www.Dracidoupe.cz


Kouzla


Aurum ictu *Aurum ictu* 
Příprava na tisk (tisknuto 53x)
Přidáno: 18:29:31 21.05.2019
Magenergie:0 níže
Past:XXX
Dosah:XXX
Rozsah: XXX
Vyvolání:2 Kola
Trvání:níže
Skupina:Ochranná magie
Autor: Lady
Popis:

Aurum Ictu

  • Jméno kouzla: aurum ictu
  • Kouzelná slova: aurum ictu
  • Magenergie: viz. níže
  • Past:XXX
  • Dosah:XXX
  • Rozsah:XXX
  • Vyvolání: 2 kola
  • Trvání: viz níže
  • Omezení: kouzlo může vyvolat kouzelník od 5. úrovně

Pomocí tohoto kouzla lze vyvolat zlatého golema. Ze zlata (minimálně musí mít dohromady váhu 500mincí) se po vyvolání stvoří golem (za každých 100 mincí má výšku 1,5 stopy) cena vyvolání se určuje podle vzorce: 2 mg x každých 100 mincí x počet požadovaných směn trvání golem z 500 mincí zlata má staty:

  • Počet životů: 30
  • Síla: +8
  • Parametry pěstí: 4/+0
  • Kvalita zbroje: 10
  • Obratnost: +3
  • Velikost: viz. výše
  • Zranitelnost: Humanoid
  • Pohyblivost: Humanoid

Jelikož je závislý na rozkazech svého stvořitele se inteligence neurčuje.

Při vytváření golema se hází 1k6+3 jako bonus k síle aby se minimalizovala šance vyrovnaných soubojů více golemů proti sobě navzájem.

Za každých 100 mincí navíc se veškeré staty zvyšují o 2 (s vyjímkou inteligence)

(Poměrně vysoké staty jsou kompenzací vysokého množství zlata a malého množství magenergie) Po uplynutí kouzla se golem zhroutí zpět v hromadu zlata.

Golem je psychicky spojen se svým stvořitelem a tak cítí nejen potřebu plnit jeho rozkazy ale cítí také stejné pocity (takže se může stát, že se lekne když se lekne kouzelník a uteče z boje) vzdálenost působení psychického spojení není omezena.

Hlasování

Pro ohodnocení příspěvku se musíte přihlásit.

Jak kdo hlasoval:

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 10
Ikonka uživatele Lady    [pošta] NEW     8:08:24 01.06.2019
No nezbýbá mi než si vzít vaše připomínky k srdci. :D pro příště. Díky.

Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     13:53:24 27.05.2019
A asi bych omezil dosah spojení kouzelníka a golema. Takhle by mohlo třeba 8 schopných kouzelníků, prakticky z domova bez potíží plenit menší hrady apod. Kdyby pravovali pro někoho s dostatečným množstvím zlata tak právě vzdálenost spojení může být rozhodující.

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     22:26:35 24.05.2019
Zas až tak nepřemožitelný není - I kdyby měl OČ = nekonečno, tak zranitelnost (alespoň podle tabulky) by byla pořád "humanoid", takže všechny efekty, které způsobují zranění přímo (oheň, mráz, kyselina, jedy?, blesky, hraničářské údery...) by byly proti golemovi 100% efektivní, a když přijde na draky, tak ti mu můžou prostě uletět... Nebo zakouzlit "Aurum Ictu" na hromadu svého vlastního pokladu ;-)

Nicméně je pravda, že ohromné hodnoty síly, obratnosti (a tím pádem i pohyblivosti), apod. by se určitě daly na 100+1 způsobů zneužít... Z ohledem na to by nějaká ta inspirace kouzlem "stvoř bytost" možná přišla vhod... Nebo něco ve stylu kvadratického navyšování povolávací ceny, namísto lineárního.

Ikonka uživatele Sargold    [pošta] NEW     10:05:26 24.05.2019
Unknown: Dobrá poznámka :-) I tak mi kouzlo připadá relativně levné. Momentálně dělám PJ-e družině kolem 20. úrovně, která má už takový ekonomický a mocenský vliv na některé organizace, že by jí to sice chvíli trvalo, ale dokázala by dát dohromady >5000 mincí zlata (na váhu), aniž by je to zruinovalo a zruinovalo ekonomiku v království (byť by to výkyv byl). Takže perpetum mobile s nepřemožitelným golemím válečníkem (snad jen rozptyl kouzla by to řešilo dost rychle, ale zase od velmi mocného čaroděje)...

Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     21:30:53 23.05.2019
Takže google překladač???
:D

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     19:53:06 23.05.2019
Sargold: Co se inflace týče, jenom připomenu, že je rozdíl mezi "zlatými mincemi" a "mincemi zlata" ;-)

(Pravidlový zlaťák je z jen asi 10% zlaté slitiny --> 1mn čistého zlata má hodnotu cca 10zl)

oukej: Lady asi bere kouzelná slova ze stejného zdroje, jako ty :-D

Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     18:04:01 23.05.2019
Btw vážně mi překladač vyhodil na název kouzla "zlatá mrtvice"?

Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     13:53:16 22.05.2019
Kouzlo mi přijde jako zajímavý nápad, ale ve hrách s vysokou inflací (jak psal sargold) dost nepoužitelné. Já osobně to považuji za dobrý nástřel na kouzlo, ale staty si asi každý PJ musí upravit podle ekonomiky svého světa.

Ikonka uživatele Sargold    [pošta] NEW     12:54:18 22.05.2019
Z mého pohledu (formální zápis moc nehodnotím) je to levnější a jednodušší varianta kouzla Povolej bytost. V tomhle směru, proč ne. Z druhé strany je to nedotažené - nezohledňuje moc inflaci peněz pro vyšší úrovně a závislost na ekonomice daného světa. Dovedu si snadno představit družinu kolem 20. úrovně, kde čaroděj sežene třeba 5000 zlatých (což třeba v mém světě na daných úrovní není takový problém), ergo potřebuje cca 100 magů na vyvolání golema na 1 směnu o následujících statistikách:
Životy: 140 (nebylo by lepší tady dávat přírůstek +6 životů za každých 100 mincí?)
Síla: +98 - ergo nesmysl:-) (nebo se síla určuje jen hodem kostkou)
Parametry pěsti: 94 (uf, takže ani draci si neškrtnou)
Kvalita zbroje: 100 (totéž)
Obratnost: +93 (analogicky k síle)
Velikost: 75 stop (25 metrů)

Takže za 100 magů a 5000 zlatých si čaroděj na 10 minut vyčaruje během dvou kol prakticky nezničitelného obránce a na 20. úrovni mu zbude ještě dost na to se pohodlně teleportovat, bránit a útočit, když náhodou bude třeba...?

Za mě navrhuji následující limity:
1. Riziko při zabití golema stejné jako pro Povolej bytost (je určitá šance, že kouzelník zemře s ním).
2. Snížit limity (nástřel je možná moc přísný a byl by pro hru nepoužitelný, ale někde mezi originálním a tímto návrhem bych se pohyboval):
a) Golem může být i ze 100 mincí zlata. Základní vzoreček je 3 mg x 10 mincí x počet směn (ergo mini golem stojí 30 magů na směnu, má životaschopnost 1, sílu +4, pěst 3/0, kvalitu zbroje 10, obratnost +3)
b) Síla a obratnost: Za každých 500 mincí +1
c) Parametry pěsti: Za každých 500 mincí +2
d) Kvalita zbroje: Za každých 500 mincí +1
e) Místo počtu životů bych dal životaschopnost a přidal Odolnost: Za každých 250 mincí se zvedá životaschopnost o 1

V současné podobě je to velmi ultimátní kouzlo, které doporučuje 11 z 10 powerplayerů :-) Bylo testováno ve hře, nebo je to tvorba čistě pro web?

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     18:29:31 21.05.2019
Máme tu povolávací kouzlo, netradiční v tom, že značnou část vyvolávací ceny kryje materiální komponenta v podobě hromady zlaťáků. Vymyká se to sice trochu zažitým normám, nicméně v tom přílišný problém nevidím - případné problémy by mohly být maximálně v balančním nastavení kouzla, neboť nelze úplně srovnávat s ostatními kouzly, které pracují pouze s magenergií, tudíž bude třeba experimentálně ověřit, jestli jsou parametry golema přiměřené zdrojům potřebným pro jeho vyvolání. Zápis neodpovídá úplně standardnímu uniformnímu formátu, nicméně hodnoty potřebné pro bojové použití golema jsou dostatečně čitelné. Vzato kolem a kolem, 2*.



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.096268177032471 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách