

























|

Souboj myslí *mahta quárë yessë mahta ósanwë*    |
Příprava na tisk (tisknuto 654x) |
Přidáno: |
0:42:39 23.12.2017 |
Magenergie: | 0 Níže |
Dosah: | 20 Coulů |
Rozsah: | Níže |
Vyvolání: | 1 Kolo |
Trvání: | 1 Kolo |
Skupina: | Psychická magie |
Autor: |
oukej |
Průměrné hodnocení: | 2.5 |
Popis: | Jméno: Souboj myslí
Kouzelná slova: *Mahta quárë yessë mahta ósanwë*
Magenergie: viz. níže
Past: XXX
Dosah: 20 coulů
Rozsah: viz. níže
Vyvolání: 1 kolo
trvání: 1 kolo
Omezení: Lze použít pouze na humanoidní tvory.
Toto kouzlo je podobné krollímu zastrašení.
Sesílá se na vyvolávajícího kouzelníka a ještě jednoho tvora, se kterým se chce utkat.(musí být v bezprostřední blízkosti).
Jde o to, že kouzelník nahlédne do největších obav nepřítele a telepaticky mu vnukne, že on je ten kdo právě teď tu obavu naplní.(kouzlo trvá 1 kolo, protože to je asi doba, jakou kouzelníkovi zabere najít nepřítelovy obavy a zachvátit ho strachem). Cena kouzla je výška inteligence nepřítele ×2. Při účinosti kouzla není ani jeden z očarovaných schopen mluvit (krom zaříkávání kouzelných slov na toto kouzlo). Kouzlo lze přerušit pouze útokem na kouzelníka jakýmkoli jiným kouzlem (magenergie použitá na souboj myslí se smíchá s magenergií nepřátelského kouzla a kouzelník ji nebude schopen nadále ovládat) v tom případě se 10% kouzla použitého na kouzelníka přenese na oběť kouzla souboje myslí (přez "most" z mysli kouzelníka do mysli oběti putuje magenergie kouzla souboje myslí a navázáním jiného kouzla na kouzelníka se část kouzla přez tento "most" dostane). |
Hlasování
Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.
Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.
Diskuze
Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.
Počet zobrazených příspěvků: 1-5 / 5 |
 |
oukej [pošta]
|
| 14:02:34 17.01.2018 |
Plži: zvířata jsem vyškrtl z důvodu způsobu myšlení. Člověk myslí uplně jinak než třeba ten vlk a je tedy obtížné v jeho mysli najít cokoli. To pak bych to kouzlo zařadil spíše k hraničáři. (Samozřejmě by šlo kouzlo hrát jako hraničářské s tím, že hraničář by uměl zastrašovat i zvířata(nebo pouze zvířata) takže adaptací kouzla je mnoho) |
 |
Plž [pošta]
|
| 10:36:55 17.01.2018 |
Osobně bych kouzlo zbytečně nekomplikoval mostem. Kdo si to má pamatovat a k čemu cíli bude magie?
To bylo k chybám a teď dalším nápadům. Bylo tady řečeno že takový kroll s malou inteligencí nemá představivost a tedy není ho jak zastrašit. Naopak velmi inteligentní tvor zase má velkou vůli a sílu mysli a ta mu řekne že bát se nedává rozum. Asi bych tedy postavil kouzlo na absolutní hodnotě bonusu nebo postihu. Cena by tak byla třeba 5 plus absolutní hodnota z
Další co bych ještě asi změnil je omezení na humanoidní bytosti. Takový vlk nebo medvěd nemá z ničeho strach před ničím necouvne? Já si myslím že ano třeba před vůdcem smečky nebo větším medvědem by alespoň zaváhal. Což představuje to jedno kolo.
Plž |
 |
Zdenál [pošta]
|
reputace: 1
oukej: +1 | 19:02:05 28.12.2017 |
Myslím, že kouzlo by mohlo mít potenciál v jiném pojetí:
Co kouzlo, nebo schopnost pro mága, která pouze zjistí obavy a strachy cíle? Nebo naopak slabosti a touhy? S tím se pak dá herně pracovat úplně na jiném levelu. |
 |
Lady [pošta]
|
reputace: 1
oukej: +1 | 8:39:25 23.12.2017 |
[... A jak tak proti sobě ti dva stáli, proběhla družinka kamsi dozadu...] Mě se to docela líbí až na jednu drobnost, která nebyla vyřčena: to násobení ceny kouzla podle inteligence nepřítele. Takový kroll má malou inteligenci a přez to je vlastně na zastrašení nejlehčí (co se ceny týče). Jinak super věc. |
 |
UnknowN [pošta]
|
| 0:42:39 23.12.2017 |
Máme tady celkem jednoduché kouzlo, které v principu na jedno kolo vyřadí jednoho protivníka, výměnou za to, že se současně vyřadí i sesílající kouzelník. Vzhledem ke krátkému dosahu se hodí nejspíše do situací, kdy má kouzelník nepřítele přímo před sebou, a potřebuje poskytnout spoludružiníkům čas na to, aby mohli přiskočit a nasázet nepříteli pár ran do zad.
Formálně kouzlo obsahuje pár chyb:
Dosah jsou buď celé sáhy, dotek, nebo nula (0), protože kouzlíme na papíře hexovém/čtverečkovaném a potřebujeme vědět, kolik polí daleko kouzlo doletí (20 coulům by nejspíše odpovídal dosah dotek nebo 1 sáh). Asi by šly i nějaké další slovně definované dosahy (dohled, doslech...), ale vzhledem k jejich nezakotvenosti v pravidlech je lepší se jich vyvarovat.
Zastrašení je schopnost povolání "válečník", nejedná se tedy o rasovou vlastnost krollů.
Neříká se "výška" inteligence ale "stupeň" (pokud tedy není myšlen "bonus"). Je to sice terminologická drobnost, ale je dobré termíny dodržovat, aby bylo jasné, o čem je řeč.
Na závěr ještě pár připomínek obecných:
Kouzlo se jmenuje "Souboj myslí", v popisu se říká, že se to podobá (nejspíš) pravidlovému zastrašování, ale efekt kouzla je vzájemná paralýza spojená s jakýmsi mentálním mostem, což nepůsobí příliš konzistentně - Jakoby jméno, popis a fungování patřily ke třem rozdílným kouzlům. Dále, jelikož se jedná o kouzlo vyřazovací, tak by mu nejspíše slušela nějaká past, i když je pravda, že její absence je do jisté míry vyvážena tím, že současně je vyřazený i kouzelník samotný... Takže to by nemusel být takový problém :-)
Podtrženo sečteno: 2* |
|


--
9 přihlášených uživatelů.
uživatelů je na chatu.
Vzhled Family Silver Historic Simple Ancient Dark Simple Ancient Light Simple Evolved Dark Simple Evolved Light Timmothy Gold
|
Vygenerováno za
0.4166738986969 sekund.
© 2001-2007 Almad,
James Timqui a
Tomash,
design © 2001 by Lightbringer.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
|