www.Dracidoupe.cz


Předměty


Šprýmařova mince přenosu 
Příprava pro tisk (tisknuto 876x)
Autor: UnknowN
Přidáno: 20:23:19 07.02.2003
Skupina: Artefakty
Váha: 1 mn
Průměrné hodnocení: 4.62
Popis:

Pokud je nám známo, tak tuto minci vytvořil theurg Šprýmař, který byl známý tím, že neustále tvořil předměty, které ho bavily na úkor jiných. Jedním z jeho vrcholných děl je právě Mince přenosu. Později však zjistil, že by se dala i zneužít, a místo legrace by dokázala přinést i spousty zkázy, a tak ji schoval neznámo kam. Proč by mohla být tak nebezpečná, se dozvíte při popisu vlastnosti.

Vzhled:
Na první pohled je to jen zvláštní mince, vytvarovaná do dokonalého kruhu, jedna strana je zlatá, ta druhá stříbrná. Další zvláštností je to, že má dvě lícové strany. Když je ještě nepoužitá (viz popis vlastnosti) má obě strany hladké jako sklo. Když je v první, druhé nebo třetí fázi, je možné na ní vidět profily obličejů některých lidí, vykreslené kovem, který je použit na druhé straně mince (na zlaté straně je stříbrný obraz, na stříbrné zlatý). Po obvodu mince se táhnou jakési (nejspíš) vyryté obrazce, možná runy.
dodatkové vzhledové informace:
průměr: 2 couly
šířka: 2 nany (od 1 nan - méně používaná jednotka velikosti milimetru)
cena (za předpokladu, že mince je nemagická a je tvořena jen svým základem, tedy 0,5 mn čistého zlata a stejně tolik čistého stříbra): 5 zlatých a 5 stříbrných
srdce artefaktu: Mince je sama o sobě srdcem.

Popis vlastnosti:
Stručně řečeno, mince slouží k přenosu mysli A z těla A do těla B a obráceně. Účinky mince se na zasažených osobách projeví asi následovně: Osoba (tedy její mysl) má pocit jakoby se vytrhla ze svého těla (je možno své tělo ještě na chvíli uvidět) a pak letí vzduchem. Cestou potká druhou osobu (mysl B), také letící, přímo proti sobě. Proletí se navzájem. Budeme i nadále sledovat mysl A: letí dál, dokud se nezastaví, pak začne klesat a nakonec se vtělí do těla (tělo B), ve kterém prodléval ten, koho potkal kdesi ve vzduchu. Tento přenos se odehraje během jediné vteřiny, nezávisle na vzdálenosti mezi těly A, a B. Zmatek vzniklý tím že mysl A není zvyklá na tělo B a zároveň mysl B není zvyklá na tělo A, obzvlášť když tělo A bylo mužské a tělo B ženské, může někomu připadat legrační. Dá se to však i zneužít. Mohou jako A určit nějakého úředníka ve znepřátelené zemi a jako B nějakého svého člověka. Je zřejmé, že tento způsob využití je vhodný zejména pro špionáž. Dodatkové informace v odstavci Použití.

Použití:
Na začátku je mince hladká. Aby se spustila 1 fáze použití, je třeba představit si tělo A, a vyhodit minci do vzduchu jako při hře panna/orel. Zatímco se mince točí ve vzduchu, lehce bíle zazáří, a po zachycení je na zlaté straně stříbrný profil osoby A. Fáze 2 je stejná jako fáze 1, s tím rozdílem že je třeba představit si osobu B, mince zazáří žlutě a na stříbrné straně bude zlatý profil osoby B. Fáze 3 je také velmi podobná. Mince se vyhodí do vzduchu, a jak se tak točí, najednou začne zářit světle žlutě, o dost jasněji než předtím, a jakmile je opět zachycena, je profil osoby A zobrazen na stříbrné straně a profil osoby B na straně zlaté (osobou míníme humanoidní bytost s inteligencí 2 a výše). Zobrazení z mince po 1 vteřině zmizí (jakoby se vsáknou do mince). Mysl však nemusí mít strach z toho, že by se už nikdy nevrátila do svého těla. Účinky mince po jednom dni zmizí. Je však šance 5%, že doba účinku se z jednoho dne projeví na jeden měsíc. Mince má také unikátní vlastnost najít i mysl, která již odešla do astrálu, neboli mysl z těla, které je už tak poškozené, že se vazby mezi myslí a tělem uvolnily (tedy mrtvého těla). Nicméně jisté spojení tam ještě zůstává takže je možné přesunout mysl z astrálu do živého těla. Mysl která byla v živém těle zažije jak zemřelo tělo oživené mysli. To je ta nepříjemná stránka oživení. Takže až se někdo zeptá: ,,Takže, pánové, kdo bude ten s jehož pomocí oživíme tohoto velikého mága, abychom se ho zeptali na onu důležitou otázku?‘‘ (jen tak mimochodem ten mág spadl do kyseliny, což po 15 minutách ,,plavby,, už nebyl schopen rozdejchat) tak se raději kliďte (ledaže byste byl nějaký šílenec masochista). Toto spojení však vydrží mnohem kratší dobu. Většinou 1 hodinu a v 5% 1 den. Oživené mysli většinou chvilku trvá než se vzpamatuje z předčasného návratu (u mě se duše po čase - až si odpočinou, reinkarnují), tato doba se pohybuje okolo jedné až tří minut. Jakmile se oživená mysl v novém těle vzpamatuje, řekne nejspíš něco jako: ,,Zemřel jsem. Tu ránu kyjem jsem prostě nemohl přežít. Co se stalo?‘‘ a podobně. Když je mu to stručně vysvětleno, nebo pokud je prostě umlčen, je možné s ním vést normální rozhovor. Tedy zeptat se ho na to, kdo ho zabil, či jak je možné že Drenská armáda prohrála, i když byla dvakrát početnější než barbarští nájezdníci, a vůbec na všechno, co si jen tazatelé dokáží vymyslet. Na závěr je třeba se zmínit i o tom, že dokud je mysl pod vlivem mince (tedy v jiném těle než bylo její původní) nelze na ni minci znovu použít. Důležité je také to, že mysl si s sebou do nového těla vezme také svoji úroveň a všechny svoje schopnosti související s povoláním a svou inteligenci. Ostatní vlastnosti jako obratnost, síla apod. zůstávají, jen charisma se zprůměrní a zaokrouhlí dolů. Mince má ještě jeden vliv: Životy obou osob (pokud jsou obě živé, viz oživení) jsou po přesunu magicky provázány, jakoby obě osoby měly jeden život. V praxi se sečtou životy obou postav a od tohoto součtu se odečítá zranění obou postav.

POZOR! Pokud se PJ rozhodne zařadit tuto minci do svého dobrodružství, měl by si být jistý, že jeho hráči budou schopni přijmout změnu, která se stala s jejich těly. Proto čím mají hráči lépe osvojený roleplaying, tím větší zábava by měla s mincí být.

Na závěr příběh který se stal díky minci:

Člověk a Barbar se pohádali, a vypadá to, že se co nevidět poperou:
B: ,,Já ti jednu natáhnu ty hmyze!‘‘
Č: ,,Já sice nemám takový svaly jako ty, ale mám pravdu!‘‘
B: ,,Ty...
Nevšimli si že nedaleko stojí jakýsi muž, v černém oblečení a s červeným pláštěm, který se usmívá, a zdánlivě mimochodem si pohazuje mincí. Zrovna když se Barbar chystal ubalit Člověku velkou dělovku, naposledy ji zachytil a schoval do kapsy.
B: ,,Co se to děje??? Já...já...já předtím stál tam co...‘‘
Č: ,,Do prčic, já se koukám na sebe...A do háje...‘‘
B: ,,Tak tys mi chtěl natáhnout co? Vlastně...Já chtěl natáhnout tobě!‘‘
Č: ,,Neee!‘‘
...Ozvalo se zadunění jak Barbaří pěst dopadla na lidskou lebku, a hned chvíli na to bolestné skučení obou rváčů.
B: ,,Sakra, co to bylo, auuu, ránu jsem dal přece já tobě tak jak to, že se mi hned v hlavě rozzářilo milióny světýlek?‘‘
Č: ,,Vau, zvomils mi chuelist...‘‘
Muž v červeném plášti zašel za roh, a už konečně neudržel smích začal se chechtat, a chechtal se do té doby, dokud nedošel do paláce theurgské gildy. Od té doby se jen usmíval. Potkal ho nějaký starší muž (theurg na vyšší úrovni – pozn. aut.):
Starší theurg: ,,Tak co Šprýmaři, zase se ti něco povedlo?‘‘
Šprýmař: ,,To bys mi nevěřil.‘‘ Řekl Šprýmař a bezmyšlenkovitě vyhodil do vzduchu nějakou minci a zase ji zachytil. ,,Nashledanou jindy.‘‘
 


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 23
Ikonka uživatele Archer    [pošta] NEW     18:04:17 31.10.2004
HE, fakt dobrý, ale s mou chápavostí to asi tak dobrý nebude. Musim si to ještě párkrát pročíst, ale vypadá to fakt dobře, dávám 5*(****).

Ikonka uživatele Illidan    [pošta] NEW     15:49:48 13.10.2004
Krása

Ikonka uživatele Illidan    [pošta] NEW     15:49:48 13.10.2004
Krása

Ikonka uživatele Démon    [pošta] NEW     18:53:29 16.06.2004
Je to zajímavý, zábavný a určitě to použiju........4*

Ikonka uživatele Andowero    [pošta] NEW     21:06:04 04.06.2004
Na můj vkus moc silné.
Dobrý nápad.
4

Ikonka uživatele Shadowstorm    [pošta] NEW     7:24:06 21.03.2003
BUDE SRANDAAAAAAA!!!!!?:_"!'''(%ˇ'´=

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     12:13:25 07.03.2003
Morgar: 1. Ano, přesně tak to je.
2. Pokud by byl někdo tak hloupý aby to udělal, tak mice zůstává tělu a nikoli mysli, která se přesune. Většinou se však používá na někoho jiného než na sebe.

Ikonka uživatele Morgar    [pošta] NEW     18:27:23 05.03.2003
Mám pár otázek.
1.vytušil jsem správně, že tuto minci může použít kdokoliv a tím tak prohodit mysl dvou postav, které alespoň podle vidění zná? To je dost silné.
2.komu zůstává mince po přenosu – pokud minci použije osoba A? Osobě B s myslí A, která přenos způsobila nebo osobě A nyní s myslí B?
Jinak musím uznat – skvělý nápad.

Ikonka uživatele Darmonlor    [pošta] NEW     16:15:37 20.02.2003
Tak s timhle může být celkem sranda :-))) Myslim že to použiju.

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] NEW     18:36:26 19.02.2003
Jen mě napadlo ještě že bi ji neměl používat tak nějak úplně každej kyž vezmu v potaz že by se dostala do rukou hráči který by si s její pomocí chtěl srovnat účty se spoluhráčem nebo tak něco nebo by se hrál dobrej roleplaying a měl by ji barbar tak by se mohli dít věci se kterejma by nepočítal ani dobrý PJ

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


Novinky
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
1 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
Limit (minut):
15 | 45
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.092436075210571 sekund.
© 2002 - 2005 Almad, James Timqui a Alcator design © 2002 - 2005 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována,
publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků. Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu.