www.Dracidoupe.cz


Předměty


Pro přidání nového předmětu se musíte přihlásit.


Počet zobrazených předmětů: 1-3 / 605
  [Předchozí]
Aalistin vak světů 
Příprava pro tisk (tisknuto 1651x)
Diskuze a hlasování 6/6   NEW
Skupina: Artefakty
Váha: 5 mn
Popis:

Postavy které získají tento vak si mohou hodit na inteligenci. Každá která uspěje proti pasti si vzpomene na informaci uvednou u dané pastí. U určitých povolání je past snížena.

Zápis INT 15 (Kouzelník 10) znamená, že na tuto informací musí postava uspět proti pasti na inteligenci 15, ale kouzelník má past sníženou na 10.

Hází se pouze jednou na všechny informace a postava se dozví to, na co uspěla. Pokud se později dostane do knihovny, může svůj hod opakovat s bonusem +1 až +5 dle kvality knihovny aby našla další informace, na které předtím neuspěla.

INT 12: Vzpomínáš na zápis s knihy elfí historie a legend, u kterého je vyobrazena podoba vaku. Legendy Aršanských elfů říkají, že existoval C'Ton, jeden z mnoha potomků Boha-Šaška. C'Ton měl moc rovnou vznešeným džinům a uměl měnit světy svou myslí, tedy plnit přání. C'Ton nebyl zlý, byl ale podlý a plnil přání tak, jak se mu nejvíce líbilo, a to nejraději pomocí snových světů. Vybíral si rád bytosti v nouzi a jakožto temný stín jim našeptával. Většinou do snového světa uvěznil ty, kteří si něco přáli, ale občas, pokud se mu někdo zalíbil, uvěznil ve snovém světě jeho problém.

INT 15 (Kouzelník 10): Aalista patřila mezi kouzelnické mistry své doby. Svou prací lámala hranice mezi světy a vytvářela mosty i do živlových sfér bytí, což se běžně povedlo málokomu a většina tvrdila že to ani nejde, protože živly jsou pouze symbolické a reálně neexistují. Během svých poutí objevila, že kromě démonů je v Hlubině* uvězněno mnoho malých světů. Její největší dílo, Vak světů, vzniklo z jejího dárku od přítele z dětství. Na pohled jednoduchý váček upletený z vlny se vlnkovým vzorkem je mocným magickým artefaktem, který dokáže lapat takovéto světy.

INT 15 (Alchymista 10): Vak světů je artefaktem, který však je vyroben na kouzelnické bázi (tedy bez pravého démona). Při nalezní běžně obsahuje několik lapených světů, na pohled připomínajících nahnilé fazole. Zabarvení fazolí odpovídá tomu, co je uvězněné uvnitř. Ohledávání na množství magenergie selhává, neboť svět není přímo přítomen, jedná se o pouhé napojení vlákna v Hlubině. Vak průběžně lapá světy a umožňuje je “zasadit” zpět za pomoci alchymistických magů.

Pro PJe: Následující informace by postava měla získat pouze pokusy, dlouhodobým zkoumáním nebo zkontaktováním vysokých sfér či jiných badatelů.

Vak průběžně lapá světy. Pravděpodobnost je 5/6 každý měsíc a 8/10 za každý hyperprostor (nebo průchod teleportem či jiná forma mimoprostorového přesunu) s vakem (tedy je třeba hodit maximálně 5 na k6, resp. 8 na k10) Tato šance klesá o 1 za každý lapený svět ve vaku (při 4 světech je šance 1/6 a 4/10). Při nalezení když nebyl vak dlouho používán běžně obsahuje 5 světů (což je maximum které se v něm usadí, pokud s ním nejsou prováděny mimoprostorové skoky).

Pokud je “svět” vyndán z vaku, zmizí během 1 dne, pokud do něj alchymista nevloží 150 magů. Při vložení se spustí reakce, kdy se daný svět pokusí spojit s naším světem. Dané spojení může proběhnout zcela poklidně a také může způsobit obří katastrofu schopnou výrazně poničit jak vkládaný svět, tak svět kam je vkládáno.

Svět můžete vytvořit jakýkoliv vlastní, nebo vzít náhodný z následujících:

  1. fazole slabě září červeno-oranžovým žíhání - uvězněna je hořící vesnice při nájezdu loupeživé bandy. velitel bandy má válečného oře a plátové brnění s temnými ornamenty. Přání bylo: “Zastav ten masakr!”
  2. fazole je lehká, blankytně modrá s drobnou šedivou jehlou ve středu - uvězněna je verchní polovina věže s komnatami pro krásku ve vrchních patrech a strážemi v nižších patrech. Přání bylo: “Dostaň mou milovanou ze spáru hraběte Harlana!”
  3. fazole na omak studená a bílá - uvězněno je údolí věhem těžké vánice s malým táborem v jediném dolíku, kde výprava dobrodruhů hladoví bez zásob a munice, ale má několik magických předmětů. Přání bylo: “Nechceme zde umrznout!”
  4. fazole je zelenkavá z jedné strany a hnědá z druhé - uvězněn je lehce zalesněný kopec s volným svahem, ze kterého se zrovna k útoku rozjíždí jednotka orků na kancích a zbytek s luky a meči hlídá jejich katapult na kopci, který právě vymršťuje salvu hořících kamenů. Přání bylo: “Vem si klidně moji duši, ale zachraň naši pevnůstku!”
  5. fazole je na omak horká a popraskaná, má rudéa černé žíhání - uvězněn je poslední ostrůvek nezachvácený lávou tekoucí ze zuřícího vulkánu. Lávou se prohánění Plameníci a hledají blízké lesy nezachvácené požárem. Na ostrůvku je rodina modlící se o spásu. Přání bylo: “Prosím, zachraň alespoň mé děti!”
  6. fazole je pružná a vodnatá s bílou na omak studenou vrstvou na jedné straně - uvězněn je dobdoruh který se provadl při přechodů přes ledové jezero a nemohl se probít zpět Přání bylo: “Nechci se tady utopit!”
  7. fazole je šedivá a tvrdá jako kámen - uvězněna je alchymistická laboratoř z podzemí hradu s alchymistou Přání bylo: “Chci poznat budoucnost.”
  8. fazole je lehká a bílá - uvězněna je poškozená vzducholoď s prořídlou posádkou Přání bylo: “At nás královský gryfí oddíl nenajde, těm bychom nedokázali vzdorovat.”
  9. fazole je bílá s šedivou šmouhou na spodní straně, na kterou se převažuje - uvězněn je pyramidový chrám starých bohů se zčásti mrtvou a zčásti šílenou výpravou uvězněnou uvnitř, která probudila staré zlo a nyní je ztracena. Přání bylo: “Do čeho jsme se to pustili? Snad někdo najde naše těla a alespoň je řádně pohřbí.”
  10. fazole je bílá na většině povrchu, ale modrá a šedivá na “spodní” straně kam se převažuje - Uvězněna je vylidněná pobřežní vesnice s jediným obyvatelem - smolařem trosečníkem. Ten jen co dosáhl pevniny vidí, že se na něj valí obří vlna od moře, která jej s celou vesnicí spláchne. Přání bylo: “To snad není možné, mít smůlu dvakrát v řadě. Kéž bych byl daleko od moře.”

Propojení většinou trvá několik kol - pokud propojená věc může do našeho světa vniknout beze škody, stane se tak (fazole 4 tak může nechat na louce vzniknout kopec s lesíkem), pokud bylo uvězněno něco většího, často dojde k zemětřesení a poškození okolí (údolí z fazole 3 nejspíše opravdu vytvoří údolí a okolní louky v místě spojení se zvrásní, statky poboří). Také dochází k vyrovnání - láva z fazole 5 se rozleje do okolí a rychle ztuhne, neboť samotný vulkán nebyl uvězněn a nemá tak zdroj pro úplné zničení ostrůvku.

Vak samotný není artefaktem s démonem, ale podobá se (mnohem mocnější) čarodějově holi - je tedy možné jej zničit, ale případné zničení bude mít dalekosáhlé následky (nejspíše vytvoří díru do astrálu (viz stůl Studnice nápadů) skrze kterou budou pronikat prokletí démoni, astrální larvy a možná i nebezpečnější tvorové. Místo trhliny bude brzy porušovat přírodní zákony a stane se prokletým.

*Hlubina - jistě tušíte, že hlubinou se myslí astrál - neboť ne všude je pojmenován stejně. Aalista dakázala najít způsob, jak opustit své tělo a astrál navštívit (theurgové do něj pouze nahlížejí).

Autor:Sniper
Přidáno: 14:33:51 23.07.2015


Úzká dýka 
Příprava pro tisk (tisknuto 1696x)
Diskuze a hlasování 8/8   NEW
Skupina: Zbraně
Síla zbraně: 1 nebo 3/+3
Kvalita zbroje: -2
Délka: 1
Váha: 8 mn
Popis: Úzká dýka je speciální a zároveň symbolická zbraň tajného řádu Lovců, který se zabívá lovem Dhürnů. Členové tohoto řádu se s ní cvičí a mají s ní výhody. Nedá se vlastně sehnat jinak než okradením nějakého Lovce, nebo se k Lovcům přidat (z tohoto důvodu také není uvedena cena). Pokud s ní Lovec útočí ze zadu, má bonus v podobě útočnosti +6.
Autor:Elrinth Luwillen
Přidáno: 10:42:06 13.07.2015


Tuca-Sarco 
Příprava pro tisk (tisknuto 1757x)
Diskuze a hlasování 10/10   NEW
Skupina: Artefakty
Síla zbraně: 9/+3
Délka: 1-2
Váha: 40 mn
Popis:

Tuca-Sarco

Jak vznikl:

Tento velmi mocný artefakt vyrobil mistr kovář a runový mistr Magnus Thor´valdsen z Kadashského thaigu. Je to jeho vrcholné dílo, lepší zbraň se mu již vyrobit nepovedlo. Vyrobil ho pro slavnou a mocnou Žiru, Černou válečnici. Ta s ním za svůj život zvládla zachránit nespočet nevinných životů, zabít mnoho temných stvoření a porazit nepřeberné množství svých nepřátel. Dále meč ještě několikrát vylepšil nejslavnější runový mistr všech dob Khal Dorne, který byl dobrým přítelem Žiry, Černé válečnice.

Něco o meči:

Jedná se o magický dlouhý meč z meteoritického kovu, na kterém je vyryto mnoho run. Má zdobenou záštitu s vyrytým jménem, jílec je obalen nejjemnější dračí kůží a v hlavici je zasazen kus zpevněného sopečného skla, takzvaného obsidiánu, což se dá nazvat srdcem artefaktu. Je to velmi lehký a vyvážený meč se sílou zbraně 9, obrana zbraně je 0 jako u normálního dlouhého meče, ale díky své ostrosti získal útočnost zbraně +3. Už jen díky těmto parametrům je to velice cenný kousek, a to rozhodně není vše. Tuca-Sarco se nikdy nedokáže mechanicky poškodit ani ztupit.

Tyto všechny vlastnosti jsou naprosto zanedbatelné oproti jeho poslední, nejvýznamnější a nejvýraznější vlastnosti. Jelikož je vyroben z materiálu, který umí velice dobře vodit magenergii, dá se využít k jejímu odsávání. Odsátá magenergie se ukládá do zvláštních, výměnných krystalů, které dokáže vyrobit zkušený runový mistr. Krystaly mají omezenou kapacitu. Určí ji runový mistr tím, jaký nerost vybere a jakými runami jej popíše. Mageenergie se do Krystalu ukládá následovně: jakmile na vás někdo sešle nepřátelské útočné kouzlo, hodíte si na k% a číslo které vám padne vám udává procentuální hodnotu magenergie, která se povedla vstřebat a tím se kouzlo oslabilo. Hod k% zaokrouhlujte vždy dolů na desítky a vstřebanou magenergii také.

Pomocí tohoto meče je také možné ničit různé magické předměty a dokonce i artefakty. Prostě meč do předmětu zapíchnete a necháte ho odsávat magenergii rychlostí 3 magy za kolo z magického předmětu a rychlostí 1 mag za kolo z artefaktu. Mějte však stále na paměti, že krystaly mají pouze omezenou kapacitu, běžně kolem 50-100 magů. A jelikož běžný artefakt může mít magenergii klidně kolem 1000 magů, není to nic jednoduchého. Runový mistr dokáže samozřejmě vyrobit krystal, který pojme tak enormní množství magenergie, ale je to velká práce a dokáže to jen skutečný profík. Musí najít dostatečně stabilní nerost a runy musí kreslit s nejvyšší opatrností.

Meč také zraňuje magické tvory mnohem lépe, než obyčejné, při každém úspěšném seku magickému tvorovi odebere navíc 2x1k10 životů a do krystalu se přičte množství many, které padlo na kostce.

Dodatky:

1) Jistě jste si všimli, že jsem zde nezmínil, z jaké sféry démon pochází, to je jednoduché, z žádné. Nejedná se o magický předmět, který vyrobí theurg, tím pádem neobsahuje žádného démona astrálních sfér. Tento meč vyrobil runový mistr, povolání o kterém se rozepíši v jiné rubrice. Prozatím stačí vědět, že je to třetí obor alchymisty, který se zabývá zejména prastarými znalostmi, díky nimž zvládl objevit takzvané runy, jsou to velmi mocné symboly, které runový mistr vyryje do předmětu, dodá magenergii a díky tomu může dodat zvláštní schopnosti.

2) doufám, že se vám tento meč bude alespoň trochu líbit, je to první předmět, který jsem se rozhodl zveřejnit a je mi jasné, že to není dokonalé, proto očekávám kritiku a návrhy na zlepšení.

3) ničení artefaktů se zdá jako velmi mocná věc, ale až se mi sem podaří vložit runového mistra, zjistíte, že vyrobit krystal, který pojme tak velké množství magenergie, zvládne vyrobit opravdu jen Alchymista na velmi vysoké úrovni. Tím pádem jsem přesvědčen, že postavy toto nedokáží využít příliš brzy a díky ceně krystalu ani ne příliš často.

Autor:attylloe
Přidáno: 13:41:17 05.04.2015


  [Předchozí]
Filtry

Kompaktní výpis
Na jednu stránku vypsat

předmětů ze skupiny Předměty řadit podle

.


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.0033540725708008 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách