www.Dracidoupe.cz


Kouzla


Noční vidění *Quod est Northmanni tempore visum videre* 
Příprava na tisk (tisknuto 189x)
Přidáno: 0:27:17 23.10.2017
Magenergie:0 XXX
Past:XXX
Dosah:XXX
Rozsah: XXX
Vyvolání:2 směny
Trvání:4 kola
Skupina:Poznávací magie
Autor: oukej
Průměrné hodnocení:3
Popis:Jméno kouzla: Noční vidění

Kouzelná slova: Quod est Northmanni tempore visum videre
Magenergie: viz níže
Past: XXX
Dosah: dotek
Rozsah: XXX
Vyvolání: 2 směny
Trvání: 4 kola

Všichni určitě víte co je to noční vidění, takže ho asi nemusím specifikovat. Pokud chce kouzelník kouzlo seslat na jinou postavu, tak jí po dobu vyvolávání musí zakrývat oči.

Magenergie se určuje dle považované kvality:

2 magy--zrak zlepšený, jako od svíčky. Skoro nerozeznatelné barvy. Lechce rozzrněný obraz.
3 magy--zrak zlepšený, jako od menší lucerny. Barvy vybledlé a nejasné. Lechce rozzrněný obraz.
4 magy--zrak zlepšený, jako od pochodně. Barvy docela dobře rozeznatelné. Nerozzrněný obraz.
5 magů--zrak zlepšený, takže je vidět jako ve větším stínu. Barvy dobře rozeznatelné.
6 magů--vše je vidět jako za slunečného dne. Barvy čisté a jasné.

Toto kouzlo má však i jednu velikou nevýhodu tj. kouzelník (a alchimista, pokud na něj bylo sesláno kouzlo) nemohou zpozorovat neviděné.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 11
Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     13:23:19 05.11.2017
dobrá otázka vy dva, díky. Já použiju to co napadlo Gonzála... tedy jelikož při nočním vidění se kouzelník i alchymista plně soustředí na to co vidí, tak se nedokáží zároveň soustředit i na magenergii. Ale to je samozřejmě jen návrh vysvětlení, PJ si může vymyslet cokoli jiného, nebo ty neviděné může vynechat úplně. Jinak díky za doplnění kluci.

Ikonka uživatele Gonzáles    [pošta] NEW     19:47:14 02.11.2017
Mě se kouzlo líbí. Když si čísla obrátím, tak je i použitelné.

Stejně jako Zdenála by mě zajímalo: proč nevidí neviděné?
Potažmo, vzhledem k tomu, že alchymista (pokud si dobře pamatuji) může v neviděných spatřit jejich magenergii, tak pokud by nemohl spatřit neviděné = nemůže pod vlivem tohoto kouzla vůbec vidět magenergii? Nebo pouze neviděné a magenergii normálně může?

Ikonka uživatele Zdenál    [pošta] reputace: 1
oukej: +1
NEW     11:59:02 01.11.2017
Nápad dobrý, čísla hrozný. Nepíšu že bych se chtěl opakovat. Jen aby bylo jasné hodnocení.

Proč nemůže vidět neviděné? Není vidění neviděných spíš pocit než vidění v pravém smyslu slova? Ale což, jde o detail. Dobré žes přemýšlel o nějaké kompenzaci.

Třeba by se dalo zamyslet právě i o tom jak fungují noktovizory. že třeba pokud je nějaký zanedbatelný zdroj světla který normálně nestačí, noční vidění pomůže za mag na x směn, pokud je v totální tmě, musí si přisvítit - třeba by měl být i ve tmě trochu detekovatelný - svítí mu oči jako kočce.

Prostě, než to odpálíš, dát si já nevim čas to promyslet, pobavit se o tom. Dřív bych řekl dát to do sovy, na pár dní, ale dnes kdy tam nikdo nechodí je to asi hloupá rada.

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] NEW     8:10:01 26.10.2017
Taky bych vycházel z kouzla "světlo" - má výhodu v tom, že je postava ve tmě skryta a tak se může připlížit, bojovat ze stínů... a naopak nevýhodu, že je pro jednoho, zatím co kouzlo světlo využije celá družinka... napětí? stačí 2 kola... i to, že musí mluvit, takže tím odhaluje pozici... ale rozhodně pochvala za vyplnění mezery.

Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     6:32:21 25.10.2017
Ok... Tak pro příště... To jsou jen čísla s tím můžem hýbat.

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] reputace: 2
Dakeyras: +1
oukej: +1
NEW     21:52:55 24.10.2017
No, napětí... Během dvacetiminutového sesílání veškeré napětí nejspíš opadne tak ve druhé minutě, kdy po 6+ kolech souboje ve tmě bude celá družina mrtvá... Možná by to ani netrvalo tak dlouho :-)

Srovnej použitelnost třeba s pravidlovým kouzlem "Světlo" z PPZ: Vyvolání 1 kolo, trvání 1-5 směn, dosah podle magenergie. Oproti světlu má vidění ve tmě tu výhodu, že není zpozorovatelné zvenčí, což je fajn - ale platit za to tím, že se kouzlo vyvolává 120x déle a trvá jen zlomek tak dlouho co světlo, je trochu moc :-)

Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     18:18:36 24.10.2017
To zase aby to světlo neměl hned a bylo tam nějaké napětí. Kdybych dal vyvolání třeba na hned, tak by bylo hned po srandě a nepanovalo by to dvousměnové napětí. Ale to neni problém, každej PJ si to může upravit tohle je maličkost. Ale i tak díky za zpětnou vazbu. Teď vím co tam mám příště napsat rovnou.

Ikonka uživatele Sniper    [pošta] NEW     16:14:20 24.10.2017
No, pak nedává smysl vyvolní 2 směny, to má daleko k "někdo potřebuje rychle"...

Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     14:46:45 24.10.2017
Krátký účinek má svůj důvod Snipere. Jelikož si určitě každý zkušenější hráč než vyrazí do tmy opatří nějaké pochodně, tak není potřeba zbytečně platit hromady magenergie za kvalitní noční vidění. Takže tohle kouzlo se hodí hlavně když si potřebuješ jenom po tmě rychle něco prohlédnout, nebo když znenadání není k dispozici zdroj světla a člověk se potřebuje dostat rychle do bezpečí. Nebo třeba už jen z toho důvodu že při účinkování kouzla nevidí kouzelník neviděné. Tohle kouzlo prostě není určeno na dlouhodobý pobyt ve tmě.

Ikonka uživatele Sniper    [pošta] NEW     8:16:28 24.10.2017
V aktuálním dlouhém sesílání a krátkém účinku si nedokážu představit, jak má to kouzlo fungovat. Oukeji, můžeš prosím vysvětlit jak jsi to myslel a jak si představuješ klasickou situaci, kdy se kouzlo použije?

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.095184087753296 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách