sáhů. V okolí jejího nositele tak panuje neustále nepřirozená tma a to dokonce i za slunečného dne.

Žhnoucí pohled: Přilba démonické zbroje umožňuje jejímu nositeli vidět ve tmě, takže pohlcené světlo ho nijak neomezuje. Přilba rovněž vyvolává dojem rudě žhnoucích očí, které ve tmě nelze přehlédnout.

Obrovitost: Další vlastností zbroje je i to, že vyvolává dojem, že její nositel je větší o jednu třídu velikosti. Jedná se pouze o iluzi (past Int – 8 – vidí nositele zbroje v normální velikosti/ vidí jej většího).

Aura strachu: V blízkosti postavy, která zbroj nosí panuje aura strachu. I díky výše popsaným vlastnostem si může nositel přičíst bonus k zastrašování, jako by byl válečník o deset úrovní výše.


Mrazivá zbroj

Kvalita zbroje: 5
Váha: 200 mn

Jde o zbroj zhotovenou z šupin ledového draka, protkanou pery z mrazivého fénixe. Kůže toho, kdo zbroj nosí zmodrá a vlasy i vousy se změní v rampouchy.

Aura mrazu: Ze zbroje sálá velice siný mráz. Na oknech se tvoří námraza, rostliny zamrzají, kapky deště se mění na sněhové vločky a voda se mění v led (postava tímto způsobem může překonat vodní plochy- bude kráčet po tvořícím se ledu).

Postavy bojující s nositelem zbroje tváří v tvář s hází každých pět kol na past na odolnost s nebezpečností - 4 – nic/postih –1 na obranu i útok (zpomalené pohyby, tuhnou svaly, třes). Každý další hod se zvyšuje nebezpečnost o 1 a postihy se sčítají. Pj může nebezpečnost upravit podle toho, co má útočník na sobě (teplé oblečení apod.)

Antioheň: Útoky ohněm působí nositeli pouze poloviční zranění. V blízkosti zbroje je nemožné rozdělat oheň a ohnivá kouzla mají pouze poloviční šanci na úspěšné seslání.

Antiinfravidění: Tělesná teplota nositele zbroje je snížena natolik, že ho nelze detekovat pomocí zvláštní schopnosti infravidění.

Chladné srdce: Říká se, že mrazivá zbroj zažene veškerý žár citu toho, kdo ji nosí. Prý jeho srdce pak navždy zůstane chladné.


Měsíční zbroj

Kvalita zbroje: viz. níže
Váha: 1 mn

Tato éterická zbroj byla utkána z měsíčních paprsků. Téměř nic neváží a mohou ji nosit i kouzelníci.

Síla luny: Zbroj poskytuje ochranu podle toho, jak moc svítí měsíc. Čím více svítí, tím větší je i KZ. Aby zbroj poskytovala nějakou ochranu, musí být vystavena záři luny. Tudíž zbroj nefunguje v podzemí nebo ve dne.

KZ podle intenzity měsíčního svitu:

Den: 0
Večer: 1
Noc: 2
Půlnoc: 3
Hluboká noc: 4
Úplněk: 6

Úprava:
Zatmění měsíce: –2
Zatmění slunce: +2


Plynová zbroj

Kvalita zbroje: 2
Váha: 80 mn

Plynová zbroj je v podstatě vycpávaná zbroj speciálně upravena tak, že jsou do ní všity kapsy naplněné plynem. Součástí zbroje je i tzv. plynová maska.

Plynové kapsy: Běžně je zbroj vybavena deseti kapsami vepředu a deseti v zadu. Každá kapsa může být naplněna libovolným plynem- jedovatý plyn, ochromující plyn, dýmový plyn, halucinogenní plyn atd. Kdykoliv na postavu někdo zaútočí je šance 10xpočet kapes (bráno z jedné či druhé strany), že se některá z kapes roztrhne a bude vypuštěn příslušný plyn.

Plynová maska: Součástí zbroje je i speciální maska vybavena různými filtry se speciálně upraveným dýchacím systémem. Je-li nositel masky vystaven působení nějakého plynu, počítá se, jakoby nebezpečnost plynu byla o polovinu nižší.


Chodící zbroj

Váha: 500 mn

Tuto zvláštní zbroj si nikdo nemůže obléci. Jedná se o jakýsi druh oživlé rytířské zbroje, kterou může její majitel ovládat. Zbroj může ovládat ten, kdo má nasazenou tzv. ovládací helmu.

Jak funguje:

- Zbroj je třeba nejdříve „aktivovat“ (je třeba pronést určité heslo). Do té doby je to jen hromádka plechu. Po aktivaci se zbroj poskládá, jakoby si ji někdo oblékl, to trvá 6 kol. Poté je možné zbroj pomocí helmy ovládat (buďto myšlenkami nebo pomocí slov).

- Na ovládání zbroje je potřeba se soustředit (jako při kouzlení) a je možné ji ovládat na vzdálenost, kdy ji nositel ovládací helmy vidí. Ztratí-li zbroj z dohledu, tak se rozsype.

- Zbroj vykoná jednoduché povely- jdi vpravo, zvedni kámen, otoč se, zachřesti apod. Není schopna samostatně myslet či uvažovat a není schopna nějak efektivněji bojovat.

- Pohyblivost, nosnost atd. zbroje jsou podobné hodnotám toho, kdo ji ovládá.

- Je-li na zbroj zaútočeno s útokem větším jak 7, zbroj se rozsype a je třeba ji znovu aktivovat.

Zbroj má celkem 500 životů. Příjde-li o ně, stává se nepoužitelnou.

Jak se dá využít:
Zmatení nepřítele
Spouštění pastí
Strašení
Jako sluha
Odlákání pozornosti


Pozn. Váhy zbrojí jsou uváděny pro postavy velikosti B.


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
[Další]
 
Počet zobrazených příspěvků: 11-13 / 13
Ikonka uživatele Hamster    [pošta] NEW     22:03:24 24.10.2011
- Neohnivzdornost - to mi evokuje to, že zbroj má KZ=0 pro oheň, tedy že druid bude zranitelný ohněm jakoby byl beze zbroje. Místo toho zbroj rychle hoří, chytá a rozpadá se v popel... no ok no.

- Zakořeň - zajímal by mě pohyb se zakořeněnými nohami. To můžu vykořeňovat a zakořeňovat a tak se pomalu sunout kupředu (do strmého kopce)?

- Dřevěná zbroj funguje i mimo hvozd a v civilizaci? (Můžu zakořenit na hradním nádvoří? : ))

- Včelí roj je odfláklej :-P 1. má hromadu životů a 2. mi chybí poznámka o souboji ala s hejnem krys či jinými skupinami malých bestií, kdy lze zabít více jedinců jednou ranou... ostatní lze myslím oželit.

- Magnetismus a Odpuzování se vylučuje (z reálného fyzikálního hlediska), nebo ne? Telekineze na 6. úrovni je pak hezkou třešničkou :D účelovost nade vše ;)

- skutečnou chybu bych viděl u KZ měsíční zbroje. Počítat ji podle denní doby a ne podle aktivity měsíce mi přijde nelogický. 1. zapomínáš na oblačnost a 2. může být vidět měsíc i za světla (hlavně ráno)... Chápu, že většina PJ se umí zařídit, ale když zmiňuješ úplněk, chybí mi tam minimálěn Nov: 0 : )

- zvláštní, že plynová maska nemá jeden filtr, ale několik filtrů, a stejně je méně účinná : )

- postrádám popis Ovládací helmy

Na první přečtení odfláklé, po diskusi a druhém čtení je to lepší : )))

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] NEW     16:44:14 24.10.2011
No je to takový..... takový jako by to bylo napsáno moc rychle. Podle mě tě napadla jedna nebo 2 zbroje a zbytek jsi pak vymýšlel, jen aby jich bylo víc. Nějaký nápad tam je, ale asi tolik jako by PJ slíbil artefakt na konci o kterém myslí, že je daleko a má čas to domyslet a postavy to obešli a došli k pokladu po hodině...

Ikonka uživatele Aramir    [pošta] NEW     16:00:09 24.10.2011
Zdravím redaktora a ostatní též.

Ok, úvod chybí, tak se to pokusím napravit teď.

Jak si lze povšimnout, tak některé zbroje jsou opravdu mocné. Spíše než na tělech vlastních postav bych si je dokázal představit na tělech postav cizích. Tedy, aby měl PJ nějakou inspiraci pro ozvláštnění CP. Cena zbrojí není uvedena, neboť tyto zbroje běžně koupit nelze. Postavy je mohou získat buď jejich nalezením, zabitím jejich nositele, za odměnu apod. Cena se velice těžko odhaduje, ale každý snadno odvodí, že jsou opravdu drahé. Vyrobit takovou zbroj žádná z vlastních postav nejspíš nedokáže.

Samurai:

U většiny zbrojí mi chybí popis toho, jak zbroj vypadá.

Mě naopak popis připadá dostatečný. Nevím,co více bys chtěl o vzhledu vědět? Tedy mám ti popsat, jak vypadá rytířská, plátová nebo vycpávaná zbroj? Trochu představivosti bude chtít asi Stromová zbroj.

Jinde zase víme, jak vypadá, ale zase nevíme, jak můžeme zacházet s jejich vlastnostmi – jak často atd.

Drtivá většina vlastností zbrojí je stálých a ty které nejsou je jejich omezení myslím popsáno.

Chybí hodně podstatných věcí, jako jsou například nějaká omezení nebo super vysoká cena, vyjádřená buďto penězi nebo opravdu náročnou výrobou.

Ok, chybí. Ale je možno také vzít v potaz, že zbroje jsou docela husté a netřeba je omezovat. Jsou to prostě ultimátní a vzácné kousky.

Nelíbí se mi představa, že můj hráč bude mít na sobě magnetickou zbroj a žádný letící předmět ho nezasáhne, neboť vše bude neustále odpuzovat (chápu to jako stálý efekt, jelikož není psán opak) – dokonce i jeho společníci se v jeho blízkosti nebudou moc dobře se železem pohybovat.

Tak ji svému hráči nedávej, dej ji nějaké CP. Myslím, že právě s Magnetickou zbrojí si lze užít nejvíce srandy :).


Jsem nachystaný na výtky, co se týče pravidlových nedostatků, tak směle do nich... :)

[Další]
 


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
3 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.3707549571991 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách