www.Dracidoupe.cz


Předměty


První luk 
Příprava pro tisk (tisknuto 1073x)
Autor: UnknowN
Přidáno: 14:21:27 29.06.2002
Skupina: Artefakty
Síla zbraně: 8/+10
Váha: 20 mn
Popis: První luk.Stvořen když byl svět ještě mladý a lidé byli magii a poznání astrálních sfér mnohem blíže než všichni dnešní nejmocněší Čarodějové,Mágové a Theurgové dohromady.Proto se zcela vymyká schopnostem určit jak byl stvořen.Tento luk je ze stříbrného kovu(nikoli stříbra!) který daleko předčí i slitiny neznámých dračích(jen astrální sféry vědí,že Draci pocházejí z Dračích lidí,skoro prvních obyvatel planety a i ty si to nechají pro sebe),elfích i trpasličích kovů.Rukojeť má klasický tvar,lučiště je však 1 milicoul široký,sužující se proužek kovu ve kterém jsou na obouch stranách ?vyraženy? jakési runy.Luk si sám vytváří šípy které jsou z podobného kovu jako luk.Po zasažení se šíp 'vsákne' do oběti(stačí i nepatrné škrábnutí),čímž jí nejen způsobí zranění,ale i ochromení na tolik směn o kolik přišla životů.Dalším typem šípu je 'výbušný',ale asrální sféry vědí jaký druh výbuchu to je.KAŽDÝ tvor který je 10 sáhů od dopadu je zraněn za 3k6+2 Ž.Toto zranění postupně klesá s každým sáhem o 1,když by měl být bonus k hodu 3k6 menší než -2, snižuje se hod k6 o 1 a bonus se o 1(max na 0) zvýší(Tedy 11 sáh:3k6+1,12:3k6,13:3k6-1 14:3k6-2 15:2k6-1,16:1k6).Tento luk je obzvláště těžké získat,protože má mnoho strážců.Tedy všechny druhy draků,Nevidění,apod.Také je třeba projít Lávovou zemí(nebezpečné proudy lávy),zemí Ledu (strašný mráz),Džunglí(hustější než Bdící hvozd), Vodní zemí(všude samá voda,zatopené jeskyně),zemí Větru(postavy mohou levitovat v jeskyních ale jsou zde také větrné smrště),a nakonec bludištěm mysli,kterým projde jen postava která potřebuje luk jen z dobrého důvodu(Tedy například zachránit svět,ne svět ovládnout).Jsou zde zastoupeny všechny Základní živly(láva=oheň, voda,vítr,bludiště=země) a dva vedlejší,neméně významné(Hvozd a Mráz).V bludišti se postavy mohou ztratit ale pokud jejich přítel najde luk(uprostřed velké svatyně ze stěn Lukového kovu) ,bludiště zmizí a mohou jít pryč.Strážci pustí jen postavu která jde pro luk z dobrého důvodu,ale nerozeznají(narozdíl od bludiště) jestli je to dobrý důvod pro postavu nebo pro všeobecné blaho.Poté co postava tento důvod splní,luk se teleportuje zpět do svatyně.Dále ještě,ve světech před svatyní se pohybují zvířata pro toto prostředí typická.Pozn,neodečítá se postih za velký dostřel.Postava dokáže zacílit každý cíl do 150 sáhů.Dále,šíp má velkou průraznost.Prorazí 5 sáhů dřeva,2 sáhy klasické oceli a 0.5 sáhu kamene.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-6 / 6
Ikonka uživatele Pán Prstenů    [pošta] NEW     15:44:38 08.03.2006
Máš moc velké útočné číslo : 8/+10 dal bych tak 8/-2 kdybych mohl dal bych 2* protože máš docela slušný popis... :-l

Ikonka uživatele Xeathron    [pošta] NEW     21:37:05 17.01.2004
Podľa mna priveľká útočnosť. 4*

Ikonka uživatele Valec    [pošta] NEW     0:31:07 27.12.2003
za sedmi harami za sedmi lesy a za sedmy mori ....takova sila ....tak teske se knemu dostat.....VYBORNE! no i kdyz porazis vsechny draky ,kcemu ten luk kdyz nemas nepritele???

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     20:24:42 26.07.2002
Lorde Odole, je možné, že jeho schopnosti jsou prozkoumány jen částečně...

Ikonka uživatele lord Odol    [pošta] NEW     17:09:54 22.07.2002
Strasne silna zbran, ale jak se k ni dostat... Jen bych pred to ochromeni dal nejakou past, takhle mi to prijde preci jenom trochu moc. Mozna by mohl strilet vice druhu sipu - kdyz je hlidan timto zpusobem, tak za kazdy zivel jeden sip, ne? Jinak dobry, davam 4*.

Ikonka uživatele drakomor    [pošta] NEW     14:21:39 02.07.2002
1.Libi se mi UC tim, ze klade duraz spis na utocnost. Boje mi pak prijdou realistictejsi. 2. Popis je hodne "zahusteny" vedlejsimi informacemi v zavorkach. Je to trochu zmatek. Milicoulem myslis milimetr? Podle standartnich reckych predpon by to mel byt decicoul, ale tedu uz opravdu jen tak rypam:-)
3 Ten vybusny sip je hodne silny, ackoliv to zalezi predevsim na svete, ve kterem hrajete. Myslim ale, ze je zbytecne podrobny vypocet zraneni. Samozrejem uz muzes mit dopredu vypsana zraneni v zavislosti na vzdalenosti, ale jedine snad v rozsirenem systemu na hexovem papire vis presne na metr, kde kdo stoji. Jenze kdybych mel v ruce tenhle luk, setsakra bych si rozmyslel strilet na kratkou vzdalenost a radsi bych palil co nejdal...a kde sehnat tak velky hexovy papir coz?:-) Cili v praxi to asi stejne neuzijes a da se to nahradit necim jednodusim. Taky by jsi mel uvest parametry pro neprimou strelbu.
4. Ke zbytku uz jen tezko hledat vyhrady. Je pomerne strucny, ale jinak to nejde. Vypada to na zajimave dobrodruzstvi se zachranou sveta a nejakou tou princeznou na zaver:-))



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
5 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.51122999191284 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách