Dračí katana
Autor: | Morgar |
---|---|
Přidáno: | |
Hlasovalo: | 33 |
Skupina: Zbraně
Síla zbraně: 10/+6
Délka: 1
Váha: 30 mn
Popis:
Čepel je ukována ze slitiny oceli a stříbra (v poměru 4/5 oceli, zbytek stříbro). Při tvorbě se využívá salamandra a voda je posvěcena knězem. Zbraň je několikrát zakalena. Oči draka jsou z rubínu (rubín 0,1 mn). Drátky, které obtáčí rukojeť jsou ze 100% stříbra. V době vytvoření vznikne mezi prvním nositelem zbraně a zbraní duševní pouto. Zájemce si hází proti pasti Sil+Obr+Odl+Int+Char ~ 6 ~ přijme/nepřijme. Na tuto past si hází také každý další zájemce. Zbraň je magická a nelze do ní zaklít žádného démona nebo na ni vyrýt runu. Zbraň je v okamžiku dokončení téměř nezničitelná. Tato zbraň je artefakt.
Parametry zbraně
Útočné číslo: 10/+6
Obranné číslo: + 4
Váha: 30 mn
Délka: 1
Ochrana zbraně
Pokud zbraň vezme někdo jiný než její majitel, oči draka se rudě rozzáří. Pokud dotyčný nepustí do 2 kol zbraň z ruky, hází si proti pasti Obr ~ 9 ~ spálenina ruky za 2 – 12 životů / spálenina ruky za 10 – 50 životů (50%, že je ruka spálena na škvarek a nelze ji obnovit) V obou případech se už zbraně nehodlá za žádnou cenu dotknout
Zvláštní
Jak stoupá počet zabitých a zraněných Dračí katanou, získává meč nové zvláštní schopnosti. Proces je stejný jako u schopnosti válečníka přesnost s tím rozdílem, že po dosažení dané hranice se nepokračuje na další od nuly, ale získaná zkušenost se přičítá k dosavadní. Zkušenost (celkem)---Schopnost
1000 Bonus-------------+1 k Oč
2500 Bonus------------- +1/+1 k Úč a + 3 útoky za 2 kola (bonus +3 k iniciativě) – útok se přičítá k těm, které postava má (např. díky schopnosti vícenásobné útoky)
4500----------------------Majitel může útočit na soupeřovu zbraň. Katana ho sama navede. Soupeřova zbraň má Oč 6 + bObr jejího majitele. Účinky poškození ukazuje tabulka (viz.níže). Pokud se soupeř vyhne má majitel katany v dalším kole – 3 k Oč proti všem útokům. Pokud katana útočí vícekrát „životy poškození se sčítají“
7000 ----------------------Magenergie: 2 * úroveň nositele magů Kouzla: dým, rychlost, ochrana před šípy, protoplazma, neviditelnost, neslyšitelnost
10500---------------------Magenergie: 3 * úroveň nositele magů Další kouzla: klika, nevycítitelnost, neviditelná zbroj
Tabulka poškození
Druh Úč klesá na 1/3 Úč klesá na 1/2 Zbraň zničena Dřevěná obyčejná 2 – 4 5 – 8 9 – 12 magická 4 – 8 9 – 13 14 – 18 Okovaná obyčejná 3 – 5 6 – 9 10 – 13 magická 6 – 10 11 – 15 16 – 20 Kovová obyčejná 4 – 6 7 – 10 11 – 14 magická 8 – 12 13 – 17 18 – 21 Katana může zničit magickou zbraň s démonem astrálních sfér ne zbraň artefakt. Dále musí být splněna jedna podmínka – démon zakletý ve zbrani musí mít stejnou nebo nižší úroveň než má nositel zbraně. Zda lze či nelze zbraň zničit, pozná majitel katany po prvním úspěšném útoku (zasáhne soupeřovu zbraň).
Přidáno:
Přečteno: 0
Hlasovalo: 33
Autor: Morgar
Diskuze
je to geniální
Dobré, může se říct i výborné. Promakané.
Jo chlape povedlo se ti to porádně.Ale nevím kolika ruční je to zbraň a do jaký kategorie paří(lehká,střední ,nebo těžká)
Morgar:Pravda..
Gunar: Hele ty malej trpasličí pr´dolo. Ty s těma skrčkama nedáš pokoj. A máš pravdu - trpaslíci jsou dobrý jenom po smrti.
Jako PJ ktery mel moznost okusit v boji prohlasuji ze je skvela. Ale stejne to nema na pradneho trpaslika se sekeröu a valecnim pokrikem Na SMRT!!!!!!!!! 5*
Uz vim, co si mam prat pod stromecek :-)))
sysel
UF to jsem si odechl není to vůbec podobný mí Kataně co jsem před chvílí odeslal(asi hlavně proto že je to dobrý:o)).Dávám 5*.
<i>Vojta Mág</b></i>
Jo to dost dobrý 5*
GOOD very......5*