Kouzelnická Kouzla

Noční Vidění *Negatus Obscurus* Hodnocení: Kvalita

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 33

Skupina: Poznávací magie

Past: -

Dosah: 1

Rozsah: 10

Vyvolání: 3 kola

Popis:

Toto kouzlo bylo vymyšleno jistým slavným nekromantem, který, aby dostál své pověsti, často prolézal podzemí kryt pláštěm temnoty a vracel ze obalen pláštěm prachu a pavučin, neboť při svých dobrodružstvích vymetl nejeden špinavý roh. Nakonec zemřel, když jedna z jeho mumií odmítla uznat svou prohru v šachu a na protest svého stvořitele zabila.

Po seslání tohoto kouzla získá příjemce schopnost vidět ve tmě. Předměty rozeznává naprosto ostře, jako za denního světla, jen spektrum barev je posunuto k odstínům šedi. Postava sice nemá žádné postihy pro boj, ale při prozkoumávání již mohou nastat menší potíže. Například dlaždice s podobným odstínem se postavě mohou jevit jako naprosto stejné a nemusím snad připomínat, jak málo se, co se týče vzhledu, liší většina kyselin od vody. Takových maličkostí si snad najde každý Pj dostatek. Za připomenutí jistě stojí, že na takto očarovaného tvora působí pohled medůzy, či baziliška, kterým by se ve tmě vyhnula. Taktéž pohled na mumii pro ni asi nebude nejpříjemnější:O) Toto kouzlo také nepůsobí na žádné magické tvory. Magenergie potřebná na toto kouzlo jsou 3 magy za směnu a 2 za každou další. V případě, že kouzelník sesílá toto kouzlo na někoho jiného, stojí první směna 4 magy.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 33

Diskuze

 Uživatel úrovně 8

Hlučné slyšení
*Lisenatum Differentiatum*

Magenergie: 15 magů
Dosah: dotyk
Rozsah: 1 postava
Vyvolání: 2 kola
Trvání: 1 směna
Obor: MA

Popis:

Toto kouzlo vyruší přehlušující efekty hlasitých zvuků, a umožní příjemci kouzla i v tom největším randálu rozlišit ty nejtišší zvuky - pokud by je byl schopný zaslechnout i v jinak bezhlučném prostředí.

V pravidlovém rámci se to projeví například tím, že příjemce kouzla může použít "Naslouchání" za jakýchkoliv podmínek. Ostatní použití už záleží spíše na tom, jak se zahrají - postava může například v sále přeplněném hovořícími lidmi vyslechnout jeden konkrétní rozhovor lidí, kteří spoléhají na to, že je přes ten hluk nikdo neuslyší.

Kouzlo však nedovede nijak odstranit efekty hmotných překážek - rozhovor, který postava vnímá jen jako mumlání na druhé straně tlusté stěny, bude i pod vlivem tohoto kouzla znít jako nezřetelné mumlání.


 Uživatel úrovně 5

Dobrodružství často může být postaveno na tom, že postavy pořádně nevidí a bojí se každého koutu. Takovýmto kouzlem PJ ztratí další možnost jak vybudovat atmosféru, tedy osobně bych kouzlo v této podobě nepovolil.

Upravil bych magenergetickou náročnost (zvýšil, aby to odpovídalo kouzlo světlo), omezil dosah na nějakých pár sáhu (dle dodané magenergie) a dále bych dal možnost osnění při vystavení příliš jasnému světlu (něco jako světloplachost). Pak bych kouzlo povolil.

3*


 Uživatel úrovně 0

Lidi, trochu klidu, berte ten pribeh s nadsazkou, ja myslim, že ty dva řádky to kouzlo pěkně okořenily, třebaže možná bez valného smyslu vzhledem ke kouzlu.

Regis: Chtěl bych se přecijenom zeptat, jak je to s tím oslněním silným světlem, flashbangy sice v DrD nejspíš nepotkáte, ale je tu například několik kouzelnických kouzel spadajicích do kolonky prostý výboj - energetická magie, které by mohly mít změněné účinky, takový ty třpitivý záře, světla apod.¨

Jinak v jednoduchosti je síla *****

Saladin, s úctou.


 Uživatel úrovně 0

je to dobré-tak dobře vidět supr


 Uživatel úrovně 0

Co je to za nekromanta kteryho zabije vlastni mumie se kterou a nad tim se nejvic pozastavuju hraje sachy, nemel by s by ji treba rovnou vzit do divadla a potom pozvat na veceri? Nemrtvy jsou veci ne nejaky zatraceny kamosi a nikdo si neporizuje sachovy pocitace co te zabijou kdyz se jim neliby tvuj tah.


 Uživatel úrovně 0

Je to dobre urcite se to bude hodit.


 Uživatel úrovně 0

Je to dobré, len ten príbeh trebalo kus prepracovať...


 Uživatel úrovně 0

Dakar, proklety Dilvish: v čemže to přesně souhlasite se smťákem?


 Uživatel úrovně 0

Maglor: Asi máš pravdu - příliš jsem se zřejmě nechal ovlivnit obsáhlostí a komplexním popisem kouzel v pravidlech DRD:O)


 Uživatel úrovně 0

Dilvish: Je vždycky jednodušší říci souhlasím s někým, než napsat něco vlastního, viď? S čím souhlasíš? Že to není originální nápad, nebo snad s tím, nebo s tím, že se nekromant nezajímá o nic jiného, než nemrtvé? Nebo snad se vším? V tom případě by ste se měli dát se smrťákem dohromady - vždyť znáš to staré přísloví: "Vrána k vráně si sedá, ..."

Dakar: Teď jsi mě ranil, kdybych uvažoval jako ty, tak si asi nekoupím pravidla pro Dračí Doupě, protože se mi nelíbí obal. Ale jinak už to beru. Myslete si co chcete, mně se líbí a jsem schopen obhájit cokoliv, co se v něm stalo.
BTW: Dejte mi vědět, až se smrťákem a dilvishem založíte trio:O)