www.Dracidoupe.cz


Kouzla


Kletba ledového obra *Uku akul hun* 
Příprava na tisk (tisknuto 291x)
Přidáno: 1:49:26 27.04.2021
Magenergie:3 magy na směnu
Past:XXX
Dosah:dotyk
Rozsah:1 předmět
Vyvolání:6 kol
Trvání:níže
Skupina:Vitální magie
Autor: oukej
Popis:
Jméno kouzla: Kletba ledového obra
Kouzelná slova: *Uku akul hun*
Magenergie: 3 magy za každou požadovanou 1 směnu trvání
Past: XXX
Dosah: Dotek
Rozsah: viz. níže
Vyvolání: 6 kol
Trvání: 1 směnu za každé 3 použité magy

Kouzlo použité ledovými obry při bitvě u průsmyku Andarturz-fogl.

... Když generál ledových obrů Ufurz poznal, že porážka je nevyhnutelná, rozhodl se připravit svému nepříteli překvapení. Věděl, že král Meredicus bude první, kdo se dotkne Safírového meče, kvůli kterému již na bojišti zemřely stovky vojáků a očaroval meč kouzlem tak mrazivým, jak to dovedou jen ledoví obři.

O několik hodin později byla většina armády obrů pobita, nebo zajata, přišel král Meredicus do generálova stanu a dotkl se Safírového meče. Najednou pocítil pronikavou bolest ruky. Podíval se na ni a s hrůzou zjistil, že místo dlaně má jen kus ledu a mráz se šíří dál. O několik minut později padl mrtev k zemi.


Jak z příběhu vyplývá, tímto kouzlem lze očarovat předmět, aby se po fyzickém kontaktu s ním všichni tvorové (kromě těch imuních proti mrazu) měnili na led. Naštěstí již nežije žádný ledový obr s tolik mrazivou mocí, aby mělo kouzlo tak rychlé, smrtící účinky.

Po seslání kouzla na předmět se 1 kolo nic neděje a kouzelník má čas se jej pustit. Pokud by to nestihl, bude kouzlo působit na něj.

Po dobu, trvání kouzla je vzduch v okruhu přibližně 1 metru od předmětu o něco chladnější, než je okolní teplota (jeden z nejvýraznějších poznávacích znaků přítomnosti očarovaného předmětu).

Po fyzickém kontaktu obnažené části těla postavy s očarovaným předmětem, pocítí postava prudkou bolest v místě dotyku a toto místo jejího těla zmrzne. Poté se mráz od tohoto bodu šíří o 1k10 - bonus ODL procent těla.

Pokud mráz dosáhne 50% těla, postava ztrácí 1k6 životů za směnu. Další účinky mrazu nechávám na PJ (pohyblivost postižené části, šok...).

Účinku kouzla se lze zbavit, pokud je hráč bezprostředně vystaveno jakémukoliv ohni. Pokud k tomu dojde, hráč začne rozmrzat rychlostí 10%/směna, kdy zároveň není schopen pohybu.

Pokaždé když hráč prodělá účinky kouzla, získává +15% šanci, že z chladu kolem předmětu příště ono kouzlo pozná.

(Mrznutím se rozumí veliké ochlazení a zmodrání postiženého místa. Jedná se o kouzelý mráz, působící pouze během trvání kouzla a po jeho zrušení nezanechává žádné (fyzické) následky)

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-2 / 2
Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     8:02:21 27.04.2021
Past jsem se tam nakonec rozhodl nedat, právě protože je poměrně snadné zbavit se očarování, které navíc nezanechává vážné následky.

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     1:49:26 27.04.2021
Nástražné kouzlo určené k zamražování nepřátel s nenechavými ručkami šmátralkami. Mechanismus fungování (postupné mrznutí X%) je trochu zvláštní, stejně jako absence pasti, nebo na můj vkus nepřiměřeně nízká hodnota magenergie, a celkově vzato na mě působí spíš jako kouzlo, které by mohla použít cizí postava, nebo prostě jako blíže neurčený magický efekt, kterým by PJ mohl potrápit své hráče, než jako kouzlo, které by do svého repertoáru zařadil kouzelník-dobrodruh, i když nějaké situační využití by se snad našlo :-) Těžko posoudit - Hodnocení v tomto případě nechám na dalších čtenářích.



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
8 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.3489830493927 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách