www.Dracidoupe.cz


Kouzla


Souboj myslí *mahta quárë yessë mahta ósanwë* 
Příprava na tisk (tisknuto 163x)
Přidáno: 0:42:39 23.12.2017
Magenergie:0 Níže
Dosah:20 Coulů
Rozsah: Níže
Vyvolání:1 Kolo
Trvání:1 Kolo
Skupina:Psychická magie
Autor: oukej
Průměrné hodnocení:2.5
Popis:Jméno: Souboj myslí
Kouzelná slova: *Mahta quárë yessë mahta ósanwë*
Magenergie: viz. níže
Past: XXX
Dosah: 20 coulů
Rozsah: viz. níže
Vyvolání: 1 kolo
trvání: 1 kolo
Omezení: Lze použít pouze na humanoidní tvory.



Toto kouzlo je podobné krollímu zastrašení.

Sesílá se na vyvolávajícího kouzelníka a ještě jednoho tvora, se kterým se chce utkat.(musí být v bezprostřední blízkosti).
Jde o to, že kouzelník nahlédne do největších obav nepřítele a telepaticky mu vnukne, že on je ten kdo právě teď tu obavu naplní.(kouzlo trvá 1 kolo, protože to je asi doba, jakou kouzelníkovi zabere najít nepřítelovy obavy a zachvátit ho strachem). Cena kouzla je výška inteligence nepřítele ×2. Při účinosti kouzla není ani jeden z očarovaných schopen mluvit (krom zaříkávání kouzelných slov na toto kouzlo). Kouzlo lze přerušit pouze útokem na kouzelníka jakýmkoli jiným kouzlem (magenergie použitá na souboj myslí se smíchá s magenergií nepřátelského kouzla a kouzelník ji nebude schopen nadále ovládat) v tom případě se 10% kouzla použitého na kouzelníka přenese na oběť kouzla souboje myslí (přez "most" z mysli kouzelníka do mysli oběti putuje magenergie kouzla souboje myslí a navázáním jiného kouzla na kouzelníka se část kouzla přez tento "most" dostane).

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-5 / 5
Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     14:02:34 17.01.2018
Plži: zvířata jsem vyškrtl z důvodu způsobu myšlení. Člověk myslí uplně jinak než třeba ten vlk a je tedy obtížné v jeho mysli najít cokoli. To pak bych to kouzlo zařadil spíše k hraničáři. (Samozřejmě by šlo kouzlo hrát jako hraničářské s tím, že hraničář by uměl zastrašovat i zvířata(nebo pouze zvířata) takže adaptací kouzla je mnoho)

Ikonka uživatele Plž    [pošta] NEW     10:36:55 17.01.2018
Osobně bych kouzlo zbytečně nekomplikoval mostem. Kdo si to má pamatovat a k čemu cíli bude magie?

To bylo k chybám a teď dalším nápadům. Bylo tady řečeno že takový kroll s malou inteligencí nemá představivost a tedy není ho jak zastrašit. Naopak velmi inteligentní tvor zase má velkou vůli a sílu mysli a ta mu řekne že bát se nedává rozum. Asi bych tedy postavil kouzlo na absolutní hodnotě bonusu nebo postihu. Cena by tak byla třeba 5 plus absolutní hodnota z

Další co bych ještě asi změnil je omezení na humanoidní bytosti. Takový vlk nebo medvěd nemá z ničeho strach před ničím necouvne? Já si myslím že ano třeba před vůdcem smečky nebo větším medvědem by alespoň zaváhal. Což představuje to jedno kolo.

Plž

Ikonka uživatele Zdenál    [pošta] reputace: 1
oukej: +1
NEW     19:02:05 28.12.2017
Myslím, že kouzlo by mohlo mít potenciál v jiném pojetí:

Co kouzlo, nebo schopnost pro mága, která pouze zjistí obavy a strachy cíle? Nebo naopak slabosti a touhy? S tím se pak dá herně pracovat úplně na jiném levelu.

Ikonka uživatele Lady    [pošta] reputace: 1
oukej: +1
NEW     8:39:25 23.12.2017
[... A jak tak proti sobě ti dva stáli, proběhla družinka kamsi dozadu...] Mě se to docela líbí až na jednu drobnost, která nebyla vyřčena: to násobení ceny kouzla podle inteligence nepřítele. Takový kroll má malou inteligenci a přez to je vlastně na zastrašení nejlehčí (co se ceny týče). Jinak super věc.

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     0:42:39 23.12.2017
Máme tady celkem jednoduché kouzlo, které v principu na jedno kolo vyřadí jednoho protivníka, výměnou za to, že se současně vyřadí i sesílající kouzelník. Vzhledem ke krátkému dosahu se hodí nejspíše do situací, kdy má kouzelník nepřítele přímo před sebou, a potřebuje poskytnout spoludružiníkům čas na to, aby mohli přiskočit a nasázet nepříteli pár ran do zad.

Formálně kouzlo obsahuje pár chyb:

Dosah jsou buď celé sáhy, dotek, nebo nula (0), protože kouzlíme na papíře hexovém/čtverečkovaném a potřebujeme vědět, kolik polí daleko kouzlo doletí (20 coulům by nejspíše odpovídal dosah dotek nebo 1 sáh). Asi by šly i nějaké další slovně definované dosahy (dohled, doslech...), ale vzhledem k jejich nezakotvenosti v pravidlech je lepší se jich vyvarovat.

Zastrašení je schopnost povolání "válečník", nejedná se tedy o rasovou vlastnost krollů.

Neříká se "výška" inteligence ale "stupeň" (pokud tedy není myšlen "bonus"). Je to sice terminologická drobnost, ale je dobré termíny dodržovat, aby bylo jasné, o čem je řeč.

Na závěr ještě pár připomínek obecných:

Kouzlo se jmenuje "Souboj myslí", v popisu se říká, že se to podobá (nejspíš) pravidlovému zastrašování, ale efekt kouzla je vzájemná paralýza spojená s jakýmsi mentálním mostem, což nepůsobí příliš konzistentně - Jakoby jméno, popis a fungování patřily ke třem rozdílným kouzlům. Dále, jelikož se jedná o kouzlo vyřazovací, tak by mu nejspíše slušela nějaká past, i když je pravda, že její absence je do jisté míry vyvážena tím, že současně je vyřazený i kouzelník samotný... Takže to by nemusel být takový problém :-)

Podtrženo sečteno: 2*



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.042277097702026 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách