www.Dracidoupe.cz


Předměty


Plášť krve 
Příprava pro tisk (tisknuto 1502x)
Autor: lord Odol
Přidáno: 18:39:06 05.02.2003
Skupina: Artefakty
KZ / OZ: 1
Cena: 500 zl.
Váha: 5 mn
Průměrné hodnocení: 4.68
Popis:

*500 - cena, jakou by nabídl obchodník, který nezná jeho magické schopnosti

Látka, ze které je tento plášť vyroben byla dlouhé roky přehozena přes obětní oltář jednoho z Kharovo chámů v džungli Padlých stromů a vstřebávala krev obětí. Tak se z původní černé změnila jeho barva na sytě rudou – barvu čerstvé krve. Chrám byl později dobyt a vypálen domorodci, avšak krví změněné látce oheň neuškodil. Z krve nevinných obětí, z jejich hrůzy a bolesti nasál moc, která se na něm podepsala a dodala mu zvláštní schopnosti. Trosky chrámu zarostly, až roku 822 je nalezl proslulý dobrodruh Zilgin. Kromě několika poměrně cenných okultních předmětů nalezl v ruinách i nádhernou rudou sametovou látku.

Odvezl kořist do Erinu a z látky si nechal ušít plášť. Krejčí, který plášť šil byl nalezen mrtev ten den, kdy Zilgin spěšně opustil Erin. V patách dobrodruha se táhla krvavá stopa, kudy procházel, tam zůstávaly mrtvoly. Až jednoho dne jej dostihl lovec lidí Osrtek a plášť změnil nositele. Takto mění majitele a způsobuje bolest a utrpení dodnes. Každý, kdo jej nosil zemřel násilnou smrtí, někteří dokonce sebevraždou. Díky jeho schopnostem se zatím nikomu nepodařilo jej zničit, i když se pár lidí, kteří jeho moc objevili o to pokoušelo.

V současné době závisí jeho poloha na PJ. Může být buď někde zapadlý a družinka jej najde nebo ho někdo nosí a napadne družinku. Či družinka může pátrat po masovém vrahu, který jej obléká… možností je určitě dost a věřím, že si každý další potřebné (které se mu budou hodit) domyslí. Jediný způsob, jak se dá plášť zničit je vhodit jej do jednoho z mořských gejzírů ve Žhavém moři. Dostat se až k onomu místu v moři, kde teplota vody dosahuje až k bodu varu je obyčejně VELMI obtížné a to i vzduchem, neboť nad zřídly je teplota ještě vyšší a pára dosahuje až 150°C. V tamních pramenech bývají i silné zdroje přírodní magie a ta s působením vřící vody po pár dnech až aldenech plášť zničí.

Herní parametry:

Plášť je téměř nezničitelný (nevadí mu oheň, po rozseknutí se okamžitě spojuje, je imunní vůči magii,…). Tímto ovšem nijak NECHRÁNÍ postavu, která jej nosí – všechny efekty projdou skrz.

Plášť silně působí na psychiku postavy a činí ji VELMI agresivní – pokud jej má na sobě, má sklony zabíjet. Když někoho potká (např.: ráno po probuzení, při vstupu do domu, na cestě,…) musí si hodit proti pasti na Inteligenci+životaschopnost proti 12**. Pokud neuspěje, znamená to, že zaútočí nejsilnějším možným způsobem (nejsilnější zbraň, kouzlo, zvláštní schopnost,…) na spatřenou bytost. Pro tento útok je považována za bersekra (bonus za sílu, bonus k iniciativě, vliv kouzel,…). Stav bojového šílenství vyprchá až po smrti všech v dohledu či nositele. I když není pod přímým vlivem pláště (má jej sice na sobě, ale uspěl v hodu proti pasti), je postava agresivnější a nevrlejší.

Pokud si chce plášť sundat, háže si proti pasti Int+životaschopnost – 10** sundá/nesundá. V případě neúspěchu může pokus opakovat nejdříve po následující půlnoci (tzn. 1x denně).

Pokud někdo plášť vidí volně ležet má nutkání si jej nasadit. Je to past Int+životaschopnost – 11** může se rozhodnout/nasadí. Hází se pokaždé, když jej uvidí (maximálně 1x za hodinu).

Plášť zvyšuje charisma vůči opačnému pohlaví o 2 (postava se stává velice přitažlivou a plášť je překrásný). Nepočítá se pro psychické aktivity (mentální souboj a podobně).

Nositel pláště se stává nepodrobitelným a nelze na něj ani mentálně útočit. Pokud se o to nějaký mág pokusí, dostává okamžitě pocit bolesti hlavy, před očima se mu zjeví strašlivé výjevy (převážně z obětování). Pokud není vyloženě temné duše (tzn. pokud není Zkz/nemá zápornou tvárnost), zmocní se jej hrůza, děs a chvilkové šílenství. 1k6 kol není schopen nic dělat a 1k6 nocí má noční můry. Zdá se mu o krveprolévání, hrůzách, vraždách dětí a dalších snad ještě horších věcech. Pokud se mu podaří usnout (past Odl+živ – 7(-bonus za přesvědčení) – usnul/neusnul) vyléčí si jen 1život a polovinu únavy (často se budí a má velmi neklidný spánek).

** připočítává se bonus za přesvědčení (pokud na něj hrajete):
Zkd (dobrá tvárnost: drak): +2
Zmd (dobrá tvárnost: hrdina): +1
N (bez projevů tvárnosti): 0
Zmz (zlá tvárnost: skřet): -1
Zkz (zlá tvárnost: drak): -2


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 19
Ikonka uživatele lord Odol    [pošta] NEW     14:02:56 14.12.2004
No, ani ne, na Asterion je to jen aplikovany historii, da se to samozrejme brat k jakemukoli svetu. To jen aby ta omacka nebyla tak sucha. :-)

No, pri tom "prani" se se plast rozpusti...

Ikonka uživatele CrazyMys    [pošta] NEW     0:32:36 12.12.2004
Je to pěkný, propracovaný... Ale celkově mě to přijde příliš zaměřený na jeden svět, což sice není velká vada, ale pro mne jako toho světa neznalého...

Jinak pochopil jsem to správně že je plášť třeba "vyprat" :) ?

Celkem za ****

S pozdravem CrazyMys

Ikonka uživatele Démon    [pošta] NEW     18:49:25 16.06.2004
Moc moc pěkný, zajímavý sou ty pasti........5*

Ikonka uživatele Suk    [pošta] NEW     14:51:39 08.06.2004
artefakty by měli bejt divný a zvláštní.... a tohle je divný až na strop (v dobrym slova smyslu samozřejmě) takže jasně 5.

Ikonka uživatele lord Odol    [pošta] NEW     8:10:19 22.01.2004
Xeathron: Ne.

Ikonka uživatele Xeathron    [pošta] NEW     21:14:36 17.01.2004
Nevyznávaš náhodou Temné umenia ?

Ikonka uživatele lord Odol    [pošta] NEW     16:13:12 27.03.2003
Shadowstorm: To je termin jen pro Asterion. Kdyz ho nehrajes, tak to ignoruj.

Ikonka uživatele asmodeus von beren    [pošta] NEW     11:11:09 18.03.2003
lord odol : je to fakt dobry prispevok, ale ta historia by mohla byť trochu lepšia...5*

Ikonka uživatele Shadowstorm    [pošta] NEW     7:21:56 18.03.2003
Je to dobrej, fakt dobrej předmět (ne pro nositele)
Akorát nechápu to s tou tvárností.









Ikonka uživatele Sargold    [pošta] NEW     14:01:27 21.02.2003
Uz znam namet dalsiho dobrodrutstvi (postavy si zacinali myslet, ze nemuze byt nic krvavejsiho nez celosvetovy konflikt:-))...

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
5 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.77992606163025 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách