Předměty

Plášť krve Hodnocení: Geniální

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 31

Skupina: Artefakty

Kvalita zbroje: 1

Cena: 500

Váha: 5 mn

Popis:

*500 - cena, jakou by nabídl obchodník, který nezná jeho magické schopnosti

Látka, ze které je tento plášť vyroben byla dlouhé roky přehozena přes obětní oltář jednoho z Kharovo chámů v džungli Padlých stromů a vstřebávala krev obětí. Tak se z původní černé změnila jeho barva na sytě rudou – barvu čerstvé krve. Chrám byl později dobyt a vypálen domorodci, avšak krví změněné látce oheň neuškodil. Z krve nevinných obětí, z jejich hrůzy a bolesti nasál moc, která se na něm podepsala a dodala mu zvláštní schopnosti. Trosky chrámu zarostly, až roku 822 je nalezl proslulý dobrodruh Zilgin. Kromě několika poměrně cenných okultních předmětů nalezl v ruinách i nádhernou rudou sametovou látku.

Odvezl kořist do Erinu a z látky si nechal ušít plášť. Krejčí, který plášť šil byl nalezen mrtev ten den, kdy Zilgin spěšně opustil Erin. V patách dobrodruha se táhla krvavá stopa, kudy procházel, tam zůstávaly mrtvoly. Až jednoho dne jej dostihl lovec lidí Osrtek a plášť změnil nositele. Takto mění majitele a způsobuje bolest a utrpení dodnes. Každý, kdo jej nosil zemřel násilnou smrtí, někteří dokonce sebevraždou. Díky jeho schopnostem se zatím nikomu nepodařilo jej zničit, i když se pár lidí, kteří jeho moc objevili o to pokoušelo.

V současné době závisí jeho poloha na PJ. Může být buď někde zapadlý a družinka jej najde nebo ho někdo nosí a napadne družinku. Či družinka může pátrat po masovém vrahu, který jej obléká… možností je určitě dost a věřím, že si každý další potřebné (které se mu budou hodit) domyslí. Jediný způsob, jak se dá plášť zničit je vhodit jej do jednoho z mořských gejzírů ve Žhavém moři. Dostat se až k onomu místu v moři, kde teplota vody dosahuje až k bodu varu je obyčejně VELMI obtížné a to i vzduchem, neboť nad zřídly je teplota ještě vyšší a pára dosahuje až 150°C. V tamních pramenech bývají i silné zdroje přírodní magie a ta s působením vřící vody po pár dnech až aldenech plášť zničí.

Herní parametry:

Plášť je téměř nezničitelný (nevadí mu oheň, po rozseknutí se okamžitě spojuje, je imunní vůči magii,…). Tímto ovšem nijak NECHRÁNÍ postavu, která jej nosí – všechny efekty projdou skrz.

Plášť silně působí na psychiku postavy a činí ji VELMI agresivní – pokud jej má na sobě, má sklony zabíjet. Když někoho potká (např.: ráno po probuzení, při vstupu do domu, na cestě,…) musí si hodit proti pasti na Inteligenci+životaschopnost proti 12**. Pokud neuspěje, znamená to, že zaútočí nejsilnějším možným způsobem (nejsilnější zbraň, kouzlo, zvláštní schopnost,…) na spatřenou bytost. Pro tento útok je považována za bersekra (bonus za sílu, bonus k iniciativě, vliv kouzel,…). Stav bojového šílenství vyprchá až po smrti všech v dohledu či nositele. I když není pod přímým vlivem pláště (má jej sice na sobě, ale uspěl v hodu proti pasti), je postava agresivnější a nevrlejší.

Pokud si chce plášť sundat, háže si proti pasti Int+životaschopnost – 10** sundá/nesundá. V případě neúspěchu může pokus opakovat nejdříve po následující půlnoci (tzn. 1x denně).

Pokud někdo plášť vidí volně ležet má nutkání si jej nasadit. Je to past Int+životaschopnost – 11** může se rozhodnout/nasadí. Hází se pokaždé, když jej uvidí (maximálně 1x za hodinu).

Plášť zvyšuje charisma vůči opačnému pohlaví o 2 (postava se stává velice přitažlivou a plášť je překrásný). Nepočítá se pro psychické aktivity (mentální souboj a podobně).

Nositel pláště se stává nepodrobitelným a nelze na něj ani mentálně útočit. Pokud se o to nějaký mág pokusí, dostává okamžitě pocit bolesti hlavy, před očima se mu zjeví strašlivé výjevy (převážně z obětování). Pokud není vyloženě temné duše (tzn. pokud není Zkz/nemá zápornou tvárnost), zmocní se jej hrůza, děs a chvilkové šílenství. 1k6 kol není schopen nic dělat a 1k6 nocí má noční můry. Zdá se mu o krveprolévání, hrůzách, vraždách dětí a dalších snad ještě horších věcech. Pokud se mu podaří usnout (past Odl+živ – 7(-bonus za přesvědčení) – usnul/neusnul) vyléčí si jen 1život a polovinu únavy (často se budí a má velmi neklidný spánek).

** připočítává se bonus za přesvědčení (pokud na něj hrajete):
Zkd (dobrá tvárnost: drak): +2
Zmd (dobrá tvárnost: hrdina): +1
N (bez projevů tvárnosti): 0
Zmz (zlá tvárnost: skřet): -1
Zkz (zlá tvárnost: drak): -2

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 31

Autor:

Diskuze

 Uživatel úrovně 5

No, ani ne, na Asterion je to jen aplikovany historii, da se to samozrejme brat k jakemukoli svetu. To jen aby ta omacka nebyla tak sucha. :-)

No, pri tom "prani" se se plast rozpusti...


 Uživatel úrovně 0

Je to pěkný, propracovaný... Ale celkově mě to přijde příliš zaměřený na jeden svět, což sice není velká vada, ale pro mne jako toho světa neznalého...

Jinak pochopil jsem to správně že je plášť třeba "vyprat" :) ?

Celkem za ****

S pozdravem CrazyMys


 Uživatel úrovně 0

Moc moc pěkný, zajímavý sou ty pasti........5*


 Uživatel úrovně 5

artefakty by měli bejt divný a zvláštní.... a tohle je divný až na strop (v dobrym slova smyslu samozřejmě) takže jasně 5.


 Uživatel úrovně 5

Xeathron: Ne.


 Uživatel úrovně 0

Nevyznávaš náhodou Temné umenia ?


 Uživatel úrovně 5

Shadowstorm: To je termin jen pro Asterion. Kdyz ho nehrajes, tak to ignoruj.


 Uživatel úrovně 0

lord odol : je to fakt dobry prispevok, ale ta historia by mohla byť trochu lepšia...5*


 Uživatel úrovně 0

Je to dobrej, fakt dobrej předmět (ne pro nositele)
Akorát nechápu to s tou tvárností.









 Uživatel úrovně 5

Uz znam namet dalsiho dobrodrutstvi (postavy si zacinali myslet, ze nemuze byt nic krvavejsiho nez celosvetovy konflikt:-))...