www.Dracidoupe.cz


Kouzla


Odskočení *Hoptam* 
Příprava na tisk (tisknuto 417x)
Přidáno: 14:01:59 25.01.2008
Magenergie:10 magů za kolo
Dosah:0
Rozsah: sám kouzelník
Vyvolání:1 kolo
Trvání:dle dodané magenergie
Skupina:Časoprostorová magie
Autor: UnknowN
Průměrné hodnocení:2.67
Popis:

Kouzlo kouzelníka na dobu určenou dodanou magenergií pohltí do zvláštní mimoprostorové bubliny, což se ostatním projeví zmizením kouzelníka. Dokud je kouzelník pod vlivem kouzla, tak v běžném čase a prostoru neexistuje, z čehož plyne, že nemůže být terčem žádných efektů běžného světa. Pokud kouzlo pomine, kouzelník se zhmotní na místě kde se předtím odhmotnil - jeho tělo však nemusí být ve stejné poloze jako předtím (pro tyto účely řekněme, že kouzelník má volnost pohybu v okruhu o průměru jednoho sáhu). Pokud by však bylo místo obsazeno do té míry, že by nebylo možné se zhmotnit, může kouzelník buď vynaložit magenergii na prodloužení trvání kouzla, nebo se smířit s tím, že se magické spojení s místem odkud zmizel přeruší a že se ztratí v mimoprostoru.

- prodloužení trvání probíhá stejně jako opětovné seslání kouzla "Odskočení" - nová kola se pak přidají ke starým - dosud nespotřebovaným. Toto je také jediné kouzlo, které lze v bublině seslat - pokus o sesílání kteréhokoliv jiného kouzla v důsledku transmagické interakce vyústí v přerušení "Odskočení".

- ztracení v mimoprostoru může ale nemusí končit kouzelníkovou smrtí - v tomto ohledu je mimoprostor jen cosi jako nepředvídatelný hyperprostor a kouzelník se může zjevit na jiném místě na světě. Pokud by k tomu došlo, přichází o veškerou svojí magenergii. Ačkoliv by podle mě bylo lepší, kdyby následky závisely na dohodě mezi Hráčem a PJem, dávám k dispozici i orientační procentuální rozhraní:

  • 1-20% smrt
  • 21-40% okruh 10000-15000 mil
  • 41-60% okruh 5000-9000 mil
  • 61-80% okruh 2500-4000 mil
  • 81-100% okruh 1000-2000 mil

- cokoliv si kouzelník do mimoprostorové bubliny přinese s sebou (předměty, tvory do velikosti A0 a cokoliv uvnitř svého těla - nemoci, jedy, potravu...) je ke kouzelníkovi vedlejším magickým efektem "přilepeno" - nemůže tedy v bublině nic odložit. V bublině ubíhá čas normálním způsobem. Pozor! V bublině je vzduch nejvýše na jednu směnu. Poté závisí výdrž kouzelníkova a tvorů s ním v bublině se vyskytujících výhradně na tom, na jak dlouho budou schopní zadržet dech.

- na kouzlo se není třeba po dobu jeho trvání soustředit.

- dokud kouzlo trvá, kouzelník vidí okolí místa, ze kterého "odskočil" - avšak barevně převráceně a navíc jakoby rozmazaně.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
[Další]
 
Počet zobrazených příspěvků: 11-16 / 16
Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     7:46:09 26.01.2008
Eh, nemá... Chybí tam "d" - omlouvám se za překlep...

Ikonka uživatele Nathaka Warrior    [pošta] NEW     4:00:24 26.01.2008
No, z mého pohledu je to líbivé. Přesto si neodpustím upozornění na název. Vážně tam má být Oskočení?

Ikonka uživatele PinHead    [pošta] NEW     20:30:07 25.01.2008
4*
Stručné, využitelné a jednoduše vysvětlené. Chybky nevidím, ale nějak mě to úplně neuchvátilo..prostě kvalitní.

PinHead

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     19:08:05 25.01.2008
Tech: Jen bych chtěl dodat, že všechny níže uvedené informace podle mě mají vyplývat už ze samotného textu příspěvku...

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     18:56:42 25.01.2008
Mám ošklivý pocit, že jsem nebyl správně pochopen... Pokud je to stylem, jakým jsem příspěvek napsal, tak se omlouvám - pokusím se věci uvést na pravou míru...

Hyperprostor - kouzelník se teleportuje pryč a pak se zase musí teleportovat zpět. Nevýhody: Kam se teleportovat? Bude tam bezpečno?
Neviditelnost - kouzelník sice není vidět, ale pořád se fyzicky na daném místě nachází. Nevýhody: Pokud se na kouzelníka něco valí a on nemůže uhnout, může být 100× neviditelný, ale stejně ho to zválcuje.
Odskočení - kouzelník prostě není a pak najednou je. Výhody: Když se na něj něco valí, zaplatí v pravý čas 10 magů a ono se to převalí, načež se kouzelník vyloupne na stejném místě.

Nemožnost zjevení na daném místě řeší následující řádky:

"Pokud by však bylo místo obsazeno do té míry, že by nebylo možné se zhmotnit, může kouzelník buď vynaložit magenergii na prodloužení trvání kouzla, nebo se smířit s tím, že se magické spojení s místem odkud zmizel přeruší a že se ztratí v mimoprostoru."

+

"- ztracení v mimoprostoru může ale nemusí končit kouzelníkovou smrtí - v tomto ohledu je mimoprostor jen cosi jako nepředvídatelný hyperprostor a kouzelník se může zjevit na jiném místě na světě. Pokud by k tomu došlo, přichází o veškerou svojí magenergii. Ačkoliv by podle mě bylo lepší, kdyby následky závisely na dohodě mezi Hráčem a PJem, dávám k dispozici i orientační procentuální rozhraní:

* 1-20% smrt
* 21-40% okruh 10000-15000 mil
* 41-60% okruh 5000-9000 mil
* 61-80% okruh 2500-4000 mil
* 81-100% okruh 1000-2000 mil"

Co se týče toho zbytku tvé kritiky, tak tebou viděné problémy a nesrovnalosti jsou určitě způsobeny nejspíše mnou neúmyslně vytvořenou jazykovou bariérou...

Jak to teda funguje:

1. Kouzelník se v bublině přesune do mimoprostoru.
2. Tam bude, dokud kouzlu nedojde magenergie. Pak se zase vyloupne do našeho prostoru.
3. Pokud se něco menšího vyskytne na místě kde stál, může TROCHU změnit polohu svého těla, aby například nohou nevrostl do nějaké hloupé krysy - žádnou část svého těla ale nemůže vystrčit z hexu, na kterém zmizel (to je ten zmíněný okruh o průměru 1 sáhu)
4. Pokud se na místě kde stál, objeví něco většího, tak, že by se nemohl objevit ani pokud by změnil polohu svého těla, můžou se stát dvě věci:
a) kouzelník prodlouží trvání kouzla v naději, že dotyčná věc bude odstraněna
b) kouzlo vyprchá a až PAK přicházejí ke slovu ona procenta ohledně ztrácení v mimoprostoru a případné smrti.
5. Využití: Toto kouzlo má kouzelníka na krátký čas přesunout mimo blížící se nebezpečí.

Mizení/Objevení: prostě jednoduše - jako kdybys natočil kousek filmu s kouzelníkem, pak na chvíli film zastavil, nechal kouzelníka odejít, zase natočil kousek filmu, zase na chvíli zastavil a nechal kouzelníka zase přijít a dotočil ten zbytek. Na tomto příkladu se dá vysvětlit i všechno ostatní: Když bude natáčený kouzelník stát uprostřed kruhu o průměru 1 sáh, a ty do toho kruhu něco dáš, zatímco je pryč, tak když se kouzelník vrátí, tak nepřinutí svou nohu do toho něčeho vrůst, ale místo toho si stoupne tak, aby jeho tělo bylo trochu mimo. Ale pokud do toho kruhu nacpeš něco, co znemožní kouzelníkovi aby se po svém návratu do onoho kruhu dostal celý, tak se tam kouzelník prostě nedostane...

Doufám, že už je to jasnější - nejsem si jist, jestli jsem v tom náhodou neudělal ještě větší bordel...

Ikonka uživatele Suk    [pošta] NEW     14:02:38 25.01.2008
Kouzlo časoprostorové magie, tedy snad vrchol kouzelnického umu.

Co k němu dodat, ono není napsané špatně, jen si nedovedu představit situaci, kdy by se kouzlo hodilo užít více, než-li neviditelnost / hyperprostor.

Tedy, určitě by se něco našlo, ale za 10 magů za kolo? Přitom s takovým rizikem, jaké zde podáváš?

Ono samotné zjevení se zpět je dosti problematické, pokud se na daném místě vyskytne nějaká překážka (u obdobných kouzel se to většinou řeší nějakým zraněním – smrt).
Přijde mi to lehce pochybné, nejprve říkáš, že se kouzelník ztratí v časoprostoru, to bych chápal, jako že je v něm ztracen na vždy… to si ovšem proti řečí s tím, že je v mimoprostoru vzduch jen na jednu směnu (to mi zase přijde velmi málo)… což ale ve finále nevím, jestli je vůbec důležitá informace, protože směna je 10 minut a kolo 10 sekund … Tedy snad žádný čaroděj by si nemohl dovolit zůstat v mimoprostoru tak dlouho… pokud ovšem nepočítáš s bojem, kdy se ze směny stává 10 kol … ale i tak, za 100 magů? S těmi se dá udělat tolik užitečnějších věcí. Ať tak či tak, měl si to upřesnit.

Poté ale píšeš, že kouzelník vlastně není ztracen mimo prostor, jen se zjeví pak někde jinde a to z té bubliny vyskočí jak? Celý popis návratu je lehce nedotažený.

S poznámkou o tom, že kouzelník vidí místo, odkud pláchl, s tou jsem to chápal tak, že kouzelník může vykročit zpět nebo něco v tom smyslu. Ale jak najednou zruší kouzlo a řekne si, tak já se portnu někam jinam, když má být ztracený? Nemohl by se portovat zpět někam jinam i úmyslně? I když, přiznejme si, kdyby to bylo třeba na naší zemi, tak by pravděpodobně skončil uprostřed nějakého oceánu a tam bídně zhynul. Vzhledem k tomu, že při příchodu zpět na svět ztrácí veškerou magenergii… což by vůbec nemuselo být, ale budiž.
No, rozhodně nesouhlasím s tím, že by to mělo záležet na dohodě mezi Pj a hráčem, ani bych to nenechal kostkám, nechal bych to Pj, ať sám posoudí, jak moc si za to kouzelník může sám, nebo jak moc to bylo čiré zoufalství a jediná naděje, zkusit tuhle šílenost.

Závěrem:
Kouzlo má sice zajímavý nápad, nicméně vzhledem k ceně a rizikům mi přijde nepoužitelné – nebyl využit potenciál nápadu, škoda. Dávám horší 2* …hodně slabé dvě hvězdičky a je mi to líto, dalo se z toho vyždímat dost dobré kouzlo, o tom nepochybuji.

[Další]
 


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
9 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.57696318626404 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách