Předměty

Hůl živlů Hodnocení: Kvalita

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 18

Skupina: Artefakty

Síla zbraně: 0

Kvalita zbroje: 0

Délka: 0

Váha: 20 mn

Popis:

Nikdo neví, kolik dobrodružství se právě v tuto chvíli odehrává, nikdo neví kolik dobrodruhů právě v tuto chvíli bojuje o život. A nikdo neví, jaká tajemství už země vydala a jaká ještě skrývá...


O svůj život právě bojuje čtveřice dobrodruhů. V prostoru kdesi v podzemí se snaží zachránit své krky při souboji s mnoha hrůzami, které snad ještě nikdy nespatřily světlo světa. Když už všechny příšery nevydávaly známky života, čtveřice se konečně dala do hledání toho, pro co přišla. Všichni hledali, jen lupič se marně snažil zvednout jeden kámen v ,,dlažbě,, prostory. ,,Hej, Dreide, co to tam děláš?'' zeptal se ho bojovník. ,,Ále, tady jsem objevil nějaký uvolněný šutr, vypadá to že pod ním něco je.'' ,,Ukaž, já ti pomůžu'' Za pár chvilek si už čtveřice prohlížela to, co našla pod kamenem. ,,Je to ono?'' zeptal se lupič ,,Není, ale stejně je to zajímavá...hůl.'' Řekl mág. ,,To ano, cítím v ní nějakého velmi mocného démona.'' řekl theurg. ,,Myslím že ty drahokamy se dají stisknout.'' řekl zloděj. ,,Ukažte mi to.'' Dřív než mohli cokoli udělat, lupič stisknul již několik drahokamů. Za špice hole vyšlehl paprsek a sesmažil jednu nestvůru...


Od té doby uplynulo mnoho času a hůl se několikrát ztratila a zase objevila. To ale není důležité. Důležité je to co umí.

Tělo hole je z jakéhosi bílého kovu a je na něm jemně vypracováno spousty ornamentů. Hlavice hole je stříbrný válec zakončený špicí. Na hlavici je 5 drahokamů (červený, modrý, černý, čirý a žlutý) a každý z nich symbolizuje 1 živel (oheň, vzduch, zemi, vodu a energii).

Hůl může seslat jakékoli kouzelnické kouzlo, podmínkou je, že sesilatel musí znát příslušnou kombinaci drahokamů. Může také seslat jakéhokoli elementála se životaschopností 4 nebo bhůtu se stejnou žvt. Posel živlů se objeví na místě, kam ukazuje špice hole. Pro seslání bhuty se musí stisknout 10× kámen příslušného živlu, pro seslání elementála 5×. Bhutu je možno seslat 1× za 10 let, elementála 1× za rok. Energie nemá bhutu ani elementála.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 18

Autor:

Diskuze

 Uživatel úrovně 8

Elleas: Hm, ano dosah jsem opravdu zamýšlel, nevím proč, ale nějak mi vypadl. Tak jak to mám by to znamenalo že by se seslal přesně na to místo kde by byla tečka laserového zaměřovače (ale bez odchylky kvůli umístění l.z.)


 Uživatel úrovně 0

Mě se to líbí.Jenom jedna otázka:Tu hůl smí používat každej?


 Uživatel úrovně 0

Jakékoliv kouzelnické kouzlo, to si spíš vyber od každého elementu jedno.
Když třeba holý ukážu na cimbuří hradu, ve kterém žije nekromant a budu chtít vyvolat elementála, tak se vyvolá na tom cimbuří? Dej tam nějaký dosah.


 Uživatel úrovně 5

Afeir jasně i když to bude jak ty říkáš, což třeba u mě není, neb v mém světě jsou tlačítka běžným předmětem. Tak stejně pořád nepotřebuješ past, zaléži na PJ co má v plánu a kdyby prostě chtěl aby to místo bhuty vyvolalo blesk tak ho to vyvolá, i kdyby měla postavo totální úspěch. No trochu jsem odbočil.

Navíc to asi nebudou běžná tlačítka jako na klávesnici. Předpokládám, že se těch kamínků stačí jen dotknout, což vzládne i tříleté dítě.


 Uživatel úrovně 0

PardGalen:Trochu jsem si to prekopal. Ono mozna se ti to zda ve veku klavesnice divne, ale predstav si nekoho ze tredoveku jak to ma resit :o) Jiste po par pokusech by se to naucil ovladat, ale myslis ze by si mu dokazal vysvetlit z fleku princip jak to funguje. Muze znat urcitou kombinaci, ale porad je velka sance ze si to nejak splete, asi jako kdyz nekoho posadis k pocitaci (a on vidi pocitac poprve v zivote)


 Uživatel úrovně 0

Mě se to líbí..


 Uživatel úrovně 5

Afeir nějak nechápu k čemu by to byla past. Jestli na to, že náhodou uhodne příslušnou kombinaci, tak se mi to zdá divné, stačí přeci říci 2x červený 1xžlutý a 1xčirý a PJ se koukne jestli to něco nedělá.


 Uživatel úrovně 8

Díky za připomínky a vynasnažím se aby příští příspěvky už neobsahovaly tyto chybky a aby byly propracovanější.(krucinál, už musím dodělat toho lesního alchymistu!)


 Uživatel úrovně 0

Ano, chtělo by to rozpracovat kouzla s neurčitou magenergií a také napsat ty kombinace pro nejpoužívanější kouzla z pravidel. Zbytek už si každý PJ snadno domyslí.


 Uživatel úrovně 0

Víc než výpis kombinací bych ocenil umernou past. Na tu by pak mohl mít bonus kouzelník, pokud dané kouzlo sám ovládá. A menší bonus by mohl mít někdo komu bylo vysvětleno jak to funguje. Past by se snižovala pro každou postavu zvlášť s každým použitím. Pokud by postavy neuspěli v hodu proti pasti vyvolali by elemetála, nebo bhůtu, který by je napadl:o) Navíc by hůl dočasně ztratila svojí moc kouzlit i vyvolávat. další schopností by mohla být ochrana dané postavy, která drží hůl, před bhůty a elementáli. Třeba pokud by daná postava vyvolala elemetála či bhůtu úmyslně, mohla by se pokusit je ovládnout. Past na rozdíl úrovní. Zde by měl výhodu teurg, obzláště pokud má s daným druhem už nějaké zkušenosti. Ale opět by platilo, že se hůl vybije. Pro detailisty bych u kouzlení holi určil úroveň (ta by pak mohla platit i jako úroveň elemetálů u jejich pasti) tím by se také dalo udělat několik variant hole)někdo se jí snažil napodobit.) s úrovní hole by se pak pojila i její dení nebo týdení magenergie:o)))