Předměty

Andalitatský převtělovač. Hodnocení: Geniální

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 36

Skupina: Artefakty

Váha: 7 mn

Popis:

Andalitatský převtělovač.

Jdu si lesem, sbírám borůvky, když zaslechnu zvuk, který vyplašil malé hejno ptáčků v koruně stromů asi 20 sáhů přede mnou. Vypadá to na souboj, proto pokládám opatrně košík s borůvkami a vytahuji svůj kord. Zrychluji krok a již zřetelně slyším zvuky zápasu. Opatrně postupuji vpřed a za chvilku narážím na okraj malé mítinky, na které probíhá zápas dvou medvědů. To by nebylo tak nic divného, kdyby jeden nebyl grizzly proti bílému. „ Bílý !? “ Tohoto medvěda vidím poprvé, zvláště tady u nás, kde zima netrvá ani 50 dní v roce. Slyšel sem o něm zatím pouze z vyprávění, ale jak se zdálo, byly to celkem pouhé řeči, jelikož bílý nevypadal tak hrozivě, jak ho ostatní popisovali. Vypadalo to na jasné vítězství většího grizzlyho, který zrovna zaútočil. Bílý, nevysvětlitelně uhnul stranou a ranou za hlavu srazil grizzlyho k zemi. Rychle mu skočil na záda a „ U žlutého Zlatokvítku !“ on se mu položil na záda a začal mu kroutit tlapy za záda ! Grizzly vypadal opravdu zmateně a snažil se svého soka setřást, ten ale držel pevně a nepouštěl sevření. Po chvilce grizzly zavrčel a přestal klást odpor. Bílý ho pustil a s dostupem sledoval grizzlyho, jak odchází s bručením pryč. Pak se párkrát rozhlídl okolo sebe a mě, schovaného v malém křoví, naštěstí neviděl. S oblibou sem si prohlížel bílého, kterého sem ještě nikdy neviděl a snažil se zapamatovat co nejvíce detailů. Pak se to stalo…
Nejdříve se mu začal zdelšovat a zužovat krk, srst na celém těle začala zarůstat do těla, mohutné tlapy se zmenšovaly zároveň s tělem na velikost jelena. Krk stále rostl a najednou z jeho stran vyrazily dvě ruce, ne moc odlišných od lidských, jen měli více prstů. Zbytky bílé srsti se začaly barvit na hnědo. Na konci nohou tomuto tvoru se začaly pomalu, ale jistě tvarovat kopýtka. Krk se začal měnit na svalnaté ženské tělo, pokryté krátkou srstí a hlava se až teď začala zmenšovat a nabývat tvarů podobným elfům. Jen oči měl trochu dál od sebe, ale ty brzo vyrazily na asi 6 coulech dlouhých stopkách. Místo úst se objevila malá černá štěrbina. Byl sem tak zaujat přeměnou obličeje, že sem si ani nevšiml ocasu, který již dorůstal své maximální velikosti. O to to mělo na mě větší účinek. „ Ocas škorpióna !“ Přeměna byla již asi u konce, sama nemohla trvat více jak pár vteřin, jelikož tvor začal pomalinku popocházet až vykročil ke mně. Překvapením sem sebou lehce trhnul, načež sem lehce zavadil o pár listů, které zašustily. Obě oči se jako na povel podívali mým směrem…
Náhle se za ním objevil grizzly, který to nehodlal tak lehce vzdát. S řevem zaútočil a mohutnou ranou zasekl drápy do zadní části tvora, který se pod silou rány, otočil bokem mezi mě a grizzlyho. Vybral si grizzlyho a mocně švihnul ocasem. Minul však a grizzly mu zasadil další těžkou ránu do hrudi. Tasil jsem dýku a s bojovým veršem skočil do bitvy, ve které sem se hodlal přidat na stranu neznámého tvora. Můj verš se zařízl do boku grizzlyho, jak devítiocasá kočka. Ten zařval a otočil hlavu ke mně. V tu ránu dostal ránu ocasem tvora, který využil krátkého zaváhání grizzlyho.Grizzly sebou párkrát škubnul, zřejmě důsledkem jedu, který musel být na trnu ocasu. Nyní jsme stáli po boku - já a tvor, který mě převyšoval o dvě hlavy. Náhle se grizzly s řevem, který bortil vzduch na mě vrhnul. Nezmohl sem se na nic jiného, než na to abych křičel strachy. Ucítil sem stisk na ramenech a zvednutí ze země, vzápětí palčivou bolest na levém stehně. Slepě sem bodl směrem, kde tušil sem grizzlyho, rána to musela být dobrá, jelikož kord zůstal v ráně a já dopadl tvrdě do trávy. V následujícím okamžiku vedle mě dopadla další dvě těla. Těžce sem zvedl hlavu a viděl grizzlyho, jak se chvěje ve smrtelných křečích s pěnou u tlamy. Otočil sem se k tvorovi a všiml si svého kordu, hluboko zaraženého do míst, kde se jelení tělo dělilo od ženského. Tvor se hluboce zadíval do mých očí a pak sem uslyšel v hlavě jeho hlas…
„ Neboj se mě Slavíku, lidský barde. Tvá duše čistá jest jak slza slunce, Tobě nic neudělám. “ Než se mi stačila zformovat v hlavě myšlenka slyšel jsem znovu v hlavě její ženský hlas : „ Ano, čtu Ti myšlenky – potřebuji Tvoji pomoc, ale né tak jak si myslíš, jelikož má zranění jsou smrtelná. Poslouchej pozorně…“
Povídala dlouho, musela žít pouze zázrakem a během jejího povídání sem se dozvěděl, že je Andalitská princezna, jménem Andrl. Začala vyprávěním o své rase, která byla stvořena mocným čarodějem, jehož jméno nesmí být nikdy vysloveno a jeho leníkem theurgem, na ochranu ostatních ras proti Terátorům, až příjde jejich čas pomsty. A ten příjde již velmi brzy…
Oba věděli, že mají vřelý vztah ke zvířatům a proto po se snažily vytvořit pomocí mocných lektvarů a kouzel něco, co se dokáže měnit svou formu. Po dlouhých letech neúspěchů, přišel kýžený úspěch. Byl stvořen první Andalit – náš první král. Bylo stvořeno mnoho dalších a začaly zkoušky s křížením. Jenže okolní obyvatelstvo již nebylo spokojeno se situací, kdy se pro ně začaly objevovat zrůdy – my. Jednoho večera zaútočily a pozabíjeli skoro celý náš rod. Čaroděj i s leníkem padl v bitvě, ale jeho poslední slova, jsou zapsány v kronikách dodnes : „ Nezapomeňte na svůj úkol ! “. Utekla jenom naše královská rodina. Utekla daleko, a tam začali znovu od začátku. Využívali svých schopností a brzo začala i stoupat jejich populace. Ale jenže asi po sedmi generacích, se začali rodit nemocní a slabí – krve byla dlouhodobým míšením mezi sebou oslabena. Noví Andalité již nebyli schopni používat přeměny. Proto můj otec nechal svolat nejlepší z alchymistů, ať vyrobí něco, co dokáže znovunavrátit schopnost nám danou. Alchymisté pracovali dvě generace a v době, když už jsem byla dospělá, dokončili svou práci. Mnoho z nás, včetně mně se nemohli přeměňovat a všechny pokusy skončily bolestivou smrtí. Vrchní alchymisti přinesli malý stříbrný řetízek, ve kterém byl vložen malý kámen.
Dlouho se hledal dobrovolník, jelikož každý se bál bolestivé smrti, kterou měl možnost několikrát spatřit na vlastní oči. Po krátkém tichu sem se přihlásila já. Můj otec, který byl nedávno korunován králem se mě snažil od toho odradit, ale já byla pevně rozhodnuta. Jak já záviděla ostatním, že se mohou přeměňovat kdykoliv. Uchopila sem do náručí svojí kočku Kelry a předstoupila před alchymisty. Vrchní alchymista Grillrt mi podal stříbrný řetízek s fialovým kamenem. Ačkoli se zdálo, že obvod řetízku nemůže stačit na můj krk, nasadila sem si ho celkem lehce. Sebrala si Kelru za zad a začala se soustředit na její podstatu. Obě jsme upadly do mírného transu, ale netrvalo to dlouho. Kelra mi sama za chvilku seskočila z náruče. Zavřela jsem oči a začala se soustředit na přeměnu. Cítila sem, jak se začínám měnit v kočku, mé tělo se začalo zmenšovat a celé mé tělo se měnilo v kočičí. Když tu se něco stalo, vprostřed přeměny jsem se začala cítit nějak divně a začala chrchlat krev. Svíjela sem se na zemi v bolestech a začala se měnit zpátky do své podoby. Můj otec, když uviděl co se děje, otočiv k alchymistům, začal na ně křičet až ho chytil amok. Jeho ocas šlehal rychlostí kmitu křídel kolibříka a alchymisti padali jako mouchy. Pár jich mého otce zasáhlo, ale ten útočil dál bez ohledu na zranění. Nakonec padl i on, ale ztráty alchymistů byly velké. Všechno sem to viděla během své přeměny zpátky a když sem se znovu objevila ve své podobě, alchymisti se na mě vrhli s úmyslem mě zabít. Rychle sem utekla a schovávala se v lesích okolo našeho malého království. Můj přítel mi dlouho nosil zprávy, jak to vypadá s novým králem, kterým se stal nejstarší z alchymistů, který začal se zbytkem vytvářet nový artefakt. Asi po týdnu byl můj přítel zabit pro výstrahu těm, kteří by se semnou chtěli stýkat. Utekla sem tedy tak daleko, jak jen to šlo.
Během vyprávění se často zasekávala a chrchlala krev a slabím odporem se snažila zastavit mé pokusy o její uzdravení, oba jsme věděli, že je již pozdě. Artefakt sebou přinesl, ale i jistá omezení a to jak v množství proměň, tak i její trvání. Poté se mi zhroutila do náruče a já cílit pár posledních tlukotů jejího srdce. Těsně před smrtí promluvila svým hlasem, který mi přivodil krvácení z uší a nosu : „ Hlavně nezapomeň na čas, nebo budeš proklet ! “ A její hlava ztěžka dopadla na mé rameno. Slzy zaplavily mé oči, tvář i šat. Seděl sem tam ještě dlouho po tom, co Andrl skončila s vyprávěním a snažil se držet její tělo ve své náruči. Náhle její kůže celá zešedivěla a rozpadla se v prach. Můj kord dopadl do trávy a na ruce se mi houpal stříbrný řetízek. Andrl mi před svou smrtí pověděla ještě hodně o jejich úkolu a já nad jejím prachem, který začal pomalinku rozebírat vítr, přísahal pomoc proti Terátorům. Sebral sem svůj kord a dýku a zastrčil zpátky na své místa. Navlékl si řetízek a z pevním odhodláním odkulhal ke svému košíku a mířil k nám do vesnice s úmyslem navštívit ptáčníka…

Ze vzpomínek barda Slavíka.

Stříbrný řetízek do kterého je zasazen Ametyst. Vypadá jako natáhnuté a propletené ruce, sevřené dlaněmi. Právě v tomto místě je zasazen Ametyst. Řetízek se dá rozepnout na dvou místech. V zadu, jako u normálních řetízků a vepředu u kamene. Obě místa jsou chráněna malou pojistkou proti náhodnému otevření. Nelze otevřít jednu část, když není druhá zavřená. (prostě nelze mít obě spony rozepnuté najednou pozn. red.) Po sundání řetízku se sám hned stáhne do své původní velikosti a tj. – Délka 20 coulů a Ametyst ve velikosti coul na půl coulu (oválek). Kámen nikdy není větší než původní velikost. Srdcem artefaktu je právě celý řetízek, který má tyto magické schopnosti, díky zakletému démonu lásky ze sféry Achaiah. Díky tomuto démonu, může postava získat telepatii a podstatu zvířete (myšleno od mravence až po slona) a dále se v něj proměnit.

Počet možností přeměn

Každá postava se může změnit do tolika zvířat, kolik je její bonus za odolnost, + 1, minimálně vždy do jednoho zvířete. Například trpaslice Helbra s bonusem + 4 se dokáže přeměnit do pěti druhů zvířat, (ale klidně to mohou být zvířata stejného druhu) a naproti tomu elfí mág Creman s postihem –2 se dokáže proměnit pouze v jeden druh. Pokud postava získá zvířecích podstat tolik, kolik je v její moci, nemůže získat další podstaty jiných i stejných zvířat, takže opatrně při výběru zvířat. Lepší bude nějaká škála zvířat, než tři druhy kočkovitých šelem. Pokud získá postava podstatu jednoho zvířete, dokáže se do něj proměňovat neomezeně.

Získávání podstaty

Získat podstatu nějakého zvířete není nic těžkého, stačí přiložit holou dlaň na jakoukoliv část těla zvířete, nebo jej držet v (na) dlani. Poté se začne postava soustředit na zvíře se kterým je v kontaktu a oba pak upadnou do transu, které trvá pro postavu 2 kola a pro zvíře 3 kola. Po probrání se oba cítí normálně a neubírá jim to žádné životy. Postava pak musí počkat, alespoň jednu směnu s přeměnou, jinak bude při přeměně automaticky zraněna za polovinu svých nynějších životů a proměna se nepovede a postava ztratí podstatu zvířete i s možností zkusit získat jinou podstatu. (myšleno na to samé místo – postava s možností jedné přeměny, už není nikdy schopna se přeměnit)

Přeměna samotná

Přeměna samotná trvá 2 kola a je samozřejmé, že postava na sobě nesmí mít nic jiného než artefakt, jinak se jí všechno roztrhá (při změna na slona) nebo jí může i zabít (při přeměně v mravence na něj může spadnout zbroj , meč atd). Týká se to samozřejmě i všech magických prstenů, amuletů atd.
Postava zavře oči a představuje si před sebou obraz zvířete, ze kterého získala podstatu. Pak se začne měnit se všemi příznaky přeměny (viz změna z medvěda). Tento proces je nepříjemný, ale neubírá žádné životy. Když se přeměna přiblíží ke konci, začíná to pravé ořechové. Postava musí získat převahu nad myslí zvířete, ve které se přeměnila. Zvíře získává automaticky převahu a postava má tři kola, aby ovládla mysl zvířete. Když se jí to podaří – nehledě na pořadí úspěchu – při další přeměně, klesá past na polovinu (zaokrouhluj nahoru). Pokud se jí to nepovede ani na potřetí, může se proměnit zpátky, ale již nikdy nezíská převahu nad tímto zvířetem, takže se sice může v něj proměnit, ale nemůže ho ovlivňovat – uvidí pouze jeho očima (Ale to se taky někdy může hodit) Během neúspěchů získaní převahy mysli se zvíře chová tak, jak by se normálně chovalo ve svém přirozeném prostředí – kočka běží za myší, ještěrka loví hmyz atd…

Rozdělení myslí

Mysl zvířat sem rozdělil na tři podskupiny

Predátoři – Všechny šelmy – kočkovité, psovité, žraloci atd…
Oběti – hlodavci, malé druhy plazů a býložravců, no prostě ti malí a často lovení.
Ti mezi tím – Sem patří ostatní co nejsou predátoři, ale díky jejich velikosti nebo obraně nejsou pro ně predátoři hrozbou a oni samy nejsou velkou hrozbou pro ty menší. Různé druhy velkých býložravců – kůň, slon, ale i třeba delfín, ježek – prostě jim podobní.

Tabulka ovládnutí

Všechny druhy ovládnutí jsou pastí na inteligenci – ovládl / neovládl

Predátoři – zde je past 6, pokud je to pro zvíře nepřirozené prostředí – třeba žralok na suchu – stoupá past o 1.
Oběti – zde je past 7, pokud je to pro zvíře nepřirozené prostředí – třeba myš na velkém prostranství – stoupá past o 1.
Ostatní – zde je past 5, pokud je to pro zvíře nepřirozené prostředí – kůň na vrcholku hory – stoupá past o 1.

Smýšlení zvířat

Predátoři – pokud se postava promění v jakéhokoliv predátora, cítí jeho sílu, sebevědomí, jasnou převahu nad ostatními – ovládnutí je tedy celkem těžké
Oběti – pocit beznaděje, snaha se pořád někam schovat, strach ze všech možných stínů – proto je těžší ovládnout tuto mysl.
Ostatní – nejsou si tak jistí, ale zase jsou v pohodě – jejich mysl je prostě lehce přístupná.
Pokud je nějaké zvíře raněno za více než polovinu všech svých životů, nebo je v těžkém psychickém stresu, stoupá past o 2

Dodatky

Lze získat pouze podstaty zvířat tj. podle pravidel ty zvířata co mají inteligenci > 1 < sem spadá celá dlouhá škála zvířat, takže bude z čeho vybírat. Též to znamená, že nebude možno se přeměnit v „ myslící “ bytosti jako je Elf, Trpaslík, Vodní víla atd. Dále nelze získat postatu nemrtvých, golemů, rostlin apod. Prostě pouze a jenom zvířata.

Ryby – pokud se někdo pokusí získat podstatu ryb, nebude to nic těžkého, jen bych to nedoporučoval nikde v hloubce, jinak se postava určitě utopí. Aby nebyla ryba v psychickém stresu, lze ji umístit do malého bazénku apod. Přeměna v rybu – no, tady je to malý oříšek. Postava se musí měnit někde blízko vody a pak jí tam někdo donese, ale pokud to bude třeba přeměna ve velrybu – chtělo by to nějakého kouzelníka po ruce.

Ohledně komunikace, dokáže postava v jakýmikoliv zvířeti používat telepatii, jako hraničář na 4 úrovni a stupni znalosti 1.

Počet přeměn není omezen, jen pozor na povinou jednu, jinak postava přijde o možnost získání mysli.

Zvláštní schopnosti

Tady je trochu složitější a proto čtěte pozorně – Postava přijde o všechny svoje schopnosti, kromě smýšlení. Pokud byla postava kouzelník, nemůže používat kouzla, Kroll ztratí svůj Ultrasluch, Hobit ztratí Čich atd. Na druhou stranu získá všechny schopnosti zvířete – Medvědí sílu, hadí jed, možnost létání od ptáků s tím související i lepší zrak, například jestřába, hbitost kočky, nenápadnost mravence atd.

Kameny

Co se týká kamenů, které mohou být vloženy do „ lůna “ Artefaktu – není jejich množství nijak omezeno. Konkrétně u tohoto Ametystu platí pouze jediná výjimka : v pravidlech je psáno, že pokud jsou z kamene všechny magy vyčerpány rozpadne pokud není psáno jinak. Jinými slovy Ametyst se dá používat jen do vyčerpání magů. Ale díky démonu, který je v tomto Artefaktu zaklet, lze po vyčerpání všech magů (kdy Ametyst zčerná) „ nabít “ tento kámen ještě jednou, ale maximálně na hranici 200 magů. Pří větším přídělu popraská a do dvou kol se změní v prach.
Kámen se dá vyndat a je možno vložit jiný jakýkoliv druh kamene, nebo jen vrátit ten samý, dobitý. Když se do řetízku vloží jiný kámen, než původní (tím je myšlen i jiný Ametyst) zůstane už navždy ve své velikosti, na rozdíl od původního Ametystu, který se dokáže zmenšovat, pokud se postava například mění v nějaký hmyz. Pokud bude vložen jiný kámen, postava se klidně může změnit v mravence, ale velikost Ametystu zůstane stejná.

Odečítání magů

Z Ametystu - Funguje v naprostém souladu s pravidly. Při každém hodu proti pasti na inteligenci (pozor ! sem se počítají všechny pasti, nejenom u přeměny) se odečte jeden (1) mag.
Při přeměnách – Aby se mohla postava přeměnit, potřebuje, aby v řetízku bylo nezbytně minimální množství magů. Pro přeměnu do bytosti velikosti A0 – 1 mag, A – 2 magy, B – 3 magy atd. Magy jsou samo sebou potřeba i při proměně zpátky. Artefakt nikdy nedovolí se postavě přeměnit, pokud by již neměla na přeměnu zpátky. Magy se do Artefaktu dobíjí světlem z měsíce, kdy je celý přímo vystaven měsíčnímu svitu, dle následující tabulky.

Srpek měsíce Aspoň polovina Úplněk
1 hodina 5 10 15
2 hodiny 10 15 20

Dále v logické posloupnosti – po 5ti hodinách při svitu Srpku bude dobito 25 magů Při zamračeném nebo proměnlivém počasí se ve všech kategoriích snižuje dobití na polovinu. Je těžké poznat kolik je zrovna v Artefaktu magů – pokud není vyndán kámen

Pozor !

Dále je tu poslední, ale ta hlavní věc – postava nesmí být nikdy přeměněna déle než dvě hodiny ! Poté se automaticky stává zvířetem, ale mysl zůstává v její moci. Postava sama nepozná, jak dlouho může být ještě přeměněna, ale 3 směny před uplynutím limitu pro přeměnu, jí začne téct krev z nosu, či úst (pozor ve vodě) postava pak ví, že už má čas se přeměnit a to během následujících tří směn. Toto krvácení sebere pouze jeden život a pokud by postava měla už pouze jeden život, tak nezemře, ale bude následující 3 dny ležet v naprostém klidu a každý den vypít jeden rudý kříž.

Artefakt má samotný – 349 magů a Ametyst 201 magů.

Slovo Autora

Nakonec jen pár slovíček. Možná, že někdo poznal knihu od K.A.Applegate, kterou sem se nechal inspirovat. Dále bych rád připomenul na možnost proměnit se v nějakého okřídleného dravce – stojí to za to - . Nakonec ještě poděkování všem, kteří se nebáli a vyjádřili svoje názory v Dílně nebo poštou.

Děkuji Deshimu, Schulli Koullemu, PardGalenovi a v neposlední řadě Rolandu z Gileadu a Alici zvané Eliz z práce, která mi pomáhala kreslit náčrty řetízku.

Sir Aznoh Terátor

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 36

Autor:

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Hm, nemohu jinak než 5*, je to vážně povedený, u nás se to jistě ujme. Můj PJ má rád podobný ,,srandičky"...
S úctou Hitomi


 Uživatel úrovně 0

podle me je to dobry pro to aby se druzina nenudila


 Uživatel úrovně 0

Ravager

postava nezemře, jelikož nebyla zabita, ani jako zvíře. Pokud budeš mít 40 životů, a při proměně v medvěda se 70 budeš zraněň za 60 ( což by odpovídalo minimálně jedné odtrhnuté končetině apod ) budeš mít při proměně zpátky také zhruba 90 % zranění, takže Ti zbyde asi 5 životů.

Na druhou stranu, pokud budeš žížala a někdo Tě zašlápne - máš smůlu - tohle není věcička, která s Tebe udělá supermana. Kde zemře mysl, zemře tělo.

S pozdravem S.A.Terátor


 Uživatel úrovně 0

Terator: to nicmene neodpovedelo na muj dotaz. vysvetlim to znova.
postava ma 40 zivotu, premeni se v medveda, ktery jich ma 70. v boji je medved zranen za 60 zivotu. Co se stane s postavou, kdyz se promeni zpet do sve podoby?...zemre, nebo ne?


 Uživatel úrovně 0

Ravager - Roland z Gileadu - životů máš stejně jako zvíře. Když se proměníš v žížalu, také máš dva životy, než svých 70.

Ohledně zvířat, kteří mají 1 nebo 17 stupeň inteligence - záleží na Pj.

Ravager - v té knížce je to jako schopnost, né jako Artefakt.
Ohledně kamene - prostě musí tam být ten samý kámen, co tam byl při zaklínání, jinak se nezmenčí...

S pozdravem S.A.Terátor

Děkuji všem !


 Uživatel úrovně 0

Zdravím Terátore,
pamatuji si, že jsem tento příspěvek viděl v MS. Je to dobré.
Připojuji se z dotazu ravager. Také by mně zajímalo, jak je to s těmi životy.
S úctou zdraví Roland z Gileadu


 Uživatel úrovně 0

takze, propracovane to celkem mas, pribeh byl fajn, i kdyz trochu zmateny, hlavne to prechazeni mezi treti a prvni osobou.
Jinak tenhle napad jsem uz nekde videl ( ne v te knizce, kde jsi to vycetl ty), jen si nemuzu vzpomenout kde.
Zpracovano je to dobre, koukam, ze dilna odvedla dobrou praci.
Jen bych rad vedel, na co je v retizku novy kamen, kdyz se jeho velikost nemeni? Jaky to ma pak smysl?
A dale bych rad vedel, co takova zvirata jako gryffin, ptak Roc, Ruzna obri zvirata, ve vsechno takoveho se mohu zmenit?
Jak je to s hitpointy? Kdyz ma to zvire vice zivotu nez postava a je skoro zabita( je ji ubrano vice zivotu, nez ma postaba, ale stale mene, nez ma zvire) co se stane pri zpatecni premene?


 Uživatel úrovně 0

Zombie

A - třba člověk ve velikosti B, nebude mít stejnou váhu, jako třeba stejně veliké slůně - zde nejde jenom o velikost, ale i váhu atd. Jinak díky - myslím, že to mé bude lepší.
D - Ok - máš pravdu - přemýšlel jsem o tom a mohla by to být ta malá část kolem kamene ? Co říkáš ?
E - Jak je psáno v příběhu, kočka sama vyskočila s náruče Andrl - tím sem myslel, že kontaktem se vyvolá druh transu, kdy se oba dotýkají. Poté co člověk ( všechny rasy ) procitne, má jedno kolo na to, aby třeba utekl nebo tak - s tím že by ho zabil jsem nepočítal, přece jenom dělám " hodné " rasy.
F - síla osobnosti - to je to společné slovo ! Ale nezapomeň, že sice zaujmeš všechny ( lidi )když vejdeš do mísntosti, ale co zvířata ? Myslíš, že na ně působí Tvá síla osobnosti ?

Děkuji ale dokud mi nedáš pět, nebudu spokojen... Q-)


 Uživatel úrovně 5

4 Terátor:
A) Ok, záleží na tvém pojetí věci, já to bral jako cenu za zm+nu hmoty (z B do B se hmota/ velikost moc nemění, třeba při C do A0 již ano)
B), C) Ok
D) IMHO (dle mého názoru) je řetěz série článků :o) Ani meč nemá jako srdce artefaktu celou čepel, jen její zlomek...
E) píšeš pou ze o délce tranzu, nikoli o délce předchozího dotyku, nutné pro upadnutí do tranzu. Takto by šlo "vyřadit" z boje na 3 kola jakoukoli nestvůru ;o)
F) charismu beru jako sílu osobnosti č jako sílu vůle, která s inteligencí nemá nic co do činění :o)
Celkově je to velice zdařílá práce.
J.S.


 Uživatel úrovně 0

Lenny - díky.

Jo, bral jsem to obrazně, ale prostě mi tam ta past na " vzhled " nesedí.