www.Dracidoupe.cz


Předměty


Chrániče předloktí 
Příprava pro tisk (tisknuto 2228x)
Autor: PinHead
Přidáno: 23:50:30 26.12.2007
Skupina: Zbroj
KZ / OZ: 3,4
Délka: -
Cena: 2 zl.
Váha: 5 mn
Průměrné hodnocení: 1.93
Popis: Chrániče předloktí

Chrániče zápěstí jsou někdy také nazývány nátepníky. Měří 15-25 cm, kožené váží 5 mn, kovové 13 mn. Jsou většinou vyrobeny z okované kůže, málokdy jsou celokovové. Chrání nejcitlivější místa na předloktí; tepny a šlachy. To vystihuje bonus k OČ např. proti fintě Přeseknutí šlach rovný KZ chráničů, při hodu proti pastím (např. šipkovým) je nutné posoudit výšku šipek a chráničů (pj). Pokud šipky zasáhnou chrániče, má postava bonus při hodu proti pasti rovný KZ chráničů. (pokované 3, kovové 4) Navíc v nich zespodu dá udělat malý tajný prostor, do kterého se vejdou ploché a málo rozměrné předměty. Bez tajného prostoru stojí 2-5 zl, s tajnou schovkou 5-8 zl. Udělat chrániče dokáže každý lepší kovář/koželuh. (zkusit to tedy může i postava).

Nátepníky mohou nosit bez omezení válečníci a hraničáři. Alchymisté a zloději mohou používat pouze pokované, kouzelníci ani tyto. Zloději navíc mají navíc postih –5% k otevření objektu, zneškodnění mechanismu a vybíraní kapes, alchymista má při nasazených chráničích postih –5% k úspěchu při lučbě, protože chrániče trošku škrábou, svědí a postavy na ně nejsou zvyklé. Pokud s jedněmi chrániči absolvuje dvě celé úrovně, postihy zmizí. Pokud však o chrániče postava nějak přijde a koupí nové, postihy se obnoví. (Stejný mechanismus jako u válečnické Přesnosti). Válečníci nemají při boji žádné postihy. Pokud nosí nátepníky druid, ztrácí za každý den, kdy je má na sobě 1% za okované a 2% za kovové chrániče kontaktu s hvozdem.

Chrániče s tajným prostorem jsou dosti podobné obyčejným, pouze na spodní straně mají několik tenčích, pružných a jinak vytvarovaných kožených vrstev, mezi které mohou být zasunuty předměty do velikosti nejvýše dýky. Pro ně jsou konec konců tajná pouzdra původně určeny. Do jednoho chrániče lze schovat nejvýše 1 dýku, polovinu zlodějského náčiní, pár mincí (záleží na velikosti), kus pergamenu…atd. Konečné slovo, co lze schovat dovnitř, má PJ. Věci z pouzdra lze vyndat během 1 kola (2 akce přezbrojení). Nápadnost na náhodný postřeh je pro předměty 6 % - Obr majitele. Při hledání je to 15% +Obr hledače.

Chrániče se nosí většinou v párech. Mohou se do nich zaklínat libovolní démoni, nejoblíbenější jsou však kouzlící útoční démoni.

PinHead

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 13
Ikonka uživatele Neshika    [pošta] NEW     12:14:29 13.04.2010
Moje slova Zombieku!

Ikonka uživatele Zombie    [pošta] NEW     14:41:03 12.03.2008
Je to "chrániče předloktí" (od zápěstí po loket), nebo jen chránič zápěstí, jako mají sportovci ?
Mrkni se, jak je řešena klasická plátová zbroj.

Pravidla vůbec neřeší ani útoky na separátí části těla, ani skládání zbrojí - ty rovnou zakazují - jak se promítne KZ 3 či 4, když na sobě budu mít kompletní zbroj ?
Vždyť už chrániče předloktí jsou součástí kožené zbroje.

Jedna hvězda a to stěží :o(

Ikonka uživatele PinHead    [pošta] NEW     19:19:20 31.12.2007
Fafrin Vok: správně jsi došel k názoru, že se jedná o oboustranou ochranu předloktí. Podle čeho soudíš, že je cena a hromotnost zcela mimo? (popis jsem trochu pokazil, přiznávám)

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] reputace: 1
nedohledatelné: +1
NEW     22:51:10 29.12.2007
Všechno špatně. Dost dlouho my trvalo, než jsem pochopiul, jaký předmět autor vlastně myslel.
Jestli nátepeník, tedy chránič "na tepny", kryjící vnitřní stranu předlokní, (tepny a šlachy), sloužící primárně k ochraně před tětivou vlastního luku, prezentovaný většinou tlustým pruhem vydělané kůže připevněným na předloktí pomocí kožených tkanic. Takový chránič by samozřejmě znesnadňoval fintu "Přeseknutí šlach" (o které sem nikdá neslyšel) co se rukou týče. KZ takového pruhu kůže by bylo asi 2, ale pouze v tom jediném určitém místě. Vzhledem ke stažení zápěstí jsou postihy 5% k OtO, ZM a VK, lučbě je na místě. Kouzelníkum povolit s tostihem k vyvolání (pokud používá gestikulace) možnost zvyknout není (prostě zavazí a tečka). Do "Tajného prostoru" se dá schovat tak jedna mince nabo malé psaníčko. Cena, hmotnost, rozmery a vůbec vše další údaje dané autorem jsou mimo, takže se bude jednat spíš o druhou možnost.
Tedy o Chrániče předloktí, tak jak si je představíme všichni, tedy jako plát kovu/kůže připevněný na vnější stranu předloktí pro takovou věc by více méně platilo vše, co autor napsal, kromě ochrany šlach, které jsou na vnitřní straně ruky, že. Jen by chybělo zdůraznit, že takové "nátepeníky jsou součástí plátové a rytířské zbroje, tedy se k ní nedají připojit" a nesouhlasím s dvěma akcemi přezbrojení (1, pokud nemá dotyčný nic v ruce) Bonus k hodu proti pasti je dost problematická, jednalo by se spíše o bonus k OČ, že.
Nebo se snad jedná o dva kusy kovu/kůže, každý na ednu stranu ruky? pak je ovšem popis, hmotnost a cena zcela mimo.
Takže co?
Hodnotit zatím nebudu, neboť jsem pod parou

Ikonka uživatele PinHead    [pošta] NEW     22:41:53 29.12.2007
Krtecek
1. K přesnosti - meče jsou také stejné a také máš postih...ale beru.
2. Mno, věci lze vyndat během jednoho kola, což je v boji stejně dlouho jako jiné přezbrojení.

Pajda:
1. Postihy jsem zahrnul proto, protože má postava na každé ruce 250 g + případný náklad..což určitě takovýmto pracem nesvedčí. S tou lučbou jsem to přehnal, tam postih asi být neměl.
2. KZ se vztahuje jen na oblast chráničů, tj předloktí a jen na situace, kde to pj uváží samozřejmě.

Rotrigo:
1.to samé jako u Pajdy...snažil jsem se vyjít ze zbrojí...přece stejná kůže nebude mít různé KZ..kdybych si nechal udělat boty ze stejné kůže jako na brnění, špatně by se mi chodilo, ale proti různým malých hlodavcům a hadům bych měl KZ stejnou jako proti ráně mečem.
2.viz Pajda

Lord Saneth: bonusy ke KZ jsou právě proti útokům, jaké popisuješ. A když tě zkusím bodnout do předloktí, na kterém máš navlečen stejný matroš, jako na břiše, tak je nesmysl mít jinou KZ. K velikosti - jsou dlouhý až 25 coulů a tam se dýka vejde. A záměrně jsem předmět nenazval Nápepníky, nýbrž Chrániče předloktí.

BlackRock:
1. už jsem vysvětloval
2. už jsem taky vysvětlil
3. moje chyba...omlouvám se
4.-
5. tak mohly by tam být, ale dílo by bylo jen delší a delší...
6. -
V Moudré sově dílo leželo dosti dlouho. A za celou dobu se k němu nikdo nic konstruktivního nenapsal...

Děkuji za všeny postřehy, komentáře a nápady.
PinHead

Ikonka uživatele BlackRock    [pošta] NEW     18:37:36 29.12.2007
Zdravíčko

1. Nelíbí se mi ty postihy u postav. Kouzelníka ještě chápu. U zloděje bych to promyslel. U tohoto souhlasím s Rotrigem. Ale u toho alchymisty že mu vadí protože škrábou a trochu svědí... to bys mohl dát postih i například bojovníkovi protože ho to rozptyluje v boji. Je to podle mě stejná blbost jako že to alchymistovi nějak brání v lučbě.

2. Máš u nich moc velký KZ. Jak už tu bylo řečeno

3. Máš napsaný že se jedná o chrániče předloktí a hned první věta ti začíná Chrániče zápěstí

4. Určitě bych to dílko otagoval. Dodá to na přehlednosti (pokud tagy nefungují tak se omlouvám a tenhle bod vynechávám)

5. Dodal bych tam nějaké příklady. Usnadní to pochopení používání.

6. Co se mi líbí tak je nápad.

Určitě bych na tomto dílku zapracoval a hodil bych to do MS a vyslechl si názory a kritiku ostatních uživatelů.

S pozdravem a přáním hezkého zbytku svátků BlackRock

Ikonka uživatele Loren Saneth    [pošta] NEW     12:38:26 29.12.2007
Ještě jsem zapoměl zmínit velikost té tajné schránky.To záleží samozřejmě na PJ ale jak se tam může proboha vejít dýka?To by musely ty nátepníky být pekelně tlustý nebo by musela být alespoň rukojeť venku.Možná že si ale podobu nátepníku představuji jinak..Jen mě to dost zarazilo.

Ikonka uživatele Loren Saneth    [pošta] NEW     12:31:00 29.12.2007
Hoj,
rozpracovat nátepníky do pravidel je docela složitá věc.Důležitá je jejich váha a pak hlavně to,že ti chráněj předloktí.Což se vyplatí jestliže hrajete na zásah nějaké konkrétní části těla(třeba se hráč pokusí zasáhnout ruku,aby soupeři vypadla zbraň,..) ale ,že by měli dávat nějaké bonusy ke KZ a OZ to si nejsem moc jistý.Rozhodně pak ne víc než 1 a určitě ne při normálním útoku.Ještě nesouhlasím s pár věcmi,ale ty už byly také zmíněny.A ještě bych zaved nějaký % zničení při každém zásahu nátepníků.Podle mě je zbytečný snažit se udělat takovou věc v pravidlech,ale třeba to de..uvidíme jestli autor něco vymyslí ;-)
Můj recept: Největsí přínos maj nátepníky,když si do nich dáš pár lintirových kuliček,tak aby se ti dotýkaly ruky.Do každé kuličky démona a do nátepníku samotného démona věrnosti,a máš to pojištěný :-D

Ikonka uživatele Rotrigo    [pošta] NEW     11:06:46 28.12.2007
Je to dobrý nápad, i když to má nějaké své nevýhody.

Už dávno jsem uvažoval, že něco takového udělám, ale nevěděl jsem, jak tam připočíst KZ. Když štít má 1, tak tohle by muselo mít rozhodně méně. Jenže 0 je na nic a minusové čísla, to si to radši postavy ani neoblečou. Ale mezi 0 a 1 jsou jenom desetinná čísla. Ale to by se blbě počítalo. Takže tady je kámen úrazu. Myslím si, že 3 a 4 je doopravdy hodně oproti štítu. 1 a 2 by ještě možná šlo.

Potom se mi nelíbí postihy. Kouzelníka chápu, tomu by se blbě kouzlilo s chrániči. Ale zloděj. Při vybírání kapes bych to ještě pochopil, ale při otevření objektu a zneškodnění mechanismu by mu to nemělo vadit. Možná s ještě menším postihem u zneškodnění mechanismu, tak -1%. A alchymistovi bych postih nedával.

Tento předmět je dobře napsaný, ale škoda toho KZ a postihů. Takže ti dám nějaké 2*.

Ikonka uživatele Lord Alfik    [pošta] NEW     19:54:11 27.12.2007
Hodnotím spíše nápad a to že se autor pokoušel nad předmětem jako takovým přemýšlet. Pokusil se vytvořit komplexní pravidla pro využívání předmětu. Bohužel, mu to moc nevyšlo a některé věci popletl.

ty záporné vlastnosti bych vynechal, je to hloupost, víc zdůvodnovat není třeba.

Ale na první dílko vcelku pěkné, příště se určitě povede lépe.

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
6 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.8434898853302 sekund.
© 2002 - 2007 Almad, James Timqui a Alcator design © 2002 - 2007 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována,
publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků. Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu.