www.Dracidoupe.cz


Kouzla


Turfëanův trychtýř * ego imperium animarum vos adiunctus in unum* 
Příprava na tisk (tisknuto 199x)
Přidáno: 14:27:07 19.02.2018
Magenergie:17 Magů
Past:XXX
Dosah:Níže
Rozsah: Níže
Vyvolání:2 Kola
Trvání:5 Kol
Skupina:Psychická magie
Autor: oukej
Popis:Jméno: Turfëanův trychtýř
Kouzelná slova: *Ego imperium animarum vos adiunctus in unum*
Magenergie: 17 magů
Past:XXX
Dosah:10 sáhů
Rozsah: 2 postavy
Vyvolání: 2 kola
trvání: 5 kol
Podmínka: Lze použít pouze na humanoidy

Turfëan byl král vznešených elfů z jihu, kteý vynalezl magickou techniku přesunu duší


Toto kouzlo utvoří trychtýř z magenergie, který přenese duši menší postavy do těla té větší, přičemž nová postava má parametry:

•Síla: průměr obou postav
•Obratnost: větší podtavy
•Odolnost: větší postavy
•Inteligence: chytřejší postavy
•Charisma: větší postavy
•Pohyblivost: menší postavy

Tělo ovládá duše postavy s vyšší inteligencí, ale obě duše jsou schopny se domlouvat. Duše s nižší inteligencí je schopna pouze mluvit ústy postavy (takže mluvit můžou obě duše). Obě duše vidí své myšlenky navzájem. Tělo menší postavy po opuštění duše přestane reagovat na veškeré podněty (nemůže se bránit apod.) jako při hluboké meditaci a zbudí se při návratu duše. Po vypršení kouzla se duše ihned přemístí do svého těla a vzbudí.


Poznámka: Turfëan je v překladu z quenya vládce duší (tur=vládce fëa=duše)

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 18
Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     15:36:56 01.03.2018
Tak já vymyslím a pošlu sem nějaký příběh a když se bude líbyt tak ho vylepším a přidám jako samostatné dílo.

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     16:05:44 27.02.2018
U té pohyblivosti jde totiž o to, že ta se určuje od nějaké základní hodnoty podle rasy, ke které se přičítá myslím že bonus za obratnost a dvojnásobek bonusu za sílu... A tyhle věci jsou specifické pro tělo (když nepočítám tu sílu, která se průměruje).

Jinak jako jo, ten "autorsko-pravidlový" důvod tam vidím, zajímavé je spíš se právě zamyslet nad tím důvodem "příběhovým", důvodem v rámci fungování daného herního světa - proč to ten kouzelník vymyslel tak jak to vymyslel, nebo jaké magofyzikální zákony to způsobují, apod.

Jak jsem říkal, není to chyba, spíš jen takový námět na imaginativní cvičení ;-)

Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     12:36:38 25.02.2018

Tady posílám odpovědi na otázky na které se v prvním komentáři ptal UnknowN. ( (číslo) určuje otázku a [číslo] je odpověď na ni)
+----------------+
(1)Proč je tvarování magenergie do trychtýře důležité pro přenášení duší?
(2) Proč je směr přesunu ovlivněn velikostí těla?
(3)Podle jakého klíče bylo rozhodnuto, jak se změní která fyzická (sil, obr, odl, poh) vlastnost společného těla?
+----------------+
[1] Tvar trychtýře se mi prostě danému kouzlu hodil nejvíce. (...širší konec se najednou spojil s tělem hobita a užší pramenil přímo ze srdce krolla...)
[2] směr přesunu nemá nějaké zvláštní odůvodnění (prostě mě to takhle napadlo ) asi jsem si prostě lépe představil jak do krola vstupuje duše krolla nežli naopak.
[3] síla tak zde jsem chtěl udělat nějakou kompenzaci následujících parametrů (nechtěl jsem moc chytrého krolla se stejnou silou nebo chytrého hobita s krollí silou apod)
Obratnost odolnost a charisma duše menšího těla vstupuje do většího těla které se však vzhledově nějak nemění takže charisma odolnost a obratnost jsou stejné.
inteligence tělo ovládá duše s vyšší inteligencí
pohyblivost přišlo mi prostě zajímavé kdyby kroll měl pohyblivost hobita.

Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     12:27:58 25.02.2018
http://www.angrenost.cz/slovnik.php?slovo=Oukej+je +nej&smer=czqu&odeslano=prelozit

Ikonka uživatele Lady    [pošta] NEW     12:05:52 25.02.2018
Mám takový dotaz bokem: odkud bereš ty překlady? ;•)

Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     21:22:44 24.02.2018
Ano, asi takhle jsem to myslel. Když je Ascella třeba A a UnknowN B tak není co řešit. Pokud jsou oba B tak by to mohlo být podle vzrůstu (Ascella 170 a UnknowN 172 tak jde duše Ascelly do těla UnknowNa)

Ikonka uživatele Ascella    [pošta] reputace: 1
oukej: +1
NEW     18:00:39 24.02.2018
Ještě by mě zajímalo: mluví se o větší a menší postavě - lze aplikovat i na postavy stejné třídy velikosti, ale rozdílného vzrůstu? Třeba příklad - Ascella měří 170, UnkowN 180, oba jsou velikosti B. Může na ně čaroděj seslat toto kouzlo? :)

Ikonka uživatele Ascella    [pošta] NEW     17:54:06 24.02.2018

Mívala jsem v družince postavu, která na sobě měla parazitické duše, každá duše do těla promítla něco ze sebe (i když si toho ta postava nebyla vědoma) a tělo tak bylo průnětem všech duší. Vlastně jsem k tomu přistoupila +- podobně. (Osobní quest postavy by býval byl se za různých okolností parazitů zbavovat, čímž by docházelo i k tělesným modifikacím, v určitých fázích i značnému oslabení, kdyby třeba jedno tělo obýval výchozí válečník a k němu elfí mudrc nevalných tělesných dispozic; výsledek měl být značné posílení té postavy za dlouhodobé utrpení... no, nedošlo k tomu, škoda...)

Ke kouzlu tak nějak nemám výhrad. Pokud je to kouzlo vyžadující souhlas účastníků, pak ok, pokud ne ("přiveďte mi největšího zajatce!"), pak jistojistě past, asi roz, možná podpořeno odolností.

Taková metamorfóza spíš z okruhu černé magie, než proměn. V magicky a morálně rozvinutých zemích může jít i o kouzlo ze zakázaných spisů (omezování suverenity duše)...

Brala bych jako nutnou podmínku, že jednou ze smíchávaných postav je sám čaroděj, aby nedošlo k tomu, co píše UnknowN- za pouhých 17 magů odstavím rovnou dva nebezpečné soupeře z družiny protivniků (nebo třeba dvě hráčské postavy, kdyby to na ně seslal nepřátelský kouzelník).


Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     17:42:14 24.02.2018
Ok

Ikonka uživatele Sensei Lpopik    [pošta] NEW     14:55:18 24.02.2018
Když ještě doplníš ty otázky dole, tak ti tam rád nechám ty 4*

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.09879207611084 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách