www.Dracidoupe.cz
Fórum ¤  Ankety ¤  Chat ¤  Moudrá sova ¤  Soutěž O Hlavu Zlatého Draka ¤  Co je to Dračí Doupě? ¤  Tvůrci a Redakce ¤  Uživatelé ¤  Dračí líheň ¤  Novinky ¤  Čekající díla ¤  Dračí manuál ¤  Otázky a Odpovědi ¤  Vyhledávání ¤  Rekordy a statistiky
Chat
Moudrá sova
Dobrodružství
Hřbitov
Fórum
Články
Rozvoj DrD
Bestiář
Předměty
Kouzelník
Kouzelník
Alchymista
Alchymista
Válečník
Hraničář
Hraničář
Zloděj
Nová povolání
Nové rasy
Dovednosti
Downloady
Galerie
Fotogalerie
Linky
Seznamka
Inzerce

Gravitační vězení *Captivo Sive Spatium* 
Příprava na tisk (tisknuto 320x)
Přidáno: 10:55:05 14.12.2017
Magenergie:20 Magů
Past:Roz + odl ~ 7 ~ 0
Dosah:20 Sáhů
Rozsah:1 Tvor
Vyvolání:1 Kolo
Trvání:10 Kol
Skupina:Časoprostorová magie
Autor: oukej
Průměrné hodnocení:3.13
Popis:Jméno: Gravitační vězení
Kouzelná slova: *Captivo Sive Spatium*
Magenergie: 20 magů
Past: Roz + Odl ~ 7 ~ 0
Dosah: 20 sáhů
Rozsah: 1 tvor
Vyvolání: 1 kolo
trvání: 10 kol

Omezení: Lze hrát pouze na postavy se stejnou, nebo nižší výškovou kategorií.

Gravitační vězení je způsob, jak znehybnit nějakou postavu. Po vyvolání se očarovaná postava začne vznášet ve vzduchu, nemůže se ze své pozice jakkoli pohnout, kouzlit, nebo bojovat. Když postava, která má být očarovaná vidí na kouzelníka, který ji zaklíná, háže na past. Trvání kouzla může očarovaná postava zkrátit tím, že si opět hodí na past a tím kouzlo zruší (hod na past lze hodit až 3 kola po předchozím hodu na past).

[poznámka: kouzlo nelze použít na větší tvory z důvodu kvality hry (určitě by se našel někdo, kdo by "paralyzoval" třeba draka a pak by bylo příliš snadné ho porazit)].

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-7 / 7
Ikonka uživatele oukej    [pošta]      14:31:30 17.06.2019
Když o tom teď zpětně přemýšlým tak tohle je jedno z mála kouzel které je (čistě z pohledu na sílu kouzla) vhodné pro krolla kouzelníka víc než pro menší rasy

Ikonka uživatele Sensei Lpopik    [pošta]      14:45:37 23.01.2018
Já bych vynechal to omezení velikosti a naopak přidal více detailů jak "znehybnění" přesně funguje. Jinak palec nahoru.

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta]      11:03:05 08.01.2018
Tak pokud se jedná o vytvoření "gravitačního těžiště" třeba půl metru nad povrchem, které ovlivňuje jen daný terč, tak tam bude tak jak tak poměrně přišpendlený bez možnosti se kamkoliv pohnout. A možná bych dal tabulku magenergie podle velikosti. Udělat tohle nějakému zdrhajícímu zlodějeskému permoníkovi velikosti A bude o dost méně náročnější, než lidožravému obrovi.

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta]      1:31:07 22.12.2017
Na základě pravidlového popisu těch dvou stavů bych se klonil k tomu, že bytosti pod vlivem tohoto kouzla jsou "Nehybné" - jsou při vědomí a uvědomují si své nebezpečí (minimálně tedy v popisu kouzla nic nenaznačuje opak).

Ikonka uživatele Ascella    [pošta]      18:59:44 15.12.2017
Znehybněná postava se počítá jako vyřazený nebo nehybný protivník? (Tj. utrpěné zranění je násobeno úrovní, nebo má "jen" postih). Ne že by to na stavu ultimátního vyřazení něco změnilo... :) Jinak asi OK, magy nizší než Černý blesk, který je pro nižší úrovně také ultimátní záležitost jsou kompenzovány pastí, u níž lze uspět. Větší legrace by mohla být, kdyby to bylo kouzlo s neurčitou magenergií odvisle od úrovně ("Bude stačit 20 magů?" "Dej tam všechno! Máš slušnou pravděpodobnost." Kostka:100). Ale jo. Pořád je Černý efektivnější/jistější. Zde oproti němu kvituji, že lze kouzlo použít i kreativnějšími způsoby. Na velikost bych se vykašlala přesně z důvodu jako UnknowN - mocné bytosti mají slušnou úroveň i odolnost, past to řeší.

Ikonka uživatele Lady    [pošta]      13:23:57 14.12.2017
super nápad

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta]      10:55:05 14.12.2017
Klasické znehybňovací kouzlo :-) Nicméně dvě věci:

1. Řešit zneužitelnost s ohledem na draky tím, že se kouzlo omezí velikostí, není potřeba - to je vyřešeno už tím, že se při seslání kouzla hází na Roz+Odl. Vzhledem k tomu, že draci mají jak dost životaschopnosti, tak dost odolnosti (a všechny další velké a nebezpečné nestvůry zpravidla též), tak by se něco takového mohlo kouzelníkovi povést až na nějaké epické úrovni - a tam už na to zase má nárok :-)

2. Není jasné, co přesně brání cíli v pohybu - Pokud by třeba kouzlo cíl pouze zvedalo do výšky, tak aby ztratil kontakt s podlahou a neměl se jak "odpíchnout", potom by cíl měl stále být ovlivnitelný vnějšími silami (spoludružiníci by ho mohli postrkovat správným směrem apod.) - Dále by to asi nefungovalo na létací tvory - ty by pak ztráta kontaktu s podlahou asi moc neomezovala. Pokud naopak na cíl působí i nějaká síla, která ho drží na místě, potom je třeba vyřešit, jak moc velký odpor tato síla klade, při snaze znehybněným cílem pohnout.

Kouzlo je jinak po formální stránce v pořádku, víceméně na úrovni pravidlového kouzla, 3*.



Aktuality

Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo
--
16 přihlášených uživatelů.
uživatelů je na chatu.


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold

Novinky
Fórum ¤  Chat ¤  Moudrá sova ¤  Soutěž O Hlavu Zlatého Draka ¤  Co je to Dračí Doupě? ¤  Tvůrci a Redakce ¤  Uživatelé ¤  Dračí líheň ¤  Novinky ¤  Čekající díla ¤  Dračí manuál

Vygenerováno za 0.045825004577637 sekund.
© 2001-2007 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by Lightbringer.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.