Popis: |
Když ten, co najde tuto dýku, ji uchopí do ruky, pocítí nával síly, o které
se mu ani nesnilo. Pocit, že jednou ranou rozpůlí skálu ho začne bodat do mysli
a začne se vrhat na riskantní úkoly mezi hordy nepřátel. Co tuto posedlost
způsobuje?
V dobách, kdy artefakty se vyráběly "na objednávku", byla vyrobena i tato
hračička, která měla sloužit jako kanadský žertík mezi bohatými. Byla do ní
vložena značně silná kouzla, s dvojitým účinkem: dýka zraňuje bez ohledu na
vlastnosti uživatele za 1k6+20 životů (ÚČ slouží pouze k určení úspěšnosti
zásahu), ale nikdy ho nemůže zabít (zraní ho max. za zbývající životy - 1 a cíl
se stává do konce kola nesmrtelným). Na konci kola jsou všechna zranění zpět
uzdravena a navíc je vyléčeno 10 životů (pokud jsou takto přesaženy max. životy,
vydrží 2 kola). Z toho vyplývá, že tato dýka nejde použít k zabíjení nepřátel.
Někoho by napadlo, že by se dala paradoxně použít k léčení. To ale nejde,
protože cíl se při útoku touto dýkou VŽDY cítí v ohrožení a snaží se utéct /
bránit (podle PJ).
Je vidět, že tato dýka nemá praktického využití. Přesto však je vyhledávána
alchymisty a mágy, protože obsažená kouzla se dají studovat a použít k obohacení
znalostí (námět možného questu).
Popis: dýka je tvořena stříbřitou rukojetí a zlatým ostřím (což zvyšuje cennost
při ohledávání zlodějem). Rukojeť je potažena postříbřeným páskem se (záměrně)
roztřepenými okraji. Ostří je na konci mírně zahnuté, což nemá v boji negativní
efekt, pouze to zvyšuje vzácnost takovéto zbraně. Středem ostří je tažena nitka
rudého kovu.
|