Meč ledu
Autor: | gal |
---|---|
Přidáno: | |
Hlasovalo: | 41 |
Skupina: Kouzelné zbraně
Síla zbraně: 5/+1
Kvalita zbroje: +1
Délka: 1-2
Cena: 2000
Sféra: 8
Váha: 60 mn
Popis:
Popis
Uč: 5Útč: +1
OZ: 1
Délka: 1-2
Hmotnost: 60 mn
Cena: 200 – 300 zl
Zbraň jednoruční – střední (těžká)
Démon: 8. sféra
Tento meč je stejně velký jako dlouhý meč a jeho záštita má konce rozšířené, aby zachytávala rány. Ve světle se nádherně blyští a jeho tvar je aerodynamický. Uprostřed záštity má vyrytou runu života. Jílec má omotaný buvolí kůží.
Magie meče
Celková magenergie – 30
Doplnění magenergie se provádí tak, že ten kdo meč používá, ho zabodne do země(je jedno jak hluboko klidně jen špičku) a musí ho tam nechat a tak dlouho jak odpovídá tabulka. Pokud je meč vytažen dříve jeho dosud načerpaná magenergie se vytratí a musí se začít znovu. Pokud je meč zabodnut v ledu všechny časy na dobití se snižují a 5 minut ale naopak pokud je zabodnut v písku čas se prodlouží a 30minut. U všech ostatních zemin a hornin je to stejné jako v tabulce.
Více jak -30C° /-20C° - 15 minut
-19C° / -10C° – 30 minut
- 9C° / 0C° – 1 hodinu
+1C° /+15C° - 1hodina a 30 minut
+16C° /+ 40C° a více - 2 hodiny
Kouzla
Štít
Magenergie: 7 magů za 1metr čtverečníRozsah: 4 sáhy čtvereční před vyvolávačem
Dosah: 0
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: viz níže
Pokud na nositele zbraně někdo vystřelí z luku nebo do něj seká mečem může se ukrýt za uměle vyvolaným štítem z ledu. Tento štít je neprůhledný má bílou barvu. Štít je nepřenosný. Pokud na štít někdo vystřelí nebo do něj sekne, tak štít vydrží maximálně 3 rány a pak následuje roztříštění. Pokud se štít neroztříští za pomocí střel nebo úderů tak se samovolně roztříští po 2 hodinách. Štít vydrží i tři rány ohnivé koule, tři blesky atd. Do štítu se nedají magy přidávat, takže pokud si uděláte štít, co vám nebude stačit, tak ho už nejde zvětšit.
Ledová střela
Magenergie: 5 magůRozsah: jeden cíl
Dosah: 15 sáhů
Vyvolání: 1kolo
Trvání: ihned
Jakmile vyvolávač řekne kouzelná slova a namíří meč na cíl, z meče se vystřelí koule. Nyní si cíl hází na past zásahu obr - 6 - nic/15 životů.
Zmrzni
Magenergie: 8 magůRozsah: jeden cíl
Dosah: 20 sáhů
Vyvolání:2kola
Trvání: viz níže
Meč má jednu schopnost a to že může zmrazit protivníka. Stačí, aby držitel meče namířil na oběť a oběť si hází na past jestli zmrzne nebo ne odl – 4 – nic/zmrzla. Pokud oběť nezmrzne, tak sou magy fuč a hraje se normálně. Ale pokud zmrzne, tak si hází 1k10 jak dlouho bude zmrzlá. Když je zmrzlá plyne pro ni čas jako pro ostatní. Pokud je zmrzlá tak má jen svoje oč.
Příběh
Za jedné mrazivé noci se kovář Hexos vracel domů ze svého krámku a nesl si čerstvě vyrobené meče, které nedopatřením nechal venku. Z mrazivého a poklidného večera se stala noc plná hustého sněžení a blesků, kdy šli teploty opravdu hodně pod bod mrazu. Kolem druhé hodiny ranní se ozvala ohlušující rána, Hexos se ani neodvážil jít ven, zjistit, co se stalo a zůstal radši v bezpečí domova. Když se ráno po bouřce vydal kovář do práce, uviděl své rozházené meče. Posbíral 5 mečů, které byly zničené nebo poškozené a až se dostal k tomu šestému, málem omdlel úžasem. Ten šestý meč byl z čistého a hladkého ledu a ležel uprostřed kruhu s hvězdou a vedle něj byl runovým písmem napsán text: „Ty jsi vyvolený“. Kovář s ním zkusil poklepat o zem, ale ozvalo se jen lehké cinknutí a meči se nic nestalo, jako by byl ze železa. Tento meč je jeden jediný, protože při jeho výrobě došlo k naprosté náhodě.
Přidáno:
Přečteno: 0
Hlasovalo: 41
Autor: gal
Diskuze
No, opravdu nic moc. gale, moc jsi se nepřekonal. Není už Ti co vytknout, vše řekli Fafrin Vok atd., Octopus a ostatní, co se zde vyjádřili. Opravdu to není dobré.
Takze dalsi 0* do me zbirky, ach jo.
1) podle pribehu je tohle artefakt, od toho bych cekal vic, navic je prezentovan jako obycejny magicky predmet.
2) cely clanek je jazykove i slohove ubohy, takto si mozna muze vest zapisky nekdo pro svou osobni potrebu, ale ne prezentovat neco, co chci predat sirokemu svetu jako pouzitelnou a uzitecnou vecicku.
3)zakladni parametry jsou nejblize bastardu (ovsem v mnohem jdou zcela mimo a jinam, bez buvodu) , ale vzhledem k povaze mece je to docela dobre.
4) jak vypada aerodinamicky mec, sakra?!
5) Cena je v obou pr9padech silne podhodnocena
6) magenergie jde bez jakehokoli hlubsiho vsvetleni silne nad maxima sfery
7)kolik teda stoji ten stit 24, nebo 7....
8).....
U když jsem se na to podíval viděl jsem úlet. V základních informacích máš cenu 2000 zl. a v popisu jen 200 - 300 zl. To je úlet.
Čtu dále a vidím. Celková magenergie 30 magů. To je snad vtip. Démon z 8. sféry má na den 16 magů, tak kdes vzal těch 30. Dále se mi nelíbí jak se magenergie doplňuje, to je fakt úděsné. Navíc mi chybí kolikrát za den si můžeš doplnit.
No, nevím, proč řešíš u štítu na jakou plochu před vyvolavačem bude seslán, když může být max. 4 sáhy čtvereční před ním.
Nechápu proč je ledová střela tak levná když ubírá 15 životů a je tam jen past obr ~ 6.
U zmrzni se mi nelíbí, že se dá použít jen na protivníky s malou odl. A navíc když už zmrzne tak by se měl bránit jako nehybný protivník. A pokud zmrzne jak říkáš měl by být navíc zraněn chladem aspoň za tolik životů kolik jednotek času, které jsi navíc neuvedl, je zmrzlá.
Příběh ujde.
Gramatické chyby jsem nebral v potaz, protože i mě dělají problémy : -)
Zdraví Octopus.
Podle mě je to v celku povedené. Tak mouchy na něčem najde každý když je chce najít, ale jak jsem říkal v celku povedené. Tak s těmi magy to je opravdu přehnané, ale co má to zase jiné mínusy. Na ledový meč je to možná moc těžké, to sám nevím protože s ledovým mečem jsem se opravdu naživo nesetkal.
Mě se zdá že je to dílo, které patří k vydařeným, ale jsou tam i mouchy. Než se k nim dostanu, chci poděkovat autorovi, že sem dal toto dílo.
Řekl bych, že to dobýjení magenergie je dost uhozené, ale kdybys to napsal jinak, trochu víc kulantněji a zapracoval do toho trochu tajemna víc by to vyhovovalo. A nezdá se ti být těch magů nějak příliš? Podle pravidel se magy počítají jako dvojnásobek sféry démona.
U štítu bych nepsal v magenergii, že stojí 7 magů za 1 m čtverečný, ale že chrání oblast před majitelem, protože s těmi tvými metry se dostáváš do ulice z které vede jediná cesta a ta je zpět.
Kouzlo ledová střela je příliš levná na to aby ubírala při neúspěchu při hodu proti pasti 15 životů. Buď bych zvíšil past, nebo snížil zranění a nebo bych zvedl magenergii kouzla.
Zmrzni není špatné, ale mě by zajímalo jestli postava tím ledem jen ochromena nebo je ta přimrzlá, tím pádem by se tam hodilo nějaké malé zranění ledem za uvěznění v kostce ledu. Tím pádem by to vycházelo na 9 magů. Příběh je v klidu.
Sorry. Ale nemám čas číst připomínky ostatních. Doufám, že to nevadí.
Příjemný zbytek dne přeje Neltar
Mě tyhle super meče moc neberou. Tvůj magickej jednoapůlručák z ledu jen zapadá do hromady takových...
Myslím, že 2* to vystihuje...
Já už jsem pravidla dlouho nečetl, ale není náhodou magenergie předmětu z osmé sféry max 16 magů?
Docela fajn nápad, ale nelíbí se mi to dobíjení magenergie. Připadá mi divné že, když mi dojdou mágy v meči tak, že ho prostě zapíchnu do země a čekám.
Uživatel Sarcon byl požádán o vyjádření nad svým hlasováním. Proto prosím na jeho hlasování nereagujte. (Tento příspěvek smaži po jeho reakci)
Začnu vyjímečně od zadu:
Příběh - hodil by se dodatek, že theurgovi z věže odvedle "padl" na styk se sférami fatal a vyvolaný démon mu ""neznámo kam"" zdrhl.
Zmrzni - v boji nepoužitelné, protože po dvou kolech je většinou dobojováno a válečník ( dlouhý m. je těžká a může ji jen váleč. ) radši seká než čaruje ( proto není čarodějem )
- "pokud oběť nezmrzne, tak sou magy fuč a hraje se normálně" - tento slovní obrat si zaslouží vyznamenání!! Řezal jsem se smíchy pod stolem snad 5 minut. Ostatní ti tvůj češtin shazují - já jej naopak musím vyzdvihnout :o)
- chybý jednotky u doby zmrznutí
- na zmrzlou je útok asi jako na nehybného? ( jde to z textu špatně pochopit )
Ledová střela - klasika za pár magů tě hodně zraním. Nic orig., ale ani nic ujetého ... ujde
Štít - jaký je rozdíl mezi kuzlem začar. na 1sáh ctv. as třeba 5 sáh. ctv.?
- toto kouzlo je fakt bída ( co se zpracování týče ), ani není co hodnotit.
Dobíjení je dle mého plně košer, ne těch 30 magů ( za každou sféru by měl mít démon cca 2 magy, pak 2xsféra = 2x8 = 16 magů )
Nápad - nic
Zpracování 3* ( ale to poravdu jen za tu větu a magy fuč, jinka by bylo 0* )
Důležitý je nápad a ten tu není, tak žel nemohu dát více...
Folcwine
P.S. Snažil jsem se neopakovat po předešlých kriticích, ale někde to vskutku nešlo...