Kouzelnická Kouzla

Turfëanův trychtýř * ego imperium animarum vos adiunctus in unum* Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 5

Skupina: Psychická magie

Past: XXX

Dosah:

Rozsah:

Vyvolání: 2 Kola

Trvání: 5 Kol

Popis:

Jméno: Turfëanův trychtýř
Kouzelná slova: *Ego imperium animarum vos adiunctus in unum*
Magenergie: 17 magů
Past:XXX
Dosah:10 sáhů
Rozsah: 2 postavy
Vyvolání: 2 kola
trvání: 5 kol
Podmínka: Lze použít pouze na humanoidy

Turfëan byl král vznešených elfů z jihu, kteý vynalezl magickou techniku přesunu duší


Toto kouzlo utvoří trychtýř z magenergie, který přenese duši menší postavy do těla té větší, přičemž nová postava má parametry:

•Síla: průměr obou postav
•Obratnost: větší podtavy
•Odolnost: větší postavy
•Inteligence: chytřejší postavy
•Charisma: větší postavy
•Pohyblivost: menší postavy

Tělo ovládá duše postavy s vyšší inteligencí, ale obě duše jsou schopny se domlouvat. Duše s nižší inteligencí je schopna pouze mluvit ústy postavy (takže mluvit můžou obě duše). Obě duše vidí své myšlenky navzájem. Tělo menší postavy po opuštění duše přestane reagovat na veškeré podněty (nemůže se bránit apod.) jako při hluboké meditaci a zbudí se při návratu duše. Po vypršení kouzla se duše ihned přemístí do svého těla a vzbudí.


Poznámka: Turfëan je v překladu z quenya vládce duší (tur=vládce fëa=duše)

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 5

Diskuze

 Uživatel úrovně 3

Tak já vymyslím a pošlu sem nějaký příběh a když se bude líbyt tak ho vylepším a přidám jako samostatné dílo.


 Uživatel úrovně 8

U té pohyblivosti jde totiž o to, že ta se určuje od nějaké základní hodnoty podle rasy, ke které se přičítá myslím že bonus za obratnost a dvojnásobek bonusu za sílu... A tyhle věci jsou specifické pro tělo (když nepočítám tu sílu, která se průměruje).

Jinak jako jo, ten "autorsko-pravidlový" důvod tam vidím, zajímavé je spíš se právě zamyslet nad tím důvodem "příběhovým", důvodem v rámci fungování daného herního světa - proč to ten kouzelník vymyslel tak jak to vymyslel, nebo jaké magofyzikální zákony to způsobují, apod.

Jak jsem říkal, není to chyba, spíš jen takový námět na imaginativní cvičení ;-)


 Uživatel úrovně 3


Tady posílám odpovědi na otázky na které se v prvním komentáři ptal UnknowN. ( (číslo) určuje otázku a [číslo] je odpověď na ni)
+----------------+
(1)Proč je tvarování magenergie do trychtýře důležité pro přenášení duší?
(2) Proč je směr přesunu ovlivněn velikostí těla?
(3)Podle jakého klíče bylo rozhodnuto, jak se změní která fyzická (sil, obr, odl, poh) vlastnost společného těla?
+----------------+
[1] Tvar trychtýře se mi prostě danému kouzlu hodil nejvíce. (...širší konec se najednou spojil s tělem hobita a užší pramenil přímo ze srdce krolla...)
[2] směr přesunu nemá nějaké zvláštní odůvodnění (prostě mě to takhle napadlo ) asi jsem si prostě lépe představil jak do krola vstupuje duše krolla nežli naopak.
[3] síla tak zde jsem chtěl udělat nějakou kompenzaci následujících parametrů (nechtěl jsem moc chytrého krolla se stejnou silou nebo chytrého hobita s krollí silou apod)
Obratnost odolnost a charisma duše menšího těla vstupuje do většího těla které se však vzhledově nějak nemění takže charisma odolnost a obratnost jsou stejné.
inteligence tělo ovládá duše s vyšší inteligencí
pohyblivost přišlo mi prostě zajímavé kdyby kroll měl pohyblivost hobita.


 Uživatel úrovně 3

http://www.angrenost.cz/slovnik.php?slovo=Oukej+je +nej&smer=czqu&odeslano=prelozit


 Uživatel úrovně 0

Mám takový dotaz bokem: odkud bereš ty překlady? ;•)


 Uživatel úrovně 3

Ano, asi takhle jsem to myslel. Když je Ascella třeba A a UnknowN B tak není co řešit. Pokud jsou oba B tak by to mohlo být podle vzrůstu (Ascella 170 a UnknowN 172 tak jde duše Ascelly do těla UnknowNa)


 Uživatel úrovně 5

Ještě by mě zajímalo: mluví se o větší a menší postavě - lze aplikovat i na postavy stejné třídy velikosti, ale rozdílného vzrůstu? Třeba příklad - Ascella měří 170, UnkowN 180, oba jsou velikosti B. Může na ně čaroděj seslat toto kouzlo? :)


 Uživatel úrovně 5


Mívala jsem v družince postavu, která na sobě měla parazitické duše, každá duše do těla promítla něco ze sebe (i když si toho ta postava nebyla vědoma) a tělo tak bylo průnětem všech duší. Vlastně jsem k tomu přistoupila +- podobně. (Osobní quest postavy by býval byl se za různých okolností parazitů zbavovat, čímž by docházelo i k tělesným modifikacím, v určitých fázích i značnému oslabení, kdyby třeba jedno tělo obýval výchozí válečník a k němu elfí mudrc nevalných tělesných dispozic; výsledek měl být značné posílení té postavy za dlouhodobé utrpení... no, nedošlo k tomu, škoda...)

Ke kouzlu tak nějak nemám výhrad. Pokud je to kouzlo vyžadující souhlas účastníků, pak ok, pokud ne ("přiveďte mi největšího zajatce!"), pak jistojistě past, asi roz, možná podpořeno odolností.

Taková metamorfóza spíš z okruhu černé magie, než proměn. V magicky a morálně rozvinutých zemích může jít i o kouzlo ze zakázaných spisů (omezování suverenity duše)...

Brala bych jako nutnou podmínku, že jednou ze smíchávaných postav je sám čaroděj, aby nedošlo k tomu, co píše UnknowN- za pouhých 17 magů odstavím rovnou dva nebezpečné soupeře z družiny protivniků (nebo třeba dvě hráčské postavy, kdyby to na ně seslal nepřátelský kouzelník).


 Uživatel úrovně 3

Ok


 Uživatel úrovně 0

Když ještě doplníš ty otázky dole, tak ti tam rád nechám ty 4*