Kouzelnická Kouzla

Archon *Iris neavus* Hodnocení: Nic moc

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 7

Skupina: Ostatní

Past: 6

Dosah: 2

Rozsah: 6

Vyvolání: 5 kol

Popis:

Toto kouzlo transformuje dva a více kouzelníků či hraničářů do veliké magické bytosti, která se skládá z dvojnásobku magenergie obou kouzelníků, jejich životy jsou transformovány na magy a magy které jim ještě zbývají. Pokud postava které je nabízeno toto spojení odmítne, hodí si proti pasti 6 spojí/nespojí, pokud s ní souhlasí nehází si. Jeden z kouzelníků musí mít alespoň 6 level, ale stačí aby toto kouzlo uměl jenom jeden kouzelník.Magy se postupně spalují 1 mag za každého kouzelníka/směna. Má stejnou inteligenci jako ten chytřejší z kouzelníků a má podle něj pravděpodobnost kouzla. Není zranitelný kouzly, naopak ho ještě posilují, také dokáže pohltit magy z živých bytostí- za každých 10magů které pohltí, i ty z kouzel, (musí najednou!!) si přičte 1mag. Zbraně s démonem mu ubírají 1,5 násobek normálního poškození. Jakmile dojde magenergie, hodí si 2k10 na procenta, jestli přežijí zákl. pravděpodobnost je 75% s každým kouzelníkem se šance zvyšují o 5%. A na 80% se jim stane nějaká trvalá újma (ztráta int., nebo živ. aj. záleží na PJ). Pokud přežijí, jsou vyřazeni a mají 1 život. Magy jsou zároveň životy. Magické Životy Archona- (ziv. 1 Kouz. -1+ziv.2 Kouz. -1 +2*magy 1kouz.+2*magy 2kouz. + zbýv. Magy obou kouzelníků)

Základová schopnost této bytosti jsou 3 modré blesky zdarma jako kouzlo, nebo kouzlo, které umí alespoň jeden kouzelník, přičemž stojí pouze ¾ původní ceny magů, zaokrouhlujeme nahoru. Nemusí ale pouze kouzlit má pěsti 3/+6/-4 jsou nabyté modrými blesky což znamená že si zasáhnutá postava hodit ještě 1k6 na poškození bleskem, pokud je silou rány poškozena za 10 a více životů ránou pěsti (ne i s blesky) hodí si proti pasti 3 omdlí/neomdlí.

Tato bytost vznikne tak že se 2 a více kouzelníků či hraničářů telepaticky spojí a vytvoří se malinká supernova, která je vcucne a ze supernovy se vytvoří postava, která levituje, je velká podle počtu osob v Archonovi 2-5=D,6-10=E .Poskytuje světlo stejně ostré jako za dne.

Pozor!! Toto kouzlo si kouzelník musí nejdříve vybrat Nestojí to žádné magy, protože se postupně odčerpávají. Archon lze skončit i před uplinutím magů, ale je zde riziko že zbývající magy vybuchnou 10%. Pokud se tak nestane, stane se to co po uplinutí akorát že pravděpodobnosti se snižují smrt 50%, újma (int. Aj) 30%.

ukázka vzhledu: http://sanggene.deviantart.com/art/Protoss-Archon-208904039

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 7

Diskuze

 Uživatel úrovně 3

Docela by stálo za zmínění, který kouzelník tu bytost nebo co to je ovládá? Asi ji nemohou ovládat oba najednou že.


 Uživatel úrovně 0

Já byl dneska napomenut, že bych se měl dívat na svět pozitivněji, tak jsem vyvěsil hvězdičku a raději se zdržím komentáře k dílu.
Ale jinak Eleadore tvoř dál a vem si k srdce Dradolův druhý odstavec.

Dradole, Ty neznáš Starcraft? https://cs.wikipedia.org/wiki/StarCraft a http://www.starcraftcz.com/rasy-protoss-hots-jedno tky-archon

Mimochodem slovo archó znamená ve staré Řečtině vládnu (nom. sg.).


 Uživatel úrovně 0

Panečku ... tohle je síla :) Nápad se mi líbí jako takový, sdílení magenergie pro silnější kouzla jsme začali praktikovat v hojnější míře v mém hraní s experty. Veskrze se nedá nesouhlasit s tím co píši ostatní, tak snad jen něco navíc:

Akiros: míchání hraničářské a kouzelnické magie bylo vždy takové podivné téma, ale už v PPZ pro PJ je artefakt Ulaxova kniha draků, který vysává vše okolo (kouzelníky, hraničáře, alch. truhly apd.), jediné kde je zakázáno kombinovat tyto dva druhy je u démonů vyvolávaných theurgem.

Dradol: boj o 60 kolech se nám ještě nepovedl :D

Eleador:
Kouzlo může být ohromě silné a jeho trvání ohromně dlouhé. Myslím že 10 kol max by mělo více než stačit. Taky by bylo dobré popsat iniciativu a počet útoků za kolo jak pro základní tak pro rozšířený soubojový systém.
Akiros psal o setkání s expertním čarodějem. Spíš mě napadá, co pak když tohle použijí 2 a více expertní čarodějové. Rozhodně bych taky nedával 3 modré blesky instant a zadarmo, s tím kolik ta potvora vydrží.
Taky nepíšeš do jakého oboru magie kouzlo patří.
Past na pohlcení: asi bych sáhl pro past které používá rozdíl úrovní (v případě nesouhlasu), což by řešilo i problém o kterém psal Akiros.

Chválím nápad, má to potenciál a líbí se mi to. Ale je to taky zmatené a v této podobě ne zrovna použitelné. Pokud máš možnost mrkni na tvorbu kouzel v pravidlech pro experty u čaroděje.


 Uživatel úrovně 1

Velmi zajímavé. Moje začátky na serveru byly taky dost divoké.. takže chápu nápad.

Jak už řekli ostatní... Věty jsou opravdu dost nesrozumitelné. I já s tím mám často problém, ale podle mě je nejdůležitější psát cokoli tak, aby to šlo jasně a srozumitelně pochopit. Ideálně tak, aby tam nebyla možnost dvojího výkladu. Obecně to podle mě platí ne jenom na serveru, ale třeba i v žurnalistice... konečně někdy i v technické praxi. Psát pokud možnost tak, aby moje myšlenky pochopil i někdo kdo o daném problému vůbec nic neví, nezajímá se o něj, nestudoval ho, nerozumí mu... v důsledku třeba i "má menší inteligenční kvocient"... v případě psaní tady na serveru to může být třeba "nezná všechny mé myšlenkové pochody", "nehrál s námi 2 roky v družině a neví, jak to chodí" "dílo čte unavený po flámu v práci"...
Když je někde nějaký složitější výpočet určitě se hodí ho doplnit o příklad kurzivou.

Dál pár nápadu k dílu: (trošku serverovské jedovatosti... :D ale zkus to brát spíš jako konstruktivní kritiku)
- to kouzlo je dost sebevražedné...
ano může to vyřešit ohromné množství problémů (ať už bezvýchodné obklíčení skřety, nějakého bose nebo napadení skupinu nepřátelských kouzelníků...) nadruhou stranu téměř jistě končí velký problémem/smrtí. Past na přežije/nepřežije není moc drd způsob... možná jen pokud se hraje stylem, že postavy mají životnost pár sezení.. pak bych to chápal..
Možnost trvalé újmy proč ne.. ale dal bych to spíš na úplně fatální neúspěch.. a místo smrti..
Kouzlo spaluje mág za kouzelníka/směnu... a počet magů jsou všechny zbývající + životy... hm... taže obrovský Archon vyřeší souboj, kdy mu válečníci, zloději, alchymisté jen sekundují a pak co? Průměrně souboj trvá tak když moc tak směnu... po souboji si většinou všichni chtějí lízat rány, posbírat nějaký loot, prozkoumat místnost.. zatímco Archon řve "tak honem honem.. mám 20 směn a rád bych je využil...".
- proč kouzelník a hraničář? Chápal bych buď jenom kouzelník, nebo naopak kdokoli, kdo má s magií co dočinění s tím, že to inicializuje kouzelník co umí kouzlo.. takže by se mohl připojit třeba alchymista (nebo nějaké nové magické povolání..).

Závěrem
Nápad tam je. Megalomanský a nedomyšlený, ale je tam... Docela by mě i zajímala inspirace toho. Viděl si to někde (kniha, hra, film,..)? Nebo je to čistě z tvojí hlavy?
A jak tě proboha napadla formulace "vznikne tak že se 2 a více kouzelníků či hraničářů telepaticky spojí a vytvoří se malinká supernova, která je vcucne a ze supernovy se vytvoří postava, která levituje" ???
Supernova nikoho nevcucává supernova naopak velmi velmi silně exploduje... ale jinak chápu, že to má být prostě velký efektní kousek po kterém se část protivníků počurá strachy a uteče dřív, než budou mít šanci vůbec okusit bleskovou pěst...

Nápad tam je.. dokážu si představit, že nějaký fanatický kouzelnický kult toto kouzlo provádí... ale dořešit ho aby bylo nějak použitelné, aby popis a čís dávaly smysl a taky hlavně - aby bylo možné Archona zabít!!!


 Uživatel úrovně 0

Dik za ty prvni 3 prispevky, alespon vim co predelat. :D


 Uživatel úrovně 3

Já se přidám, je to konec konců můj první nováček a nelení a hned sem foukne příspěvek. Jak psal Unknown, chtělo by to celé překopat. Ale základní myšlenka se mi líbí a myslím, že je dobrá. A příšpevky, které se tu objeví, čteme hlavně pro tu myšlenku a inspiraci.
K faktickým nedostatkům: lze kouzlo zneužít? Např. družina se utká s mnohem silnějším protivníkem - čarodějem na expertní úrovni. Kouzelník se v zoufalé snaze o záchranu změní v Archona a pokusí se do sebe "vtáhnout" i onoho čaroděje. past 6 je v neprospěch silnějšího čarodeje... pak se snad jen modlit že je kouzelník chytřejší a bude Archona ovládat on. Ovládá tedy vůli archona inteligentnější?

Je možné spojit se s bytostí bez aktivn magenergie (např. alchymistou)
Je možné se spojit s kouzelným tvorem (např. ďáblík by se kouzlo naučil a spojil by se s havranem a byla by to slušná a levná lucerna)
Bojové parametry nejsou odvyslé od many ani od velikosti původních mágů? Kroll čaroděj se silou +1 by měl sílu pěsti 5 + 1 = 6/0 Kudůk čaroděj se silou -1 by měl sílu pěsti 1 - 1 = 0/0 Archon ze dvou krollů by měl být silnějí než ze dvou kudůků.

Dále bych nepletl magy a životy. Je tu spousta skalních příznivců co nesnesou smýchání hraničářské a kouzelnické magie:) ale to mi nevadí. Jdě spíše o to že Archon by mohl mít normálně životy (součet bytostí) a manu (součet many). Po rozdělení by si zbytek přerozdělili podle poměru se kterým se transformovali. A není pak potřeba složitě něco přepočítávat. Je možné udělat archona z více než 2 bytostí? Protože v tom bych viděl sílu. Čarodějové se semknou ve válce. Na bitevním poly se změní ve archona - hvězdu aby koncentrovali veškerou magenergii a disponovali tak ohromným potenciálem a pak svrhnou na nepřátelské šiky hvězdy (myšleno roj meteoritů)
1mg za směnu mi přijde dost levné
Svítí jako sluneční světlo? To znamená, že zraňuje nemrtvé, kteří jsou na to hákliví
Mohl by exstovat i protipól - Temný Archon, který světlo naopak pohlcuje.....

Ten nápad se mi ale opravdu líbí....


 Uživatel úrovně 0

Eleador: Když jsem spatřil zlověstně znějící název nového kouzla Archon, těšil jsem se, jaký nářez se za tím asi skrývá. A uznávám, potenciál myšlenky se mi zdá životaschopný. Představa party sehraných kouzelníků a hraničářů, kteří se telepaticky spojí, nějak vytvoří supernovu, jež je vcucne a zase je vykopne v podobě šikanátora, který se nebojí gravitace, do všeho řeže bleskovejma pěstma a je nezranitelný kouzly... Proč ne, družiny jsou pro každou srandu a občas není na škodu mít v zásobě kouzlo, které lze aplikovat na strašení skřetů (s ohledem na dobu vyvolání kouzla a potřeby aktivní účasti poměrně klíčových postav ohledně magických schopností, bych se asi zdráhal preferovat proti silnějším nestvůrám).

Ale jak napsal UnknowN, ztratil jsem se v samotném popisu. Ztratil jsem se v něm tak moc, že jsem občas ani nevěděl, čeho přesně se právě čtená část týká. Případnou jedovatost zdejšího kritického ovzduší si osobně rád odpustím - jediné co mě napadá.. je to škoda, zatracená škoda. Vypiluj popis, přehlednost a bude to cajk. Palec nahoru za odvahu.


 Uživatel úrovně 8

Máme tu prvotinu začínajícího autora, na jehož vlastní žádost toto dílo zveřejňuji i na vzdory jeho nedostatkům. Dílo je podle mého ukázkovým příkladem toho, co se stane, když se autora zmocní oslnivá vize nového příspěvku, a se ten pak v zápalu tvůrčího nadšení sveze na vlně divoké inspirace, aniž by si přitom řádně promýšlel, jak bude jeho příspěvek vypadat. Pak to končí zmatenými souvětími a nejasnými z nebe padajícími pravidlovými mechanismy. Je znát, že jediným cílem bylo udělat něco, co napodobuje Templářskou abilitu ze Starcraftu, avšak už bez přihlédnutím k tomu, jak to vlastně bude použitelné ve hře, a jak to bude pochopitelné pro ostatní hráče. Kritické konstruktivní vyjádření k jednotlivým bodům díla by v tomto případě možná dalo víc práce, než prostě dílo přepsat vlastními slovy. Není to právě zářný vstup do zdejšího tvůrčího prostředí, nicméně nabyl jsem toho dojmu, že toto dílo je svého druhu zkušebním kanárkem, na kterém si autor bude moci náležitě vyzkoušet "jedovatost" zdejšího kritického ovzduší, tak snad toho autor využije k budoucímu sebezdokonalování ;-)